امداد من
جدیدترین مطالب

تعمیر کولر گازی پاکشوما

تعمیر کولر گازی پاکشوما

تعمیر کولر گازی پاکشوما در سایت تعمیر لوازم خانگی امداد من

با گرم تر شدن هوا و نزدیک شدن به تابستان نیاز به استفاده از وسایل سرمایشی نیز افزایش یافته و کولر های گازی بدلیل خنک کنندگی بهتر و بازدهی بیشتر نسبت به کولر های آبی از محبوبیت بیشتری برخوردار میباشند.

در انتخاب نوع کولر گازی باید فاکتورهای زیر مد نظر قرار گیرد:
۱- مساحت محل مورد استفاده
۲-شرایط آب و هوایی و اقلیمی
۳-مدت زمان استفاده از کولر گازی در طول شبانه روز
و….
اما دغدغه اصلی مردم در استفاده از کولرهای گازی، سرویس و نگهداری و هزینه های بالای مربوط به تعمیر آنهاست. هر کولر گازی پس از مدتی استفاده، کارایی ابتدایی خود را از دست میدهد و نیاز به سرویس دهی و چک شدن برای بهبود عملکرد را دارد.

در کشور ایران به این موضوع بعضا چندان اهمیت داده نمی شود و با وجود چکه کردن کولر و یا عدم خنک کنندگی مناسب محیط و یا موارد دیگر اقدامی جهت تعمیر و برطرف نمودن معایب صورت نمیگیرد. این در حالی است که هزینه و میزان مصرف برق کولرهایی که با عیب کار میکنند به مراتب بیشتر از هزینه تعمیر آنهاست.
یکی از برندهای محبوب و پرطرفدار کولرهای گازی ساخت داخل برند پاکشوما است، این کولر گازی که در ظرفیت های مختلف تولید شده، چون ساخت ایران بوده و تمامی قطعات آن یافت میشود جز پرفروش ترین کولرهای گازی به حساب می آید.

بهتر است بدانید:تعمیر کولر گازی سانیو 

تعمیر کولر گازی پاکشوما
تعمیر کولر گازی پاکشوما

درباره گروه کارخانجات پاکشوما

شرکت پاکشوما از سال ۱۳۵۴ در زمینه تولید لوازم خانگی درحال فعالیت است.
خطوط تولید این شرکت با پیشرفته تکنولوژی ها ایجاد شده اند و در تولید محصولات پاکشوما وسواس خاصی به خرج داده میشود.

درباره خط تولید کولر گازی پاکشوما
پاکشوما از سال ۱۳۹۸ تصمیم به راه اندازی خط تولید کولرهای گازی گرفت از آن سال تا کنون در این زمینه پیشرفت زیادی کرده و در حال حاضر خط تولید کولر گازی پاکشوما در فضایی به مساحت ۴۰ هزار متر مربع توانایی تولید سالانه بیش از ۳۰۰ هزار دستگاه کولر گازی را دارد.

در این خط تولید از سیستم ها و ربات های به روز و پیشرفته استفاده شده و ۳ شرکت بین المللی نیز در خط تولید کولر گازی پاکشوما همکاری دارند.

تعمیر کولر گازی پاکشوما
تعمیر کولر گازی پاکشوما

بهتر است بدانید:تعمیر کولر گازی غرب تهران

انواع کولرهای گازی پاکشوما در تعمیر کولر گازی پاکشوما

کولرگازی سردوگرم اینورتر T1
ظرفیت: ۹۰۰۰BTU/hr – 12000 BTU/hr – 18000 BTU/hr – 24000 BTU/hr – 30000 BTU/hr
مناسب آب و هوای معتدل و گرم

پیشنهاد ما برای مطالعه:  تعمیر کولر گازی در پردیس

کولر گازی سرد پیستونی T3
ظرفیت: ۱۸۰۰۰BTU/hr, 24000 BTU/hr, 30000 BTU/hr 36000 BTU/hr
مناسب آب و هوای گرمسیری

مزایای کولر گازی پاکشوما؛ همگام با تکنولوژی روز در تعمیر کولر گازی پاکشوما

۱- قدرت پرتاب باد بالا
قدرت پرتاب باد یکی از ویژگی های مهم کلیدی در کولرهای گازی است که در قدرت خنک کنندگی آن ها بسیار موثر است.

همچنین اسپلیت پاکشوما توانایی دمیدن سه بعدی باد را دارد که با استفاده از این تکنولوژی هوای محیط به شکل یکنواخت تهویه میگردد.

کولرهای گازی پاکشوما قدرت پرتاب باد تا بیش از ۱۰ متر را دارند که عدد بسیار خوب و قابل قبول است و میتواند با محصولات شرکت های بزرگ بین المللی قابل مقایسه و رقابت باشد.

۲- استفاده از تکنولوژی High ambient cooling
با استفاده از این تکنولوژی کولرهای گازی پاکشوما توانایی خنک کردن محیط در دماهای بالای ۵۰ درجه را نیز دارند. این تکنولوژی به همراه استفاده از کمپرسور پیستونی که در برخی از مدل های اسپلیت پاکشوما وجود دارد باعث میشود کولر های گازی پاکشوما انتخاب مناسبی برای شهر های گرمسیری باشند.

۳- استفاده از گاز خنک کننده دوستدار محیط زیست
سیستم عملکرد کولرهای گازی مبنی بر دریافت هوای گرم محیط، خنک کردن این هوا و انتقال هوای خنک شده به محیط داخلی است. فرایند خنک شدن هوای گرم عموماً با استفاده از گازهای مبرّد صورت می گیرد یکی از مناسب ترین گاز ها برای خنک کردن هوا، گازR410A است.

این گاز ضمن قدرت بالا در خنک کنندگی هوا، دوستدار محیط زیست است و استفاده از آن باعث آسیب به اکوسیستم زمین نمی گردد.

۴- امکان استفاده از کولر گازی پاکشوما در شهرهای گرمسیری و شرجی
همانطور که میدانید در شهرهای جنوبی ایران هوا به شدت گرم و شرجی است خوردگی قطعات خصوصاً آلیاژهای آهن بسیار بالا است. پس اگر قصد خرید کولر گازی دارید و در این شهر ها زندگی می کنید حتما باید مطمئن شوید کولر گازی شما استاندارد ضد خورندگی قطعات داشته باشد.

در کولر گازی پاکشوما تکنولوژیGOLDEN FIN استفاده شده است که باعث می شود یونیت خارجی کولر از شرایط بد آب و هوایی در امان مانده و طول عمر آن افزایش یابد.

بنابراین در شهرهای جنوبی نیز متوانید با خیال راحت اقدام به خرید کولرگازی با کمک کنید.

۵- ریموت کنترل هوشمند و پیشرفته
ریموت کنترل کولر گازی پاکشوما از نقاط قوت جذاب آن است. در این مورد کنترل یک صفحه نمایش ال ای دی وجود دارد که اطلاعات مفید و کاربردی را می‌توانید روی آن ببینید.

پیشنهاد ما برای مطالعه:  تعمیر کولر گازی در اکباتان

همچنین در این ریموت کنترل از یک تکنولوژی انحصاری به نام FOLLOW ME استفاده شده است که با استفاده از آن می توانید دمای محیطی که ریموت کنترل در آن قرار دارد را مشاهده کنید و سپس تصمیم بگیرید آیا مایلید دمای هوا را خنک تر کنید یا خیر.

۶- سیستم از بین برنده ذرات مضر
در این سیستم کولر گازی با انتشار یون های منفی در محیط ذرات آلوده مانند باکتری و ویروس ها را جذب میکند و همزمان با تهویه هوا این ذرات را فیلتر می‌کند.

۷- سیستم نظافت خودکار
در کولر گازی پاکشوما از سیستم نظافت خودکار استفاده شده است که باعث می شود فیلترهای برای تعویض شده و هوایی که از آنها عبور می کند آری از هرگونه آلودگی باشد.

این قابلیت همچنین باعث می شود که رطوبت داخل قسمتهای داخلی پنل خشک شده و از رشد باکتری ها در این قسمت جلوگیری گردد.

زمان در کولرهای گازی پاکشوما از BIO FILTER هم استفاده میشود به کوچکترین ذرات را نیز فیلتر کند و هوای صددرصد پاکیزه به داخل محیط تزریق می کند.

۸- سیستم تشخیص نشت مبرد
اسپلیت پاکشوما به طور خودکار زمانی که گاز نشتی داشته باشد برای صفحه نمایش دستگاه کد خطا نمایش داده و با تشخیص نشت گاز به طور خودکار از فعالیت باز می ایستد.

در نتیجه کمپرسور کولر گازی بر اثر دمای بالایی که هنگام نشت مبرد ایجاد می شود آسیبی نمی بیند.

بهتر است بدانید:تعمیر کمپرسور کولر گازی

معایب کولر گازی پاکشوما در تعمیر کولر گازی پاکشوما

در بحث معایب کولر گازی پاکشوما لیست طولانی و موارد زیادی وجود ندارد. و برای تعمیر کولر گازی پاکشوما به امداد من مراجعه کنید.

تنها موردی که باید به آن اشاره کنیم این است که در برخی از مدل های کولر گازی پاکشوما از کمپرسور اینورتر استفاده نشده و به جای آن از کمپرسور پیستونی و یا روتاری استفاده شده است البته این موضوع را نمی توان معایب کولر گازی پاکشوما ما بر شمرد چرا که برای مثال استفاده از کمپرسور پیستونی در شهرهای گرمسیری بهتر جوابگوست.

اما در هر صورت کمپرسورهای اینورتر دارای تکنولوژی پیشرفته تر و مصرف انرژی بسیار بهینه تر هستند.

نصب و راه اندازی کولر های گازی پاکشوما امری بسیار حساس و نیازمند دانش لازم بوده و چنانچه محل کولر گازی مناسب نباشد، کولر گازی تراز نصب نشود و حتی اگر سرویس دهی به موقع صورت نگیرد، کولر های گازی پاکشوما نیز مانند تمامی برندهای دیگر کولر گازی عملکرد درستی را ارائه نداده و حتی ممکن است هزینه های تعمیر سنگین نیز به دنبال داشته باشند.

پیشنهاد ما برای مطالعه:  تعمیر کولر گازی وست پوینت

لذا نصب صحیح و انجام سرویس دوره ای به موقع و سپردن به افراد متخصص و کاربلد جهت سرویس این کولر های گازی امری حیاتی است.

اما از کجا بدانیم که چه موقع باید کولر گازی پاکشوما خود را سرویس کنیم و این امر مهم را به چه کسانی واگذار کنیم؟

گروه امداد من با کادری مجرب از بهترین و متخصص ترین درزمینه تعمیر کولر گازی پاکشوما و لوازم خانگی و مجهز به بروزترین امکانات تعمیر و عیب یابی و تکنولوژی مدرن و با دارا بودن چندین شعبه در سراسر تهران آماده سرویس دهی به شما مشتریان محترم در هر زمان از شبانه روز میباشد.

بهتر است بدانید:تعمیر کولر گازی سام

تعمیر کولر گازی پاکشوما
تعمیر کولر گازی پاکشوما

ما در کنار شما هستیم و شما رو راهنمایی خواهیم کرد که چه موقع کولر گازیتان نیاز به سرویس دارد و شما میتوانید از هر نقطه از تهران درخواست کارشناس خود را ثبت نمایید.

کارشناسان ما در سریعترین زمان ممکن از نزدیکترین شعبه خود را به محل رسانده و با بررسی دقیق، تمامی ایرادات احتمالی کولر گازی شما را شناسایی و نسبت به رفع آن اقدام مینمایند و در صورت نیاز به تعویض قطعه، با قطعه اورجینال عوض خواهند نمود.

این مرکز از تخصصی ترین مراکز و نمایندگی نصب و تعمیر کولر گازی پاکشوما بوده و به شما این اطمینان را میدهد که با تامین قطعات اصلی کارخانه و با رعایت استاندارد های روز دنیا، تمامی مراحل نصب و راه اندازی و سرویس و تعمیر کولر گازی را با بالاترین کیفیت ممکن به انجام می رساند.

هزینه های تعمیر کولر گازی پاکشوما و سرویس ها طبق تعرفه نمایندگی بوده و قیمت قطعات بر اساس قیمت کارخانه محاسبه میشود.

بهتر است بدانید:تعمیر کولر گازی میتسوبیشی

مزایای استفاده از خدمات امداد من در تعمیر کولر گازی پاکشوما:

۱- ضمانت ۶ ماهه قطعات تعمیری و تعویضی.
۲- استفاده از قطعات اصلی و اورجینال.
۳- سرویس دهی به تمام نقاط تهران.
۴- ارسال نیروی متخصص در کمترین زمان ممکن و صرفه جویی در وقت.
۵- قیمت مناسب قطعات و هزینه تعمیرات.

بهتر است بدانید:تعمیر کولر گازی بکو 

۵/۵ - (۱ امتیاز)

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *