امداد من
جدیدترین مطالب

تعمیر ماشین لباسشویی فاگور

تعمیر ماشین لباسشویی فاگور

تعمیر ماشین لباسشویی فاگور، تعمیر ماشین لباسشویی  در سایت امداد من – تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی در کل تهران

این مورد که ماشین لباسشویی فاگوری که استفاده میکنید چه نوعی هست و یا لباسشویی را از کجا خریداری کرده اید اهمیتی ندارد. تکنسین های ما با امکانات کامل تعمیر ماشین لباسشویی فاگور شما را انجام خواهند داد

متخصصین ما با  ابزار جدید و پیشرفته جهت عیب یابی لوازم خانگی فاگور و تعمیر ماشین لباسشویی فاگور در کوتاهترین زمان بهره میبرند. کلیه خدمات انجام شده دارای گارانتی می باشد.

 

نکته های مهم در تعمیر ماشین لباسشویی فاگور:

استفاده کردن زیاد از پودر ماشین لباسشویی ، البسه شما را بیشتر تمیز نمی کند، بلکه ممکن هست  به ماشین لباسشویی آسیب برسد.

 

اگر نرم کننده لباس در ماشین لباسشویی میریزید ، آن را در ابتدا با آب رقیقتر کرده و داخل محل مایع بریزید.

یقینا البسه نباید با سرعت بالا خشک شوند.

سرعت و قدرت خشک کن باید با توجه به جنس لباس تنظیم شود.

پس از هر بار استفاده از ماشین لباسشویی حداقل دو ساعت آن را خاموش کنید.

نکات جلوگیری از خرابی و تعمیر ماشین لباسشویی فاگور:

نوسانات زیاد جریان برق ، مخصوصا در ساعت های اوج مصرف، ممکن هست باعث آسیب به دستگاه لباسشویی گردد. در صورت عدم نگهداری درست ، نیاز به تعمیر لباسشویی فاگور شما وجود دارد .

تعمیر ماشین لباسشویی فاگور
تعمیر ماشین لباسشویی فاگور

این روزها ماشین ‌های لباسشویی پیشرفته تولید می‌شوند که تایمر تعویق میباشند که با استفاده درست از این تکنولوژی می‌توان در ساعات آخر شب و در زمانهای کم مصرف، ماشین را روشن کنید که باعث کاهش هزینه برق میشود. شستشوی وسایل سنگین مثل لباسهای بسیار ضخیم و پتو را در ماشین لباسشویی انجام ندهید. زمانی که لباس با وزن زیاد در ماشین قرار بگیرد پس از خیس شدن بسیار سنگین شده و باعث آسیب به بلبرینگ دیگ می شود.

پیشنهاد ما برای مطالعه:  تعمیر اجاق گاز میله

خیلی از ایرادات نشتی یا آب در ارتباط با شیر برقی هست که توسط تکنسین حرفه ای چک میشود و اگر نیاز به تعمیرداشته باشد، تعمیر یا تعویض خواهد شد.

__________________________________ 

بیشتر بدانید:

نمایندگی لباسشویی کنوود در تهران

تعمیر ماشین لباسشویی آبسال

__________________________________ 

ایراد روشن نشدن لباسشویی فاگور :

در صورتی که چراغ های لباسشویی روی صفحه  نمایش روشن نشد، باید ورودی سوکت، پاور دستگاه، دوشاخه لباسشویی و سیم را چک  کنید. تعمیر ماشین لباسشویی فاگور مربوط به قطعات برقی ماشین لباسشویی را بهتر است به تکنسین های نمایندگی ها یا مراکز تعمیرات مطمئن واگذار کنید و خودتان به هیچوجه اقدام به تعمیر نکنید.

 

علت اینکه لباسشویی بعد از آبگیری دیگر کار نمیکند چیست؟

وقتی که آبگیری تمام شد اما لباسشویی خاموش شد ،  مشکلی در پروسه شستشو وجود دارد که احتمال دارد جزئی یا جدی باشد. درصورتیکه  تایمر ماشین لباسشویی از کار بیفتد ، موتور تایمر ایراد پیدا کند یا سیم پیچی لباسشویی خراب شده باشد، فرآیند شستشو کامل نخواهد بود.

 

تکنسین ، لباسشویی فاگور شما را چک می کند و بررسی می کند که ارتباط بین هیدرواستات و تایمر خراب است یا خیر. سیم پیچی لباسشویی با اهم متر چک شده و تعمیر می شود.

__________________________________ 

پیشنهاد مطالعه بیشتر:

تعمیر ماشین لباسشویی در تهران

__________________________________

تعمیر ماشین لباسشویی فاگور
تعمیر ماشین لباسشویی فاگور

علت نشتی لباسشویی

وقتی که در آشپزخانه ای که لباسشویی در آنجا قرار داد دیدید که کف آنجا خیس شده بود میتوان متوجه شده بود لباسشویی در آنجا نشتی پیدا کرده است. مکان نشتی جهت تعمیر ماشین لباسشویی فاگور بوسیله تکنسین تعیین شده و سپس برای تعمیر آن اقدامات لازم انجام می گیرد.

برای تعمیر ماشین لباسشویی فاگور به شکلی که این ایراد دوباره تکرار نشود، باید به وسیله افراد تکنسین و وارد از مراکز مطمئن و متخصص تعمیر ماشین بررسی وتعمیر شوند.

پیشنهاد ما برای مطالعه:  تعمیر ساید بای ساید فریجیدر غرب تهران

 

سر و صدای زیاد لباسشویی

در صورت ایجاد این ایراد یا لرزش لباسشویی در جریان باشید که لباسشویی تراز نیست. محلی که ماشین لباسشویی در آن قرار دارد را چک کنید و آن قسمت را با آچار مخصوص تنظیم نمایید. اگر تراز لباسشویی درست و کامل انجام گیرد ، لرزش متوقف می شود، ولی در صورتی که نمی توانید این کار را انجام دهید، از تکنسین های حرفه ای کمک بگیرید تا این کار را با مهارت انجام دهند.

 

 

تراز نبودن

لباسشویی را تراز کرده و اگر موردی در تراز آن وجود نداشت، قبل از اینکه ایراد بیشتری وارد شود ، لباسشویی را بررسی کرده و تعمیر نمایید.

در صورتیکه سیستم نگهدارنده لباسشویی فاگور خراب شود، صداهای اضافی در آن بوجود می آید. لاستیک دور در لباسشویی را بررسی کرده تا از محل خود خارج نگردد.

__________________________________ 

دانستنی های مهم:

تعمیر لباسشویی پاکشوما

__________________________________ 

راه صحیح استفاده از لباسشویی فاگور:

اگر موقع قراردادن لباس‌های کثیف داخل آن، لباسشویی فاگور را تراز می‌کنید یا به وزن و اندازه البسه توجه مینمایید و بیشتر از ظرفیت لباسشویی را پر نمی‌کنید منتظر شوید لباسها جمه شوند و سپس در لباسشویی قرار دهید

در ادامه لباسشویی را روشن کنید، واشر فاگور دیرتر فرسوده می شود و کمتر آسیب می بیند. هر نوع لباس را با یک برنامه مخصوص خود بشویید. محفظه ای که پودر را در آن ریخته اید را تمیز کرده و در صورت نشتی در دستگاه موضوع را جدی بگیرید.

در صورتی که صداهای غیرعادی از ماشین لباسشویی به گوش رسید سریعا  آن را خاموش کنید و جهت  تعمیر لباسشویی  با یک تعمیرگاه معتبر تماس بگیرید.

تعمیر ماشین لباسشویی فاگور
تعمیر ماشین لباسشویی فاگور

 

مشکلات و ایرادات رایج ماشین لباسشویی فاگور و تعمیر ماشین لباسشویی فاگور

  • برنامه شستشوی لباس شروع نمی شود.
  • ظرفیت ماشین لباسشویی کامل  نمی شود.
  • ایراد نشتی آب وجود دارد.
  • سر و صدای غیر عادی ماشین لباسشویی
  • شستشوی لباسها تمام شده است ولی لباس ها هنوز کثیف هستند.
  • ماشین لباسشویی بوی ناخوشایندی دارد.
پیشنهاد ما برای مطالعه:  تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل

__________________________________ 

بیشتر بدانید:

نمایندگی لباسشویی کنوود در تهران

تعمیر ماشین لباسشویی آبسال

__________________________________ 

چرا شستشوی لباسها انجام گرفته اما لباسها همچنان کثیف هستند؟

چنین ایرادی در اکثر اوقات به خاطر استفاده کردن نادرست و یا کافی نبودن پودر و مایع شوینده برای شستشوی لباسها ایجاد میشود. مخصوصا اگر شستشوی البسه در دمای پائین انجام گیرد این عمل می‌تواند باعث مسدود شدن شلنگ لباسشویی شود. حتی امکان دارد که تنظیم دمای ماشین لباسشویی مشکل داشته و نادرست باشد.

وجود نشتی آب

نشتی آب لباسشویی ممکن است به خاطر شلنگ باشد، یا اینکه ایراد از نشت پمپ تخلیه لباسشویی است. در صورتی که شلنگ تخلیه دارای ایراد باشد یا اتصالات آن مناسب نباشند احتمال اینکه آب بجای تخلیه روی زمین بریزد وجود دارد. به شما توصیه می ‌کنیم در صورتی که از معیوب بودن شلنگ تخلیه مطمئن هستید، هر چه زودتر نسبت به تعویض آن اقدام فرمایید چرا که عملکرد لباسشویی را مختل خواهد کرد.

 

چرا ماشین لباسشویی بوی ناخوشایندی دارد؟

علت بوی ناخوشایند و تند لباسشویی اکثر مواقع به دلیل وجود باقی مانده مواد شوینده در دیگ یا درام ماشین لباسشویی یا اینکه در کشوی مخزن مواد شوینده است. اگر بوی ناخوشایند دائمی باشد حتما باید یک متخصص آن را بررسی کرده و ایراد را برطرف نماید. البته احتمال وجود ایراد در لوله زباله نیز وجود دارد.

مطالب مفید:
امتیاز شما

7 پاسخ

  1. از خدمات تعمیرات تون خیلی راضی بودیم ماشین لباسشویی مون دیگه خراب نشد و بهتر از قبلش هم کار میکنه ممنون🙂🌷

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *