امداد من
جدیدترین مطالب

نمایندگی تعمیرگاه ماکروفر دسینی ⭐

تعمیرگاه ماکروفر دسینی

تعمیر ماکروفر دسینی در سایت تعمیر لوازم خانگی امداد من 

تعمیرگاه ماکروفر دسینی در سراسر تهران و تعمیر مایکروویو دسینی در محل شما به صورت فوری، از جالب ترین خلاقیت بشر می توان به مایکروفر دار اشاره کرد، تصور اینکه می توان غذا را بدون استفاده از هیچ سوختی تهیه کرد فوق العاده است است.

تعمیرگاه ماکروفر دسینی در شمال تهران، غرب تهران، شرق تهران و جنوب تهران، چنانچه به تعمیر ماکروفر نیاز داشتید با ما تماس بگیرید.

اگرچه ممکن است دستگاه مایکروفر برای ما یک اتفاق خیلی معمولی باشد اما حقیقت آن است که می‌توان آن را از بهترین دستاوردهای علم به حساب آورد، امروزه تقریباً در هر آشپزخانه‌ای یک مایکروفر وجود دارد می شود.

تعمیرگاه ماکروفر دسینی در تهران

برای تعمیر ماکروفر دسینی باید قبل از هر چیز بتوانید خرابی را به صورت دقیق برای دیگران توضیح دهید.

خرابی مایکروفر به حالت های مختلفی وجود دارد، به عنوان مثال یک مایکروفر ممکن است غذا در مایکروفر دیر گرم شود و مایکروفر دیگر اصلا عملکرد خوبی نداشته باشد وکار نکند و باید برای تعمیر ماکروفر دسینی در هرکدام از این حالت‌ها و یا سایر حالت‌های دیگر باید بررسی‌های متفاوتی به عمل آورد.

تعمیرگاه ماکروفر دسینی
تعمیرگاه ماکروفر دسینی

مشکلات رایج در تعمیر ماکروفر دسینی

⦁جرقه زدن ماکروفر دسینی

یک قطعه فلزی کوچک برای ایجاد جرقه در مایکرویو دسینی شما کافی است، اگر شما غذای خود را با فویل روی آن، در داخل مایکرویو قرار دهید باعث ایجاد جرقه می شود. اگر ظرفی که در داخل مایکروویو می گذارید مناسب برای مایکرویو نباشد و فلزی باشد احتمال ایجاد جرقه را بالا می برد.

برخی از مایکروفر ها یک پایه دارند که مانند یک طبقه است، اگر مایکروفر  یک پایه فلزی غیراستاندارد داشته باشد و پلاستیک زیر پایه ها و یا رنگ قفسه از بین رفته باشد این عامل موجب جرقه زدن ماکروفر دسینی می شود و در آخر منجر به تعمیر مایکروفر دسینی می شود.

 

پیشنهاد ما برای مطالعه:  نمایندگی نف🔷نمایندگی مجاز نف در تهران

⦁کار نکردن دکمه های پنل ماکروفر دسینی

دلیل ممکن برای کار نکردن دکمه مایکروفر دسینی می تواند یک صفحه کنترل معیوب باشد. اگر صفحه کنترل اصلی معیوب باشد، ممکن است با عدم نمایش اعداد و خطوط بر روی صفحه نمایش مواجه شوید. این مشکل معمولا به دلیل از بین رفتن لحیم یا یک خازن معیوب ایجاد می شود.

تعمیرگاه ماکروویو دسینی در تهران

قطع شدن مدار می تواند دلیل دوم باشد که راه حل این مشکل لحیم کاری است با این حال، اگر شما تجربه ای در تعمیر ماکروفر دسینی و لحیم کاری مدار سیم کشی مهارت لازم را ندارید، بهتر است با تعمیرگاه ماکروفر دسینی از طریق شماره های نوشته شده در پایین همین صفحه تماس حاصل نمایید.

سرویس مایکروفر

اجزا اصلی ماکروفر دسینی

برد کنترل

بروی کنترل پنل مایکروفر تنظیمات زمانی و میزان توان توسط کاربر قابل تنظیم است، همچنین مایکروفر برنامه‌های از پیش تنظیم‌شده‌ای انواع پخت و پز، یخ‌زدایی و گرم کردن مجدد دارند.

تنظیمات زمانی و میزان توان بر روی کنترل پنل مایکروفر توسط کاربر قابل تنظیم است. همچنین مایکروفر برنامه های از قبل تنظیم شده ای برای پخت و پز، یخ زدایی و گرم کردن مجدد دارند.

منبع تغذیه

منبع تغذیه مایکروفر دارای ولتاژ ۲۳۰ ولت است که از یک سیستم ایمنی عبور می‌کند تا در مواقعی که درب باز شود یا گرما بیش از حد باشد، بتواند برق را قطع کند.

مگنترون

ولتاژ اصلی توسط یک ترانسفورمر و خازن تا حدود ۳۰۰۰ ولت بالا برده می‌شود. مگنترون که امواج رادیویی را تولید می‌کند در این ولتاژ کار می‌کند.

مجرای موج

امواج از طریق یک مجرای موج به سمت محفظه‌ی پخت هدایت می‌شود، در محفظه امواج توسط درب و دیوارها بازتاب شده و تا حدود کمی داخل لایه بیرونی مواد غذایی نفوذ می‌کنند.

صفحه گردان

برای اینکه غذا به یک اندازه و مثل هم پخته شود غذا روی یک صفحه ی در حال چرخش قرار می گیرد، بعضی از مایکروفر ها در قسمت بالایی خود یک پخش کننده موج دارند و از استفاده می کنند.

تعمیرگاه دسینی

مزیت های تماس با شرکت امداد من:

  • تکنسین های مجرب و متخصص تعمیر مایکروفر
  • دارای شعب در سراسر تهران و کرج
  • استفاده از قطعات اورجینال و اصلی شرکتی
  • ضمانت ۱۸۰ روزه قطعات و خدمات
  • حضور یکساعته و تعمیر ۱۰۰% در محل شما
  • پیگیری رضایتمندی مشتری توسط شرکت پس از حضور تکنسین
  • نرخ اتحادیه + فاکتور رسمی شرکتی

امداد من

مناطق سرویس دهی ما :

  1. شما و شمال غرب تهران بزرگ
  2. غرب و شمال غرب تهران بزرگ
  3. جنوب و جنوب شرق تهران بزرگ
  4. جنوب و جنوب غرب تهران بزرگ
  5. مرکز تهران بزرگ
  6. سراسر استان البرز

خدمات تعمیر ماکروفر امداد من به صورت ۲۴ ساعته است. زیرا مراکز معتبر تعمیرات تعطیلی ندارند و در هر جای تهران که هستید در تمام ساعات با شماره های زیر تماس بگیرید.

تلفن های تماس مرکز تعمیرات آی امداد 
شمال تهران : ۲۲۸۵۲۰۹۵
غرب تهران : ۴۴۰۴۴۳۵۵
شرق تهران : ۸۸۵۲۰۱۷۳
جنوب تهران : ۶۶۱۷۸۷۶۳
تعمیر ماکروفر ، تعمیر ماکروفر ، تعمیر ماکروفر در تهران ، تعمیر ماکروویو در تهران ، تعمیر ماکروفر سامسونگ ، تعمیرکار ماکروفر ،تعمیر مایکروویو ، تعمیر مایکروویو ،در سایت امداد من در سریع ترین زمان ممکن انجام میگیرد.

امتیاز شما

12 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *