امداد من
جدیدترین مطالب

تعمیر هود در نواب با ۱ سال گارانتی کتبی

تعمیر هود در نواب

در این مطلب می‌خواهیم به تعمیر هود آشپزخانه در نواب بپردازیم. امداد من یکی از بهترین نمایندگی تعمیر هود در تهران می‌باشد. مجموعه امداد من با سابقه چندین ساله به همراه متخصصین و تکنسین‌های مجرب آماده ارائه خدمات، سرویس و تعمیر وسایل منزل، از جمله سرویس و تعمیر هود در نواب می‌باشد.

تلفن تعمیر هود در نواب : ۰۲۱۶۶۱۷۸۷۶۳

تعمیر هود در نواب در محل یکی از خدماتی است که امروزه همه به دنبال آن هستند. به این دلیل خواهان زیادی دارد چون که جا به جایی هود آشپزخانه گاز کار آسانی نیست و همچنین هنگام جا به جایی آن برای تعمیرات باید هزینه حمل و نقل نیز پرداخت شود.

امداد من نماینده تعمیر هود در نواب در تهران تمامی امکانات را برای خدمت به مشتریان خود قرار داده تا در زمانی که هود آشپزخانه گاز شما دچار مشکل شد.

تعمیر هود در نواب
تعمیر هود در نواب

تعمیر هود در نواب با برندهای متفاوت

در سال های اخیر به دلیل ایجاد تغییرات در ساختار داخلی واحد های مسکونی و همچنین کاهش مساحت منازل نیاز به ایجاد سامانه های تهویه و هودهای خانگی در آشپزخانه ها بیش از پیش احساس می شود. ضرورت خارج شدن بو و گاز های ناشی از پخت غذا ، وجود هود را در هر آشپزخانه ای توجیه می کند. برای تعمیر هود در نواب و هر منطقه‌ای از تهران که هستید با ما تماس بگیرید.

پیشنهاد ما برای مطالعه:  ۷ علائم خرابی لباسشویی چیست؟+ راه حل آن

تکنسین های مجموعه ی ما انواع هود در برند های ذکر شده را با استفاده از تجربه و تخصصی که دارند تعمیر کرده و همواره سعی بر این دارند که به جای تعویض قطعات به تعمیر قطعات بپردازند و در صورت یقین به عدم تعمیر ، تعویض قطعات اورجینال و اصلی را در دستور کار قرار دهند تا در هزینه های نهایی حدالامکان صرفه جویی شود.

توجه داشته باشید که همکاران ما به صورت ۲۴ ساعته در خدمت شما خواهند بود و شما عزیزان می توانید از طریق شماره  ۰۲۱-۲۲۸۵۲۰۹۵   با ما ارتباط بگیرید تا به خدمات شما در تعمیرات هود در نواب رسیدگی شود.

بهتر است بدانید: تعمیر هود در غرب تهران

سرویس و تعمیر هود در نواب

هودهای آشپزخانه دارای بدنه، ترموکوپل، فندک، ترموستات، رابط،  نازل و… تشکیل شده است و باید در نگهداری این دستگاه بسیار کوشا باشید و سرویس‌های دوره‌ایی را هر چند وقت یک بار انجام دهید تا از مشکلات و پرداخت هزینه‌های اضافی جلوگیری به عمل آید. این سرویس‌ها باید هر ۶ ماه و یا هر سال، یک بار صورت بگیرد. این کار باعث می‌شود تا هود آشپزخانه شما و دیگر محصولات خانگی خراب نشود و نیاز به تعمیر نداته باشید.

هزینه تعمیر هود آشپزخانه در نواب

قیمت تعمیر هود آشپزخانه در نواب در مدل‌های رومیزی و فردار به چه صورت است؟ هزینه تعمیرات به چه شکل است؟ و …

اینها معمولا سوالاتی هستند که که مشتریان هنگام درخواست خدمات تعمیر هود آشپزخانه می‌‌پرسند. قبل پاسخ دادن به سوالات باید بگوییم که خیالتان راحت باشد چرا که شرکت ما عضو اتحادیه انصاف می‌باشد و تمامی قیمت‌ها به صورت کاملا شفاف و منصفانه اعلام می‌شود.

هزینه تعمیر هود در نواب به موارد زیر مربوط است:

  • مدل دستگاه مکانیکی باشد یا الکترونیکی
  • هود آشپزخانه خود را چه سالی خریداری نموده‌اید و قدمت آن به چه تاریخی بر می‌گردد.
  • تعداد خدماتی که انجام می‌شود.
پیشنهاد ما برای مطالعه:  نمایندگی تعمیرات مجاز وایت هاوس

مثلا اگر مشکل دستگاه شما با تعویض یکی از قطعات هود حل شود، شما باید قیمت آن قظعه را به علاوه اجرت تعمیر کار را بپردازید. هرگونه خدمات اضافی و قطعات تعویضی به مبلغ نهایی فاکتور شما اضافه خواهد شد. برای تعمیر هود آشپزخانه در نواب با همکاران ما به تماس شوید.

تعمیر هود آشپزخانه در نواب در محل و منزل شما

دیگر نگران جا به جایی لوازم آسیب دیده خود به تعمیرگاه نباشد، متخصصان مجموعه امداد من این مشکل را برای شما بر طرف کرده اند و تعمیر هود در نواب شما را در منزل شما انجام می‌دهند. بیشتر افراد نگران این بودند که در هنگام حمل و نقل لوازمشان آسیب ببینند و خراب شود ولی ما از رخ دادن این اتفاق جلوگیری کرده ایم و تعمیر هود  شما را در محل مورد نظرتان و زیر نظر خودتان انجام می دهیم.

انواع هود آشپزخانه

هود زیرکابینتی یا کتابی

این هود ها از قدیمی ترین و رایج ترین هود ها هستند و بدنه ی آن ها اغلب از جنس استیل ساخته شده است. محل قرارگیری آن ها در زیر کابینت های آشپزخانه ها است.

هود شومینه ای یا دیواری

این هود ها دارای بدنه ای پهن و دو کشی باریک و بلند  از جنس استیل و شیشه است و روی دیوار نصب می‌ شوند.

هود مورب

هود های مورب اغلب از جنس شیشه هستند که به صورت زاویه دار در بالای اجاق گاز ها نصب می شوند و به علت بزرگی ابعاد آن ها اغلب در آشپزخانه های نسبتا بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند.

هود مخفی یا توکار

بدنه ی این نوع هود ها اکثرا از جنس استیل است و در داخل کابینت بالای اجاق گاز تعبیه می شوند. این هود ها از ساده ترین نوع هود ها است که بیشتر در فضا های کوچک استفاده می شوند.

پیشنهاد ما برای مطالعه:  تعمیر یخچال فریزر وستینگهاوس

هود جزیره ای

هود جزیره ای از استیل و شیشه ساخته شده و از نظر طراحی مشابه هود های دیواری است اما نیاز به نصب در کنار دیوار نیست. هود جزیره ای دارای دریچه ای است که به مجرایی در سقف متصل و هوای کثیف را از فضای آشپزخانه به بیرون هدایت می کند.

 

تعمیر هود در نواب

برای نگهداری و جلوگیری از تعمیر هود اقدامات زیر را انجام دهید:

  • هنگام تمیز کردن هود آشپزخانه دقت کنید که هود خاموش باشد.
  • فیلتر دستگاه را باید همواره تمیز کنید.
  • هنگامی که اجاق گاز را روشن می کنید حتما هود را هم روشن کنید تا دمای خروجی گاز به دستگاه هود شما آسیب نرساند .
  • در تمیز کردن پره های فن هود از مواد شوینده مرغوب استفاده کنید.

انواع مشکلات رایج هود آشپزخانه

  • از کار افتادن فن هود
  • سوختن چراغ هود
  • سروصدای زیاد موتور هود
  • گرفتگی و آلودگی فیلتر هود
  • پاره شدن لوله هواکش
  • قطع شدن لوله هواکش
  • کم شدن قدرت مکش هود

با هر کدام از ایرادات بالا روبرو شدید و نیاز به تعمیر هود در نواب داشتید با ما ارتباط بگیرید.

تعمیر هود در نواب

سوالات متداول تعمیر هود در نواب :

علت ضعیف شدن مکش هود چیست ؟

دور موتور نامناسب هود – انسداد مسیر خروجی هوا در هود -کثیفی فیلتر هوای هود – هرز شدن پروانه هود از دلایل ضعیفی مکش هود است.

علت روشن نشدن چراغ هود چیست ؟

این مشکل به دلایل مختلفی از جمله معیوب بودن سرپیچ – سوختن لامپ – اختلال در عملکرد تبدیل کننده و … است.

علت یکسره کارکردن هود چیست ؟

خرابی دکمه روشن و خاموش – ایراد در تاچ پد هود های لمسی و اختلال در برد الکترونیکی هود از جمله دلایل ممکن است.

 

امتیاز شما

5 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *