امداد من
جدیدترین مطالب

تعمیر اجاق گاز قدیمی با ۱۲ ماه گارانتی

تعمیر گاز قدیمی

تعمیر اجاق گاز قدیمی

اجاق گازهای قدیمی، با وجود قدمتشان، هنوز هم می توانند کارایی بالایی داشته باشند. با این حال، گاهی اوقات ممکن است دچار خرابی شوند و نیاز به تعمیر داشته باشند. همچنین در بسیاری از منازل اجاق گازهای قدیمی وجود دارد. تعمیر اجاق گاز قدیمی توسط تیم آی امداد می تواند بهترین راه حل باشد.

تیم آی امداد با بهره گیری از تعمیرکاران مجرب و دوره دیده، می تواند انواع اجاق گازهای قدیمی را با سرعت و کیفیت بالا تعمیر کند. علاوه بر این، استفاده از قطعات فابریک و گارانتی ۱۲ ماهه، خیال شما را از بابت کیفیت تعمیرات راحت خواهد کرد.

درباره پخش ویدیو تعمیر اجاق گاز قدیمی
با امداد من دیگر نگران خرابی لوازم خانگی خود نباشید!
امداد من
درخواست تعمیر از امداد من
امداد من

کادر مجرب و متخصص امداد من در هر ساعتی از شبانه روز آمادگی ارائه انواع خدمات به شما عزیزان را در هر نقطه ای از تهران که هستید ، جهت تعمیر اجاق گاز قدیمی و تعمیر اجاق گاز دارد ، پرسنل امدا من با عیب یابی اولیه اجاق گاز قدیمی شما را در تعمیر اجاق گاز و برطرف نمودن مشکل راهنمایی می کنند.

مشکلاتی که نیاز به تعمیر اجاق گاز قدیمی می‌شود چیست؟

اجاق‌گازها ممکن است با مشکلات مختلفی مواجه شوند. یکی از این مشکلات، روشن نشدن مشعل اجاق‌گاز است. نحوه عملکرد اجاق‌ گاز به این صورت است که گاز و هوا از شعله پیلوت محترق شده و در نهایت باید فندک به خوبی کار کند تا جرقه ایجاد شود. در صورتی که فندک خراب باشد، جرقه ایجاد نخواهد شد و مشعل نیز روشن نمی‌شود. بنابراین، کار نکردن فندک می‌تواند موجب عدم کارایی این دستگاه شود و انواع گاز رومیزی شود. در مواردی هم پیش می‌آید که اجاق‌گاز جرقه می‌زند اما روشن نمی‌شود. این مشکل می‌تواند ناشی از اختلال در جریان گاز، خرابی مشعل یا پیلوت باشد. برای رفع این مشکلات و تعمیر اجاق گاز پیلوت  می‌توانید از یک تعمیرکار حرفه‌ ای جهت سرویس اجاق گاز کمک بگیرید.

یکی دیگر از مشکلات شایع اجاق‌گاز، زرد سوختن شعله است. در حالت عادی، شعله اجاق‌گاز باید به رنگ آبی بسوزد. اگر شعله به رنگ زرد باشد، امکان عدم وجود اکسیژن کافی در اطراف آن وجود دارد. همچنین، ممکن است گاز در قسمت مشعل‌ها دچار مشکل شده باشد این موارد را بسیاری از افراد در انواع گاز رومیزی و سایر اجاق گاز ها مشاهده کردن در این صورت باید سریعا به تعمیر گاز رومیزی خود اقدام کنید.

مورد دیگری که در اجاق‌گاز و گاز رومیزی  ممکن است با آن مواجه شوید، سر و صدا کردن آتش و سرد روشن شدن شعله است. در حالت عادی، شعله‌های اجاق‌گاز به صورت آرام می‌باشند. اگر سر و صدایی از آن بلند شود، ممکن است مشکلی در اجاق‌گاز به وجود آمده باشد که باید سریعاً اقدام به تعمیر آن کنید و حتما “تعمیرات اجاق گاز رومیزی”  خود را جدی بگیرید.

در مواردی، شعله اجاق‌گاز مثل قبل گرم نمی‌باشد و یا روشن نمی‌ماند. این مشکل می‌تواند به دلیل خرابی در قسمت‌های مختلف اجاق‌گاز، مانند ژیگلور، نشتی لوله گاز، خرابی شیر گاز، جابجایی سرپوش گاز و غیره باشد. هر یک از قسمت‌های اجاق‌گاز در صورتی که خراب شوند، نیاز به تعمیر گاز یا تعویض خواهند داشت.

تعمیر فر

ویژگی مرکز تعمیرات اجاق گاز خوب چیست؟

برای اینکه یک نمایندگی تعمیرات اجاق گاز را انتخاب کنید، باید به مواردی توجه داشته باشید. در واقع نمایندگی تعمیرات اجاق گاز دارای چه ویژگی هایی باید باشد تا بتوانید از انتخاب خود اطمینان حاصل نمایید؟آی امداد یکی از شرکت های معتبر در زمینه تعمیر اجاق گاز و سرویس لوازم خانگی است. این شرکت با بهره گیری از کادری مجرب و استفاده از قطعات اورجینال، خدماتی با کیفیت را به مشتریان خود ارائه می دهد. یک نمایندگی تعمیرات اجاق گاز خوب باید دارای ویژگی هایی مانند تخصص و تجربه، کادری مجرب و آموزش دیده ، هزینه مناسب ضمانت خدمات،  استفاده از قطعات اورجینال  ارائه خدمات با کیفیت باشد.

آی امداد خدمات تعمیر اجاق گاز قدیمی را به صورت زیر ارائه می‌دهد:

  • تعمیر اجاق گاز در محل
  • تعمیر انواع برند های اجاق گاز
  • تعمیر اجاق گاز در کوتاه ترین زمان ممکن
  • استفاده از قطعات اورجینال
  • ارائه خدمات با کیفیت
  • هزینه مناسب
  • گارانتی خدمات

آی امداد یکی از بهترین شرکت های تعمیر اجاق گاز قدیمی و جدید و سرویس لوازم خانگی در ایران است. این شرکت با بهره گیری از کادری مجرب و استفاده از قطعات اورجینال، خدماتی با کیفیت را به مشتریان خود ارائه می دهد همچنین خدمات خود را به صورت ۲۴ ساعته و در محل ارائه می دهد.

اجاق گاز

کدام مدل ها و برند اجاق گازهای قدیمی در آی امداد تعمیر می‌شود؟

در هر برند و مدلی از اجاق گاز، تعمیرکار متخصص در زمینه آن برند و مدل به شما معرفی می‌شود. بنابراین فرقی نمی‌کند که مشکل یا برند اجاق گاز شما چیست، ما در ای امداد تمامی خدمات اجاق گاز را ارائه می‌دهیم. برند های قابل تعمیر در آی امداد شامل اسنوا ، سینجر، آردل ،آلتون، عادل گاز، رز گاز، هاردستون، دوو ، امرسان، بوش، الجی ، سامسونگ و  استیل البرز  و سایر برند های دیگر نیز می باشد.

مدل‌های اجاق گاز قابل تعمیر در ای امداد:

  • تعمیر اجاق گاز رومیزی، صفحه ای یا شیشه ای
  • تعمیرات فر گاز
  • تعمیر انواع اجاق گاز مبله، توکار
  • تعمیرات اجاق گاز قدیمی، پیلوت دار

خدمات ارائه شده در ای امداد:

  • تعمیر اجاق گاز در محل
  • تعمیر انواع برندهای اجاق گاز
  • تعمیر انواع مدل‌های اجاق گاز
  • استفاده از قطعات اورجینال
  • ارائه ضمانتنامه کتبی
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته

تعمیر اجاق گاز قدیمی

اجاق گاز یکی از لوازم خانگی مهم و اساسی است که کاربرد زیادی دارد. اما به همین علت کاربرد زیادی ، ممکن است دچار ایراد شود و نیاز به تعمیر اجاق گاز قدیمی پیدا کنید. با توجه به شرایط حاضر ، در صورت ایجاد مشکل و خرابی اجاق گاز ، بهترین گزینه تعمیر و سرویس اجاق گاز قدیمی می باشد، زیرا هزینه زیادی متحمل می شویم تا بتوانیم اجاق گاز جدیدی خریداری کنیم.

امداد من یکی از مراکز معتبر تعمیرات لوازم خانگی می باشد ، که این مرکز در تعمیر ات لوازم خانگی قدیمی نیز مشتریان گرامی را همراهی می کند. امداد من با نیرو های متخصص و ماهر و با استفاده از تجهیزات جدید و بکارگیری روش های جدید در زمینه خدمات رسانی تعمیرات لوازم خانگی و همچنین تعمیرات لوازم خانگی قدیمی ، از جمله تعمیر اجاق گاز قدیمی و یخچال فریزر و لباسشویی و … را نیز بصورت حرفه ای انجام می دهد.

درخواست تعمیر انواع لوازم خانگی و آشپزخانه
امداد من
درخواست تعمیر انواع لوازم خانگی و آشپزخانه
امداد من

جهت سرویس و تعمیر اجاق گاز قدیمی از امداد من کمک بگیرید:

کادر آموزش دیده و ماهر امداد من بسیار حرفه ای و مجرب در کار خود هستند.
کادر امداد من تعمیر اجاق گاز قدیمی را به بهترین نحو انجام می دهند.
کادر امداد من سریعا در محل در هر ساعتی از شبانه روز حتی در روزهای تعطیل در محل حاضر می شوند.

پیشنهاد ما برای مطالعه:  تعمیر اجاق گاز ایگل

دلایل مختلفی مانند خرابی فندک،مشکل در برق رسانی، خرابی برد الکترونیکی، مسدود شدن سوراخ‌های جرقه، 

اگر شعله اجاق گاز شما زرد می‌سوزد، اولین چیزی که باید بررسی کنید، میزان هوارسانی به مشعل است. اگر هوارسانی کافی نباشد، سوخت به طور کامل نمی‌سوزد و شعله زرد می‌شود. برای رفع این مشکل، باید مسیرهای هوارسانی به مشعل را بررسی کنید و مطمئن شوید که مسدود نیستند. همچنین، می‌توانید از یک تمیزکننده اجاق گاز برای تمیز کردن مشعل استفاده کنید.

در این شرایط باید ترموکوبل به صورت سیم و یا بوبین مورد بررسی قرار داده شود. همچنین روشن شدن شعله های اجاق گاز ممکن است زمان بر باشد زیرا به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله نوع اجاق گاز، نوع مشعل، میزان جریان گاز و میزان هوادهی. اگر زمان لازم برای روشن شدن شعله ها بیش از حد طولانی باشد، ممکن است مشکلی در اجاق گاز وجود داشته باشد.

معرفی انواع گازهای صفحه ای و رومیزی

اجاق گازهای رومیزی یا توکار از نظر جنس صفحه به دو دسته اصلی تقسیم می شوند:

  • اجاق گاز صفحه سرامیکی

اجاق گاز صفحه سرامیکی از صفحه ای سرامیکی ساخته شده است که دارای مقاومت بالایی در برابر حرارت و شکستگی می باشد. سطح اجاق گاز سرامیکی را می توان با دستمالی مرطوب تمیز نمود. سرامیک استفاده شده در این اجاق گاز در برابر تغییر دما مقاوم بوده و نمی شکند.

  • اجاق گاز صفحه شیشه ای

اجاق گاز صفحه شیشه ای از صفحه ای شیشه ای ساخته شده است که دارای مقاومت بالایی در برابر حرارت می باشد. این نوع اجاق گاز را می توان به راحتی تمیز نمود و لکه های روغن و چربی را از روی آن پاک کرد. شیشه استفاده شده در این اجاق گاز از مقاومت بالایی برخوردار بوده و با ریختن آب سرد بر روی آن حتی در زمانی که داغ است دچار ترک خوردگی نمی شود.

تعمیر گاز صفحه ای

ویژگی های اجاق گاز صفحه سرامیکی:

  • مقاومت بالایی در برابر حرارت و شکستگی
  • قابلیت تمیز شدن با دستمال مرطوب
  • مقاومت در برابر تغییر دما

ویژگی های اجاق گاز صفحه شیشه ای:

  • مقاومت بالایی در برابر حرارت
  • قابلیت تمیز شدن آسان
  • مقاومت در برابر ترک خوردگی با ریختن آب سر
  • اجاق گاز صفحه استیل 

اجاق گاز صفحه استیل، یکی از محبوب ترین انواع اجاق گاز است. این نوع اجاق گاز به دلیل زیبایی، دوام و سهولت در تمیز کردن، مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است.

اجاق گاز صفحه استیل به دو نوع ساده و آجدار تقسیم می شود. اجاق گاز صفحه استیل ساده، سطحی صاف و براق دارد که به راحتی تمیز می شود، اما احتمال خش افتادن روی آن نیز بیشتر است. اجاق گاز صفحه استیل آجدار، سطحی کدرتر دارد که به دلیل وجود شیارهای ریز، چربی و آلودگی ها را به خود جذب نمی کند. بنابراین، تمیز کردن آن کمی دشوارتر است، اما ضد خش است.

در مجموع، اجاق گاز صفحه استیل، گزینه مناسبی برای افرادی است که به دنبال یک اجاق گاز زیبا، بادوام و آسان برای تمیز کردن هستند.

با امداد من دیگر نگران خرابی لوازم خانگی خود نباشید!
امداد من
درخواست تعمیر از امداد من
امداد من

ایجاد مشکل در ولوم اجاق گاز

انسداد ، شکستگی ولوم  و یا محکم شدن  ولوم اجاق گاز و بخش اهرمی در قسمت  داخلی آن از دلایلی است که باعث می شود ولو م  کار نکند. در این وضعیت  کادر مجرب امداد من  با چک نمودن بخش های  اهرم داخلی ولوم مشکل را شناسایی و برطرف می کنند.

صدای شعله بسیار زیاد است

صدای زیاد شعله  به دلیل ایجاد مشکل در دریچه ها و تنظیم نبودن این  بخش ایجاد می شود.در اینصورت با کادر امداد من جهت تعمیر اجاق گاز قدیمی کمک بگیرید و از خدمات امداد من بهره مند شوید.

نیاز به زمان زیادی جهت روشن نمودن شعله

حررات ضعیف در اجاق گاز 

سرویس اجاق گاز قدیمی

برای افزایش کارایی اجاق گاز قدیمی  باید  اجاق گاز  به صورت دوره ای سرویس شود.با سرویس سالیانه و به موقع اجاق گاز قدیمی  علاوه بر اینکه دیگر  هزینه های اضافی و زیادی متحمل نمی شویم ، بلکه به عمر وسیله کاربردی و کیفیت عملکرد دستگاه کمک می کنیم.

حرارت زیاد گاز

 چندین روش برای نگهداری از اجاق گاز قدیمی

اجاق گاز وسیله‌ای کاربردی در منزل و با قیمت بسیار بالاست. پس توجه داشته باشید که  در نگهداری آن دقت بیشتری کنید تا هزینه زیادی متحمل نشوید. با بکارگیری چند روش از هزینه های زیادی جلوگیری کنیم :

 سر شعله های اجاق گاز را همیشه تمیز کنید

پس از شستشوی سر شعله ها حتما آن ها را خشک کنید چون رطوبت باقی مانده ممکن است جرقه زن فندک را با مشکل مواجهه کند.

توجه داشته باشید از بستن  در شیشه ای اجاق گاز زمانی که شعله ها هنوز داغ هستند و به طور کامل سرد نشده اند خودداری کنید.

پیشنهاد ما برای مطالعه:  تعمیر اجاق گاز دوو

هزینه تعمیر اجاق گاز قدیمی و تعمیر اجاق گاز

با توجه به مشکلات و ایرادات اجاق گاز قدیمی و نوع برند شرکت تولید کننده و همچنین تعویض قطعات در صورت نیاز ، هزینه ها برآورد می شود و متفاوت می باشد ،نگران نباشید برای رفع نقص اجاق گاز هزینه ها ی منصفانه ای از شما دریافت می شود .
در صورت نیاز به تعویض قطعات اصلی اجاق گاز قدیمی ، قطعات با کیفیت و کارکرد بالا جایگزین می شود.
در صورت داشتن سوال در زمینه تعمیر اجاق گاز قدیمی و تعمیر اجاق گاز رومیزی  با مشاورین امداد من تماس بگیرید و از خدمات و مشاوره ای تلفنی و آنلاین امداد من بهره مند شوید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

10 پاسخ

  1. تعمییر اجاق گازهای قدیمی یکی از دغدغه های مردم امروزیه شما میتوانید با خوندن مقاله امداد من حتما راهکاری مفید و قابل استفاده پیدا کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *