امداد من
جدیدترین مطالب

تعمیر هود آریستون با ۱۲ ماه گارانتی کتبی

تعمیر هود آریستون

در این مطلب می‌خواهیم به تعمیر هود آشپزخانه آریستون بپردازیم. امداد من یکی از بهترین نمایندگی تعمیر هود در تهران می‌باشد. مجموعه امداد من با سابقه چندین ساله به همراه متخصصین و تکنسین‌های مجرب آماده ارائه خدمات، سرویس و تعمیر وسایل منزل، از جمله سرویس و تعمیر هود آریستون می‌باشد.

تلفن شمال تهران برای نمایندگی تعمیر هود آشپزخانه آریستون : ۰۲۱۲۲۸۵۲۰۹۵

تلفن غرب تهران برای نمایندگی تعمیر هود آشپزخانه آریستون : ۰۲۱۴۴۰۴۴۳۵۵

تلفن شرق تهران برای نمایندگی تعمیر هود آشپزخانه آریستون : ۰۲۱۸۸۵۲۰۱۷۳

تلفن جنوب تهران برای نمایندگی تعمیر هود آشپزخانه آریستون : ۰۲۱۶۶۱۷۸۷۶۳

تعمیر هود آریستون در محل یکی از خدماتی است که امروزه همه به دنبال آن هستند. به این دلیل خواهان زیادی دارد چون که جا به جایی هود آشپزخانه کار آسانی نیست و همچنین هنگام جا به جایی آن برای تعمیرات باید هزینه حمل و نقل نیز پرداخت شود.

امداد من نماینده تعمیر هود آریستون در تهران تمامی امکانات را برای خدمت به مشتریان خود قرار داده تا در زمانی که هود آشپزخانه شما دچار مشکل شد.

تعمیر هود آریستون

سرویس و تعمیر هود آریستون

هودهای آشپزخانه دارای بدنه، ترموکوپل، فندک، ترموستات، رابط،  نازل و… تشکیل شده است و باید در نگهداری این دستگاه بسیار کوشا باشید و سرویس‌های دوره‌ایی را هر چند وقت یک بار انجام دهید تا از مشکلات و پرداخت هزینه‌های اضافی جلوگیری به عمل آید. این سرویس‌ها باید هر ۶ ماه و یا هر سال، یک بار صورت بگیرد. این کار باعث می‌شود تا هود آشپزخانه شما و دیگر محصولات خانگی خراب نشود و نیاز به تعمیر نداته باشید.

پیشنهاد ما برای مطالعه:
نمایندگی تعمیر اجاق گاز سینجر

عیب یابی و تعمیر هود آریستون

لازم به ذکر است که هر یک از مشکلات نام برده می ‌تواند عیب‌ ها و اشکالات مختلفی داشته باشد که ریشه‌ یابی و یافتن دلیل هر مشکل به ‌نوبه خود بیانگر مهارت و تخصص شخص تعمیرکار هود می ‌باشد و تعمیرکاران ما مهارت کافی در این زمینه را دارند و به خوبی مراحل عیب یابی و تعمیر را انجام می دهند.

هزینه تعمیر هود آشپزخانه آریستون

قیمت تعمیر هود آریستون در مدل‌های رومیزی و فردار به چه صورت است؟ هزینه تعمیرات به چه شکل است؟ و …

اینها معمولا سوالاتی هستند که که مشتریان هنگام درخواست خدمات تعمیر هود آشپزخانه می‌‌پرسند. قبل پاسخ دادن به سوالات باید بگوییم که خیالتان راحت باشد چرا که شرکت ما عضو اتحادیه انصاف می‌باشد و تمامی قیمت‌ها به صورت کاملا شفاف و منصفانه اعلام می‌شود.

هزینه تعمیر هود آریستون به موارد زیر مربوط است:

  • مدل دستگاه مکانیکی باشد یا الکترونیکی
  • هود آشپزخانه خود را چه سالی خریداری نموده‌اید و قدمت آن به چه تاریخی بر می‌گردد.
  • تعداد خدماتی که انجام می‌شود.
پیشنهاد ما برای مطالعه:
تعمیر مایکروفر آریستون

مثلا اگر مشکل دستگاه شما با تعویض یکی از قطعات هود حل شود، شما باید قیمت آن قظعه را به علاوه اجرت تعمیر کار را بپردازید. هرگونه خدمات اضافی و قطعات تعویضی به مبلغ نهایی فاکتور شما اضافه خواهد شد. برای تعمیر هود آریستون با همکاران ما به تماس شوید.

تعمیر هود آشپزخانه اخوان در محل و منزل شما

دیگر نگران جا به جایی لوازم آسیب دیده خود به تعمیرگاه نباشد، متخصصان مجموعه امداد من این مشکل را برای شما بر طرف کرده اند و تعمیر هود اخوان شما را در محل انجام می دهند. بیشتر افراد نگران این بودند که در هنگام حمل و نقل لوازمشان آسیب ببینند و خراب شود ولی ما از رخ دادن این اتفاق جلوگیری کرده ایم و تعمیر هود  شما را در محل مورد نظرتان و زیر نظر خودتان انجام می دهیم.

تعمیر هود آریستون

مشکلات رایج برای هود آریستون

از مشکلات رایجی که ممکن است برای هود آریستون شما ایجاد شود میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صدا زیاد موتور هود

صدا دادن موتور هود می تواند به دلیل این باشد که موتو در تلاش برای راه اندازی فن می باشد، دز این حالت ممکن است فشار زیادی بر روی موتور باشد و باعث شود موتور بسوزد و از کار بیوفتد. به همین دلیل موتور از خود صدا تولید می کند، در صورتی که با این مشکل روزبه رو شدید باید سریعا برای تعمیر آن اقدام نمایید زیرا ممکن است موتور دیگر کار نکند و مجبور به تعویض آن بشوید.

  • صدای زیاد هود

ممکن است در هنگام استفاده از هود متوجه سر و صدای زیاد آن بشوید که این اتفاق معمولا به دلیل شل بودن یکی از اجزای هود می باشد که باید هود را مورد بررسی قرار دهید تا اگر نیاز به تعویض و یا محکم کردن پیچ ها داشت نسبت به آن اقدام نمایید؛ در صورتی که با این مشکل موجه شدید با متخصص تعمیر هود آریستون تماس گرفته و درخواست خود را ثبت کنید.

  • روشن نشدن چراغ های هود

روشن نشدن چراغ های هود یکی از مشکلات رایج هود است که به راحتی قابل حل می باشد، بسیاری از مردم همیشه چراغ های هود خود را روشن می گذارند که این کار یکی از دلیل های خراب شدن لامپ ها می باشد. به یاد داشته باشید که وقتی از چراغ های هود استفاده نمی کنید آنها را خاموش کنید.

  • مکش نداشتن هود

این مشکل می تواند به دلیل تمیز نبودن فیلتر و یا مشکلی در لوله های تهویه هود باشد که به راحتی این مشکل قابل حل می باشد، در صورتی که با این مشکل موجه شدید با متخصص تعمیر هود آریستون تماس گرفته و درخواست خود را ثبت کنید.

پیشنهاد ما برای مطالعه:
تعمیر ماشین ظرفشویی مابه
امتیاز شما

4 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *