امداد من

تعمیر یخچال آزمایش با ۱ سال گارانتی کتبی

تعمیر یخچال آزمایش

در این مطلب می‌خواهیم به تعمیر یخچال آزمایش بپردازیم. امداد من یکی از بهترین نمایندگی تعمیر یخچال آزمایش در تهران می‌باشد. مجموعه امداد من با سابقه بیش از ۳۰ سال تعمیر لوازم خانگی به همراه متخصصین و تکنسین‌های مجرب آماده ارائه خدمات، سرویس و تعمیر وسایل منزل، از جمله سرویس و تعمیر یخچال آزمایش در منزل و در محل شما می‌باشد.

تلفن شمال تهران برای نمایندگی تعمیر یخچال آزمایش : ۰۲۱۲۲۸۵۲۰۹۵

تلفن غرب تهران برای نمایندگی تعمیر یخچال آزمایش : ۰۲۱۴۴۰۴۴۳۵۵

تلفن شرق تهران برای نمایندگی تعمیر یخچال آزمایش : ۰۲۱۸۸۵۲۰۱۷۳

تلفن جنوب تهران برای نمایندگی تعمیر یخچال آزمایش : ۰۲۱۶۶۱۷۸۷۶۳

تعمیر یخچال آزمایش در محل یکی از خدماتی است که امروزه همه به دنبال آن هستند. به این دلیل خواهان زیادی دارد چون که جا به جایی یخچال کار آسانی نیست و همچنین هنگام جا به جایی آن برای تعمیرات باید هزینه حمل و نقل نیز پرداخت شود.

امداد من نماینده تعمیر یخچال آزمایش در تهران تمامی امکانات را برای خدمت به مشتریان خود قرار داده تا در زمانی که یخچال شما دچار مشکل شد.

سرویس و تعمیر یخچال آزمایش

یخچال‌ها دارای بدنه، موتور، گاز یخچال، کمپرسور، کندانسور و… تشکیل شده است و باید در نگهداری این دستگاه بسیار کوشا باشید. سرویس‌های دوره‌ایی را هر چند وقت یک بار انجام دهید تا از مشکلات و پرداخت هزینه‌های اضافی جلوگیری به عمل آید. این سرویس‌ها باید هر ۶ ماه و یا هر سال، یک بار صورت بگیرد. این کار باعث می‌شود تا یخچال آشپزخانه شما و دیگر محصولات خانگی خراب نشود و نیاز به تعمیر نداته باشید.

پیشنهاد ما برای مطالعه:
10 علت آبگیری نکردن ماشین ظرفشویی+ راه حل آن

عیب یابی و تعمیر یخچال آزمایش

لازم به ذکر است که هر یک از مشکلات نام برده می‌تواند عیب‌‌ها و اشکالات مختلفی داشته باشد که ریشه‌ یابی و یافتن دلیل هر مشکل به ‌نوبه خود بیانگر مهارت و تخصص شخص تعمیرکار یخچال می‌باشد و تعمیرکاران ما مهارت کافی در این زمینه را دارند و به خوبی مراحل عیب یابی و تعمیر را انجام می‌دهند.

هزینه تعمیر یخچال آزمایش

قیمت تعمیر یخچال‌ آزمایش به چه صورت است؟ هزینه تعمیرات به چه شکل است؟ و …

اینها معمولا سوالاتی هستند که مشتریان هنگام درخواست خدمات تعمیر یخچال فریزر می‌‌پرسند. قبل پاسخ دادن به سوالات باید بگوییم که خیالتان راحت باشد؛ چرا که شرکت ما عضو اتحادیه اصناف می‌باشد و تمامی قیمت‌ها به صورت کاملا شفاف، بر اساس نرخ اتحادیه و منصفانه اعلام می‌شود.

هزینه تعمیر یخچال‌ آزمایش به موارد زیر مربوط است:

  • یخچال‌ آشپزخانه خود را چه سالی خریداری نموده‌اید و قدمت آن به چه تاریخی بر می‌گردد.
  • تعداد خدماتی که انجام می‌شود.
  • نوع خدماتی که بر روی یخچال آزمایش انجام می‌شود.

مثلا اگر مشکل یخچال آزمایش شما با تعویض یکی از قطعات یخچال‌ حل شود، شما باید قیمت آن قظعه را به علاوه اجرت تعمیر کار بپردازید. هرگونه خدمات اضافی و قطعات تعویضی به مبلغ نهایی فاکتور شما اضافه خواهد شد. برای تعمیر یخچال‌ صدرا با همکاران ما به تماس شوید.

تعمیر یخچال آزمایش در محل و در منزل

پیدا کردن یک تعمیرکار ماهر و مورد اطمینان برای تعمیر یخچال آزمایش کار سختی است و باید در انتخاب آن دقت کنید. زیرا اگر تعمیرکاری که از آن کمک می‌خواهید مهارت و تجربه کافی را نداشته باشد نمیتواند مشکل اصل شمارا برطرف کند. در کنار این اگر سرویس کار شخص مورد اعتمادی نباشد ممکن است از قطعات دسته دوم و یا بی کیفیت استفاده کند و یخچال شما پس از مدت کوتاهی دوباره در همان وضعیت قبلی قرار گیرد یا حتی مشکل جدی تری برای یخچال به وجود بیاید.

پیشنهاد ما برای مطالعه:
تعمیر اجاق گاز آلیش گاز با 1 سال ضمانت کتبی

مجموعه امداد من با بیش از ۳۰ سال سابقه در امر تعمیر لوازم خانگی، علی الخصوص تعمیر یخچال فریزر آماده کمک رسانی به شما می‌باشد

تعمیر یخچال آزمایش

نمایندگی های مجاز تعمیر یخچال آزمایش در تهران

تیم امداد من با سال ها تجربه و سابقه ی کاری در زمینه تعمیرات و تعویض قطعات لوازم خانگی آماده ارائه خدمت به شما عزیزان در محل است. امداد من با ایجاد شعب متعدد در شرق ، غرب ، شمال و جنوب تهران در سریعترین زمان ممکن پس از تماس شما در محل حاضر شده و بسته به مشکلی که برای یخچال شما پیش آمده در نهایت ۳ ساعت مشکل شمارو برطرف می کنند .

سوالات رایج تعمیر یخچال آزمایش

  • یخ زدن مواد غذایی در یخچال
  • کم شدن سرمای یخچال
  • بسته نشدن درب یخچال آزمایش
  • تنظیم دمای یخچال
  • به وجور آمدن برفک پشت یخچال
  • سر و صدای زیاد یخچال

یخ زدن خوراکی ها در یخچال

علت اصلی این مشکل خرابی ترموستات است . البته می توانید موارد زیر را چک کنید و اگر پس از آن مشکل برطرف شد نیازی به تعمیر قطعه نیست .

  • ممکن است ترموستات روی سردترین حالت تنظیم شده باشد . آن را کم کنید .
  • مواد غذایی به ترموستات داخل چسبیده و آن را به هم زده .
  • چرخنده ترموستات را یک بار در خلاف عقربه های ساعت بچرخانید . آگر قطن نشود نیاز به تعویض ترموستات است
پیشنهاد ما برای مطالعه:
تعمیرساید بای ساید سامسونگ با گارانتی 12 ماه

کم شدن سرمای یخچال

این اتفاق معمولا زمانی میوفتد که استفاده از یخچال بالا رود و درب یخچال در روز زیاد باز و بسته شود. در غیر این صورت مشکل از ترموستات هست و باید تعویض گردد. البته ممکن است ایراد از فن اپراتور نیز باشد و اگر نسوخته باشد میتوان آن را تعمیر کرد .

بسته نشدن درب یخچال

دلیل آن میتواند خراب شدن آهنربای یخچال باشد و اقدام به تعویض آن شود. همچنین فاسد شدن یا پاره شدن لاستیک های یخچال هم یکی دیگر از دلایل آن است.

 

تعمیر یخچال آزمایش

به وجود امدن برفک در یخچال

دلیل به وجود آمدن این اتفاق خرابی در دیفراست یخچال است می بایست اتصالات پکیج دیفراست یخچال را چک کرد و در صورت درست نشدن می توانید از تیم امداد من کمک بگیرید. در این موارد یا هرمشکل دیگری که برای یخچال آزمایش شما پیش بیاید ، تیم امداد من با سال ها تجربه و اعتبار با تکنیسین های متخصص خود در کنار شما خواهد بود.

شما عزیزان  با تماس با شماره ۰۲۱۲۲۸۵۲۰۹۵ از مشاوره رایگان تکنسین های تیم امدادمن بهره مند شوید تا صورت امکان خودتان مشکل به وجور امده را برطرف کنید و در غیر این صورت در سریعترین زمان ممکن از خدمات تعمیراتی امداد من در منزل خود استفاده کنید .

ساعات کار کردن تعمیرکار، تعمیر یخچال آزمایش

زمان مراجعه تعمیرکار به منزل شما با هماهنگی شما خواهد بود و بهترین تکنسین فنی تعمیرات به منزل شما اعزام خواهد شد. از مهم ترین خدمات ما میتوان به تعمیر یخچال فریزر در محل اشاره کرد، ما تعمیرات را در سراسر شهر تهران به صورت تخصصی و کاملاً تضمینی و با گارانتی ۱۲ ماهه توسط تعمیرکار یخچال فریزر آزمایش انجام می دهیم.

تعمیر یخچال آزمایش
امتیاز شما

12 پاسخ

  1. من یکی از دوستامو معرفی کردم طبق حرف اون کارشون خیلی خوبه خوشحالم رو سفید شدم پیشه دوستم ممنون ازتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *