امداد من
جدیدترین مطالب

تعمیر کمپرسور کولر گازی

تعمیر کمپرسور کولر گازی

 

تعمیر کمپرسور کولر گازی یکی از مهم ترین و اساسی ترین  قطعات کولر گازی به شمار می آید که باید توسط تعمیرکاران مجرب و متخصص امداد من  صورت گیرد.

تعمیر کمپرسور کولر گازی

کولر گازی دستگاهی  است که به تهویه ی هوای محیط و مطلوب نمودن دمای محیط  کمک می کند باید توجه داشت که  سرویس منظم و سالیانه آن فراموش نشود، ایراد ها و مشکلات دستگاه باید شناسایی و فورا برطرف شود چرا که ایراد در کولر گازی می تواند عملکرد و کیفیت کار دستگاه را کاهش دهد. کادر مجرب امداد من به سرویس و تعمیر انواع کولر های گازی با برندهای مختلف ایرانی و خارجی مسلط می باشند. کلیه ی خدمات ، شامل نصب و راه اندازی و شارژ گاز کولر … و تعمیر کمپرسور کولر گازی در محل  توسط پرسنل مجرب امداد من صورت می گیرد.

 

 

کمپرسور کولر گازی یا همان موتور کولر گازی یکی از تخصصی ترین  قطعات کولر گازی به حساب می آید، در صورتی که کولر گازی شما نیاز به تعمیر داشت با شماره تلفن های درج شده در سایت امداد من تماس بگیرید پرسنل امداد من در محل حاضر شده و ابتدا مشکل کولر گازی را شناسایی می کنند یعنی در مرحله اول  شناساسسی عیب کولر گازی انجام می شود و اگر کمپرسور کولر یا موتور مشکل داشت مصرف کنندگان عزیز را در جریان می گذارند و بعد اقدامات لازم جهت تعمیر کمپرسور کولر گازی انجام می شود.

پیشنهاد ما برای مطالعه:  تعمیر کولرگازی هایسنس🔧💠مرکز و نمایندگی تعمیرات کولرگازی
تعمیر کمپرسور کولر
تعمیر کمپرسور کولر

 چگونه تعمیر کمپرسور کولر گازی انجام می شود؟

ابتدا باید به طور کامل کمپرسور را مورد بررسی قرار داد که با تعمیر کمپرسور کولر گازی مشکل برطرف می شود و یا با توجه به میزان خرابی نیاز به تعویض کمپرسور می باشد.

 

برای تعمیر یا تعویض کمپرسور کولر گازی نیاز است که قسمت هایی از جمله  : سیلندرها  ، لوله های کمپرسور، تیغه ها و … چک شوند،چون از دلایل آن می تواند  مشکل در یکی از این قسمت ها یی باشد که  باعث کارکرد  نامتعادل  کمپرسور کولر گازی شده باشد. با این شرایط اگرمشکلی جدی به قطعه کمپرسور وارد شده باشد، بهتر است که  تعویض کمپرسور کولرگازی صورت گیرد تا مشکل به طور کامل حل شده و از هزینه های اضافی دیگر جلوگیری شود ، برای تعویض این قطعه مهم و اساسی باید حتما از یک مرکز تخصصی و معتبر جهت تعویض قطعه کمپرسور کولر گازی تماس بگیرید .

 

 

اجزای تشکیل دهنده کمپرسور کولر گازی

بدنه

لوله تخلیه

لوله مکنده

سرپوش بالا

سرپوش پایین

ترمینال

سیلندر

رولر

ون

شافت کرنک

یاتاقان

روتور

استارتور

 

روش های برطرف نمودن مشکلات کمپرسور

 

ایراد اورلود

در مواقعی که کولر گازی هوای گرمی خارج می کند و دمای هوا بسیار بالاست سریعا با پرسنل متخصص امداد من تماس بگیرید.

گرفتگی  و کثیفی بعضی از قطعات کمپرسور

  • قطعات را بررسی کنید که روغنی نباشند این خود می تواند مانع عملکرد کمپرسور شود.
  • یخ زدگی و برفک و گرد و غبار  قطعات کمپرسور را نیز چک کنید.
  • توجه کنید که قسمتی از قطعات  مانند صافی شیر انبساط با آشغال دچار گرفتگی نشوند.
پیشنهاد ما برای مطالعه:  تعمیر اجاق گاز در گیشا

لرزش و سر وصدای زیاد کمپرسور

قسمت های مختلف کمپرسور را بررسی کنید شاید در بعضی از قسمت ها پیچ ها شل باشد و یا قطعاتی کهنه شده باشند مثل پیستون و شانون که  باعث سر وصدای زیاد کمپرسور شوند.

 

تعمیر کمپرسور کولر
تعمیر کمپرسور کولر

 مرحله شوک دهی به کمپرسور در صورت نیاز

این مرحله در صورت ضرورت در پروسه تعمیر کمپرسور  انجام می شود.این مرحله به دو روش قابل انجام است.

 

روش اول  شوک دادن به خازن با با لا بردن  گنجایش خازن

در این روش از خازن با گنجایش زیاد استفاده می شود .

 

 روش دوم شوک دادن به کمپرسور با بالا بردن ولتاژ

  • این مرحله هم که با بالا بردن ولتاژ انجام می شود این کار باید با دقت و احتیاط  انجام شود. در این حالت ولتاژ دستگاه بر روی عدد با ولتاژ بالا قرار می گیرد با حرکت ولتاژ با میزان بالا به کمپرسور دستگاه شوک وارد می شود.
  • شاید کاربرد این روش منجر به سوختن کمپرسور شود پس بسیار احتیاط کنید و حتما جهت تعمیر کمپرسور کولر گازی از امداد من کمک بگیرید.

با ضربه به کمپرسور شوک وارد کنیم

تجمع روغن در قسمت پیستون بخصوص در کمپرسور های پیستونی باعث اختلال در عملکرد کمپرسور می شود شاید با وارد شدن ضربه و یا فرایند گرم نمودن کمپرسور  این مشکل  بر طرف شود.

 

وارد کردن شوک با اتصال کوتاه سیم پیچ استارت و رانینگ

در این روش در مراحل اولیه به کار انداختن کمپرسور تک فاز اتصال کوتاهی بین سیم پیچ استارت و رانینگ ایجاد می شود تا شوک به کمپرسور وارد شود.

پیشنهاد ما برای مطالعه:  تعمیر ساید بای ساید سام با 12 ماه گارانتی

در این روش نیز دقت واحتیاط رعایت شود تا موجب سوختگی کمپرسور نشود.

 

کمپرسور پیستونی در کولر گازی

کمپرسور پیستونی کولر گازی در نقاطی که هوا بسیار گرم است استفاده می شود چون این کمپرسورها ظرفیت بالایی دارند و قدرت خنک کنندگی آن ها بسیار بالاست.

 

تعمیر کمپرسور کولرگازی شامل انواع مختلف  برند ها ،توسط مجرب ترین و حرفه ای ترین  تعمیرکار ان کولرگازی در محل انجام می شود.

تعمیر کمپرسور کولر
تعمیر کمپرسور کولر

برآورد هزینه های  تعمیر کمپرسور کولر گازی در محل

  • با توجه به مشکلات و ایراد کمپرسور  دستگاه  و در صورت نیاز به تعویض کمپرسور هزینه ها تخمین  زده می شود که  متفاوت می باشد ،هیچ جای نگرانی نیست برای برطرف کردن مشکل کمپرسور کولر از  شما هزینه ها ی منصفانه ای  دریافت می شود .
  • در صورت نیاز به جایگزینی قطعات اصلی  و  فابریک برای تعمیر کمپرسور کولر گازی ، قطعات با  کیفیت بالا جایگزین می شود.
  • جهت تعمیر کمپرسور کولر گازی و سرویس دوره ای آن از امداد من مشاوره دریافت کنید.

 

 

در صورت داشتن سوال با مشاورین امداد من تماس بگیرید.

تیم امداد من با سابقه ی سال ها فعالبت در این زمینه ، آماده است که در کمترین زمان و پایین ترین هزینه کار های تعمیراتی منزل ، تعمیر کولرگازی جنرال، تعمیر کولرگازی در محل و تعمیر کولرگازی در تهران شما را انجام دهد

بیشتر بخوانید : تعمیر کولر گازی

امتیاز شما

11 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *