امداد من
جدیدترین مطالب

تعمیر یخچال در منزل

تعمیر یخچال در منزل

تعمیر یخچال در منزل در سایت امداد من.

مطمئنا هنگامی که یخچال خانه مان خراب میشود زندگیمان را مختل میکند و به دنبال این هستیم که در سریع ترین و بهینه ترین حالت ممکن از جهات زمان و هزینه ای ک قرار است از بپردازیم آگاه بشویم.

چرا امداد من در تعمیر یخچال در منزل ؟

زیرا امداد من با تعمیرکاران مجرب و از همه مهمتر با تعمیر یخچال  در منزل خودتان از هزینه های اضافی ای مانند هزینه ی ایاب و ذهاب و خیلی مشکلات دیگر از جمله آسیب دیدن بیشتر یخچال شما در طول پروسه ی انتقال آن از منزلتان تا تعمیرگاه جلوگیری خواهد کرد که گاهی اوقات بسته به مشکل یخچال تعمیرکار مجبور است قطعه ای که نیاز به تعمیر دارد را باز کرده و به تعمیرگاه ببرد تا مشکل آن را حل کند.

همچنین امداد من تعمیر انواع برند ها و مدل ها ازجمله یخچال های ساید باید ساید و انواع یخچال های قدیمی و مدرن را پوشش و سعی اش بر این است که تا حد امکان تمام پروسه ی تعمیر یخچال فریزر در تهران  در منزل شما انجام شود.

همچنین امداد من با داشتن تعمیرکاران با تجربه و حاذق این تضمین را به شما میدهد که کار تعمیر یخچال در منزل شما به بهترین نحو و کمترین هزینه انجام خواهد شد که نظرات و رضایتمندی مشتریان قبلی گواه بر این است.

یک تعمیرکار با یک تشخیص اشتباه میتواند مشکل جزئی از یخچال شما را تبدیل به یک مشکل بزرگ کند برای مثال تعمیرکار میتواند قطعه ای را تعمیر کند ولی با تعویض آن هزینه تعمیر آن را بلا ببرد و خرج اضافی روی دستان بگذارد. یا مثالی دیگر میتواند این باشد که تعمیرکار با یک تشخیص اشتباه در پروسه ی تعمیر کمپرسور که عملکرد اصلی یخچال به دوش آن است سبب این شود که تعمیر یخچال بی فایده شود که خوشبختانه امداد من سعی کرده است و میکند که احتمال رخ دادن این قبیل مشکلات را با تعمیرکاران دانا و ماهر تا حد امکان پایین بیاورد.

تعمیر یخچال در منزل

تعمیر یخچال فریزر در تهران 

حال میخواهیم به این موضوع بپردازیم که آیا یخچال ما ارزش تعمیر دارد و یا تعمیر آن مقرون به صرفه است یا باید به فکر خرید یک یخچال جدید باشیم؟

  • اولین چیزی که میبایست انجام دهیم و توجه داشته باشیم بررسی کارت گارانتی یا همان ضمانت نامه محصول است. معمولا تمام لوازم برقی یک ضمانت نامه ۱۸ماهه دارند که اگر به اتمام نرسیده باشد با توجه قیمت های بالای بازار برای خرید یک یخچال نو عاقلانه ترین و منظقی ترین راه تعمیر یخچال است. زیرا ضمانت نامه باعث میشود که بعضی از خدمات با تخفیف و یا حتی رایگان انجام بشود.
  • دومین چیزی که باید بدان توجه داشت این است برند یخچال شماست زیرا احتمال دارد که قطعات فابریک یخچال های برند به تعمیر نیاز پیدا کند که در این موارد هزینه متغییر میشود زیرا یافتن قطعه ی مناسب و هزینه ی تعویض به کیفیت کار تعمیرکار و روابط کاری او مرتبط است.

تعمیر یخچال در منزل

تعمیر یخچال در منزل

برآورد هزینه ی تعمیر یخچال فریزر در تهران 

هزینه ی تعمیر یخچال با توجه به موارد زیر که در زیر بیان شده است متغییر خواهد بود:

۱)سال ساخت

۲)نوع ساخت

۳)مدل یخچال

۴)اینکه چه بخشی از یخچال نیاز به تعمیر دارد.

۵)محل زندگی

اگر یخچالی  صدای نا متعارفی((مانند خش خش کردن)) بدهد. سرما از آن خارج شود و یا پشت سرهم خاموش و یا روشن بشود مبین این است که یخچال شما نیاز به تعمیر یخچال در منزل دارد و باید قطعه ای از آن تعویض یا تعمیر یخچال در منزل بشود که با توجه به مواردی که در بالا ذکر شد هزینه را محاسبه کرده و تصمیم بگیرید که کار عاقلانه است. نکته ی بعدی همینطور که در بالا ذکر شد به دو دلیل تعمیر یخچال قدیمی  نسبت به یخچال های مدرن هزینه بر و دشوار است زیرا قطعات یخچال های قدیمی کمیاب و گران است دوم این که تعمیرکار باید تبحری ویژه و تجربه ای بالا داشته باشد.

مواردی که ما را مجبور به تعمیر یخچال در منزل میکند؟

۱)نشت آب از بخش های خارجی و داخلی                          

۲)مشکل در یخ ساز                                                         

۳)داغ شدن غیرطبیعی موتور یخچال                                

۴)نشت و یا اتمام گاز                                                      

۵)مشکل در فیلتر تصویه آب

۶)مشکلات کمپرسور و ایرادات ان

۷)ایرادات پلاستیک اطراف در

۸)برفک زدن

۹)شنیده شدن صداهای غیرمعمول

بیشتر بخوانید : تعمیر یخچال فریزر در تهران 

 

پیشنهاد ما برای مطالعه:  نمایندگی ماشین ظرفشویی بهی✅

 که خوشبختانه امداد من تمامی این خدمات را یعنی تعمیر یخچال در منزل را برای شما تحت پوشش قرار داده است.

به عنوان مثال نشت و اتمام گاز از جمله مواردی است که با علاماتی مانند گرم شدن مواد داخل یخچال کارکرد بیش از حد موتور پخش بوی ناخوشایند مه مربوط به گاز فریون میباشد.و همچنین بالا رفتن سطح مصرف انرژی که در این موارد تعمیرکار در مرحله اول دمای کندانسور را چک میکند که اگر کندانسور سرد باشد به احتمال زیاد مشکل یخچال نشتی و یا اتمام گاز است.

حالت دوم قطع جریان برق است پس از اینکه تعمیرکار دو شاخه پریز را جدا میکند به صداهایی که ممکن است از درون یخچال بیاید گوش میده که اگر صدایی از یخچال نیامد در میابد که علت مشکل و نقص یخچال اتمام گاز آن است. به بعد از مطمعن شدن تعمیرکار تمام لوله های یخچال را با گاز توزن شستشو یدهد و سپس با استفاده از گیژه فشار دیگر لوازم تخصصی خود عملیات تعمیرات خود را انجام میدهد. اگر یخچال شما قدیمی باشد محتمل است که لاستیک های اطراف در فاسد و از بین رفته باشد و با بررسی سه مورد که اشاره خواهیم کرد از این قضیه مطمئن خواهد شد.

۱)مشاهده ی وجود هر نوع پارگی و یا درز نشانه ی از بین رفتن لاستیک در است.

۲)اگر از اطراف در یخچال هوای سرد احساس شود و همچنین کمپرسور بدون وقفه در حال کار کردن باشد نشانه ی این است که لاستیک فرسوده شده است.

۳)و مورد سوم آخر این که تعمیرکار یک برگه کاغذ را لای در میگذارد و آن را میبندد و اگر کاغذ به راحتی از لای در خارج بشود یعنی این لاستیک در نیاز به تعویض دارد.

تعمیر یخچال در منزل

تعمیر یخچال در منزل

 

پیشنهاد ما برای مطالعه:  تعمیر آبگرمکن ایران رادیاتور

 


مطالب مفید :

تعمیر یخچال فریزر
شماره نمایندگی یخچال دوو
تعمیر یخچال فریزر در تهران

 

رایج ترین مشکلات یخچال ها در تعمیر یخچال در منزل :

 

در ادامه میخواهیم به مشکلات رایج یخچال ها بپردازیم و راجب هر کدام از آن ها به صورت مختصر توضیح بدهیم.

۱)افتادگی درب یخچال

  • گاهی درب یخچال را باز میکنیم و میبینیم که در از حالت طبیعی خود خارج میشود و یا در مواردی به سختی باز و بسته میشود. سنگین بیش از حد درب یخچال و از بین رفتن واشر درب باعث رخداد چنین موردی میشود که بهتر بلا فاصله بعد از این موضوع باید به تعمیر آن پرداخت زیرا موجب اسیب بیشتر میشود.

۲)برفک زدن

  • شل بودن لاستیک در نقص ترموستات. مشکل تایمر دیفراست موجب برفک زدن یخچال میشود. مورد دیگری که سبب برفک زدن میشود گذاشتن یخچال در محل های گرم در دسترس نور است.

۳)بوی بد

  • برای جلوگیری از رخداد چنین مشکلی باید از گذاشتن غذاهای بدون درب خودداری کنیم و به طور مرتب داخل یخچال را تمیز کنیم.

۴)نشت آب

  • گرفتگی لوله تخلیه و ذوب نشدن برفک و دیفراست و… از جمله مواردی هستند مه موجب نشتی تب میشوند.

۵)آب سرد کن

  • تنظیم نبودن ترموستات دمایی و در موارد تخصصی تر نقص برد دیسپنسر و نرسیدن برق به ان قطعه باعث خرابی آب سردکن میشود.

بیشتر بخوانید :

نمایندگی جنرال الکتریک
 تعمیر ساید بای ساید سامسونگ

 

پیشنهاد ما برای مطالعه:  تعمیر هود در نواب

اقداماتی که ما را تا حدی از تعمیر یخچال در منزل مصون میکند

۱)استفاده از محافظ

۲)نصب یخچال در محلی که هوا جریان داشته باشد

۳) تراز بودن یخچال

۴) پرهیز از گذاشتن مواد غذایی گرم و نیمه گرم در یخچال

۵) پرهیز از باز گذاشتن طولانی مدت درب یخچال

۶)خودداری از کندن برفک ها با اشیا تیز بهتر است بگذاریم تا برفک ها خودشان آب شوند.

 

5

تعمیر یخچال در منزل

 

بیشتر بخوانید :
 تعمیر ساید بای ساید تعمیر یخچال فریزر در تهران  تعمیرکار ساید بای ساید جنرال الکتریک –تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک – نمایندگی جنرال الکتریک – تعمیر ساید بای ساید سامسونگ –تعمیر یخچال فریزر – شماره نمایندگی یخچال دوو –تعمیر لولای درب یخچالتعمیر یخچال قدیمیتعمیرکار یخچال قدیمی –تعمیر یخچال در منزل

 

امتیاز شما

14 پاسخ

  1. سلام واقعا کارتی خیلی خوبه
    ما که برای تعمیر یخچال در منزل با ای امداد تماس گرفتیم خیلی به موقع اومدن هزینشم مناسب در اومد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *