امداد من
جدیدترین مطالب

تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور

تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور

تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور در سایت امداد من در سریع ترین زمان ممکن با مجرب ترین تعمیرکاران صورت می گیرد.

با نزدیک شدن به تابستان و گرم تر شدن هوا، اولین چیزی که به ذهنمان میرسد مقابله با این گرماست. استفاده از وسایل سرمایشی که در این زمان از سال بسیار اهمیت پیدا میکنند و همگی به دنبال تهیه یا سرویس و تعمیر کولر های آبی و یا گازی هستند.

 

کدام نوع کولر گازی را بهتر است خریداری کنید؟ در تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور

برای اکثر خانه ها، کولر گازی سیستم اسپلیت چرخه معکوس بهترین گزینه خواهد بود. بیایید معنی آن را بررسی کنیم.

سیستم اسپلیت:

این سیستمها دو بخش دارند: یک واحد داخلی و یک واحد خارجی که توسط لوله های حاوی گاز خنک کننده به هم متصل می شوند. آنها رایج ترین نوع کولر گازی هستند و برای یک اتاق یا فضای باز تا حدود ۶۰ متر مربع مناسب هستند.

بیشتر بدانید: تعمیر کولر گازی جی پلاس

تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور
تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور

 کولر گازی مولتی اسپیلت:

شبیه به یک سیستم اسپلیت، اما با یک واحد خارجی متصل به دو یا چند واحد اسپیلت داخلی. برای دو یا سه اتاق که نزدیک به هم هستند مناسب است، به خصوص زمانی که سیستم‌های اسپلیت جداگانه یا سیستم کانالی مناسب نیستند.

تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور
تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور

کانالی:

این کولر های گازی دارای یک واحد مرکزی هستند که معمولاً دور از دید در پشت بام  قرار دارند و توسط کانالهای هوا به خروجی های هوا و سنسورهای هر اتاق متصل است. کولر گازی کانالی برای سرمایش و گرمایش کل خانه مناسب است.

بهتر است بدانید: تعمیر کولر گازی هیوندای

 

دیواری یا پنجره ای:

یک واحد تک، نصب شده در یک پنجره یا از طریق یک دیوار خارجی. این کولر گازی ها برای اتاق ها و مناطق با پلان باز تا ۵۰ متر مربع خوب هستند. واحدهای کوچکتر را می توان به یک پریز برق معمولی وصل کرد در حالی که واحدهای بزرگتر ممکن است به سیم کشی اضافی نیاز داشته باشند. آنها کاملاً به اندازه سیستم های اسپیلت کارآمد یا مؤثر نیستند، اما اگر اجاره نشین هستید یک گزینه معقول هستند. (میتوان این نوع کولر گازی را به راحتی جابجا نمود)

 

پرتابل قابل حمل:

یک واحد که اندازه های متفاوت دارد و می تواند در صورت نیاز از اتاقی به اتاق دیگر منتقل شود (اما عموماً به راحتی نیست). بیشتر آنها یک کانال انعطاف پذیر دارند که باید به پنجره وصل شود تا گرما به بیرون تخلیه شود.  کولر گازی قابل حمل برای اتاق‌های در خانه‌هایی که گزینه دیگر کولر گازی در آنها مقدور نیست (مثلاً اگر خانه اجاره ای است) مناسب هستند، اگرچه به اندازه سیستم‌های اسپلیت کارآمد نیستند.

پیشنهاد ما برای مطالعه:  نمایندگی تعمیرات جاروبرقی در تهران
تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور
تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور

 

تاریخچه شرکت ایران رادیاتور در تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور

شرکت تولیدی ایران رادیاتور متشکل از چندین کارخانه، با بیش از ۴۰ سال فعالیت، یکی از با سابقه‌ترین و بزرگترین واحدهای تولیدی کشور می‌باشد که در زمینه تولید انواع رادیاتورهای آلومینیومی و فولادی شوفاژ، پکیج‌های شوفاژ دیواری و زمینی، مشعل‌های گازسوز، گازوئیل‌سوز و دوگانه‌سوز، کولرهای گازی اسپلیت و داکت اسپلیت فعالیت می‌نماید.

اینک با سال‌ها تجربه، با ارتقاء کیفیت محصولات و کسب دوبار عنوان واحد نمونه کیفی در سطح ملی، از سوی سازمان ملی استاندارد و حضور فعال و آبرومند در نمایشگاه‌های بین‌المللی معتبر اروپا و کسب گواهینامه‌های متعدد بین‌المللی نظیر NF فرانسه، CE اروپا، BSI انگلیس و… به این توانایی رسیده است که به عنوان بزرگترین واحد ریختگری تحت فشار خاورمیانه، دومین تولید کننده بزرگ رادیاتور آلومینیومی شوفاژ در جهان، بزرگترین تولیدکننده مشعل در خاورمیانه و چهارم در جهان و بزرگترین تولید کننده حوله خشک‌کن در خاورمیانه را کسب کند.

محصولات ساخت شرکت ایران رادیاتور به بیش از ۳۰ کشور از جمله کشورهای پیشرفته صنعتی اروپا نظیر ایتالیا، اسپانیا، آلمان، فرانسه، روسیه و… با افتخار صادر شده و ۳ بار نیز به عنوان صادر کننده نمونه کشور انتخاب شده است.

تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور
تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور

در زمان تاسیس شرکت ایران رادیاتور به علت عدم وجود سیستم‌های پیشرفته ریختگری در داخل کشور، بخش اعظم نیاز رادیاتورهای آلومینیومی شوفاژ از خارج از کشور تامین می‌شد. پس از حدود یک سال تحقیق و بررسی جهت تولید رادیاتور آلومینیومی در داخل، شرکت ایران رادیاتور در اسفندماه سال ۱۳۵۸ در شرق تهران آغاز بکار کرد.

برای نخستین بار نصب و راه‌اندازی پرس‌های عظیم ۱۲۰۰ تن ریخته‌گری تخت فشار (Diecast) بدون دریافت هیچگونه کمکی از خارج از کشور پایان یافت و سرانجام، در سال ۱۳۶۶ به دلیل کمبود فضا و گسترش تولیدات و عدم امکان توسعه در شهر تهران، کارخانه با تمام تجهیزات و ماشین آلات، به شهر صنعتی رشت منتقل شد.

پس از رفع نیاز کشور به رادیاتور، در سال ۱۳۷۱ برای تامین مشعل‌های مورد نیاز سیستم‌های حرارتی، در بخش‌های ساختمان و صنعت، شرکت مشعل کار ری تاسیس شد، که هم اکنون با تولید ده‌ها مدل مشعل گازسوز، گازوئیل سوز، دوگانه سوز و گازوئیل، تا سقف Kcal/hr 7.000.000، آرامش خاطر مصرف کنندگان در این بخش را نیز فراهم کرده است.

 

پیشنهاد ما برای مطالعه:  تعمیر ساید بای ساید شارپ با 1 سال گارانتی

از سال ۱۳۸۴، پکیج‌های شوفاژ دیواری و زمینی با همکاری شرکت‌های معتبر اروپایی جهت انتقال دانش فنی و تکنولوژی روز اروپا در مدل‌های مختلف تولید و عرضه گردید. استفاده از معتبرترین قطعات اروپایی و بکارگیری پیشرفته‌ترین آزمایشگاه تحقیقاتی پکیج در کشور، توسط شرکت MicroPlan ایتالیا موجب شد در کمترین زمان و برای اولین بار در کشور موفق به کسب نشان استاندارد از سازمان استاندارد ایران شده و نیز به عنوان اولین شرکت، گواهینامه فنی از مرکز تحقیقات راه مسکن و شهرسازی را برای پکیج طراحی شده در ایران دریافت نماید.

 

حال پس از چند دهه فعالیت در صنعت تاسیسات، رادیاتورهای فولادی پنلی با استفاده از مواد اولیه مرغوب و تکنولوژی روز دنیا، تولید و به بازار عرضه شد و امیدواریم مانند سایر محصولات شرکت تولیدی ایران رادیاتور، نزد عموم مشتریان و هموطنان سربلند گردیم.

تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور
تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور

شاید برای هیچکس قابل تصور نبود کارخانه کوچکی که با ۳۰ نفر کارگر، ۳۵۰۰ مترمربع زمین و دو دستگاه دایکاست آغاز بکار کرد، با وجود شرایط دشوار اقتصادی بتواند در سال ۱۳۹۳ با حدود سی دستگاه دایکاست، و ده‌ها سالن قالب‌سازی، ریخته‌گری، تولید و مونتاژ محصولات مختلف و ده‌ها هکتار فضای تولید، حدود ۱۵۰۰ فرصت شغلی مستقیم و ده‌هزار فرصت شغلی غیرمستقیم، ایجاد نماید. ذکر این نکته خالی از لطف نیست، که رقابت با کشورهای پیشرفته صنعتی و صادرات حتی به کشورهای اروپایی و در عین حال تامین کامل نیازهای داخلی، کار ساده‌ای نیست.

بیشتر بخوانید: تعمیر کولر گازی سانیو

کولر گازی یا اسپلیت ایران رادیاتور ساخت کشور ایران می باشد که توسط ماهرترین مهندسان ایرانی طراحی و ساخته شده است، طراحی پنل داخلی این دستگاه بسیار زیبا بوده و توسط بروزترین تکنولوژی های دنیا تولید و ساخته می شود، که سبب شده است این برند ایرانی، جایگزین بسیار مناسبی برای برندهای خارجی باشد. کولرهای گازی ایران رادیاتور با توجه به دارا بودن مدل های متنوع، قابل استفاده در تمامی ساختمان ها اعم از مسکونی، اداری، تجاری و سایر محیط ها می باشند.

تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور
تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور

اسپلیت های ایران رادیاتور بر اساس ظرفیت در مدل های زیر به شما عزیزان ارائه می شوند:

 

کولر گازی ایران رادیاتور IAC09-CH/XA/A (ظرفیت ۹۰۰۰ BTU در ساعت)

کولر گازی ایران رادیاتور IAC12-CH/XA/A (ظرفیت ۱۲۰۰۰ BTU در ساعت)

کولر گازی ایران رادیاتور IAC18-CH/XA/A (ظرفیت ۱۸۰۰۰ BTU در ساعت)

کولر گازی ایران رادیاتور IAC24-CH/XA/A (ظرفیت ۲۴۰۰۰ BTU در ساعت)

کولر گازی ایران رادیاتور IAC30-CH/XA/A (ظرفیت ۳۰۰۰۰ BTU در ساعت)

 

مشکلات رایج کولر های گازی در تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور

 

پیشنهاد ما برای مطالعه:  تعمیر کولرگازی در میرداماد
۱. فیلترهای کثیف

رایج ترین مشکل و رایج ترین نوع تعمیر کولر های گازی که درخواست می شود. خوشبختانه، درست کردن آن به همین سادگی است! وقتی فیلتر شما با کثیفی و گرد و غبار مسدود می شود، گردش هوای خنک را برای کولر گازی سخت تر می کند. این کار راندمان انرژی آن را کاهش می دهد و اگر آن را برای مدت طولانی رها کنید، می تواند منجر به یخ زدن واحد تهویه مطبوع شما شود.

تعمیر کولرگازی ایزان رادیاتور
تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور
۲. نشت گاز

نشت گاز یک مشکل جدی است که باید توسط متخصصان رسیدگی شود. گاز مایعی در واحدهای کولر گازی است که گرما را از خانه شما جذب می کند. با نشت گاز، خنک کردن خانه شما با مشکل مواجه می شود. در اسرع وقت با یک تکنسین تعمیر کولر گازی تماس بگیرید!

تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور
تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور

 

۳. کویل های اوپراتور کثیف

کویل ها بخش مهمی از سیستم خنک کننده هستند. گاز در فرآیند خنک سازی از این کویل ها عبور می کند. در سیستم های تهویه مطبوع مرکزی، این کویل ها در کندانسور بیرونی یافت می شوند – بنابراین به سرعت با خاک و گرد و غبار پر می شود – ممکن است فقط نیاز به تمیز کردن اساسی داشته باشد! درست مانند بقیه سیستمها.

تعمیر کولرگازی ایزان رادیاتور
تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور
۴. گرفتگی لوله آب

لوله آب رطوبت اضافی هوای خانه شما دور از سیستم کولر گازی و خانه شما خارج می کند. هنگامی که مسدود می شود، آب برگشت می کند و می تواند به کولر گازی شما آسیب برساند و همچنین منجر به رشد کپک و سایر آسیب ها شود.

تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور
تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور
۵. مسائل مربوط به ترموستات

بسیاری از ترموستات ها ممکن است دچار مشکل شوند – به خصوص اگر به درستی نصب نشده باشند. هنگامی که قطعه کنترل کننده گرمایش و سرمایش شما به درستی کار نمی کند، ممکن است ترموستات در مکان نامناسب (مانند نور مستقیم خورشید) یا با اتصال بد نصب شده است.

تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور
تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور

بیشتر بدانید: تعمیر کولر گازی در تهران

در صورتی که با مشکلاتی مانند موارد فوق مواجه شده‌اید، به هیچ عنوان دست به اقدامات خودسرانه نزنید و عیب یابی و تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور را به تعمیرکاران متخصص تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور در امداد من بسپارید؛ زیرا ممکن است در اثر تعمیرات نادرست صدمات جبران ناپذیری به کولر گازی وارد کنید.

تیم امداد من با سابقه ی سال ها فعالبت در این زمینه ، آماده است که در کمترین زمان و پایین ترین هزینه کار های تعمیراتی منزل شما را انجام دهد.

امتیاز شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *