امداد من
جدیدترین مطالب

تعمیر هود در سعادت آباد با ۱ سال گارانتی کتبی

تعمیر هود در سعادت آباد

در این مقاله می‌خواهیم در رابطه با تعمیر هود آشپزخانه در پونک بپردازیم. مجموعه امداد من با تعمیر انواع هود با سایزها و مارک‌های متفاوت ایرانی و خارجی آماده ارائه خدمات است.

تلفن تعمیر هود آشپزخانه در سعادت آباد: ۰۲۱۲۲۸۵۲۰۹۵

هود های آشپزخانه انواع مختلفی دارند ، اما ساختار و روش کلی کار آن ها تا حدود بسیاری با یکدیگر مشابه است. با توجه به میزان بالای کارایی هود در زندگی امروزی، در صورت خرابی این دستگاه، برای تعمیر آن باید چه اقداماتی انجام دهیم؟ اگر محل زندگی شما سعادت آباد است و هود آشپزخانه شما دچار خرابی شده است، نگران نباشید شرکت ما با اعزام نیروهای مجرب و با تجربه جهت تعمیر هود در سعادت آباد تهران اقدامات لازم را در کمترین زمان ممکن برای شما ارائه خواهد داد.

تعمیر هود در سعادت آباد

سرویس و تعمیر هود در پونک

هودهای آشپزخانه دارای بدنه، ترموکوپل، فندک، ترموستات، رابط،  نازل و… تشکیل شده است و باید در نگهداری این دستگاه بسیار کوشا باشید و سرویس‌های دوره‌ایی را هر چند وقت یک بار انجام دهید تا از مشکلات و پرداخت هزینه‌های اضافی جلوگیری به عمل آید. این سرویس‌ها باید هر ۶ ماه و یا هر سال، یک بار صورت بگیرد. این کار باعث می‌شود تا هود آشپزخانه شما و دیگر محصولات خانگی خراب نشود و نیاز به تعمیر نداته باشید.

هزینه تعمیر هود در پونک

قیمت تعمیر هود در پونک در مدل‌های رومیزی و فردار به چه صورت است؟ هزینه تعمیرات به چه شکل است؟ و …

پیشنهاد ما برای مطالعه:
نمایندگی تعمیر زیرووات

اینها معمولا سوالاتی هستند که که مشتریان هنگام درخواست خدمات تعمیر هود آشپزخانه می‌‌پرسند. قبل پاسخ دادن به سوالات باید بگوییم که خیالتان راحت باشد چرا که شرکت ما عضو اتحادیه انصاف می‌باشد و تمامی قیمت‌ها به صورت کاملا شفاف و منصفانه اعلام می‌شود.

در وهله اول هزینه تعمیرات به تعداد خدماتی که ارائه می شود بستگی دارد. مثلا اگر مشکل دستگاه شما با تعویض یکی از قطعات هود حل شود، شما باید قیمت آن قظعه را به علاوه اجرت تعمیر کار را بپردازید. هرگونه خدمات اضافی و قطعات تعویضی به مبلغ نهایی فاکتور شما اضافه خواهد شد. برای تعمیر هود آشپزخانه در پونک با همکاران ما به تماس شوید.

شرکت ما با استفاده از تعمیرکاران مجرب و باتجربه و همچنین استفاده از قطعات اورجینال و اصلی کارخانه آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز می باشد.

نمایندگی تعمیر هود در پونک

در صورتی که هود آشپزخانه شما عزیزان دچار هرگونه نقص یا مشکلی شد، تکنسین‌های تعمیر هود در پونک ما در کمترین زمان ممکن در محل مورد نظر شما حاضر می شوند و مشکل دستگاه را شناسایی و آن را رفع می‌نمایند. شما می‌توانید برای تعمیر هود در پونک با مجموعه امداد من تماس بگیرید. مجموعه امداد من با نمایندگی‌های متعدد در سراسر شهر نهایتا ۱ ساعت با منزل شما فاصله دارد.

تعمیر هود آشپزخانه در سعادت آباد با برندهای متفاوت

برندهای خارجی و ایرانی همیشه تلاش می‌‌کنند که تولید لوازم خانگی و برقی خود را در بهترین کیفیت و کارایی مناسب ارائه کنند تا برای سال‌های متوالی بتوان از آن ها استفاده کرد. اما یک هود هر چقدر هم که بهترین برند باشد و بالاترین کارایی را دارا باشد احتمال خرابی آن وجود دارد و بالاخره روزی به تعمیر نیاز دارد. برخی برندها در صورت خرابی قطعات آن از کار می‌افتد. جای نگرانی نیست چون ما برای تعویض قطعات از قطعات اصلی و اورجینال استفاده می کنیم.

پیشنهاد ما برای مطالعه:
تعمیر هود در کامرانیه با 1 سال گارانتی کتبی

شرکت ما با داشتن تجربه فراوان در زمینه تعمیرات لوازم خانگی و نیز دارا بودن متخصصین آموزش دیده و مجرب با تجهیزات پیشرفته آماده خدمت رسانی به شما می باشد. برای تعمیر هود در سعادت آباد و سایر نقاط تهران با همکاران ما در ارتباط باشید .

تعمیر هود در سعادت آباد
تعمیر هود در سعادت آباد

ایرادات معمول هود آشپزخانه

ضعیف شدن مکش هود آشپزخانه:

موارد زیادی باعث ضعیف شدن مکش هود می شود. استفاده غلط از هود مثل تمیز نکردن فیلتر ها یکی از این موارد است که برای حل این مشکل می توانید فیلترها را با آب گرم و جوش شیرین بشویید . اما اگر دلایل خرابی مورد دیگری مثل از کار افتادن موتور و یا سایر قطعات باشد ، باید با تعمیرکاران هود ارتباط بگیرید.

کار نکردن صفحه لمسی هود:

دلایل مختلفی باعث ایجاد این مشکل می شود . در برخی موارد برای رفع آن باید به تعویض تاچ هود اقدام کرد. خرابی تاچ تا قطعی سیم‌ها از دلایل دیگری است که منجر به این مشکل می‌شود. برای تعمیر هود در سعادت آباد بهتر است با ما به تماس شوید. چرا که شرکت ما برای تعمیر هود از قطعات اصلی و اورجینال ضمانتی استفاده می کند.

یکسره کار کردن هود :

چنانچه هود شما یکسره کار می کند، باید هرچه سریع تر به تعمیر آن اقدام کنید تا از داغ کردن موتور و سایر قطعات جلوگیری کنید. وجود اشکال در کلید خاموش و روشن دستگاه هود، خرابی صفحه لمسی هود، خرابی برد فرمان یا برد کنترلی از علل یکسره کار کردن هود می‌باشد و باعث آسیب به سایر قطعات نیز می‌شود.

پیشنهاد ما برای مطالعه:
تعمیر هود در گیشا با ۱۲ ماه گارانتی کتبی

روشن نشدن هود :

یکی دیگر از مشکلات متداول روشن نشدن هود می باشد .علت این مشکل ممکن است یک ایراد کوچک یا بزرگ باشد. دلایلی که باعث بروز این مشکل می شود عبارتند از :

  • عدم برق رسانی صحیح
  • سوختگی فیوز اصلی مدار
  • قطعی کلید فرمان
  • نیم سوز شدن موتور
  • خرابی برد الکترونیکی

سر و صدای بالای هود :

یک مقدار صدای کم هود هنگام کار کردن طبیعی است اما چنانچه این صدا زیاد باشد باید بررسی شود. اگر هود شما سر و صدای بالایی دارد ، تا جای ممکن آن را روشن نکنید تا سبب سوختگی موتور نشوید. دلایلی که باعث این مشکل می‌شود:

  • شل بودن قطعات هود
  • خرابی پروانه
  • گرد و غبار و آلودگی در دستگاه
  • خرابی گیرپاژ
  • و …
تعمیر هود در سعادت آباد
تعمیر هود در سعادت آباد

سوالات متداول تعمیر هود آشپزخانه در سعادت آباد:

هود خود به خود روشن و خاموش می شود علتش چیست ؟

به ظور کلی ۳ دلیل عمده باعث این مشکل است :

  1. خرابی در سنسور حرارتی و یا حس گر بویایی(دود)
  2. از بین رفتن قطعات الکترونیکی برد(خازن،ترانزیستور)
  3. خرابی الکترونیکی تاچ(بعلت حرارت زیاد و یا تمیز کردن و یا شستشو با مواد شوینده و آب)

سر و صدای نا هنجار و زیاد هود به چه دلیل است ؟

شل بودن قطعات هود – گرد و غبار داخل دستگاه – اسیب دیدن تاچ هود و …

ضعیف بودن مکش هود به چه علت است ؟

خرابی تاچ – خرابی برد الکتریکی – قطعی سیم ها و … از دلایل احتمالی می باشد .

امتیاز شما

2 پاسخ

  1. هود ما بخاطر روشن بودن طولانی کنترل فرمانش خراب شد که تعمیرکارای امداد من اومدن و درستش کردن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *