امداد من
جدیدترین مطالب

تعمیر ساید بای ساید هیتاچی با ۱۲ ماه گارانتی

تعمیر ساید بای ساید هیتاچی

خدمات تعمیر ساید بای ساید هیتاچی به دلیل پیچیدگی و حجم بالای دستگاه، از خدمات مهم و حیاتی برای هر خانواده است. در صورت بروز هرگونه عیب و اشکال در یخچال ساید بای ساید، نیاز است تا به یک نمایندگی تعمیرات مجاز و متخصص مراجعه کنید تا مشکل را رفع کنند. یخچال ساید بای ساید جزء یکی از گران قیمت ترین لوازم خانگی می‌باشد و به همین علت بایستی تعمیر آن را به دست یک گروه متخصص سپرد. امداد من با داشتن تیمی متخصص در تعمیر ساید بای ساید خیال شما عزیزان را راحت می‌کند. ما به عنوان نمایندگی مجاز محصولات خانگی، مخصوصا یخچال ساید بای ساید هیتاچی در تهران و در محل شما انجام می‌دهیم.

تعمیر ساید بای ساید هیتاچی
تعمیر ساید بای ساید هیتاچی

در یخچال فریزر ساید بای ساید، یخچال در یک سمت و فریزر در سمت دیگر قرار دارد. همین یک ظرفیت تفکیک‌ شده و زیاد را برای خریداران ارائه می‌دهد. این مدل از یخچال فریزر گزینه‌ی بسیار خوبی برای خانواده‌های پرجمعیت است. عموما در این مدل از یخچال فریزر ۴ مدل خنک‌سازی مختلف (سیستم تهویه، استاتیک، بدون یخ زدگی، یخ زدگی دوگانه) وجود دارد. از بهترین مارک‌ های یخچال ساید بای ساید می‌توان به ساسونگ، بوش، الجی، دوو، تی سی ال، هیتاچی، اسنوا، جی پلاس و ایکس ویژن اشاره کرد.

مزایای ساید بای ساید هیتاچی

  • ساید بای ساید از سیستم جریان هوا چندگانه برخوردار است. این سیستم، هوا را در تمام نقاط یخچال به صورت یکسان به جریان در می‌آورد و فضای داخلی یخچال را یکپارچه سرد می‌کند. بنابراین تمام محتویات یخچال برای طولانی مدت سالم و تازه می‌مانند.
  • ساید بای ساید از قابلیت تنظیم دمای داخلی یخچال، قفل کودک، تنظیمات یخساز و آبسردکن برخوردار است. این تنظیمات را می‌توان از طریق نمایشگر دیجیتالی که روی در یخچال تعبیه شده است اجرا کرد.
  • داشتن سیستم خنک‌ کننده از دیگر مزایای یخچال ساید بای ساید است. این سیستم دما و رطوبت یخچال را به خوبی کنترل می‌کند.
  • ساید بای ساید در بیشتر مدل‌های خود از یخساز و آبسردکن برخوردار است. آبسردکن این یخچال‌ها ممکن است دستی یا اتوماتیک باشد که در مدل اتوماتیک آب از طریق شلنگی که به آب شهری متصل شده است تامین می‌شود و در مدل دستی باید محفظه مناسب آب را که در فضای داخلی یخچال تعبیه شده است از آب پر کرد.
  • این یخچال از یک سیستم بسیار ضروری و جذاب دیگر به نام سیستم سوپر کول برخوردار است. سوپر کول در مواقعی که غذای گرم داخل یخچال قرار داده می‌شود، از بالا رفتن دمای کلی یخچال جلوگیری کرده و به سرعت دما را به حالت اولیه خود باز می‌گرداند. این قابلیت در افزایش طول عمر دستگاه بسیار موثر است.
  • در ساخت این یخچال از فیلترهای مختلفی به منظور از بین بردن هرگونه باکتری و بوی نامطبوع در تمام بخش‌های یخچال استفاده شده است.
  • مهمترین و چشمگیرترین قابلیت ساید بای ساید سیستم vacuum fresh است. این سیستم در واقع نوعی محفظه جادویی در داخل یخچال است که می‌تواند محتویات خود را برای مدت طولانی تازه نگه دارد.
  • ساید بای ساید در مدل‌های قدیمی‌تر و اولیه خود از دو در برخوردار است اما در حال حاضر، در طرح‌ها و مدل‌های متنوع‌تری عرضه می‌شود مانند سه در یا چهار در
  • بیشتر یخچال‌های ساید از قابلیتی به نام«هوم بار» برخوردار هستند. این محفظه در قسمت داخلی درب یخچال قرار دارد اما در آن جدا از در اصلی یخچال است.

عیب یابی و تعمیر ساید بای ساید هیتاچی:

عیب یابی و تعمیر ساید بای ساید کار آسانی نخواهد بود و برای آن باید از تعمیر ساید بای ساید هیتاچی کمک بگیرید. ابتدا قبل از انجام هر کاری باید عیب یابی یخچال فریزر و ساید بای ساید خود را انجام دهید و شروع به تعمیر کنید. برای عیب یابی یخچال خود باید اول مشکل یخچال خود را پیدا کنید؛ که معمولاً برفک زدن، صدای زیاد، لرزش غیر طبیعی و غیره میباشد‌.

یخچال فریزر در اکثر منازل وجود دارد. گاهی ممکن است مشکلات جدی برای آن به وجود آید. در ادامه به عیب یابی یخچال فریزر، در  همچنین راه حلی جهت برطرف کردن مشکل میپردازیم.

۱- برفک زدن یخچال فریزر:

چرا یخچال فریزر زیاد برفک میزند؟ یکی از مواردی که باعث اختلال در عملکرد یخچال می شود، برفک زدن یخچال است. جهت برطرف کردن مشکل باید، عیب یابی یخچال فریزر برای انجام آن انجام شود. وارد شدن هوای گرم و مرطوب محیط اطراف به داخل یخچال از علت برفک زدن یخچال می شود؛ که وقتی رطوبت و گرما با هم برخورد کردند، باعث برفک زدن داخل یخچال فریزر می شود.

جهت عیب یابی یخچال فریزر و برطرف کردن مشکل باید به مکان برفک زدن توجه کنید. اگر در برفک بزند ممکن است به خوبی بسته نشود؛ یا هم واشر درب پاره است. از سایر علت های برفک زدن می تواند، کم بودن دمای یخچال باشد. در این حالت در تمام قسمتهای یخچال برفک را مشاهده کردید.

پیشنهاد ما برای مطالعه:
تعمیر ساید بای ساید کنمور با 1 سال ضمانت کتبی
تعمیر ساید بای ساید هیتاچی
تعمیر ساید بای ساید هیتاچی

۲- صدای زیاد یخچال فریزر:

مشکل دیگری که ممکن است برای یخچال به وجود بیاید ، ایجاد صدای زیاد در آن باشد. که برای عیب یابی یخچال ساید، باید به نکات زیر توجه کنید. علت صدای زیاد یخچال شما می تواند، برخورد پره های فن اپراتور با برفک و یا کثیف بودن ، فن ها بخاطر سرویس انجام نشده آن را در مدت زمان لازم باشد. از دیگر عیب یابی یخچال فریزر ، خراب بودن موتور یخچال باشد.ایجاد صدای زیاد در موتور یخچال امکان دارد بخاطر روغن کاری نشدن آن و یا فرسوده بودن موتور باشد ؛ که برای برطرف کردن این مشکل ، یخچال خود را باید سرویس کنید.

۳- یخساز کار نمی کند و آب سرد کن آب نمی دهد:

کار نکردن یخساز و آبسردکن از مشکلاتی است ؛ که برای یخچال ساید بای ساید شما امکان دارد به وجود آید. برای عیب یابی باید ، شیر آب متصل به دستگاه را چک کنید ؛ و در صورت قطع بودن آن ، دوباره آن را وصل کنید. در برخی از موارد ممکن است ، لوله آب متصل به آبسردکن و یخساز ، مسدود شود که باید آن را باز کنید.

تعمیر ساید بای ساید هیتاچی
تعمیر ساید بای ساید هیتاچی

۴- تنظیم نبودن دمای یخچال:

تنظیم نبودن دمای یخچال از دیگر ، علتهای عیب یابی یخچال ساید بای ساید شما هستند. در صورت برخورد به این مشکل نگران نباشید. باز بودن درب یخچال به مدت طولانی یا گذاشتن غذای گرم ، داخل یخچال و راه اندازی یخچال به تازگی و … می تواند علت آن باشد. برای رفع این مشکل ، باید تا مدت ۲۴ ساعت یخچال ساید بای ساید ؛ خود را باز و بسته کنید و اجازه دهید تا دما داخل یخچال تنظیم شود.

۵- کار نکردن یخچال ساید بای ساید:

چند مشکل در این حالت وجود دارد ؛ که باید عیب یابی آن را انجام دهد. از علتهایی که باعث کارکردن نشده اند ، یخچال شما می توانید تبدیل شوید ؛ خاموش بودن کنترلرها ، پریدن فیوز یخچال و قرار دادن یخچال ساید بای ساید روی حالت نمایشگاه ، اشاره کرد. بعد از عیب یابی دستگاه برای رفع مشکل می تواند ؛ برای خارج شدن یخچال از حالت نمایشگاهی ، یخچال را از برق بکشید و دوباره به برق بزنید. همچنین فیوز را وصل کنید و در صورتی که فیوز خراب بود آن را تعویض کنید.

تعمیر ساید بای ساید هیتاچی
تعمیر ساید بای ساید هیتاچی

۶- چشمک زدن درجه یخچال ساید بای ساید:

برای دانستن علت چشمک زدن درجه یخچال ساید بای ساید ، باید یخچال شما عیب یابی شود. معمولاً علت چشمک زدن درجه یخچال در صورت ، ریست کردن آن و راه اندازی اولین بار است. در شکل که نتوانستید ، عیب یابی یخچال ساید بای ساید خود را انجام دهید ؛ می توانید از امداد من برای نصب و سرویس و تعمیر ساید بای ساید هیتاچی خود کمک بگیرید.

۷-بوی بد یخچال ساید بای ساید:

بوی بد یخچال ساید بای ساید ، بیشتر از قرار دادن غذاها و مواد غذایی کپک زده و فاسد است. برای عیب یابی و تعمیر ساید بای ساید هیتاچی و رفع مشکل آن ، باید یخچال را کامل تمیز کنید؛ و داخل یخچال را یک ظرف بیشتر از جوش شیرین قرار دهید. بعد از ۳ ماه آن را عوض کنید ، حتماً مواد غذایی و ظروف را بسته بندی کنید.

اما در صورت بروز هر گونه مشکل همکاران ما در سایت امداد من در خصوص نصب، راه اندازی، سرویس و  تعمیر ساید بای ساید هیتاچی اماده خدمت گذاری به شما عزیزان در هر نقطه از تهران هستند.

تعمیر ساید بای ساید هیتاچی
تعمیر ساید بای ساید هیتاچی

کافیست در هر ساعتی از شباته روز تماس گرفته و تعمیرکاران متخصص لوازم خانگی ،تعمیر ساید بای ساید هیتاچی شما به بهترین شکل ممکن انجام خواهند داد.

برای

تعمیر ساید بای ساید هیتاچی سری F0 این کد و خطاها را بدانید

ساید بای ساید هیتاچی برای مشخص شدن نوع ایراد خود، کدها و ارورهای متفاوتی دارد. در اینجا قصد داریم به شما در مورد این کدها اطلاع دهیم

ارور F0 02 و تعمیر ساید بای ساید هیتاچی

از جمله کدهایی است که باید به آن توجه داشت و به صورت تخصصی آن را برطرف کرد. این ارور در شرایطی بروز می کند که ارتباط برد اصلی با برد صفحه نمایش قطع شده باشد. علاوه بر بررسی سیم کشی و اتصالات بین این دو قطعه، در برخی از مواقع لازم است برد اصلی و مدارات آن نیز به صورت تخصصی عیب یابی شوند.

خطا F0 03 یخچال فریزر و ساید بای ساید هیتاچی

ارور F0 03 از جمله خطاهایی می باشد که براحتی و تنها با کشیدن دستگاه از برق و وصل مجدد آن پس از ۵ دقیقه برطرف میشود. این ارور نشان دهنده این است که در بخش IM دستگاه اشکال وجود دارد.

پیشنهاد ما برای مطالعه:
تعمیر ظرفشویی در ستارخان

خطا F0 04 ساید بای ساید هیتاچی

در صورت مشاهده ارور F0 04 یخچال فریزر هیتاچی اگر به آن توجه نداشته باشید، به مرور یخچال برفک میزند. چون این ارور نشان دهنده خرابی در سیستم دیفراست بوده و تمام قطعات داخل آن باید با دقت بررسی شوند. سنسور دیفراست، ترمودیسک، تایمر دیفراست، هیتر المنت، ترموفیوز و اتصالات و سیم کشی های میان این قطعات همگی باید دقت باید بررسی و عیب یابی شوند.
دقت داشته باشید که تمام این موارد نیاز به تخصص دارد و در برخی از مواقع لازم است برد نیز عیب یابی شود.

خطا خطای F0 05 و تعمیر ساید بای ساید هیتاچی

ارور F0 05 ساید بای ساید هیتاچی به معنای خرابی سنسور IM می باشد. اگر با کشیدن دستگاه از برق و وصل مجدد آن بعد از ۵ دقیقه مشکل برطرف نشد، لازم است سنسور و مدارات بررسی و عیب یابی شوند.

خطا F0 07 ساید بای ساید هیتاچی

یکی از مهم ترین کدهای خطا و ارورهای یخچال فریزر هیتاچی، ارور F0 07 می باشد که نشان دهنده خراب رله و ورلود است. با توجه به اینکه خرابی این قطعات به شدت به کمپرسور آسیب وارد می کنند، به همین دلیل باید بلافاصله دستگاه را از برق جدا کنید تا موتور خاموش شود. به دلیل تخصصی بودن این مشکل می توانید با تیم تعمیر ساید بای ساید هیتاچی تماس بگیرید.

خطا  F0 08 ساید بای ساید هیتاچی

از دیگر ارورهای یخچال فریزر و ساید هیتاچی می توان به f0 08 اشاره کرد که نشان دهنده کم شدن گاز مبرد است. در صورت مشاهده این ارور باید گاز یخچال شارژ شود تا سیستم خنک سازی آن با اختلال مواجه نگردد.

خطا  F0 09 و تعمیر ساید بای ساید هیتاچی

یکی دیگر از کدهای خطا و ارورهای یخچال فریزر و ساید هیتاچی که اهمیت زیادی دارد، ارور f0 09 می باشد. این ارور نشان دهنده خرابی کمپرسور بوده و به همین دلیل بهتر است بلافاصله دستگاه را از برق بکشید و نسبت به تعمیر ساید بای ساید هیتاچی اقدام نمایید.

خطا  F0 11 ساید بای ساید هیتاچی

ارور F0 11 یخچال هیتاچی نیز نشان دهنده خرابی کمپرسور بوده و سرعت چرخش آن کاهش یافته است. با یک مرتبه از برق کشیدن دستگاه و وصل مجدد آن اگر ارور برطرف نشد باید این قطعه به صورت تخصصی بررسی و تعمیر ساید بای ساید هیتاچی شود.

خطا F0 12 ساید بای ساید هیتاچی

ارور F0 12 یخچال فریزر هیتاچی به معنای خرابی در موتور فن فریزر است که به R motor نیز شناخته شده است. فن فریزر را از جای خود باید خارج نموده و سیم پیچی به دقت بررسی و عیب یابی گردد.

خطا F0 13 و تعمیر ساید بای ساید هیتاچی

خرابی در فن کمپرسور یخچال فریزر هیتاچی با ارور f0 13 نمایش داده میشود. برای رفع اشکال لازم است فن و سیم پیچی آن بررسی و در صورت نیاز تعویض شود. به دلیل تخصصی بودن بررسی این قطعه و عیب یابی آن می توانید با تعمیر ساید بای ساید هیتاچی تماس بگیرید.

خطا F0 14 ساید بای ساید هیتاچی

اگر به دلایل مختلف ولتاژ ورودی دستگاه با افت مواجه شود، ارور f0 14 یخچال فریزر و ساید هیتاچی را روی صفحه مشاهده خواهید کرد. ابتدا یک مرتبه دستگاه را از برق جدا و مجدد وصل کنید. اگر مشکل برطرف نشد ممکن است منبع تغذیه برد دچار اشکال شده باشد.

خطا F0 15 و تعمیر ساید بای ساید هیتاچی

از دیگر ارورهای مهم یخچال فریزر هیتاچی می توان به F0 15 اشاره کرد که نشان دهنده خرابی موتور F2 است. این قبیل ارورها باید توسط تکنسین و تعمیرکار حرفه ای  تعمیر ساید بای ساید هیتاچی  بررسی و رفع شوند.

خطا F0 16 ساید بای ساید هیتاچی

در صورت خراب شدن فن RR ارور F0 16 یخچال فریزر هیتاچی را مشاهده می کنید. برای رفع مشکل اگر در این زمینه تخصص ندارید بهتر است با تعمیرکار ساید بای ساید هیتاچی تماس بگیرید.

خطا F0 18 و تعمیر ساید بای ساید هیتاچی

خرابی در سنسور دیفراست با ارور F0 18 یخچال فریزر هیتاچی نمایش داده میشود. برای رفع ارور لازم است سنسور دیفراست بررسی و در صورت نیاز تعویض شود. در صورت سالم بودن این قطعه، برد نیز باید بررسی شود تا علت عدم ارسال اطلاعات توسط سنسور به سایر قطعات مشخص گردد.

 

کدخطا هیتاچی
تعمیر ساید بای ساید هیتاچی

برای تعمیر ساید بای ساید هیتاچی سری F1 این کدها و خطاها را بدانید

از مجموعه کدهای خطا و ارورهای یخچال فریزر و ساید بای ساید هیتاچی سری F1 می توان به موارد زیر اشاره کرد که در تعمیر ساید بای ساید هیتاچی بررسی می شود.

ارور F1 01 و تعمیر ساید بای ساید هیتاچی

ارور F0 01 یخچال فریزر هیتاچی در صورت خراب شدن سنسور فریزر و ارسال اطلاعات اشتباه به برد رخ می دهد. ابتدا بررسی کنید که آیا این سنسور سالم است یا خیر و در صورت نیاز آن را تعمیر کنید. علاوه براین، برد نیز باید بررسی و عیب یابی شود.

ارور F1 02 ساید بای ساید هیتاچی

کد خطای F1 02 یخچال فریزر هیتاچی نشان دهنده خرابی سنسور یخچال است. مانند ارور قبل ابتدا باید سنسور بررسی و در صورت نیاز تعویض شود. علاوه براین، اگر سنسور سالم بود، برد نیز باید عیب یابی و تعمیر گردد.

پیشنهاد ما برای مطالعه:
تعمیر یخچال هیمالیا

کد خطا F1 03 ساید بای ساید هیتاچی

در صورت خراب شدن سنسور TC یا همان سنسور دمای محیط، کد خطای F1 03 روی صفحه نمایش داده میشود. اگر سنسور خراب است باید تعویض شود و در صورت سالم بودن آن، برد باید بررسی شود.

کد خطای F1 04 و تعمیر ساید بای ساید هیتاچی

از دیگر کدهای خطا و ارورهای یخچال فریزر و ساید هیتاچی می توان به F1 04 اشاره کرد. این ارور نشان دهنده خراب بودن سنسور دیفراست است و یخ زدایی به درستی انجام نمیشود. به کمک اهم متر لازم است سنسور بررسی و در صورت معیوب بودن، با قطعه سالم تعویض شود. در برخی از مواقع این قطعه سالم بوده و مشکل در برد الکتریکی است.

ارور F1 06 ساید بای ساید هیتاچی

این ارور به معنای خرابی سنسور دمای داخلی یخچال فریزر است. اگر پس از بررسی با اهم متر متوجه شدید که قطعه خراب است باید آن را تعویض کنید.علاوه براین، خرابی فن و برد الکتریکی نیز می توانند دلایل رخ دادن این ارور باشند و باید به صورت تخصصی بررسی شوند.

ارور F1 10 و تعمیر ساید بای ساید هیتاچی

ارور F1 10 یخچال فریزر هیتاچی نیز نشان دهنده خرابی سنسور دیفراست است. با تعویض این قطعه اگر مشکل برطرف نشد، برد باید عیب یابی و تعمیر شود.

برای تعمیر ساید بای ساید هیتاچی سری F3 این کدها و خطاها را بدانید

کدهای خطا و ارورهای یخچال فریزر هیتاچی سری F3 شامل دو مورد می باشد که در تعمیر ساید بای ساید هیتاچی شامل:

کد خطا F3 01 و تعمیر ساید بای ساید هیتاچی

ارور F3 01 یخچال فریزر هیتاچی نشان دهنده گرم بودن دمای داخل فریزر است. دلایل متعددی برای این مشکل وجود دارد از قبیل باز بودن درب فریزر، خرابی سنسور دمای فریزر، اشکال در کمپرسور، کم شدن گاز مبرد و همچنین اشکال در برد اصلی دستگاه. با بررسی این موارد و تعمیر توسط تعمیرکار با تجربه می توان ارور را برطرف کرد.

ارور F3 02 و تعمیر ساید بای ساید هیتاچی

ارور F3 02 یخچال فریزر هیتاچی نشان دهنده گرم بودن دمای داخل کابین یخچال است. باز بودن درب یخچال، خرابی سنسور دمای یخچال، اشکال در برد و کمپرسور و کم بودن گاز دستگاه همگی می توانند در بروز این خطا نقش داشته باشند.

هزینه تعمیر ساید بای ساید هیتاچی

هزینه تعمیر ساید بای ساید سامسونگ در تعمیرگاه امداد من بر اساس نرخ‌های تصویب شده اتحادیه تعمیر کاران لوازم خانگی تعیین می‌شود. اگر تعمیر ساید بای ساید سامسونگ در منزل یا محل کار شما انجام شود، مبلغی برای دستمزد تعمیر کار، هزینه رفت و آمد نیز دریافت می‌شود. اصلی‌ترین هزینه‌ای که برای برای تعمیر جاروبرقی سامسونگ دریافت می‌شود، هزینه و قیمت قطعات مورد استفاده برای رفع مشکل است.

هدف امداد من کسب رضایت مشتریان و کاهش هزینه‌های اضافی و صرف جویی در زمان مشتریان است. در نتیجه تلاش می‌کنیم تعمیر ساید بای ساید شما را با بالاترین کیفیت انجام دهیم. تا جایی که امکان دارد با کمترین هزینه خدمات خود را به مشتریان عزیز ارائه می‌کینیم.

در هنگام تماس برای ثبت سفارش تعمیر جاروبرقی سامسونگ کارشناسان ما با توجه به مشکل دستگاه هزینه‌های احتمالی را برآورد کرده و آنرا به شما عزیزان اطلاع رسانی و شفاف سازی می‌کنند.

ساید بای ساید هیتاچی: در تعمیر ساید بای ساید هیتاچی

انتخاب هوشمدانه و از روی معیارهای مهم برای انتخاب، بسیار مهم است. در تمامی حوزه ها فناوری ها سرعت چشم گیری را به خود دیده اند. هر برندی محصولاتش را در حوزه ای خاص کرده است، البته این را برندهای بزرگ و مطرح انجام داده اند و این تکنیکی برای این دست کمپانی هاست. شرکت هیتاچی، یکی از شرکت های مطرح مخصوصا در زمینه تولید یخچال ها و مخصوصا ساید بای سایدهاست. البته نمی توان از کیفیت بالای ساید بای سایدهای سامسونگ و ساید بای ساید های ال جی نیز چشم پوشی کرد.

اما یخچال های هیتاچی دارای فناوری هایی هستند که در اکثر محصولات تکرار خواهند شد و به عنوان اصل در این برند پذیرفته شده اند. در بیشتر این ساید بای ساید ها سنسور حرارتی سازگار با محیط زیست تعبیه شده است و این ثابت می کند این شرکت حامی بزرگی برای محیط زیست است. به کارگیری گاز مبرد R-600A به جای CFC نیز از موارد دیگر برای حفاظت از محیط زیست است.

فیلتر نانو تیتانیوم که در این محصولات به کارگرفته می شود به میزان ۹۹.۹۹% از میکروب ها را جذب خود کرده و نابود می کند و این کار حداکثر پاکیزگی را در محفظه یخچال پدید خواهد آورد و باعث خواهد شد هیچ بوی بدی در آن تشکیل نگردد و بویی که از خارج از محیط وارد آن می شود در مدت حدود ۳۰ دقیقه از بین خواهد رفت. امکاناتی از این دست در محصولات هیتاچی بسیار یافت می‌شوند.

تعمیر ساید بای ساید هیتاچی
تعمیر ساید بای ساید هیتاچی

 

امتیاز شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *