امداد من
جدیدترین مطالب

تعمیر اجاق گاز در پونک با ۱ سال گارانتی کتبی

تعمیر اجاق گاز در پونک

در این نوشته میخواهیم به تعمیر اجاق گاز در پونک و روش های دسترسی به آن بپردازیم. مجموعه امداد من با سابقه‌ای بسیار زیاد و نیروهای متخصص در زمینه تعمیر اجاق گاز و دیگر وسایل منزل آماده کمک و ارائه خدمات به شما می‌باشد. معمولا تعمیر اجاق گاز و سایر وسایل آشپزخانه به وسواس و مهارت خاصی نیاز دارد ، خصوصا اگر مدل جدید باشد . یکی از خدماتی که در مجموعه ی ما به طور تخصصی انجام می شود تعمیر اجاق گاز در پونک می باشد .

تعمیر اجاق گاز در پونک چه برندهایی را پشتیبانی می کند؟

از آن جایی که متخصصین تعمیر اجاق گاز در ستارخان همگی از نیروهای زبده و متبحر مجموعه امداد من می باشند، امکان ارائه خدمات برای کلیه برندهای ایرانی و خارجی از جمله دوو، لوفرا، آریستون، اخوان، کن، اسنوا، سینجر، لاجرمانیا، بوش، ویرپول، آاگ، زانوسی، ایگل، استیل البرز و غیره موجود می باشد.

تلفن تعمیر اجاق گاز در پونک : ۰۲۱۴۴۰۴۴۳۵۵

برای عیب یابی اجاق گاز نیز باید با مشکلات و معایب آن آشنا باشیم. یعنی باید بدانیم که هر عیب از کجا نشأت میگیرد.مجموعه امداد من مرکز تعمیر اجاق گاز و نمایندگی تعمیرات انواع اجاق گاز در شهر تهران است. با امداد من دیگر نگران حمل و نقل اجاق گاز خود برای تعمیر و احتمالا آسیب دیدن آن در مسیر تعمیرگاه یا نمایندگی نباشید  ما سرویس کار را به منزل و محل مورد نظر شما در پونک تهران ارسال خواهیم کرد.

تعمیر اجاق گاز در پونک و خدمات وسایل دیگر آشپزخانه همیشه از درخواست های متداول مشتریان سایت امداد من بوده است.

بیشتر بخوانید: تعمیر اجاق گاز دوو

نکاتی برای نصب اجاق گاز

  • در محل اجاق گاز باید جریان هوا وجود داشته باشد وگرنه گازهای خروجی بیرون نمی روند.
  • اجاق گاز نباید در مسیر باد قرار گیرد.
  • شیلنگ مخصوص اجاق گاز نباید از ۱.۵ متر بیشتر طول داشته باشد.
  • برای وصل کردن شیلنگ گاز حتما از بست مناسب استفاده کنید.
  • بعد از نصب کامل اجاق گاز، تست نشت گاز را فراموش نکنید. برای این منظور می توانید از کف صابون استفاده و اطراف قسمت اتصال را امتحان کنید.
تعمیر اجاق گاز در پونک توسط امداد من

سرویس و تعمیر اجاق گاز در پونک

اجاق گازهای امروزی دارای بدنه، ساعت زنگدار، درجات تنظیم حرارت، ترموکوپل، فندک، ترموستات، رابط، شیر گاز، نازل و….تشکیل شده است و باید در نگهداری این دستگاه بسیار کوشا باشید و سرویس های دوره‌ایی را هر چند وقت یک بار انجام دهید تا از مشکلات و پرداخت هزینه‌های اضافی جلوگیری به عمل آید. این سرویس‌ها باید هر ۶ ماه و یا هر سال، یک بار صورت بگیرد. این کار باعث می‌شود تا اجاق گاز شما و دیگر محصولات خانگی خراب نشود و نیاز به تعمیر نداته باشید.

هزینه تعمیر اجاق گاز در پونک

قیمت تعمیر اجاق گاز در پونک در مدل های رومیزی و فردار به چه صورت است؟ هزینه تعمیرات به چه شکل است؟ و …

اینها معمولا سوالاتی هستند که که مشتریان هنگام درخواست خدمات تعمیر اجاق گاز می‌ پرسند. قبل پاسخ دادن به سوالات باید بگوییم که خیالتان راحت باشد چرا که شرکت ما عضو اتحادیه انصاف می باشد و تمامی قیمت ها به صورت کاملا شفاف و منصفانه اعلام می شود.

در وهله ی اول هزینه تعمیرات به تعداد خدماتی که ارائه می شود بستگی دارد. مثلا اگر مشکل دستگاه شما با تعویض شیشه اجاق گاز حل شود شما باید قیمت شیشه اجاق گاز به علاوه اجرت تعمیر کار را بپردازید. هرگونه خدمات اضافی و قطعات تعویضی به مبلغ نهایی فاکتور شما اضافه خواهد شد. برای تعمیر اجاق گاز در پونک در تهران با همکاران ما به تماس شوید.

شرکت ما با استفاده از تعمیرکاران مجرب و باتجربه و همچنین استفاده از قطعات اورجینال و اصلی کارخانه آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز می باشد.

مرکز خدمات تعمیر اجاق گاز در پونک در برندهای زیر :

  • اجاق گاز اسنوا
  • اجاق گاز استیل البرز
  • اجاق گاز داتیس
  • اجاق گاز تکنو
  • اجاق گاز آاگ
  • اجاق گاز پیلوت
  • اجاق گاز صفحه ای
  • اجاق گاز فردار
  • اجاق گاز اخوان
  • اجاق گاز ایندیزیت
  • اجاق گاز هایزنبرگ،
  • و …

هنگام خرید اجاق گاز مورد نظر به گارانتی آن دقت کنید و راجع به برند های خارجی اینکه موقع تعمیر آن یا تعویض  به اصلی بودن قطعه توجه کنید . تمامی خدمات تعمیرات اجاق گاز در پونک و سایر نقاط در مجموعه ی ما به صورت اصولی انجام می شود و تمامی قطعات تعویضی ما اصل بوده و جای هیچ نگرانی نیست .

چه مواقعی برای تعمیر اجاق گاز نیاز است

فندک اجاق گاز کار نمی‌کند.

این مشکل در اجاق گازها دلایل متنوعی می تواند داشته باشد. از جمله آن ها می توان به مشکلات ترانس جرقه، کلید یا قطع شدن سیم ها اشاره کرد.

روشن نشدن شعله‌های اجاق گاز

در اکثر مواقع دلیل این مشکل گرفتگی سوراخ های مشعل یا پیلوت اجاق گاز است. به راحتی با کمک یک برس  می توانید مشعل و پیلوت را تمیز کنید. اگر بعد از تمیز کردن همچنان شعله ها روشن نمی شدند باید نسبت به تعویض پیلوت اقدام نمایید. نکته دگر این که مطمئن شوید این ایراد ناشی از خاموش بودن پیلوت نباشد.

رنگ زرد شعله ها

رنگ زرد شعله نشان دهنده کم بودن هوای مخلوط است و بیشتر باز شدن صفحه مخلوط کن این مشکل را برطرف می کند.

پیشنهاد ما برای مطالعه:  تعمیر اجاق گاز ایگل با ۱ سال ضمانت

به طور یکسان حرارت پخش نمی‌شود

متخصص تعمیر اجاق گاز در پونک هنگام مواجهه با این مشکل قسمت های مختلف از جمله ژیگلور، سوراخ های شعله پخش کن و تنظیم هوای اجاق را بررسی می کند.

پیلوت خاموش می شود

از نظر تکنسین تعمیر اجاق گاز در پونک دو ایراد در اجاق گاز ها می تواند باعث این مشکل شود: یا گاز به اندازه کافی به پیلوت نمی رسد و یا بیش از حد لازم هوا وارد مخلوط کن می شود.

وزش در شعله اجاق گاز و تولید سرو صدا

این مشکل نیز مربوط به مخلوط کن اجاق گاز می شود و باید صفحه مخلوط کن را کمی ببندید تا هوای کمتری وارد مخلوط کن شود.

بهتر است بدانید: تعمیر اجاق گاز برتینو

دود کردن شعله اجاق گاز

وقتی نسبت گاز به هوا بیشتر باشد شعله گاز دود می کند. با کم کردن گاز مشکل تولید دود حل می شود.

بلند بودن ارتفاع شعله

بلند بودن شعله بسیار خطرناک است و دلیل آن مقدار زیاد گاز و هوا است. با کم کردن گاز و هوا این مشکل نیز برطرف می شود.

ثابت نماندن درجه فر

تعمیرکار مرکز تعمیر اجاق گاز در پونک در این مواقع به بررسی تنظیمات ترموستات فر می پردازد و آن را آزمایش و تنظیم می کند.

بهتر است بدانید : تعمیر اجاق گاز قدیمی

تعمیرکار اجاق گاز

تعمیر اجاق گاز در پونک چه مخارجی در پی دارد؟

بعضی مواقع اجاق گاز شما از مدل‌های جدید بازار است که قطعات آن به راحتی در بازار پیدا می‌شود، ولی در بعضی مواقع اجاق گاز شما قدیمی است و قطعات آن به سختی در بازار پیدا می‌شود.

پیشنهاد ما برای مطالعه:  تعمیر اجاق گاز آریستون با ۱ سال گارانتی

بعضی از اجاق گازها تنها به تعمیر قطعات نیاز دارند ولی برخی از آنها احتیاج به تعویض دارند. علاوه بر این‌ها برند اجاق گاز شما نیز در هزینه‌های تولید شده بدون تأثیر نیست. متخصصین تعمیر اجاق گاز در پونک در کلیه این موارد راه حل‌های مناسب ومقرون به صرفه ای دارند که بعد از بازدید، اقدامات لازم و هزینه های پیش رو را خدمت مشتریان گرامی ارائه می نمایند.

خاطر نشان می کنیم بعد از موافقت و تأیید کارفرما اقدامات لازم صورت می گیرند و اطمینان می دهیم استفاده از خدمات تعمیر اجاق گاز در پونک به میزان زیادی در وقت و هزینه های شما صرفه جویی می کند.

بیشتر بدانید: تعمیر اجاق گاز رومیزی تابان

مزایای تعمیر اجاق گاز در پونک با امداد من

تجربه و قدمت

خدماتی که مرکز تعمیر اجاق گاز در پونک به مشتریان خود ارائه می دهد ماحصل ۳۰ سال تجربه و دانش است. اگر به دنبال تخصصی ترین خدمات در زمینه تعمیرات لوازم خانگی هستید از طریق سایت امداد من با تعمیر اجاق گاز در پونک در ارتباط باشید.

دسترسی ۲۴ ساعته

تعمیر اجاق گاز در پونک را در هر روزی از هفته و در هر ساعتی از شبانه روز از طریق سایت امداد من درخواست کنید. تکنسین مربوطه طبق زمان و محل اعلامی شما آماده خدمت گذاری می باشد.

استفاده از قطعات تولیدی کارخانه اصلی

مرکز تعمیر اجاق گاز در پونک ابتدا تلاش می کند با استفاده از تکنولوژی تأیید شده شرکت تولید کننده مشکل دستگاه شما را تعمیر کند. در صورت لزوم برای تعمیر قطعات می توانید با خیال راحت اجاق گاز خود را به متخصصین امداد من بسپارید زیرا کلیه قطعات استفاده شده، در کارخانه اصلی تولید شده اند.

بهتر است بدانید: تعمیر اجاق گاز سینجر

قیمت منصفانه و مقرون به صرفه

از آن جایی که مرکز امداد من طی سالیان متوالی زیر نظر اتحادیه مشغول به ارائه خدمات در زمینه تعمیر لوازم خانگی بوده، می توانید مطمئن باشید که هزینه های اعلامی خارج از مصوبات اتحادیه نمی باشند.

امتیاز شما

یک پاسخ

  1. تعمیر اجاق گاز در پونک یک امکان منحصر بفرد برای اهالی پونک و شهران و اشرفی هست. ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *