امداد من
جدیدترین مطالب

تعمیر یخچال فریزر پاکشوما

تعمیر یخچال فریزر پاکشوما

تعمیر یخچال فریزر پاکشوما و سایر برندهای یخچال فریزر در سایت امداد من.

یخچال فریزر، جزو مهم‌ترین و اصلی‌‌ترین لوازم خانه و آشپزخانه است؛ چرا که شما مدت طولانی از آن استفاده می‌کنید و قیمت بالایی هم دارد؛ البته لازم به ذکر است که این روزها قیمت لوازم خانگی (از هر نوعی؛ چه یخچال، گاز، ماشین لباسشویی و چه تلویزیون و..) خیلی بالا رفته و این افزایش قیمت، سروصدای زیادی کرده است.

بنابراین برای خرید بهینه این کالا، نهایت دقت خود را به کار ببرید. می‌پرسید چرا؟ چون این کالا حساسیت زیادی دارد و ممکن است خراب شود؛ پس برای آنکه بتوانید خرید خوبی را تجربه کنید، از افراد متخصص و کاربلد مشورت بگیرید.

به ما بگویید: انتظارات شما از یک یخچال فریزر خوب چیست؟ تا چه مقدار می‌خواهید هزینه کنید؟ می‌خواهید از میان برندهای ایرانی خرید کنید یا خارجی؟ بودجه شما به خرید نقدی کفاف می‌دهد یا اقساطی؟

ما اینجا هستیم تا هم پاسخ سوالات شما را بدهیم و هم بتوانیم با این مطلب، راهنمای خرید یخچال فریزر را در اختیار شما قرار دهیم؛ تا انتها همراه ما باشید!

در خرید یخچال فریزر، به این ۴ نکته توجه کنید! در تعمیر یخچال فریزر پاکشوما

همان‌طور که اشاره کردیم، این مطلب قرار است راهنمای خرید یخچال فریزر برای شما باشد تا در انتها بتوانید طبق میل و سلیقه خود تصمیم به خرید یک محصول کاربردی و خوب با قیمت مورد نظرتان بگیرید.

۱) بودجه شما، فاکتور تعیین‌کننده برای خرید
اولین نکته برای خرید یخچال و فریزر، میزان بودجه‌ای است که شما مد نظر دارید. مطمئنا یخچال فریزر بوش از اسنوا، اسنوا از هیمالیا گران‌تر است.

شما باید انتخاب کنید تا چه مقدار می‌خواهید برای خرید محصول مورد نظرتان هزینه کنید.

۲) امکانات یخچال فریزر، ارتباط مستقیمی با نیاز شما دارد
در راستای راهنمای خرید یخچال فریزر، شما چه انتظاری از یخچال فریزر مورد نظرتان دارید؟ آب‌سردکن و یخ‌ساز داشته باشد؟ در مصرف برق و انرژی صرفه‌جویی کند؟ سر و صدای زیادی نداشته باشد؟ دارای قفل کودک باشد؟ محفظه لبنیات و نگه‌دارنده گوشت داشته باشد؟ بله درست است همه این‌ موارد جزو امکانات یخچال است و شما باید با توجه به بودجه‌ای که دارید و انتظاری که از یخچال فریزر خود دارید، یکی از مدل‌ها و برندها را انتخاب و خریداری کنید.

۳) برند؛ معیاری بسیار مهم در راهنمای خرید یخچال فریزر
در راستای راهنمای خرید یخچال فریزر، بهتر است دور برندهایی که به تازگی رونمایی شده‌اند و سهم زیادی از بازار را به خود اختصاص نداده‌اند، خط بکشید و با تحقیق و بررسی درباره برندهای مطرح، یکی از مدل‌ها و برندهای نام ‌آشنا و باکیفیت را مثل: الجی، امرسان، دوو، هیمالیا، سامسونگ، پاکشوما و… انتخاب کنید و محصول مورد نظرتان را خریداری کنید.

البته این سردرگمی در انتخاب برند مورد نظر، منحصر به یخچال فریزر نخواهد شد؛ شما موقع خرید انواع لوازم خانگی معمولا با این سوال در ذهنتان روبرو می‌شود: کدام برند را خریداری کنم؟

به طور مثال: تصور کنید شما می‌خواهید جاروبرقی، ماشین لباسشویی، گاز و هر کالای دیگری تهیه کنید و نمی‌دانید کدام برند بهتر است؛ در این صورت بهترین راهکار این است که درباره انواع برندها تحقیق و بررسی کنید و با مقایسه میان برندها، مناسب‌ترین کالا را انتخاب کنید.

پیشنهاد ما برای مطالعه:  تعمیر ماشین ظرفشویی الگانس

۴) فضا؛ از متراژ آشپزخانه غافل نشوید
در راستای راهنمای خرید یخچال فریزر، حتما به متراژ‌ آشپزخانه خود توجه کنید؛ چرا که یخچال‌ها اندازه‌های متفاوتی در بازار دارند و شما باید با توجه به فضای آشپزخانه خود، مدل و سایز یخچال را انتخاب کنید تا موقع نصب یخچال با مشکل روبرو نشوید.

طبیعی است که یخچال فریزرهای ساید بای ساید و دوقلو فضای بیشتری نسبت به یخچال‌های معمولی اشغال می‌کنند و شما باید آشپزخانه بزرگتری داشته باشید.

آشنایی با شرکت لوازم خانگی پاکشوما: در تعمیر یخچال فریزر پاکشوما

تعمیر یخچال فریزر پاکشوما
تعمیر یخچال فریزر پاکشوما

شرکت تولیدی صنعتی پاکشوما با هدف تولید لوازم‌خانگی بزرگ و کوچک در سال ۱۳۵۴ تاسیس شد؛ و اکنون پس از چهل و شش سال فعالیت، یکی از برترین تولید کنندگان صنعت لوازم خانگی ایران و خاورمیانه می باشد. خانواده محصولات پاکشوما در پنچ گروه محصول یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، جاروبرقی و کولر گازی مطابق با نیازهای بومی کشور ایران و مناطق بازار هدف صادراتی تولید می شوند.

در ادامه و طی همکاری با شرکت فیلیپس (Philips) هلند و بعد از آن ال جی (LG) کره جنوبی، پاکشوما به توسعه محصول با آخرین تکنولوژی های روز دنیا در حوزه لوازم خانگی به ویژه ماشین لباسشویی پرداخت. در حال حاضر کارخانجات این شرکت در مساحتی به وسعت ۳۰۰٫۰۰۰ (سیصد هزار) مترمربع مستقر بوده و در آن چندین خطوط تولید مرتبط با گروه محصولات ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، جاروبرقی، یخچال و فریزر و کولر گازی در حال فعالیت هستند .

تعمیر یخچال فریزر پاکشوما
تعمیر یخچال فریزر پاکشوما

گروه پاکشوما با همکاری بزرگترین شرکت های تولیدی لوازم خانگی دنیا از جمله هایر اروپا – ایتالیا (Haier Europe) که مشتمل بر برندهای کندی، هوور و زیرووات می باشد و همچنین کمپانی مایدیا (Midea) به عنوان بزرگترین تولید کننده گروه لاندری- شوینده لوازم خانگی دنیا طبق ارزیابی موسسه فورچن گلوبال (Fortune Global) در سال ۲۰۱۷، محصولات خود را به بازارهای داخلی و بین المللی عرضه می نماید.

به واسطه ی اینکه پاکشوما برای برند های زیر مجموعه ایتالیایی و کره ای خود مثل کندی ، زیرووات و کرال در حال تولید و مونتاژ یخچال فریزر هایی با استاندارد های اروپایی بود متوجه نیاز بازار در قسمت محصولات برودتی شده و در حال حاظر یخچال فریزر های پاکشوما با کیفیت بسیار بالا آماده فروش است.

تنوع یخچال های پاکشوما در حال حاضر فقط در دو مدل کمبی بالا فریزر و یخچال فریزر طرح ساید بای ساید است که به زودی شاهد مدل های بیشتر با توجه به نیاز بازار هستیم.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک

تعمیر یخچال فریزر پاکشوما
تعمیر یخچال فریزر پاکشوما

یخچال های پاکشوما با توجه به رقابت های زیاد میان دیگر برند ها از موتور اینورتر نسل جدید با کمترین حالت مصرف انرژی وارد بازار میشود.

گرید مصرف انرژی این یخچال فریزر ها A++ و A+++ بوده و نیاز یک مصرف کننده را به طور کامل برطرف میکند.

مزایای یخچال های پاکشوما: در تعمیر یخچال فریزر پاکشوما

– موتور های بهینه از نظر سرمایش و مصرف برق
– مجهز به فناوری های روز مانند سیستم های اکونومی
– استفاده از مواد اولیه با کیفیت (پلیامیت ، باکلایت و…)
– خدمات پس از فروش یکپارچه پاک سرویس و دارا بودن بیش از ۷۰۰ نماینده رسمی در کشور
– کامل مقاوم در برابر برفک و نوفراست
– وجود سیستم گردش هوای چند گانه در امر سرمایش
– مجهز به خنک کنده ی سریع
– مصرف کمتر با استفاده از حالت مسافرت

پیشنهاد ما برای مطالعه:  تعمیر جارو برقی تفال

معایب یخچال فریزر پاکشوما: در تعمیر یخچال فریزر پاکشوما

– تنوع کم در تعداد محصولات
– عدم مشاهده یخساز اتومات متصل به شیر آب شهری در مدل های فعلی
– عدم استفاده از سیستم Big Box جهت استفاده از نگهداری میوه ها

عیوب مربوط به یخچال فریزر پاکشوما و راه حل های آنها: در تعمیر یخچال فریزر پاکشوما
تعمیر یخچال فریزر پاکشوما
تعمیر یخچال فریزر پاکشوما

حتما بخوانید: تعمیر ساید بای ساید ایکس ویژن

۱- یخچال خنک نمی کند:
آیا دمای یخچال پایین است و به درستی خنک نمی کند؟ مواد غذایی و نوشیدنی ها گرمتر از آنچه هستند که انتظار دارید؟ این مسئله می تواند به دلیل آلودگی هوا، بافل یا دیفیوزر باشد. نگران نباشید با یک بررسی سریع می توانید این مشکل را برطرف کنید.

دمپر هوا، بافل یا دیفیوزر یخچال به تعادل جریان هوا از محفظه فن اواپراتور کمک می کند. این تنها وظیفه نیست، آنها همچنین میزان سردی هوا را کنترل می کنند.

اگر بافل یا دمپر هم آسیب دیده باشد، دمای یخچال معمولا بالاتر از دمای معمولی می شود.

احتمالا تردید دارید که محل دقیق بافل یا دمپر کجاست. آنها معمولا در جایی قرار دارند که هوای سرد وارد محفظه غذای تازه یخچال می شود. متوجه می شوید که بافل یا دیفیوزر در پلاستیک پوشانده شده است و برای جلوگیری از نشت هوا، دارای روکش استایرن است.

تعمیر یخچال فریزر پاکشوما
تعمیر یخچال فریزر پاکشوما

هنگامی که بافل یا دمپر را پیدا کردید، ابتدا چک کنید که هوا آزادانه جریان داشته باشد. ممکن است جریان هوا مسدود یا محدود شده است. لازم به ذکر است که برخی از یخچال ها برای تنظیم تغییرات در دمای داخلی از لامپ سنجش دما استفاده می کنند. اگر این لامپ در وضعیت نادرست یا آسیب دیده است، برای از سرگیری عملکرد طبیعی اش، آن را تنظیم یا تعویض کنید.

بیشتز بخوانید: تعمیر یخچال ایرانی

۲- یخچال سروصدا دارد:

تعمیر یخچال فریزر پاکشوما
تعمیر یخچال فریزر پاکشوما

سر و صدای می تواند نشانه ای از مسائل بزرگتر باشد، یا این فقط می تواند یک مزاحمت کوچیک برای یخچال باشد. در هر صورت، فن کندانسور شما بزرگترین مقصر است. فن کندانسور یخچال برای از بین بردن گرما، هوا را در تمام سیم پیچ کندانسور گردش می دهد. همچنین برای گردش هوا بر روی اواپراتور و تخلیه آب از آن استفاده می شود. این فن کوچک می تواند باعث صدا در یخچال شود، بنابراین اگر صدایی بلند می شنوید، در ابتدا آن را بررسی کنید.

قبل از اینکه به دنبال فن باشید، یخچال را از برق جدا کنید و پنل دسترسی عقب را جدا کنید. پس از آن به دنبال انسداد هایی باشید که می تواند مانع از جریان هوا شود. جاروبرقی برای از بین بردن زباله ها می تواند یک کمک خوب باشد.

همچنین موتور را برای هرگونه ساییدگی و پارگی بررسی کنید. حتما هم تیغه فن خود را چک کنید، این تیغه به راحتی تعویض می شود و به ماندگاری موتور فن یخچال کمک می کند.

پیشنهاد ما برای مطالعه:  تعمیر پکیج بوتان در ستارخان

۳- یخچال نشتی دارد:

تعمیر یخچال فریزر پاکشوما
تعمیر یخچال فریزر پاکشوما

هیچ کس دوست ندارد یک گودال آب از زیر یخچال یا فریزر جریان داشته باشد. اگر از زیر یخچال آب وجود دارد، در ابتدا واشر و لاستیک های دور درب یخچال را که در قسمت بیرونی قرار دارند، بررسی کنید.

لاستیک های درب به طور معمول از مواد وینیل ساخته شده است و معمولا برای کمک به مهر و موم بیشتر، در داخل آن یک نوار مغناطیسی وجود دارد. اگر در امتداد لبه درب رطوبت وجود دارد، واشرهای درب را برای پیدا کردن هرگونه صدمه بازرسی کنید. حتی مقدار کمی نشت هوا از یک واشر معیوب می تواند منجر به مشکلات یخ زدگی یا نشت آب شود.

هنگام تعویض واشر، می توانید آنها را تا حد امکان قابل انعطاف کنید. برای کمک به این امر می توانید چند دقیقه واشر جدید خود را در خشک کن لباس قرار دهید تا به انعطاف پذیری و نصب راحت تر آن کمک کند.

۴- یخچال روشن نمی شود:

تعمیر یخچال فریزر پاکشوما
تعمیر یخچال فریزر پاکشوما

وقتی یخچال روشن نمی شود، ممکن است به شدت بترسید. آرام باشید، ممکن است فقط با یک مشکل رله اضافه بار مواجه شده باشید. رله اضافه بار چه کاری انجام می دهد؟ در مدار کمپرسور مورد استفاده قرار می گیرد، از طریق دستگاه اضافه بار، قدرت در سیم پیچ موتور کمپرسور اعمال می شود. از رله اضافه بار برای افزودن سیم پیچ در مدار استفاده می شود تا اینکه کمپرسور با سرعت کامل کار کند.

اگر صدای فن ها را می شنوید ولی کمپرسور شروع به کار نمی کند، یا اگر صدای کلیک خاصی از یخچال خود می شنوید، رله اضافه بار خود را برای گرم بودن یا قوس الکتریکی بررسی کنید.

همچنین ممکن است ایراد از خازن شروع باشد. خازن شروع باعث افزایش ولتاژ به سیم پیچ های کمپرسور می شود. اگر خازن شروع یخچال معیوب باشد، ممکن است کمپرسور شروع به کار نکند. اگر مشکل از رله اضافه بار و خازن نبود، ممکن است کمپرسور ایراد داشته باشید. این مشکل کمی پیشرفته تر است و توصیه می کنیم برای تعمیر یخچال فریزر پاکشوما خود با یک تکنسین واجد شرایط تماس بگیرید.

برای تعمیر یخچال فریزر پاکشوما چه زمانی با تعمیرکار تماس بگیریم؟

بیشتر بدانید:تعمیر یخچال قدیمی

تعمیر یخچال فریزر پاکشوما
تعمیر یخچال فریزر پاکشوما

در حالی که برخی از مشکلات رایج یخچال فریزر را می توان به راحتی تشخیص داد و برطرف کرد، اما مشکلات پیشرفته تر می توانند نگران کننده به نظر برسند. بدتر اینکه، برخی از افراد در پی حل مشکل جزئی، باعث بدتر شدن مشکل می شوند. به همین دلیل توصیه می کنیم اگر یخچال تان ضمانت نامه دارد، برای رفع مشکل با نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی تماس بگیرید. اجازه ندهید که مسائل کوچک به مشکلات بزرگی تبدیل شوند.

اما در صورت بروز هر گونه مشکل همکاران ما در سایت امداد من در خصوص نصب، راه اندازی، سرویس و تعمیر یخچال فریزر پاکشوما اماده خدمت گذاری به شما عزیزان در هر نقطه از تهران هستند.

کافیست در هر ساعتی از شباته روز تماس گرفته و تعمیرکاران متخصص لوازم خانگی ،تعمیر یخچال فریزر پاکشوما شما به بهترین شکل ممکن انجام خواهند داد.

امتیاز شما

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *