امداد من
جدیدترین مطالب

تعمیر ساید بای ساید دوو با گارانتی ۱۲ ماه

تعمیر یخچال دوو

خدمات تعمیر ساید بای ساید دوو به دلیل پیچیدگی و حجم بالای دستگاه، از خدمات مهم و حیاتی برای هر خانواده است. در صورت بروز هرگونه عیب و اشکال در یخچال ساید بای ساید، نیاز است تا به یک نمایندگی تعمیرات مجاز و متخصص مراجعه کنید تا مشکل را رفع کنند. یخچال ساید بای ساید جزء یکی از گران قیمت ترین لوازم خانگی می باشد و به همین علت بایستی تعمیر آن را به دست یک گروه متخصص سپرد؛ امداد من با داشتن تیمی متخصص خیال شما عزیزان را راحت می کند. ما به عنوان نمایندگی مجاز محصولات خانگی، مخصوصا تعمیر ساید بای ساید دوو را در محل شما انجام می دهیم.

بیشترین مشکلات در تعمیر ساید بای ساید دوو

بیشترین مشکلات رایجی که مشتریان در ارتباط با تعمیر ساید بای ساید دوو با آن مواجه شده‌اند، عدم داشتن سرما و برودت در این محصول است. همچنین عوامل دیگر همچون :

  1. یخچال دوو یکسره کار می کند.
  2. یخچال فریزر دوو صدای زیاد می دهد.
  3. لاستیک دور درب یخچال فریزر دوو خراب شده است.
  4. موتور یخچال فریزر دوو داغ کرده است.
  5. فریزر دوو منجمد نمی کند.
  6. یخچال فریزر دوو برفک میزند.
  7. سنسور یخچال فریزر دوو عمل نمی کند.
  8. صفحه دیجیتال یخچال فریزر دوو خراب شده است.
  9. برد الکترونیکی یخچال فریزر دوو خراب شده است.
تعمیر یخچال دوو
پیشنهاد ما برای مطالعه:  رفع اشکالات متداول در ماشین لباسشویی

نکاتی مهم درباره ساید بای ساید دوو

  • هنگام استفاده از ساید بای ساید دوو حتما از محافظ برق استفاده نمایید.
  • برای شروع به کار ساید بای ساید دوو پس از وصل آن به برق درجه ترموستات را روی مقدار متوسطی (مثلا شماره ۴ قرار دهید و بگذارید یخچال حداقل ۳ ساعت خالی و با در بسته کار کند تا برودت به حد لازم برسد)
  • فضای پشت ساید بای ساید دوو برای گردش هوا باید حداقل به اندازه ۲۰ سانتی متر باز باشد.
  • ضمنا لازم است لاستیک‌های درب را بازدید نمایید تا خراب نشده باشد؛ زیرا باعث جذب گرما و کاهش برودت می‌شود.
تعمیر یخچال دوو

نمایندگی ساید بای ساید دوو در تهران

مرکز تعمیرات ساید بای ساید دوو در تهران با تاسیس نمایندگی فعال خود اقدام به ارائه خدمات پس از فروش محصولات دوو به ویژه یخچال فریزر دوو و ساید بای ساید دوو کرده است. این نمایندگی تعمیرات بصورت شبانه روزی در خدمت متقاضیان است و تمام سعی و کوشش خود را در جهت تعمیرات یخچال فریزر دوو به کار می‌بندد تا مشتریان عزیز که از این خدمات بهره مند می‌شوند در کمال آسایش دوباره از یخچال فریزر خود استفاده بهینه را بکنند.

پیشنهاد ما برای مطالعه:  تعمیر اجاق گاز در جنوب تهران با 1 سال گارانتی

نمایندگی تعمیرات دوو با کادری حرفه ای و تیمی منسجم از مهندسان و تعمیرکاران متخصص در زمینه تعمیرات محصولات دوو، مخصوصا تعمیر ساید بای ساید دوو توانسته خدمات پس از فروش یخچال فریزر دوو را در کمترین زمان و با بهینه ترین قیمت تقدیم مشتریان خود کند.

برد یخچال دوو

یکی از این تغییرات در یخچال فریزر جدید استفاده از مدارهای الکترونیکی بجای ترموستات ها و سیستم های کنترل کننده مکانیکی است. اطلاع از این تغییرات و آشنایی کامل به مدارهای الکترونیکی می تواند تعمیر برد یخچال دوو را راحت تر کند. تعمیرکاران ما آشنایی کاملی به تمام تجهیزات مدرن یخچال فریزر و ساید بای ساید دوو دارند و برد یخچال دوو نیز استثنا نیست.

هزینه تعمیر ساید بای ساید دوو

هزینه تعمیر ساید بای ساید دوو در تعمیر گاه امداد من بر اساس نرخ‌های تصویب شده اتحادیه تعمیر کاران لوازم خانگی تعیین می‌شود. اگر تعمیر ساید بای ساید دوو در منزل یا محل کار شما انجام شود، مبلغی برای دستمزد تعمیر کار، هزینه رفت و آمد نیز دریافت می‌شود. اصلی‌ترین هزینه‌ای که برای برای تعمیر جاروبرقی سونیا دریافت میشود، هزینه و قیمت قطعات مورد استفاده برای رفع مشکل است.

پیشنهاد ما برای مطالعه:  تعمیر یخچال امرسان

هدف امداد من کسب رضایت مشتریان و کاهش هزینه‌های اضافی و صرف جویی در زمان مشتریان است. در نتیجه تلاش می‌کنیم تعمیر وسایل منزل شما را با بالاترین کیفیت انجام دهیم. تا جایی که امکان دارد با کمترین هزینه خدمات خود را به مشتریان عزیز ارائه می‌کینیم.

در هنگام تماس برای ثبت سفارش تعمیر جاروبرقی سونیا کارشناسان ما با توجه به مشکل دستگاه هزینه‌های احتمالی را برآورد کرده و آنرا به شما عزیزان اطلاع رسانی و شفاف سازی می‌کنند.

تعمیر ساید بای ساید دوو

ارور ساید بای ساید دوو

برای برطرف کردن هر یک از ارورهای زیر در ساید بای ساید دوو با ما که نمایندگی تعمیر ساید بای ساید دوو در تهران هستیم از طریق تلفن‌های پایین همین صفحه تماس بگیرید.

  • سنسور محیط فریزر
  • فن فریزر
  • سنسور اواپراتور
  • سرمایش ضعیف
  • هیتر اواپراتور
  • سنسور محیط بیرونی
  • فن کندانسور
  • دمپر
  • قطعی کمپرسور

برای تعمیر یخچال دوو با توجه به منطقه زندگی خود از طریق یکی از تلفن‌های پایین این صفحه با ما تماس بگیرید. ما تعمیر یخچال دوو را در تمام مناطق تهران از جمله شمال تهران، غرب تهران، شرق و جنوب تهران در منزل شما انجام می دهیم.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

7 پاسخ

  1. سلام من میخام یخچال فریزر بخرم
    به نظر شما یخچال فریزر ساید بای ساید دوو مناسب هستش چه از لحاظ کیفیت و چه از لحاظ قیمت؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *