امداد من
جدیدترین مطالب

تعمیر کولر گازی هیوندای

تعمیر کولر گازی هیوندای

تعمیر کولر گازی هیوندای در سایت امداد من در سریع ترین زمان ممکن با مجرب ترین تعمیرکاران صورت می گیرد.

برای اکثر مردم، وجود سیستم تهویه مطبوع در طول ماه های گرم و مرطوب تابستان امری مهم است. برای برخی، به ویژه افراد مسن، گرما می تواند مشکل سلامتی بوجود بیاورد. به عنوان مثال، برخی از مطالعات گرما و رطوبت بالا را با افزایش خطر حملات قلبی مرتبط می دانند. صرف نظر از اینکه استفاده از کولر های گازی و هوای مطبوعی که به ارمغان می آورد بسیار لذت بخش است با توجه به افزایش دمای بیرون و خطراتی که هوای گرم میتواند برای برخی افراد داشته باشد وجود سیستم تهویه مطبوع یک هزینه کاملا ضروری است.

تعمیر کولر گازی هیوندای
تعمیر کولر گازی هیوندای

کولر های گازی با نام ها و برند ها و با انواع مختلفی تولید و عرضه شده اند که ما اینجا کولر گازی هیوندای را به شما معرفی میکنیم.

بیشتر بدانید:تعمیر کولر گازی کنوود 

معرفی شرکت هیوندای در تعمیر کولر گازی هیوندای

شرکت هیوندای (HYUNDAI CORPORATION) در فروردین سال ۱۳۹۰ (مارس ۲۰۱۱) طبق قراردادی رسمی که به تائید وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و کره جنوبی رسید، نمایندگی انحصاری محصولات خانگی، صوتی تصویری و کولرهای گازی هیوندای را به شرکت سهیل چابهار واگذار نمود.

تعمیر کولر گازی هیوندای
تعمیر کولر گازی هیوندای

شرکت سهیل چابهار با توجه به چندین دهه تجربه ی مدیران در صنعت لوازم خانگی تلاش نموده با مدیریت اصولی و برنامه ریزی علمی ضمن مقابله با مشکلات فراوان اقتصادی کشور، تحریم ها، نوسانات ارز و عدم ثبات قیمت ها، روند صعودی و پیشرفت منطقی داشته باشد. از ابتدای فعالیت این مجموعه، هدف اصلی ارائه کالاهای با کیفیت و خدمات پس از فروش مناسب بوده است و پس از آن تنوع کالا و تکمیل سبد کالایی و استمرار موجودی محصولات از مهم ترین اهداف بوده است.

با توجه به تلاطم های شدید بازار شرکت هیوندای همواره سعی کرده است شرایط ارائه شده به مشتریان خود را با کمترین نوسان ارائه دهد و در این راستا با بکارگیری کارشناسان مجرب در تمامی بخش ها و با راهنمایی مدیریت خلاق و کارآفرین خود، در مدت زمان کوتاهی توانسته است محصولات خانگی، صوتی و تصویری و کولرهای گازی هیوندای را در سطح ایران به عنوان یکی از برندهای معتبر و مورد اعتماد مطرح نماید .

نام تجاری هیوندای Hyundai، از شناخته شده ترین و مهم ترین برندهای جهانی و حاصل تلاش یکی از عظیم ترین شرکت های تجاری کره جنوبی، با همین نام است. نام هیوندای در جهان بیشتر در صنعت اتومبیل، ماشین آلات، کشتی سازی و مواد پتروشیمی مطرح بوده است اما هم اکنون دامنه فعالیت این شرکت به مرزهایی فراتر از این گسترده شده و طیف وسیعی از لوازم الکتریکی مصرفی، ژنراتورهای کوچک برق، آسانسور، پله برقی، تهویه های مطبوع، موبایل، ابزار آلات ساختمانی و… را شامل می شود.

پیشنهاد ما برای مطالعه:  تعمیر لباسشویی توشیبا

طراحی های منحصر به فرد، کیفیت بالای محصولات و قیمت های مناسب و قابل رقابت باعث شده که هیوندای به عنوان یک برند محبوب، به سرعت بازاهای اروپا و خاورمیانه و حتی آمریکا را تسخیر کند و تعداد نمایندگی های خود در اقصی نقاط جهان را افزایش دهد. امروز، پس از حضور ۳ ساله در بازار لوازم خانگی، شرکت موفق شده است بیش از ۶۰ نماینده فعال در تمامی استان های کشور جذب کند.

اسپلیت و کولر گازی هیوندایی HYUNDAI یکی از کولر های گازی تولید شده توسط این برند می باشد که توانسته سر و صدای زیادی را به پا کند.

بهتر است بدانید:تعمیر کمپرسور کولر گازی

81vC0iMMqbL. AC UF10001000 QL80
تعمیر کولر گازی هیوندای

معرفی انواع کولر گازی هیوندایی HYUNDAI: در تعمیر کولر گازی هیوندای

همان طور که گفته شد کولر های گازی و اسپلیت های متنوعی توسط برند هیوندایی و یا HYUNDAI طراحی و تولید شده است که می توان به اسپلیت و کولر گازی ایستاده، اسپلیت و کولر گازی سقفی ، اسپلیت و کولر گازی تروپیکال ، اسپلیت و کولر گازی اینورتر ، اسپلیت و کولر گازی ایستاده اینورتر و … اشاره کرد که هر کدام ویژگی ها و مزیت های منحصر به فردی دارند که در ادامه به بیان هر کدام از آن ها پرداخته ایم.

اسپلیت و کولر گازی هیوندایی HYUNDAI اینورتر :

اسپلیت و کولر گازی هیوندایی HYUNDAI اینورتر نمونه ای از کولر های گازی و اسپلیت های تولید شده توسط برند هیوندایی می باشد. اسپلیت ها و کولر های گازی اینورتر کولر هایی می باشند با گرید انرژی و یا کلاس انرژی A+ که بر اساس استاندارد های جهانی و با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا تولید شده اند.

تعمیر کولر گازی هیوندای
تعمیر کولر گازی هیوندای

گرید انرژی A+ نشان دهنده فوق کم مصرف بودن کولر های گازی نامبرده می باشد.

از انواع اسپلیت و کولر گازی هیوندایی HYUNDAI اینورتر می توان به اسپلیت و کولر گازی اینورتر مدل HAC-930 WINV ، اسپلیت و کولر گازی اینورتر مدل HAC-1230 WINV، اسپلیت و کولر گازی اینورتر مدل HAC-2430 WINV ، اسپلیت و کولر گازی اینورتر مدل HAC-1830 WINV و …. اشاره کرد.

اسپلیت و کولر گازی هیوندایی که دارای تکنولوژی اینورتر می باشد؛ از قدرت و کیفیت بالاتری برخوردار هستند، بر همین اساس برای تغییر دمایی محیط بسیار مناسب می باشند.

اسپلیت و کولر گازی هیوندایی HYUNDAI تروپیکال :

یکی دیگر از کولر های گازی تولید شده توسط برند هیوندایی، اسپلیت و کولر گازی هیوندایی HYUNDAI تروپیکال می باشد. اسپلیت ها و کولر های گازی تروپیکال کولر های حاره ای می باشند که در ساختار آن ها از کمپرسور های T3 استفاده شده است. این نوع کولر ها برای محیط هایی با درجه حرارت بیشتر از ۴۰ درجه مناسب می باشند.

پیشنهاد ما برای مطالعه:  تعمیر ماشین ظرفشویی در تجریش

از انواع این نوع کولر های می توان به اسپلیت و کولر گازی تروپیکال مدل HACF-6033 WT3، اسپلیت و کولر گازی تروپیکال مدل HACF-6033WT3، اسپلیت و کولر گازی تروپیکال مدل HACF-4833 WT3، اسپلیت و کولر گازی تروپیکال مدل HACF-4833WT3 و … اشاره کرد.

اسپلیت و کولر گازی هیوندایی HYUNDAI ایستاده : 

کولر گازی هیوندایی ایستاده یکی دیگر از کولر های گازی تولید شده توسط برند هیوندایی می باشد. کولر های گازی و اسپلیت ها را می توان بر اساس محل نصب و قرارگیری از یک دیگر تفکیک کرد. اسپلیت و کولر گازی هیوندایی HYUNDAI ایستاده در حقیقت کولر هایی می باشند که به صورت ایستاده به فعالیت خود ادامه می دهند.

بهتر است بدانید:تعمیر کولر گازی غرب تهران

تعمیر کولر گازی هیوندای
تعمیر کولر گازی هیوندای

از انواع این نوع کولر های گازی می توان به اسپلیت و کولر گازی ایستاده مدل HACF-4833WT3، اسپلیت و کولر گازی ایستاده مدل HACF-6033WT3، اسپلیت و کولر گازی ایستاده مدل HACF-6033 WT3 و …. اشاره کرد.

ویژگی های کلی انواع اسپلیت ها و کولر های گازی هیوندایی HYUNDAI : (در تعمیر کولر گازی هیوندای)

 

از ویژگی های کلی انواع اسپلیت و کولر گازی هیوندایی HYUNDAI می توان به نوع گاز مصرفی، سیستم عیب یاب هوشمند، قابلیت سرد و گرم، فیلتر تصفیه هوا، قابلیت کنترل از راه دور، کارت گارانتی، قیمت مناسب و …. اشاره کرد.

به عبارت دیگر انواع اسپلیت ها و کولر های گازی هیوندایی HYUNDAI دارای کارت گارانتی و خدمات پس از فروش می باشند، در نتیجه با خیال راحت می توان برای خرید آن ها اقدام کرد. لازم به ذکر می باشد که مدت زمان گارانتی کالا طولانی است.

اسپلیت و کولر گازی هیوندایی، محصولی با قابلیت و کارآمد است؛ لذا مجهز به سیستم گرمایشی و سرمایشی می باشد. از این رو در دوازده ماه سال برای تهویه هوای ساختمان استفاده می شود. این تجهیز کاربردی، مطابق با اصول بهداشت و جداول استاندارد روز جهانی هستند. بر همین اساس، با بالاترین روند به صورت پیوسته، هوای محیط را تهویه می نماید.

بارز ترین ویژگی اسپلیت و کولر گازی هیوندایی مقاومت بالا در برابر ضربه، عوامل محیطی و خورنده می باشد. به همین سبب در شرایط نا به سامان جوی نیز عملکردی بالا دارند. بنابراین عمر مفید دستگاه بدون بهره گیری از تعمیرات حدود ۱۵ سال می باشد.

برترین خصوصیت اسپلیت و کولر گازی هیوندایی هوادهی قدرتمند و یکنواخت در محیط ساختمان است؛ چرا که زاویه دید تجهیزات سرمایشی و گرمایشی برند هیوندایی بسیار وسیع می باشد. بنابراین اگر در هر گوشه از محیط قرار گیرید، نه تنها از زیبایی ساختمان بلکه از حال و هوای آن نیز لذت می برید.

بهتر است بدانید:تعمیر کولر گازی سانیو

سرویس و تعمیر کولر گازی هیوندای:

توصیه می شود حداقل سالی یک بار کولر گازی تان توسط تکنسین آموزش دیده سرویس شود. کویل ها و فیلتر کولر گازی نیاز به تعمیر و نگهداری منظم دارند تا اطمینان حاصل شود که کارآمد هستند. برنامه ریزی منظم خدمات تعمیر و نگهداری پیشگیرانه کولر گازی نیز می تواند به افزایش عمر سیستم تهویه مطبوع شما کمک کند.

پیشنهاد ما برای مطالعه:  روش های رسوب زدایی و جرم گیری ماشین لباسشویی چیست❓💡
تعمیر کولر گازی هیوندای
تعمیر کولر گازی هیوندای

برخی از خرابی های رایجی که ممکن است نیاز به تعمیر کولر گازی هیوندای باشد عبارتند از:

کولر گازی باد گرم میزند

اگر کولر گازی شما باد گرم میزند به معنای آن است که شارژ گاز کولر گازی شما خالی شده. اگر به تازگی کولر گازی را شارژ گاز کرده اید احتمالا مشکل کمپرسور کولر گازی می باشد. از دیگر دلایل آن وجود مشکل در فیلتر هوا و یا فن کولر گازی نیز می باشد. البته باد گرم کولر گازی می تواند دلایل دیگری نیز داشته باشد که می توانید جهت تعمیر کولر گازی هیوندای خود به افراد متخصص مراجعه کنید.

بیشتر بدانید:تعمیر کولر گازی پاکشوما 

لوله برگشت کولر گازی برفک می زند

از جمله مهم ترین دلایل برفک زدگی و یخ زدگی کولر گازی، گرفتی لوله های کولر گازی و یا مشکل گاز کولر گازی می باشد.

عدم وجود جریان هوا در کویل کولر گازی نیز می توانید موجب برفک زدگی کولر گازی شود.

تعمیر کولر گازی هیوندای
تعمیر کولر گازی هیوندای

 

سر و صدای کولر گازی

از جمله مهم ترین دلایل سر و صدای کولر گازی شکستن پره های فن کولر گازی و تراز نبودن آن می باشد. سر و صدای کولر گازی همچنین از دلایل دیگری مانند وجود یک جسم خارجی در کولر گازی و یا شل و لق بودن پایه های کولر گازی می باشد.

عدم هوا دهی کولر گازی

از جمله مواردی که مربوط به عدم هوا دهی کولر گازی می باشد گرفتگی لوله های کولر گازی و خرابی کمپرسور کولر گازی می باشد که در هر صورت نیاز به تعمیر کولر گازی هیوندای می باشد.

 

بوی سوختگی کولر گازی

بوی سوختگی کولر گازی اگر از خود کولر گازی باشد مربوط به نیم سوز شدن و عدم کارکرد درست کمپرسور کولر گازی می باشد و اگر از اپراتور بیرونی کولر گازی باشد مربوط به سوختگی فن آن می باشد که در هر صورت می باست برای تعمیر کولر گازی هیوندای با تعمیر کار تماس گرفت.

شما میتوانید جهت سرویس و تعمیر کولر گازی هیوندای خود با کارشاسان ما تماس گرفته و متخصصین ما در کوتاهترین زمان ممکن خود را به محل رسانده و با نسبت به تعمیر کولر گازی هیوندای شما اقدام خواهند نمود.

 

بهتر است بدانید:تعمیر کولر گازی آکایی

امتیاز شما

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *