امداد من
جدیدترین مطالب

تعمیر پکیج در جردن

تعمیر پکیج در جردن

پکیج‌ها به این دلیل که دائما در حال فعالیت هستند و املاحی که در آب شهری وجود دارد، پس از مدتی دچار رسوب می‌شود. بنابراین باید به صورت دوره‌ای رسوب‌گیری پکیج انجام شود. به طور کلی بهتر است هر شش ماه یکبار اقدام به سرویس پکیج کرد. این کار باعث افزایش عمر پکیج می‌شود و از خرابی‌های پکیج در آینده جلوگیری می‌کند.

برای تعمیر پکیج در جردن کافی است با امداد من تماس بگیرید. تعمیرکاران تخصصی ما در تمامی مناطق جردن آماده ارائه خدمات هستند

بیشتر بدانید: تعمیر پکیج اخگر

تعمیر پکیج در جردن

تعمیر پکیج در جردن

ممکن است که در حین استفاده از انواع پکیج مشکلاتی پیش بیاید که برای عیب یابی و تعمیر پکیج در جردن، به افراد مجرب نیاز باشد. این مشکلات عبارتند از:

نشتی: عموما علت نشتی در پکیج وجود مشکل در قطعه شیرفشار و یا پمپ است. اگر این نشتی از دریچه کاهش فشار باشد، احتمالا به دلیل فشار بیش از حد سیستم ‌است. اما اگر از قسمت مهر و موم شده نشتی داشته باشد، به معنای فرسودگی آن خواهد بود. این نشتی ممکن است در اطراف لوله‌های پکیج هم وجود داشته باشد که به دلیل خوردگی ایجاد می‌شود. البته نباید از نصب اولیه نادرست پکیج نیز غافل شد. به همین دلیل از تکنسین های ماهر و آموزش دیده برای نصب و عیب یابی پکیج بهره ببرید. اگر این نشتی به دلیل نقص جدی باشد، ممکن است تکنسین مربوطه جهت تعمیر پکیج در جردن، دیگ بخار را تعویض کند

بیشتر بخوانید: نمایندگی پکیج مرکوری.

فشار کم در دیگ بخار: فشار پکیج زیر یک یا کمتر به معنای اشکال در این زمینه برای راه اندازی مجدد ‌است. بهتر است ابتدا رادیاتورها، لوله کشی و نیز شیر ایمنی جهت وجود نشتی را بررسی کنید. در صورت عدم وجود ایراد در این نواحی، یک شیر کوچک زیر دیگ وجود دارد که چرخاندن آن خلاف جهت عقربه‌های ساعت، به افزایش فشار کمک می کند. البته برای راهنمایی بیشتر از خدمات تخصصی تعمیر پکیج در جردن استفاده کنید.

خاموش شدن خود به خود: این مشکل می‌تواند به دلیل خراب شدن ترموستات، انسداد شیر ورودی آب به دلیل رسوبات، خرابی پمپ و عدم گردش آب در داخل سیستم پکیج و یا وجود هوا درون لوله‌ها ایجاد گردد. در صورت وجود این مشکل بهتر است برای بررسی و عیب یابی جهت تعمیر پکیج در جردن با کارشناسان امداد من در ارتباط باشید، چرا که برای رفع این مشکل، به بررسی کامل پکیج نیاز خواهد بود.

روشن نشدن پکیج: یکی دیگر از مشکلات رایجی که برای پکیج به وجود می آید، روشن نشدن آن است. برای مثال ممکن است اگر فشار آب کم باشد، برخی پکیج‌ها قادر به روشن شدن نباشند. به همین دلیل باید سیستم فشارسنج پکیج بررسی شود و به وسیله ی شیرفشار افزایش یابد. البته پس از انجام این روش در صورت تکرار این مشکل، بهتر است جهت تعمیر پکیج در جردن با تعمیرکار مجرب تماس گرفته شود.

بیشتر بدانید:تعمیر پکیج در تهرانپارس

پیشنهاد ما برای مطالعه:  نمایندگی تعمیرات آبگرمکن پلار

گرم نشدن آب: دو عامل مهم که به بروز این مشکل منجر می شود افت فشار گاز و افت فشار آب است. برای مشکل کم بودن فشار آب نصب پمپ آب می‌تواند راهگشا باشد.

امداد من با فرستادن متخصصان ماهر خود برای تعمیر پکیج در جردن، مشکل پکیج شما را با ارزان ترین قیمت و در سریع ترین زمان ممکن، حل می‌کند. اگر پکیج شما دچار یکی از مشکلات فوق و یا هر مشکل دیگری است با امداد من تماس بگیرید، مشاوره رایگان دریافت کنید و در صورت نیاز، منتظر کارشناسان ما بمانید تا مشکل پکیج شما را برطرف کنند.

تعمیر پکیج در جردن

چه زمانی به تعمیرکار پکیج نیاز پیدا می کنیم؟

پکیج‌ها برای ایجاد آب گرم و گرمایش خانه، ضروری هستند. بنابراین زمانی که دچار مشکل می شوند باید هر چه سریع‌تر‌ تعمیر شوند. باید به این نکته توجه داشته باشید که زمانی که یک قطعه در پکیج خراب می‌شود، می‌تواند بر دیگر اجزا و عملکرد کلی دستگاه تاثیر بگذارد. بنابراین برای تعمیر پکیج در جردن بهتر است با مشاهده تغییرات در عملکرد دستگاه با متخصصان امداد من تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید : تعمیر پکیج ایران رادیاتور در پاسداران

پیشنهاد ما برای مطالعه:  تعمیر کولر گازی شمال تهران

اقداماتی که قبل از تماس با تعمیرکار پکیج میتوان انجام داد:

در بعضی موارد مشکلاتی که برای پکیج ایجاد می‌شوند جدی نیستند و می‌توان با انجام اقدامات ساده و بدون نیاز به متخصص آن‌ها را حل کرد. در ادامه این مشکلات و نحوه رفع آن‌ها را ذکر می‌کنیم.

تست فشار: اگر نشانگر فشار زیر یک بود، یعنی فشار پکیج کم ‌است. مطمئن باشید که پکیج خاموش و انتهای شیلنگ به سوپاپ متصل است. دریچه تنظیم فشار را باز کنید و صدای پر شدن آن را بشنوید. تا قرار گرفتن عقربه بر روی ۵/۱ منتظر بمانید و سپس شیر را ببندید و پکیج را روشن کنید.

راه اندازی مجدد: همیشه به یاد داشته باشید که ریست نمودن پکیج می‌تواند اکثر مشکلات دستگاه را رفع کند.

تعویض باتری ترموستات: گاهی اوقات ممکن است مشکل پکیج با تعویض باتری از محفظه ترموستات حل شود.

در صورتی که هیچ یک از اقدامات فوق مشکل پکیج را حل نکرد، کافی است برای تعمیر پکیج در جردن با امداد من تماس بگیرید.

 

امتیاز شما

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *