امداد من
جدیدترین مطالب

تعمیر ماشین ظرفشویی امرسان

تعمیر ماشین ظرفشویی امرسان

تعمیر ماشین ظرفشویی امرسان در سایت تعمیر لوازم خانگی امداد من

اغلب ما از آنجایی که به ماشین ظرفشویی دسترسی نداریم آن را بی اهمیت می دانیم در حالیکه یکی از اجزای ضروری هر آشپزخانه است و بهترین ماشین ظرفشویی تمام ظروف شما (قابل شستشو در ماشین ظرفشویی) را به خوبی تمیز می‌کند و حتی سخت‌ترین چربی‌ها و مواد غذایی را از بین می‌برد.

تعمیر ماشین ظرفشویی امرسان
تعمیر ماشین ظرفشویی امرسان

آیا به دنبال یک ماشین ظرفشویی و تعمیر کار برای تعمیر ظرفشویی کلور جدید هستید؟ پیدا کردن بهترین ماشین ظرفشویی ۲۰۲۳ و یا یک تعمیرکار مناسب برای انجام این کار آنقدرها هم که به نظر می رسد ساده نیست. ماشین های ظرفشویی از نظر اندازه نسبتا استاندارد هستند – معمولاً ۲۴ اینچ عرض و حدود ۳۵ اینچ ارتفاع دارند – بنابراین انتخاب مدل مناسب برای شما بیشتر به بودجه در دسترس شما و نوع گزینه ها یا ویژگی هایی که می خواهید بستگی دارد.

از نظر عملکرد ماشین ظرفشویی، بسیاری از سایت‌های رتبه‌بندی، قبلاً به این نتیجه رسیده‌اند که مواد شوینده ظروفی که استفاده می‌کنید و درستی قرار دادن آن در ماشین ظرفشویی، اغلب در مورد عملکرد تمیز کردن اهمیت بیشتری نسبت به خود ماشین ظرفشویی دارند.

پیروی از این نکات باعث می شود ظروف کثیف شما حتی در یک ماشین ظرفشویی ارزان قیمت نیز تمیز شوند.

بهتر است بخوانید:تعویض سبد ماشین ظرفشویی

تعمیر ماشین ظرفشویی امرسان
تعمیر ماشین ظرفشویی امرسان

چیزی که معمولاً قیمت‌های بالاتری را برای شما به ارمغان می‌آورد، قفسه‌های بیشتر، کنترل‌های مخفی، ویژگی‌های هوشمند، گزینه‌های چرخه متعدد و آرام و بی‌صدا بودن است، هرچند ممکن است برخی مدل ها ظروف به‌طور قابل ملاحظه‌ای خشک‌تر به شما تحویل دهند.

از آنجایی که ظروف یکی از آن ابزاری هستند که همیشه با آنها سر و کار دارید و باید دائماً به آنها بپردازید، ممکن است ارزش آن را داشته باشد که مدل‌هایی از ماشین ظرفشویی را انتخاب کنید که تمام امکاناتی که نیاز دارید را به شما ارائه دهد.

شرکت صنایع امرسان در تعمیر ماشین ظرفشویی امرسان

شرکت صنایع امرسان یکی از بزرگترین تولید‌کنندگان لوازم خانگی در ایران است که توانسته با تولید محصولات باکیفیت و متناسب با نیاز مشتریان، به عنوان یکی از پرفروش‌ترین و موفق‌ترین شرکت‌های تولید لوازم خانگی در ایران شناخته‌شود.

تعمیر ماشین ظرفشویی امرسان
تعمیر ماشین ظرفشویی امرسان

شرکت صنایع امرسان در سال ۱۳۶۰ تاسیس شد و تا سال ۱۳۶۶ به تولید فریزرهای خانگی اشتغال داشت. خط تولید اولین یخچال فریزر ۱۶ فوت با طراحی جدید در سال ۱۳۶۶ به مرحله بهره‌برداری رسید. ویژگی های منحصر به فرد این محصول در طراحی بدنه و سیستم تبرید، آن را به یکی از پر فروش ترین یخچال فریزرهای داخلی تبدیل نمود.

پیشنهاد ما برای مطالعه:  تعمیرات ساید بای ساید وایت هاوس با 1 سال ضمانت

شرکت صنایع امرسان با تغییر سایت تولید خود در سال ۱۳۹۱ از کمرد به شهرک صنعتی عباس آباد در فضایی به مساحت حدود۱۵۰۰۰۰ متر مربع مشتمل بر ۳۵۰۰۰ متر مربع سوله تولید و حدود ۱۳۰۰۰ متر سوله انبار با کادری مجهز در تمامی واحدها مخصوصا طراحی و نوآوری، تنوع را در دستور کار خود قرار داده و توانسته اولین یخچال فریزر ایرانی با گرید مصرف انرژی A را تولید نماید و هم اکنون با تنوع در محصولات و گرید مصرف انرژی A+++, A++, A خود را با تمامی سلایق پوشش داده و گارانتی ۳۶ ماهه محصولات را در دستور کار خود قرار دهد .

راه اندازی خط تولید محصول هوشمند شرکت صنایع امرسان در سال ۱۳۹۷ به عنوان اولین تولید کننده لوازم خانگی هوشمند و تکمیل سبد لوازم خانگی با تولید محصولات در حوزه پخت و پز و محصولات شوینده گردید و تهویه مطبوع و اقلام زیر بین سالهای ۱۳۹۸ – ۱۴۰۰ از افتخارات این شرکت است.

استفاده از توان متخصصین داخلی در تولید محصولات و همچنین بهره‌گیری از تکنولوژی روز دنیا، دو عاملی است که کیفیت محصولات امرسان را در مقایسه با سایر تولیدکنندگان داخلی متمایز می‌کند.

ماشین ظرفشویی امرسان براساس طراحی و تکنولوژی روز دنیا و منطبق با شرایط و خواسته‌های مصرف‌کنندگان داخلی تولید شده و در مدت زمان کوتاهی توانسته گوی سبقت را از رقبای داخلی و خارجی خود همچون ال‌جی، سامسونگ، بوش و دوو برباید و به عنوان یکی از پرفروش‌ترین ماشین ظرفشویی‌های بازار شناخته شود.

بیشتر بدانید:تعمیر ماشین ظرفشویی مجیک

تعمیر ماشین ظرفشویی امرسان
تعمیر ماشین ظرفشویی امرسان

 

ماشین ظرفشویی امرسان در ظرفیت‌های مختلف و با قابلیت‌های فراوان تولید می‌شوند. امرسان همواره در تولید محصولات خود به حفظ محیط‌ زیست توجه ویژه‌ای داشته و تمام محصولات خود را سازگار با طبیعت تولید می‌کند، از این رو امرسان، به عنوان تولیدکننده سبز شناخته می‌شود.

ویژگی های ظرفشویی امرسان چیست؟(در تعمیر ماشین ظرفشویی امرسان)

ماشین ظرفشویی امرسان در دو نوع رومیزی با ظرفیت ۶ و ۱۲ نفره و زمینی با ظرفیت ۲۴ تا ۴۸ نفره تولید می شود که با توجه به نیاز خود می توانید ظرفیت مناسب برای خود را انتخاب کنید. از مهمترین امکانات ماشین ظرفشویی امرسان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱- برنامه های شستشوی مختلف
۲- سنسور سنجش میزان کثیفی
۳- استفاده از دوش های فوقانی برای شستشوی بهتر
۴- قفسه های متعدد و محل قرار دادن جداگانه برای قاشق و چنگال
۵- عدم خاموش شدن در حین شستشو
۶- عمر مفید و طولانی
۷- کاهش مصرف انرژی
۸- کم سر و صدای
۹- عدم لرزش در حین شستشو
۱۰- صفحه نمایشگر لمسی
۱۱- طراحی زیبا
۱۲- صرفه جویی در مصرف آب

پیشنهاد ما برای مطالعه:  تعمیر ماشین ظرفشویی آاگ 🔘✔ نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی آاگ

ماشین ظرفشویی امرسان با طراحی منحصربفرد و تولید باکیفیت، موفق به اخذ درجه مصرف انرژی A+++ شده که این عنوان نشان‌دهنده مصرف بهینه انرژی در این ماشین ظرفشویی است. تمامی ماشین ظرفشویی‌های امرسان با گارانتی ۳۶ ماهه امرسان به شما مشتریان عرضه می‌گردد.

ما می دانیم که ماشین ظرفشویی شما قرار است وسیله ای باشد که تمیز کردن را انجام می دهد. اما این بدان معنا نیست که خود ماشین ظرفشویی از کثیف شدن مصون است – همچنین باید هر چند وقت یکبار تمیز شود تا مطمئن شوید ظروف شما پس از شسته شدن برق می زند. همچنین به جلوگیری از بوی نم ناخوشایندی که می تواند روی فنجان ها، بشقاب ها و کاسه های شما باقی بماند، کمک می کند.

خوشبختانه، تمیز کردن ماشین ظرفشویی شما زمان یا تلاش زیادی نمی خواهد. در اینجا نحوه انجام این کار و تعداد دفعات انجام آن برای بهتر شستن، بوی بهتر و جلوگیری از سرریز شدن آن آورده شده است.

بیشتر بخوانید:تعمیر ظرفشویی سام 

چگونه ماشین ظرفشویی را تمیز کنیم در تعمیر ماشین ظرفشویی امرسان

مرحله ۱: فیلتر ماشین ظرفشویی را تمیز کنید

فیلتر مکانی است که ذرات غذا در آن گیر می کند. فیلتر کثیف می تواند باعث مسدودی سیستم تخلیه شود، بنابراین مهم است که هر هفته آن را تمیز کنید. می توان آن را در کف و داخل ماشین ظرفشویی پیدا کرد. به سادگی پیچ دستگیره را باز کرده و فیلتر را بیرون بیاورید (محل و طریقه باز کردن فیلتر بسته به مدل و برند متفاوت است، بنابراین دفترچه راهنمای محصول را بررسی کنید).

فیلتر را با آب گرم و مایع بشویید، سپس با یک مسواک قدیمی کاملا تمیز نموده و با آب تمیز بشویید و اجازه دهید فیلتر قبل از بازگرداندن آن در جای خود خشک شود.

تعمیر ماشین ظرفشویی امرسان
تعمیر ماشین ظرفشویی امرسان

مرحله ۲: واشر دور درب ماشین ظرفشویی را تمیز کنید

واشر دور درب آب را در داخل ماشین ظرفشویی شما نگه می دارد و از بیرون پاشیدن آب جلوگیری میکند. برای تمیز نگه داشتن آن، ماهی یک بار واشر را با آب گرم بشویید و آن را با یک پارچه تمیز و خشک پاک کنید.

پیشنهاد ما برای مطالعه:  تعمیر ساید بای ساید در رباط کریم با 1 سال ضمانت
تعمیر ماشین ظرفشویی امرسان
تعمیر ماشین ظرفشویی امرسان

مرحله ۳: آب پاش ها را تمیز کنید

بازوهای پاشش در ماشین ظرفشویی شما هر شش ماه نیاز به تمیزکاری دارند. از یک خلال دندان برای جدا کردن ذرات غذا از سوراخ های آبپاش استفاده کنید. این عمل باعث افزایش مقدار آب خارج شده و افزایش قدرت پاک کنندگی می شود.

تعمیر ماشین ظرفشویی امرسان
تعمیر ماشین ظرفشویی امرسان

مرحله ۴: سبد ماشین ظرفشویی را از هر گونه چربی و مواد کثیف پاک کنید

سبد ظروف می تواند به سرعت غیربهداشتی شود. هفته ای یکبار آن را بردارید و با آب گرم، برس و مایع ظرفشویی بشویید. برای جلوگیری از کپک زدن، حتما ذرات غذا را که ممکن است داخل فنجان گیر کرده باشد خارج کنید.

تعمیر ماشین ظرفشویی امرسان
تعمیر ماشین ظرفشویی امرسان

بهتر است بخوانید:تعمیر ظرفشویی کلور 

اگر ماشین ظرفشویی شما بو می دهد چه باید کرد؟

اگر ماشین ظرفشویی شما بو گرفته است، یک راه آسان برای رفع بو وجود دارد. برخی افراد می گویند که یک فنجان سرکه سفید را در کف ماشین ظرفشویی خالی خود بریزید و چرخه تمیز کردن عمیق را اجرا کنید – با این حال، سرکه می تواند به پلاستیک ماشین ظرفشویی شما آسیب برساند.

تعمیر ماشین ظرفشویی امرسان
تعمیر ماشین ظرفشویی امرسان

بنابراین ممکن است بخواهید به جای آن، این روش را امتحان کنید. کف ماشین لباسشویی را جوش شیرین بپاشید، بگذارید یک شب بماند و سپس تا زمانی که ماشین ظرفشویی خالی است، یک بار به صورت معمولی کار کند. بدین ترتیب باید از شر بوی نامطبوع خلاص شوید.

اما اگر با انجام تمام موارد بالا باز هم برای ماشین ظرفشویی مشکل پیش آمد چه باید کرد؟

شما میتوانید تعمیر ماشین ظرفشویی امرسان خود را به گروه امداد من بسپارید

امداد من متشکل از تخصصی ترین کارشناسان در زمینه تعمیر لوازم خانگی در خدمت شماست که در هر ساعتی از شبانه روز و حتی در روزهای تعطیل و تنها با یک تماس سریعا خود را به محل شما رسانده و در محل تعمیر ماشین ظرفشویی امرسان یا هر وسیله برقی شما را انجام دهند.

سرویس های دوره ای و تعمیر ماشین ظرفشویی امرسان

۱- تعمیر پمپ ماشین ظرفشویی امرسان

۲- تعمیر برد ماشین ظرفشویی امرسان

۳- تعمیر پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی امرسان

۴- تعمیر شیر برقی ماشین ظرفشویی امرسان

۵- رفع ارور ماشین ظرفشویی امرسان

۶- جرم گیری ماشین ظرفشویی امرسان

بیشتر بدانید:تعمیر ظرفشویی پاکشوما

امتیاز شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *