امداد من
جدیدترین مطالب

تعمیر هود در اختیاریه

تعمیر هود در اختیاریه

تعمیر هود در اختیاریه یکی از کارهای فنی به شمار می‌ رود که حتما باید توسط تکنسین ماهر در این زمینه انجام شود. ما در امداد من به‌ طور تخصصی کلیه تعمیرات انواع هود را انجام می‌ دهیم. کارشناسان ما با داشتن مهارت و تخصص بالا در تعمیر هود می‌ توانند به روشی اصولی و براساس استانداردهای لازم کار تعمیرات را انجام دهند. در این مقاله قصد داریم درباره تعمیرات هود و اشتباهات رایج در این زمینه صحبت کنیم.

تعمیر هود در اختیاریه
تعمیر هود در اختیاریه

هود آشپزخانه

انواع متنوعی از هودهای آشپزخانه وجود دارند که ساختار و ویژگی‌ های آن‌ ها تقریبا به یکدیگر شبیه هستند. هود آشپزخانه در واقع دستگاهی است که کار مکش هوا را انجام میدهد. این دستگاه روی اجاق گاز تعبیه و نصب می‌ شود و با مکش هوایی که به علت پخت‌ و پز غذا به وجود آمده است و هدایت آن به بیرون از خانه از نامطبوع شدن هوای داخلی فضای خانه جلوگیری می‌ کند. امروزه هود آشپزخانه به عنوان یک وسیله ضروری در آشپزخانه‌ به شمار می‌ رود.

تعمیر هود در اختیاریه

هودهای آشپزخانه ممکن است به دلایل متعددی نیاز به تعمیر و یا سرویس داشته باشند. یکی از مشکلات شایع صدای بسیار زیاد این دستگاه می‌ باشد اما باید این نکته را در نظر داشته باشید که اساس کار هودهای آشپزخانه به‌ علت ساختار و وظیفه خاص آن‌ ها که مکش هوا می‌ باشد می‌ توانند صدا ایجاد کنند. بنابراین بهتر است این‌ مسئله را نسبت به افزایش و یا کاهش صدا بررسی کنید. در اصل باید صدای دستگاه را نسبت‌ به زمان سالم بودن آن مقایسه کنید و هر گونه تغییر در صدا را به‌ عنوان یک ایراد در نظر بگیرید و جهت رفع آن از کارشناسان  تعمیر هود در اختیاریه کمک بگیرید.

پیشنهاد ما برای مطالعه:  تعمیر اجاق گاز در پونک چرا بهتر است به متخصصین سپرده شود؟

معمولا علت صدای زیاد هود مناسب نبودن دریچه خروجی هوا و یا لق شدن فن‌ های دستگاه است که موجب به صدا افتادن آن، می شود. مشکل دیگری که ممکن است برای این دستگاه به وجود بیاید مکش ضعیف هود است. راه‌ حل اولیه این مشکل تمیز کردن اجزای داخلی دستگاه می‌ باشد تا مسیر عبور هوا عاری از هر گونه چربی و سایر موانع شود. تعویض فیلترهای هود نیز  در این زمینه می‌ تواند نقش بسیار مؤثری در رفع این مشکل داشته باشد.

اگر با انجام این کارها باز هم مشکل ضعیف بودن مکش هود حل نشد؛ بهتر است جهت بررسی دقیق‌ تر از کارشناسان امداد من جهت تعمیر هود در اختیاریه مشاوره بگیرید.

پیشنهاد ما برای مطالعه:  نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی وایت هاوس

بهتر است بخوانید:نمایندگی هود کن در غرب تهران

تعمیر هود در اختیاریه
تعمیر هود در اختیاریه

عوامل اصلی خراب شدن هود آشپزخانه

روشن نکردن هود در طولانی مدت باعث می‌ شود که برخی از قطعات داخلی آن در اثر حرارت ایراد پیدا کنند. روشن کردن هود به‌ ویژه چندین دقیقه قبل‌ از شروع آشپزی باعث کاهش نیاز به تعمیر و همچنین افزایش طول عمر هود خواهد شد.

یکی دیگر از دلایل خرابی هود آشپزخانه نوسانات برق می‌ باشد. با استفاده از محافظ‌ های برقی با‌ کیفیت می‌ توانید از بروز چنین مشکلاتی پیشگیری کنید.

علت روشن نشدن هود آشپزخانه

ممکن است گاهی اوقات با این مشکل مواجه شوید که هود شما روشن نمی‌ شود، در این حالت قطعا نیاز به تعمیر هود توسط کارشناسان  تعمیر هود در اختیاریه می‌ باشد. علت این مشکل ممکن است یک ایراد کوچک و یا یک ایراد بزرگ باشد. اصلی‌ ترین دلایلی که باعث بروز این مشکل می‌ شود موارد زیر می‌ باشند.

یکی از اصلی ترین دلایل بروز این مشکل عدم برق‌ رسانی به هود می‌باشد. عوامل بسیار زیادی نظیر خرابی پریز برق و نقص در اتصالات، برق‌ رسانی هود را با مشکل مواجه می‌ کند.

از دیگر دلایل این مشکل سوختگی فیوز اصلی مدار است که اجازه روشن‌ شدن به هود را نمی دهد. در این حالت باید فیوز سوخته توسط کارشناسان  تعمیر هود در اختیاریه تعویض شود.

پیشنهاد ما برای مطالعه:  تعمیر پکیج فرولی

قطعی کلید فرمان از دیگر عوامل روشن نشدن هود می‌ باشد که در دریافت دستورات اختلال ایجاد می‌کند و مانع روشن شدن هود می‌ شود.

یکی از دلایل دیگر نیم سوز شدن موتور هود می‌ باشد. هزینه تعویض موتور در مقایسه با رفع دیگر مشکلات بیشتر خواهد بود.

همچنین خرابی برد الکترونیک نیز می‌ تواند مانع از روشن‌ شدن هود شود، در این صورت با کارشناسان  تعمیر هود در اختیاریه تماس بگیرید.

بیشتر بدانید:نمایندگی هود بیمکث در شهرری

تعمیر هود در اختیاریه
تعمیر هود در اختیاریه

علت روشن نشدن چراغ هود

چراغ هود یک وسیله بسیار کاربردی است که باعث می‌ شود محتویات داخل غذا را به‌ خوبی هنگام پخت‌ و پز مشاهده کنید. روشن نشدن چراغ هود به دلایل گوناگونی نظیر اتصال اشتباه لامپ به سرپیچ، سوختن لامپ، خرابی سرپیچ، اشکال سوئیچ لامپ، وجود ایراد در ترانسفورماتور و غیره پیش می آید. اگر علت روشن نشدن چراغ هود، سوختن لامپ باشد، به‌ راحتی می‌ توان آن را تعویض کرد اما سایر دلایل روشن نشدن چراغ باید حتما توسط کارشناسان امداد من بررسی شود.

امیدواریم مقاله  تعمیر هود در اختیاریه برایتان مفید واقع شود.

 

امتیاز شما

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *