امداد من
جدیدترین مطالب

نحوه ریست یخچال سامسونگ

نحوه ریست یخچال سامسونگ

نحوه ریست یخچال سامسونگ  در سایت امداد من – تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی در کل تهران

 

ریست یخچال یکی از موثرترین راه ها برای به کار انداختن آن است.

چگونه یخچال سامسونگ را سریع و ایمن ریست کنیم ؟

در این مقاله نحوه ریست یخچال سامسونگ  را آموزش میدهیم

نحوه ریست یخچال سامسونگ
نحوه ریست یخچال سامسونگ

برای بهبود اثربخشی تنظیم مجدد، لطفاً دفترچه راهنمای عملکرد یخچال سامسونگ را به دقت بخوانید.

چرا یخچال های سامسونگ نیاز به ریست دارند؟ (نحوه ریست یخچال سامسونگ)

اشکالات کامپیوتری می توانند هر چیزی را که دارای تراشه های کامپیوتری است آلوده کند که با آشنایی با نحوه ریست یخچال سامسونگ میتوانید مشکل را حل کنید

گاهی اوقات برنامه ها ممکن است در حلقه ها گیر کنند. اگر دستورات زیاد، دستورات متناقض یا دستورات نامفهوم به آنها داده شود، ممکن است گیر کنند. برنامه گیج می شود و به هر دستوری پاسخ نمی دهد.

این مشکل می تواند به عنوان یک صفحه آبی مرگ در رایانه شما ظاهر شود. این می تواند مانند یک صفحه نمایش صفحه کنترل چشمک زن، ریست صفحه نمایش ، یخ ساز بدون پاسخ، یا صفحه لمسی سیاه در یخچال شما به نظر برسد.

این یک راه حل برای نحوه ریست یخچال سامسونگ آسان است. با این کار برنامه ای که مشکل دارد بسته می شود و به آن اجازه راه اندازی مجدد می دهد. تا زمانی که مشکل موقتی باشد، می توانید عملیات عادی را از سر بگیرید.

 

چگونه یخچال های سامسونگ را ریست کنیم ( نحوه ریست یخچال سامسونگ  )؟

درب یخچال سامسونگ یکی از هوشمندترین لوازم موجود در بازار است.

ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای مانند دکمه‌های لمسی یخچال و فریزر و نمایشگرهای دیجیتال را خواهید یافت که زندگی هوشمندانه‌تری را امکان‌پذیر می‌کنند.

 

گاهی اوقات باید یخچال سامسونگ خود را ریست کنید که اینجا نحوه ریست یخچال سامسونگ آشنا میشوید

 

ما در مورد تمام دلایل ممکن برای این موضوع صحبت خواهیم کرد.

نحوه ریست یخچال سامسونگ
نحوه ریست یخچال سامسونگ

دو راه برای نحوه ریست یخچال سامسونگ شما وجود دارد.

می توانید برای نحوه ریست یخچال سامسونگ قطع کننده برق را به مدت ۲ دقیقه خاموش کنید و سپس آن را روشن کنید. همچنین می‌توانید با فشار دادن و نگه‌داشتن همزمان دکمه‌های انجماد پاور یا دکمه POWER COOL، برد پنل کنترل اصلی یخچال را بازنشانی کنید تا صدای کلیک را بشنوید.

روش ۱ (همیشه کار نمی کند، اما امتحان کنید)

اگر یخچال سامسونگ شما به درستی کار نمی کند و احساس می کنید ممکن است نیاز به تنظیم مجدد داشته باشد، لطفاً این مراحل را دنبال کنید:

 

لطفا برد کنترل اصلی یخچال را خاموش کنید ، آن را از دیوار جدا کرده و بریکر را خاموش کنید.

 

مرحله بعدی این است که بین ۱۰-۱۵ دقیقه صبر کنید تا بتوانید قطع برق را بازیابی کنید .

 

این به پنل کنترل یخچال سامسونگ ریست شده اجازه می‌دهد در طول این زمان از کار افتادگی مجدداً راه‌اندازی شود.

پیشنهاد ما برای مطالعه:  تعمیر لباسشویی قدیمی

 

پس از اینکه آن را به برق وصل کردید و قطع برق را دوباره روشن کردید، باید به طور کامل ریست شود. اگر این کار نمی کند، لطفا به ما اطلاع دهید.

 

روش ۲

بسته به مدل یخچال سامسونگ، ممکن است لازم باشد دو دکمه را فشار دهید تا مدل یخچال سامسونگ خود را تنظیم مجدد کنید . اگر دو دکمه را به طور همزمان فشار دهید، هیچ صدایی وجود نخواهد داشت. اگر آن را شنیدید توقف کنید و دوباره راه اندازی کنید.

 

دکمه ها را روی هم نگه دارید تا حداقل ۲ یا ۳ بار چشمک بزنند. اگر کدهای خطای فن یخچال سامسونگ وجود دارد، می توانید با انجام این روش آنها را بخوانید.

 

پس از چند دقیقه بیپ مداوم،  یخچال سامسونگ شما را ریست کرده و به حالت عادی باز می گردد.

 

نحوه تنظیم مجدد نشانگر فیلتر یخچال سامسونگ

 

آیا از یادآوری های مداوم یخچال سامسونگ برای تعویض فیلتر آب خود ناراحت هستید؟ تعویض منظم فیلتر آب باعث می شود که همیشه آب تمیز و تازه داشته باشید.

 

فیلترها باید هر شش ماه یکبار یا هر دفعه که آب می نوشید تعویض شوند. شما متوجه تغییری در چراغ نشانگر خواهید شد که نشان می دهد چه زمانی باید آن را تغییر دهید.

 

گزینه های رنگ بسته به مدل متفاوت است، اما قرمز همیشه آخرین مرحله است.

 

پس از خرید نشانگر فیلتر آب و تعویض آن، دکمه های زیر را فشار دهید (دفترچه راهنمای مالک را بررسی کنید). دکمه را برای ۳ تا ۵ ثانیه نگه دارید تا فیلتر آب روشن شود.

 

دکمه هشدار

یخ ساز/آب

نوع آب/یخ

باید سوئیچ ریست را پیدا کنید. این معمولاً در زیر یخ ساز، پشت درپوش جلو قرار دارد. به سادگی این دکمه را فشار داده و نگه دارید تا صدای آن را بشنوید سینی یخ حرکت موتور درب فریزر را ببندید و تا ۲۴ ساعت صبر کنید تا عملیات به حالت عادی بازگردد.

 

نکاتی برای نحوه ریست یخچال سامسونگ  :

با چند مرحله ساده می توانید یخچال خود را دوباره تنظیم کنید و نحوه ریست یخچال سامسونگ  را یاد بگیرید. چند گزینه وجود دارد که می توانید برای نحوه تنظیم مجدد یخچال سامسونگ خود از آنها استفاده کنید .

 

دکمه ها را فشار داده و نگه دارید

برای اکثر مدل‌های سامسونگ می‌توانید دکمه‌های «Power Freeze» و «Power cool» را به ‌طور همزمان به مدت پنج ثانیه نگه دارید. این دکمه ها در تمامی یخچال های سامسونگ وجود دارد. اگر هر دو دکمه را به طور همزمان برای چند ثانیه نگه دارید، یخچال سامسونگ شما را ریست می کند.

 

سوئیچ های تنظیم مجدد نیز در برخی از یخچال ها موجود است. یک صفحه کنترل کوچک در بالای درب یخچال شما قرار دارد. در زیر درب فرنچ یخچال یک دکمه تنظیم مجدد یا کلید تنظیم مجدد با برچسب “ریست” پیدا خواهید کرد . با فشار دادن این دکمه یا چرخاندن آن، تمام یخچال های سامسونگ که این ویژگی را دارند، ریست می شوند. اگر اتفاقی نیفتاد می توانید به مرحله بعدی ادامه دهید.

پیشنهاد ما برای مطالعه:  نمایندگی تعمیرات یخچال وست پوینت

حتما بخوانید: تعمیر یخچال فریزر در تهران

اگر یخچال سامسونگ شما در آن گیر کرده استحالت نمایشی، باید آن را بازنشانی کنید. روش انجام این کار بستگی به سن یخچال دارد.

 

با این حال، به خاطر داشته باشید که همه کدها به معنی کد خطا در یخچال شما نیستند. در این مورد، توقف تنظیم مجدد و بررسی کدها مفید است. “OF OF” یا “OFF” حالت خنک کننده خاموش است (همچنین به عنوان حالت نمایشی). یخچال شما برای این کار نیازی به ریست ندارد. شما فقط می توانید خاموش کنید حالت نمایشی.

نحوه ریست یخچال سامسونگ
نحوه ریست یخچال سامسونگ

 

کدهای خطا را بررسی کنید

اگر دکمه‌ها کار نمی‌کنند، وقت آن است که بررسی کنید. باید صفحه نمایش دما را برای کدهای خطا بررسی کنید. می‌توانید با جستجوی کد خطا، نحوه ریست یخچال سامسونگ را پیدا کنید.

 

در بیشتر موارد، یخچال های هوشمند می توانند مشکلات خود را به طور خودکار تشخیص دهند. پایگاه داده پیام کدهای خطای سامسونگ می تواند در صورت مشاهده کد خطا به شما کمک کند تا مشکل را پیدا کنید.

بیشتر بخوانید:شماره نمایندگی یخچال دوو

هارد ریست :

هارد ریست یک فناوری کاربردی جهانی است. تقریباً برای هر چیزی که دارای تراشه رایانه ای است می توان زمان را خاموش کرد. این موضوع در مورد یخچال ها نیز صادق است.

 

بازنشانی سخت می تواند تقریباً همه چیزهایی را که با ریست نرم افزاری نمی تواند برطرف کند. مراقب باشید زیرا گاهی اوقات ممکن است تنظیمات شما از بین برود. قبل از اقدام به بازنشانی سخت، مطمئن شوید که از برنامه های ذخیره شده در یخچال خود نسخه پشتیبان تهیه کرده اید.

 

یخچال خود را خاموش کنید. دکمه پاور یخچال را فشار داده و نگه دارید تا خاموش شود.

 

یخچال خود را از برق بکشید پریز را بگیرید و از دیوار بیرون بکشید. مهم است که جریان برق را قطع کنید تا قطع نشود.

 

حداقل ده دقیقه به آن فرصت دهید. صبر کردن تا خنک شدن یخچال می تواند به آن کمک کند.

 

یخچال را دوباره با وصل کردن آن به برق روشن کنید. یخچال شما باید در ۹۰ درصد موارد کار کند!

 

پس از ریست

اکثر موارد مشکل خود را با یکی از این گزینه های تنظیم مجدد حل می کنند. مهم است که دوباره بررسی شود.

 

بعد از اینکه یخچال شما دوباره شروع به کار کرد، باید در چند روز آینده به نظارت بر آن ادامه دهید. می خواهید مطمئن شوید که یخچال شما به طور معمول بدون نوسانات نمایشگر دما یا پیام کد خطا کار می کند. اگر همه چیز به طور معمول کار می کند، خوب است که بروید.

پیشنهاد ما برای مطالعه:  تعمیر پکیج گلدیران🛠تعمیرات پکیج دیواری گلدیران در تهران

 

اگر همچنان نگران یخچال خود هستید با یک متخصص تماس بگیرید. بهتر است یک مشکل را به سرعت تعمیر کنید تا اینکه یخچال خود را تعویض کنید زیرا خراب شده است.

بیشتر بخوانید:تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک

سوالات متداول تعمیر یخچال

چگونه یخچال دو در سامسونگ خود را ریست کنم؟ (نحوه ریست یخچال سامسونگ  دو در):

می‌توانید دکمه‌های «Power Freeze» و «Power cool» را به‌طور همزمان به مدت پنج ثانیه برای اکثر آرم‌های سامسونگ نگه دارید. این دکمه ها در تمامی مدل های سامسونگ وجود دارد. اگر هر دو دکمه را به طور همزمان برای چند ثانیه نگه دارید، یخچال دوباره تنظیم می شود. برخی از یخچال ها دارای کلیدهای تنظیم مجدد هستند.

 

آیا یخچال سامسونگ دکمه ریست دارد؟ (نحوه ریست یخچال سامسونگ)

در یخچال سامسونگ، دکمه تنظیم مجدد در قسمت داخلی قرار دارد. می توان آن را در پشت سطل یخ یا روی صفحه کنترل پیدا کرد.

 

چگونه عملکرد خنک نشدن یخچال سامسونگ خود را تعمیر کنم؟

ابتدا برق را چک کنید. می دانیم، مطمئن هستیم.

هر چیزی را که ممکن است دریچه های هوا را مسدود کند بیرون بیاورید.

به ترموستات نگاهی بیندازید.

کویل ها را جاروبرقی بکشید.

مطمئن شوید که مهر و موم روی درها باشد.

بیایید از طریق مقاله زیر دریابیم که چرا یخچال کار نمی کند .

بیشتر بخوانید:تعمیر ساید بای ساید سامسونگ 

چرا یخچال سامسونگ من کار نمی کند؟

تجمع یخ ساز در فریزرهای سامسونگ یک مشکل رایج است. این زمانی اتفاق می افتد که هوای گرم از کویل های اواپراتور سرد عبور می کند. هوا ابتدا متراکم می شود و سپس روی سیم پیچ ها یخ می زند. این باعث می شود که سیم پیچ ها به سطل یخ برسند  و از رفع این مشکل در چرخه یخ زدایی جلوگیری می کند

در این مقاله نحوه ریست یخچال سامسونگ بررسی کردیم و در پایان پیشنهاد می دهیم که در صورت بروز مشکلات جدی در عملکرد یخچال ساید بای ساید از مشاورین و تعمیرکاران متخصص و باتجربه در شرکت امداد من در بخش تعمیر ساید بای ساید کمک بگیرید.

تیم امداد من با سابقه ی سال ها فعالبت در این زمینه ، آماده است که در کمترین زمان و پایین ترین هزینه کار های تعمیراتی منزل ، تعمیر ساید بای ساید، تعمیر ساید بای ساید در محل و تعمیر ساید بای ساید در صادقیه شما را انجام دهد.

بیشتر بخوانید :
تعمیرکار ساید بای ساید جنرال الکتریک    تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک ،  نمایندگی جنرال الکتریک  ،   تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک ،   تعمیر کولر گازی جنرال تعمیر ساید بای ساید تعمیر ساید بای ساید تعمیر یخچال فریزر در تهران  – تعمیر ساید بای ساید سامسونگ –تعمیر یخچال فریزر – شماره نمایندگی یخچال دوو – تعمیر یخچال فریزر
۳.۱/۵ - (۱۱ امتیاز)

17 پاسخ

  1. من تونستم با استفاده از مطالب مقاله ریست یخچال سامسونگ، یخچالمون رو ریست کنم ممنون ازتون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *