امداد من
جدیدترین مطالب

تعمیر جاروبرقی نانیوا با گارانتی

تعمیر جاروبرقی نانیوا

جارو برقی نانیوا یکی از برندهای تازه تاسیس در صنعت جاروبرقی است. این جاروبرقی در صورت خرابی نیاز به تعمیر تخصصی دارد و هرگونه انجام تعمیرات غیر تخصصی ممکن است آسیب جدی را به سیستم جاروبرقی زیرووات وارد کند. یکی از این کارها انجام سرویس‌های دوره‌ایی در امر خراب نشدن دستگاه جاروبرقی شما است که اهمیت فراوان دارد. در زمان انجام عمل سرویس دستگاه می توانید هر اشکال سطحی موجود در جاروبرقی را برطرف کنید قبل از اینکه به قطعات مهم تر دستگاه آسیب جدی تری برسد. شما می‌توانید برای تعمیر جاروبرقی نانیوا با مجموعه امداد من تماس بگیرید

 

تعمیر جاروبرقی نانیوا

 

 

ایرادات رایج در جاروبرقی نانیوا

  • روشن نشدن جاروبرقی
  • مکش جاروبرقی مانند روز اول نیست
  • ایجاد صدای زیاد جاروبرقی هنگام کار
  • خاموش شدن ناگهانی جاروبرقی هنگام کار
  • جاروبرقی بوی بسیار بدی می دهد
  • و…

خدمات تعمیر جاروبرقی نانیوا چگونه است؟

امروزه به دلیل وضعیت حمل و نقل نامناسب و ترافیک در شهر تهران پیدا کردن و مراجعه به نمایندگی تعمیر جاروبرقی نانیوا به یکی از دغدغه‌های مشتریان تبدیل شده است. اما جای نگرانی نیست، زیرا به جز مراجعه حضوری راه‌های ارتباطی دیگری نیز وجود دارد. یکی از این راه‌ها تماس با مرکز تعمیر لوازم خانگی امداد من است.

پیشنهاد ما برای مطالعه:  تعمیر جاروبرقی زیمنس

از جمله منحصر به فردترین خدماتی که در تیم امداد من به مشتریان ارائه می شود انجام تعمیرات جاروبرقی نانیوا در محل منزل شما می‌باشد. هنگامی که سفارش خود را جهت تعمیر جاروبرقی نانیوا در مرکز امداد من ثبت کردید، متخصصین این مرکز در همان روز در محل حاضر می‌شوند.

تعمیر جاروبرقی نانیوا

 

هزینه تعمیرات جاروبرقی نانیوا به چه صورت است؟

یکی از روش‌ها و سیاست‌هایی که نمایندگی ها و مراکز تعمیر در پیش گرفته اند تعیین هزینه های تعمیر لوازم خانگی بر اساس نرخ‌های اعلام شده از سوی اتحادیه می‌باشد. طبق این شرایط هزینه تعمیر در نمایندگی و تعمیرگاه مجاز تعمیر جاروبرقی نانیوا بسیار منصفانه تعیین می شود و از بابت هزینه فشاری بر  مشتریان تحمیل نخواهد شد. هزینه تعمیر جاروبرقی نانیوا بسته به ایراد موجود در جاروبرقی، متفاوت خواهد بود. اما این اطمینان به شما داده می‌شود که هزینه‌ها با میزان نرخ مصوب در اتحادیه یکی است.

پیشنهاد ما برای مطالعه:  نمایندگی تعمیر لباسشویی نف

اگر می خواهید لوازم برقی نانیوا خود را در اسرع وقت و با کمترین هزینه به صورت تخصصی تعمیر کنید پیشنهاد می‌کنیم با شرکت امداد من تماس بگیرید. شرکت امداد من با اعزام افراد متخصص بهترین خدمات را برای  تعمیر جارو برقی در تمامی نقاط شهر تهران به مشتریان ارائه می دهد. در صورت نیاز به تعمیر جاروبرقی خود می توانید با شماره تلفن های موجود در سایت تماس بگیرید.

تعمیر جاروبرقی نانیوا

 

دلایل روشن نشدن جاروبرقی نانیوا و تعمیر آن

روشن نشدن جاروبرقی یکی از ناراحت کننده‌ترین مشکلات مربوط به جاروبرقی ها می توان به شمار آورد که هر خانم خانه داری را مایوس میکند. به همین دلیل در ادامه به بررسی علت روشن نشدن جاروبرقی نانیواخواهیم پرداخت:

تعمیر سیم پیچی جاروبرقی نانیوا

اگر برای سیم پیچی داخلی جاروبرقی شما مشکلی ایجاد شده باشد، می‌بینید که جاروبرقی روشن نمیشود و به این نتیجه خواهید رسید که جهت رفع مشکل این دستگاه به یک تعمیرکار جاروبرقی نانیوا نیاز دارید.

هم چنین در صورت خرابی در پریز برق جاروبرقی شما شاهد روشن نشدن این دستگاه خواهید بود که برای رفع این مشکل باید اقدام به اتصال دستگاه خود به پریز دیگری نمایید. در نهایت در صورت خراب شدن سیم جمع کن جاروبرقی شما و عدم اتصال به قرقره برق رسانی به دیگر بخش های دستگاه شما با مشکل روبه رو خواهد شد که برای رفع مشکل در این وضعیت باید با یک نمایندگی های تعمیرات جاروبرقی نانیوا تماس حاصل نمایید و یا در سایت امداد من مراجعه نمایید.

پیشنهاد ما برای مطالعه:  تعمیر اجاق گاز ایگل با 1 سال ضمانت

تعمیر صدای بلند جاروبرقی نانیوا

از دیگر مشکلاتی که مصرف کنندگان در هنگام استفاده از جاروبرقی ها دارند، صدای زیاد این دستگاه است که در این مطلب به بررسی علت صدای زیاد جاروبرقی نانیوا خواهیم پرداخت:

ایجاد صدای بلند در جاروبرقی‌ نانیوا به دلیل قدرت بالای موتور این دستگاه است که جای نگرانی در این شرایط وجود نخواهد داشت. همچنین در صورتی که یک جسم خارجی در محل لوله خرطومی جاروبرقی شما گیر کرده باشد، ممکن است موجب ایجاد صدا در این دستگاه باشید که برای رفع این مشکل باید اقدام به بررسی لوله خرطومی و خارج کردن جسم خارجی نمایید.

امتیاز شما

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *