امداد من
جدیدترین مطالب

تعمیر ساید بای ساید سام با ۱۲ ماه گارانتی

تعمیر یخچال ساید بای ساید سام

تعمیر ساید بای ساید سام خود را به متخصصان ما بسپارید

تعمیر ساید بای ساید سام در آی امداد توسط تکنسین های مجرب و کارآزموده انجام می شود .آی امداد با سالها تجربه در زمینه تعمیر لوازم خانگی، به عنوان یکی از معتبرترین مراکز تعمیرات ساید بای ساید در ایران شناخته شده است. ما با بهره‌گیری از تکنسین‌های مجرب و کارآزموده، خدمات تعمیر ساید بای ساید سام را با بالاترین کیفیت و در سریع‌ترین زمان ممکن به شما ارائه می‌دهیم.

درخواست تعمیر انواع لوازم خانگی و آشپزخانه
امداد من
درخواست تعمیر انواع لوازم خانگی و آشپزخانه
امداد من

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید سام 

تمامی محصولات یخچال سام و خدمات مربوط به تعمیر ساید بای ساید در ایران تحت نظر نمایندگی و مرکز تعمیر یخچال سام، شرکت سام سرویس، قرار دارند. برای استفاده از خدمات تعمیرات یخچال ساید بای ساید سام ، لطفاً به مراحل زیر توجه فرمایید که به شما توسط نمایندگی اصلی تعمیرات یخچال سام ارائه شده‌اند:

  1. با تلفنی به شماره ای که در ضمانت‌نامه محصول شما ذکر شده است، تماس بگیرید.
  2. برای بهره‌ مندی از خدمات تعمیرات یخچال سام، با نمایندگی رسمی تماس بگیرید.

لطفاً توجه داشته باشید که آی امداد و یا سایر شرکت‌های فعال در سراسر کشور، نمایندگی تعمیرات یخچال سام نیستند و خدمات تعمیرات تنها توسط سام سرویس ارائه می‌شوند.

پیشنهاد ما برای مطالعه:  تعمیر یخساز ساید بای ساید ال جی: مشکلات رایج و راه‌حل‌ها

نمایندگی تعمیر یخچال ساید بای ساید سام 

چگونه با مرکز تعمیر ساید بای ساید سام در آی امداد تماس بگیریم؟ 

به منظور ارائه خدمات بهتر به شما عزیزان جهت تعمیر ساید بای ساید سام و سایر خدمات در شهرتهران و کرج، در آی امداد، راهنمایی‌های زیر را برای تماس با ما و درخواست خدمات تعمیرات یخچال سام ارائه می‌دهد:

  1. ابتدا می‌توانید با تماس با نزدیکترین شعبه آی  امداد، جهت درخواست تعمیر یخچال سام خود، ارتباط برقرار کنید.
  2. همچنین می‌توانید از طریق سایت آی امداد، درخواست آنلاین تعمیرات یخچال سام خود را ثبت کنید.
  3. بعد از تکمیل درخواست آنلاین، کد اشتراک همراه با مشخصات تعمیرکار یخچال سام برای شما از طریق پیامک ارسال خواهد شد.
  4. تعمیرکار تعمیر ساید بای ساید سام با تجهیزات کامل به سرعت به محل شما اعزام می‌شود.
  5. پس از عیب‌ یابی و رفع مشکل، ضمانتنامه رسمی با مدت زمان ۳ تا ۱۲ ماهه همراه با فاکتور به شما تحویل داده می‌شود.
  6. در نهایت، نظرسنجی از شما گرفته می‌شود تا اطمینان حاصل شود که از نحوه عملکرد تعمیرکار یخچال سام راضی هستید، و هر گونه انتقاد یا پیشنهادی را به عنوان سرلوحه کار قرار دهیم.

تعمیر ساید بای ساید سام در محل 

استفاده از خدمات تعمیر یخچال سام در محل، یک مزیت ارزشمند است که شما عزیزان می‌توانید از طریق آی امداد بهره‌ مند شوید. با اعزام تکنسین به محل کار یا منزل شما، در کوتاه‌ترین زمان به عیب‌یابی و رفع مشکل و علاوه بر آن به تمیز کردن کندانسور یخچال شما و بررسی سلامت موتور یخچال و سایر عوامل می پردازد.

پیشنهاد ما برای مطالعه:  تعمیر ساید بای ساید در گیشا با ۱ سال گارانتی

مزایای استفاده از خدمات تعمیر ساید بای ساید سام در محل چیست؟ 

مزایای استفاده از خدمات تعمیر یخچال ساید بای ساید سام در محل به شرح زیر می باشد: 

  1. بدون نگرانی از هزینه اضافه برای انتقال دستگاه به بیرون از منزل، می‌توانید از خدمات تعمیر یخچال ساید بای ساید سام بهره‌ مند شوید.
  2. خطرات ناشی از انتقال دستگاه به بیرون از منزل شما به شدت کاهش می‌یابد.
  3. امکان نظارت نزدیک بر عملکرد و تعمیرکار یخچال سام فراهم می‌شود.
  4. تعمیرکار یخچال سام، در زمان مشخص شده توسط شما، به محل حضور پیدا می‌کند و شما می‌توانید به مدیریت بهتر زمان‌بندی خود بپردازید.

سوالات متداول درباره تعمیر ساید بای ساید سام

مدت زمان تعمیر یخچال ساید بای ساید سام در آی امداد به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله:

  • نوع مشکل: برخی از مشکلات ساده هستند و می توان آنها را در عرض چند دقیقه یا چند ساعت حل کرد. اما برخی از مشکلات پیچیده تر هستند و ممکن است به چند روز یا حتی چند هفته زمان نیاز داشته باشند.
  • مهارت تعمیرکار: تعمیرکاران باتجربه می توانند مشکلات را سریعتر و دقیق تر حل کنند.
  • در دسترس بودن قطعات: اگر برای تعمیر یخچال به قطعات جدید نیاز باشد، ممکن است چند روز طول بکشد تا قطعات مورد نظر به دست تعمیرکار برسد.

به طور کلی، می توان گفت که تعمیر یخچال ساید بای ساید سام بین ۱ تا ۷ روز طول می کشد. اما در برخی موارد، ممکن است این زمان بیشتر یا کمتر باشد.

نکاتی برای کاهش زمان تعمیر:

  • قبل از تماس با تعمیرکار، سعی کنید مشکل یخچال را خودتان عیب یابی کنید.
  • در صورت امکان، مدل و شماره سریال یخچال خود را به تعمیرکار بدهید تا او بتواند قطعات مورد نیاز را قبل از مراجعه به منزل شما تهیه کند.
  • در زمان مراجعه تعمیرکار، در دسترس باشید تا او بتواند کار خود را بدون وقفه انجام دهد.
  • می توانید با شماره ۰۲۱۴۴۰۴۴۳۵۵ تماس بگیرید و مشکل خود را به اپراتور توضیح دهید.
  • اپراتور پس از بررسی مشکل، شما را به یک تکنسین مجاز در منطقه شما ارجاع می دهد.
  • همچنین می توانید به صورت حضوری به یکی از نمایندگی های مجاز آی امداد در سراسر کشور مراجعه کنید.
  • کارت گارانتی یخچال
  • فاکتور خرید یخچال
  • کارت شناسایی

هزینه تعمیر ساید بای ساید سام به چه عواملی بستگی دارد و چگونه مشخص می شود؟ 

یکی از سوالات متداول مصرف‌کنندگان یخچال سام، مرتبط با هزینه تعمیر ساید بای ساید سام. در ادامه، به توضیح درباره این مسأله می‌پردازیم:

  1. تعیین دقیق هزینه تعمیر توسط تعمیرکار ساید بای ساید سام تنها پس از مشاهده و شناسایی دقیق ایرادات یخچال شما امکان‌ پذیر است.
  2. هزینه تعمیرات یخچال سام مستلزم نوع و تعداد قطعاتی است که نیاز به تعمیر دارند. این قطعات به عنوان یکی از عوامل مؤثر در هزینه نهایی تعمیر محسوب می‌شوند.
  3. همچنین، مدت زمانی که یخچال سام شما بعد از تعمیرات تحت گارانتی قرار می‌گیرد، نقش مهمی در هزینه تعمیر ایفا می‌کند. مدت گارانتی پس از تعمیرات نیز تاثیر گذار بر هزینه نهایی می‌باشد.

با توجه به موارد فوق، تعیین دقیق هزینه تعمیرات یخچال سام بسته به شرایط و موارد مختلفی است که توسط تعمیرکار متخصص و پس از ارزیابی صحیح اقدام به تعیین می‌شود.

درخواست تعمیر انواع لوازم خانگی و آشپزخانه
امداد من
درخواست تعمیر انواع لوازم خانگی و آشپزخانه
امداد من

امروزه یخچال فریزر یکی از مهمترین و گران قیمت ترین لوازم خانگی است که در تمام خانه ها با مدل های مختلف دیده می شود. یکی از پرطرفدارترین مدل های یخچال فریزر در حال حاضر یخچال فریزر ساید بای ساید است که بالا ترین فروش را دارد. اگر شماهم فضای محدودی در آشپزخانه داشته باشید ساید بای ساید بهترین انتخاب برای شماست. این مدل یخچال ها به دلیل جمع و جور بودن و طول و عرض کمی که دارند از محبوبیت خاصی برخوردارند و علاوه بر کم حجم بودن بسیار کارآمد هستند و مصرف بهینه ای دارند.

هزینه تعمیر ساید بای ساید سام

از دیگر مزایای یخچال‌های ساید بای ساید سام می‌توان به فیلتر تصفیه اب ؛ لامپ LED  کم مصرف؛ سیستم تسریع انجماد؛ سیستم ضد برفک؛ صفحه نمایش لمسی و… اشاره کرد. نکته ای که درباره تعمیر یخچال ساید بای ساید سام وجود دارد این است که بهتر است تعمیر آن ها را به تکنسین های حرفه ای و متخصص بسپارید چرا که این نوع یخچال ها کمی حساس هستند و تعمیر یخچال ساید بای ساید سام نیاز به افراد ماهر دارد. .در ادامه به  تعمیر رایج ترین ایراداتی که در یخچال فریزر های ساید بای ساید دیده می شوند می پردازیم.

پیشنهاد ما برای مطالعه:  تعمیر ساید بای ساید در تجریش با ۱ سال ضمانت

ساید بای ساید سام یخ نمی سازد یا خنک نمی کند:

اگر یخچال شما خنک نمی کند احتمالا در قسمت یخچال و یا فریزر دچار افت برودت شده که این افت برودت می تواند به علت نشت گاز وجود برفک در قسمت اواپراتور و یا ایراد در فن باشد که نیاز به بررسی توسط افراد حرفه ای دارد.

صدای غیراستاندارد و مداوم و تعمیر ساید بای ساید سام:

علت این صدا ممکن است فن دستگاه؛ کمپرسور و یا تراز نبودن یخچال باشد.ساید بای ساید خود را به آرامی تکان دهید؛ اگر با تکان دادن دستگاه صدا قطع می شود دستگاه شما تراز نیست و به دلیل لرزیدن لوله های متصل به کمپرسور صدای غیرطبیعی ایجاد می‌شود.

پیشنهاد ما برای مطالعه:  تعمیر ساید بای ساید در صادقیه با ۱ سال گارانتی

یخ زدگی در فریزر ساید بای ساید سام:

در صورتی که فریزر قدیمی استفاده می کنید احتمالا با این مشکل مواجه خواهید شد. ابتدا مهر و موم درب را که احتمالا شکسته را باز کرده ورود هوای ان را بررسی کنید و از ورود هوای گرم و مرطوب اطمینان حاصل کنید.این یکی از رایج ترین علل سرمازدگی است. در غیر این صورت ممکن است سنسور های یخ زدایی مشکلی ایجاد شده باشد که احتیاج به یک تعمیرکار دارید.

اتومات نکردن یخچال ساید بای ساید سام:

در صورتی که یخچال بی وقفه کار کند و اتومات نکند دو احتمال وجود دارد. یا مشکل از ترموستات است که در این صورت ترموستات باید عوض شود. در صورت وجود ایراد در ترموستات کمپرسور نمی تواند دما را درست تشخیص دهد و بنابراین یخچال مدام روشن می ماند. اگر ترموستات سالم بود احتمالا کمپرسور ایراد دارد و باید بررسی شود.

تعمیر آب سرد کن ساید بای ساید سام:

ابتدا شیرآبی که به دستگاه متصل است را چک کنید و اگر قطع بود ان را وصل کنید؛ گاهی اوقات لوله ای که به یخ ساز و اب سرد کن متصل است رسوب کرده و بسته شده است که باید آن را باز کنید.

تعمیر ساید بای ساید سام در محل

تعمیر روشن نشدن ساید بای ساید سام:

در صورتی که یخچال شما خاموش شد و دیگر روشن نشد ابتدا از وصل بودن کابل برق و فیوز مطمعن شوید؛ در غیر این صورت ممکن است علت روشن نشدن دستگاه ایراد در مدار کمپرسور کلید کنترل دمای سرد و… باشد.

اگر یخچال شما قدیمی است و بیش از ۱۵ سال عمر دارد؛ حتما قبل از انجام تعمیر یخچال ساید بای ساید سام براورد هرینه هارا بخواهید که اگر هزینه تعمییر زیاد بود به جای تعمیر یخچال جدید خریداری کنید.

در بالا ایرادات رایج ساید بای ساید ها و تعمیر یخچال ساید بای ساید سام را باهم بررسی کردیم؛ اما چگونه می توان از بروز مشکلات و ایرادات احتمال جلوگیری کنیم تا کمتر به تعمیر و تعمیرکار احتیاج پیدا کنیم؟ در ادامه به نکاتی می پردازیم که نیاز شما به تعمیرات را تا حد زیادی کاهش می دهد.

با امداد من دیگر نگران خرابی لوازم خانگی خود نباشید!
امداد من
درخواست تعمیر از امداد من
امداد من

 چگونه کمتر به تعمیر ساید بای ساید سام احتیاج پیدا کنیم؟

  • از یخچال فریزر کم مصرف تر استفاده کنید.
  • قبل از تمیز کردن یخچال ابتدا دستگاه را از برق بکشید و سپس ان را تمیز کنید.
  • هیچوقت با چاقو چنگال و یا لوازم تیز یخ ها و برفک های یخچال را جدا نکنید چون جنس اواپراتور آلومینیومی است و ضربه با اجسام تیز باعث ایجاد سوراخ می شود و یخچال شما به تعمیر نیاز پیدا می کند.
  • هر چند وقت یکبار بدنه یخچال را تعمییر کنید.
  • وقتی که از خانه بیرون می روید و یا به سفر می روید ترموستات یخچال را روی درجات پایین قرار دهید.
  • غذاهای داغ را در یخچال قرار ندهید و حتما برای ان ها درپوش قرار دهید.
  • از محافظ برای یخچال خود استفاده کنید.
  • هرگز آب به سطح پشتی یخچال اسپری نکنید.
  • در جلوی مجاری تهویه هوا چیزی قرار ندهید.
پیشنهاد ما برای مطالعه:  تعمیر ساید بای ساید در اختیاریه با ۱۲ ماه گارانتی کتبی

حرف آخر درباره تعمیر یخچال ساید بای ساید سام:

هر کاری نیاز به مهارت و تخصص دارد و بهتر است کار را به متخصص ان بسپاریم. برای تعمیر یخچال هم بهتر است  قبل از هر کاری با فردی مطمعن و ماهر تماس بگیرید و با خیال راحت دستگاه خود را به او بسپارید تا در اسرع وقت تعویض قطعات و تعمیرات را انجام دهد و به یاد داشته باشید که با رعایت نکات ابتدایی می توانید تا حد زیادی از سلامتی یخچال های ساید بای ساید خود مراقبت کنید.

امتیاز شما

3 پاسخ

  1. از تیم امداد من که برای تعمیر یخچال ساید بای ساید سام بنده زحمت فراوانی کشیدند سپاسگزارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *