امداد من
جدیدترین مطالب

تعمیر اجاق گاز سام با ۱ سال گارانتی کتبی

تعمیر اجاق گازسام

در این مطلب می‌خواهیم به تعمیر اجاق گاز سام بپردازیم. امداد من یکی از بهترین نمایندگی تعمیر اجاق گاز سام در تهران می‌باشد. مجموعه امداد من با سابقه چندین ساله به همراه متخصصین و تکنسین‌های مجرب آماده ارائه خدمات، سرویس و تعمیر وسایل منزل، از جمله سرویس و تعمیر اجاق گاز سام می‌باشد.

تلفن شمال تهران برای تعمیر اجاق گاز سام : ۰۲۱۲۲۸۵۲۰۹۵

تلفن غرب تهران برای تعمیر اجاق گاز سام : ۰۲۱۴۴۰۴۴۳۵۵

تلفن شرق تهران برای تعمیر اجاق گاز سام : ۰۲۱۸۸۵۲۰۱۷۳

تلفن جنوب تهران برای تعمیر اجاق گاز سام : ۰۲۱۶۶۱۷۸۷۶۳

تعمیر اجاق گاز هادرستون در محل یکی از خدماتی است که امروزه همه به دنبال آن هستند، تعمیر اجاق گاز سام در محل به این دلیل خواهان زیادی دارد چون که جا به جایی اجاق گاز کار آسانی نیست و همچنین هنگام جا به جایی آن برای تعمیرات باید هزینه حمل و نقل نیز پرداخت شود.

پیشنهاد ما برای مطالعه:  تعمیر تایمر اجاق گاز

تعمیر اجاق گاز سام در محل

در صورتی که اجاق گاز تاکتو شما عزیزان دچار هرگونه نقص یا مشکلی شد، تکنسین‌های تعمیر اجاق گاز سام ما در کمترین زمان ممکن در محل مورد نظر شما حاضر می شوند و مشکل دستگاه را شناسایی و آن را رفع می نمایند. شما می‌توانید برای تعمیر اجاق گاز سام در سراسر تهران بزرگ و استان البرز با مجموعه امداد من تماس بگیرید. مجموعه امداد من با نمایندگی های متعدد در سراسر شهر نهایتا ۱ ساعت با منزل شما فاصله دارد.

سرویس و تعمیر اجاق گاز سام

اجاق گازهای امروزی دارای بدنه، ساعت زنگدار، درجات تنظیم حرارت، ترموکوپل، فندک، ترموستات، رابط، شیر گاز، نازل و….تشکیل شده است و باید در نگهداری این دستگاه بسیار کوشا باشید و سرویس های دوره‌ایی را هر چند وقت یک بار انجام دهید تا از مشکلات و پرداخت هزینه‌های اضافی جلوگیری به عمل آید. این سرویس‌ها باید هر ۶ ماه و یا هر سال، یک بار صورت بگیرد. این کار باعث می‌شود تا اجاق گاز شما و دیگر محصولات خانگی خراب نشود و نیاز به تعمیر نداته باشید.

هزینه تعمیر اجاق گاز سام

قیمت تعمیر اجاق گاز در سام در مدل های رومیزی و فردار به چه صورت است؟ هزینه تعمیرات به چه شکل است؟ و …

اینها معمولا سوالاتی هستند که که مشتریان هنگام درخواست خدمات تعمیر اجاق گاز می‌ پرسند. قبل پاسخ دادن به سوالات باید بگوییم که خیالتان راحت باشد چرا که شرکت ما عضو اتحادیه انصاف می باشد و تمامی قیمت ها به صورت کاملا شفاف و منصفانه اعلام می شود.

در وهله ی اول هزینه تعمیرات به تعداد خدماتی که ارائه می شود بستگی دارد. مثلا اگر مشکل دستگاه شما با تعویض شیشه اجاق گاز حل شود شما باید قیمت شیشه اجاق گاز به علاوه اجرت تعمیر کار را بپردازید. هرگونه خدمات اضافی و قطعات تعویضی به مبلغ نهایی فاکتور شما اضافه خواهد شد. برای تعمیر اجاق گاز سام در تهران با همکاران ما به تماس شوید.

شرکت ما با استفاده از تعمیرکاران مجرب و باتجربه و همچنین استفاده از قطعات اورجینال و اصلی کارخانه آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز می باشد.

تعمیر  انواع مشکلات در اجاق گاز سام

اجاق گاز سام مانند سایر وسایل برقی ممکن است دچار مشکل و خرابی شود؛ در این قسمت از جمله مهمترین مشکلات در اجاق گاز سام را بررسی می کنیم و در صورت نیاز به تعمیر اجاق گاز سام راهکارهایی ارائه می دهیم.

  • جرقه نزدن اجاق گاز
  • علت کار نکردن المنت های اجاق گاز سام
  • علت یکدست نبودن شعله های اجاق گاز
  • علت بوی گاز در اطراف اجاق گاز سام
  • داغ شدن زیاد و سوختن غذا
  • علت سروصدای زیاد اجاق گاز سام

تعمیر اجاق گازسام

علت جرقه نزدن اجاق گاز سام چیست؟

در برخی موارد ممکن است هرچه ولوم گاز سام را بچرخانید و دکمه جرقه را فشار دهید جرقه ایجاد نشود بهتر است برای رفع مشکل موارد زیر را بررسی کنید

  1. ممکن است علت خراب شدن کلید جرقه باعث بروز این مشکل شود گاهی مشکل از ترانس جرقه است
  2. قطع شدن سیم ها باعث جرقه نزدن اجاق گاز میشود بهتر از همه موارد بیان شده را بررسی کنید.

پیشنهاد ما برای مطالعه:  تعمیر اجاق گاز در تجریش

علت کار نکردن المنت های اجاق گاز سام چیست؟

نوع دیگری از انواع اجاق گازها وجود دارد که نحوه ی کارکرد آن ها با سایر اجاق ها در نحوه عملکرد برق در آن است؛ این نوع اجاق گازها به وسیله المنت های برقی داغ شده و می‌توان از آن برای پخت و پز استفاده نمود. در صورتی که متوجه شدید المنت ها کار نمی کند به سراغ المنت دیگری بروید و آن را چک کنید؛ اگر هیچ کدام از اجاق ها روشن نشد مشکل از سیم پیچی در اجاق گاز است. برای تعمیر اجاق گاز سام در این مورد به علت خطرناک بود آن بهتر است حتما از یک متخصص و تعمیر کار کمک بخواهید.

بیشتر بدانید:عیب یابی و رفع ایراد نشت گاز از اجاق گاز

تعمیر اجاق گازسام

علت یکدست نبودن شعله گاز چیست؟

یکی از مشکلات انواع گاز این است که شعله های گاز در صورت روشن نمودن یکدست نباشد در صورت بروز چنین مشکلی موارد زیر را بررسی کنید. اگر سر شعله به طور نادرست در جای خود قرار گرفته باشد باعث می شود شعله گاز یک دست نباشد پس بهتر از سر شعله گاز را ابتدا بررسی کنید. ممکن است سوراخ های شعله به وسیله گرد و غبار یا چربی گرفته شده باشد در صورتی که موارد بالا را بررسی نمودید و همچنان شعله گاز یک دست نبود، بهتر است با نمایندگی تعمیر اجاق گاز سام تماس بگیرید.

علت بوی گاز در اطراف اجاق گاز سام چیست؟

یکی از مهم ترین و خطرناک ترین مشکلات موجود در اجاق گاز سام وجود بوی گاز در اطراف اجاق گاز است این مورد یکی از مهم ترین مواردی است که باید سریعا آن را بررسی کنید. ممکن است غذا یا آب روی گاز باعث خاموش شدن یکی از شعله ها شده و بوی گاز را در فضا پخش کن. ممکن است شاتر اجاق گاز سام خراب شده باشد ممکن است اتصالات یا شیر ورودی دچار نشتی شده باشد در صورتی که موارد بالا را بررسی نمودید و همچنان بوی گاز را استشمام می کنید بهتر است با نمایندگی تعمیر اجاق گاز سام جهت تعمیرات تماس بگیرید.

تعمیر اجاق گازسام

داغ شدن زیاد و سوختن غذا

در هنگامی که پس از چرخاندن ولوم گاز متوجه شدید که شعله ها کم یا زیاد نمی‌شود بهتر است که با تعمیرکار یا نمایندگی تعمیر اجاق گاز سام تماس بگیرید زیرا این مشکل از معیوب بودن ترموستات نشات می‌گیرد؛ نیاز است تا حتما ترموستات مورد بررسی قرار بگیرد.

علت سروصدای زیاد اجاق گاز سام چیست؟

یکی دیگر از مشکلات اجاق گاز سام وجود سروصدای زیاد در هنگام روشن نمودن شعله هاست؛ این مشکل بدین معناست که هوا به میزان درستی به مشعل نمی رسد. پس بهتر است این مورد را بررسی و تعمیر نمایید. برای تعمیر اجاق گاز سام می توانید با شماره های موجود تماس بگیرید تا در اسرع وقت برای انجام تعمیرت با شما تماس گرفته شود.

نکات مهم در خصوص تعمیر اجاق گاز سام

  • در صورتی که خود از نحوه تعمیر آگاهی دارید می توانید عیب یابی را انجام دهید. در صورتی که علم انجام این کار را ندارید بهتر است به هیچ عنوان خود به تعمیر اجاق گاز سام نپردازید.
  • در صورت استشمام بوی گاز قبل از هر کاری بهتر است شیر گاز را از مرکز اصلی قطع کنید و درب و پنجره ها را باز کنید.
  • بهتر است برای تعمیرات این کار را به شخص متخصص و مورد اعتماد بسپارید تا از خسارت های بیش تر جلوگیری کنید.

 

امتیاز شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *