امداد من
جدیدترین مطالب

تعمیر ماشین لباسشویی دوقلو

تعمیر ماشین لباسشویی دوقلو

تعمیر ماشین لباسشویی دوقلو درتعمیر گاه مجاز امداد من با مجرب ترین تعمیر کاران انجام می گردد.

معرفی ماشین لباسشویی دوقلو

امروزه ماشین های لباسشویی شستشو و خشک کردن را با درجه مشخصی به صورت خودکار و اتوماتیک انجام میدهند.

اما ویژگی ماشین لباسشویی دو قلو کمی متفاوت است.این نوع ماشین لباسشویی ها دو مخزن جدا ازهم دارند.در یکی از این محفظه های استوانه ای آب و مواد شوینده مخلوط شده و لباسها شستشو میشوند.در محفظه دیگر عملیات خشک کردن لباسها انجام میشود برای این منظور باید خود شما لباسها را در مخزن خشک کن انتقال دهید.

لازم به توضیح دوباره است به دلیل اینکه ما در سراسر شهر تهران شعبه های متعددی داریم زمان مراجعه تعمیرکار به منزل شما با هماهنگی شما خواهد بود و بهترین تکنسین به منظور تعمیر ماشین لباسشویی به منزل شما اعزام خواهد شد.

تعمیر ماشین لباسشویی دوقلو
تعمیر ماشین لباسشویی دوقلو

مزایای ماشین لباسشویی دوقلو

  •  می توانید آن را در هر جایی قرار دهید – نیازی نیست یک لباسشویی دوقلو را لوله کشی کنید تا بتوانید آن را در هر جایی قرار دهید، فقط تا زمانی که مسیر برای چرخاندن آن در طول شیلنگ یک نقطه آب داشته باشید.
  • صرفه جویی در مصرف آب و صرفه جویی در مصرف انرژی – می توانید با یک بار شستشوی ساده شروع کنید، سپس مقداری از آب را بازیافت کنید تا لباس های خیلی کثیف را بشویید. اگر واقعاً صرفه جو هستید، حتی می‌توانید آب را برای استفاده در باغ خود نگهدارید، اگرچه اگر می‌خواهید این کار را انجام دهید، باید مطمئن شوید که از یک شوینده سازگار با محیط زیست استفاده می‌کنید.
  • چرخه چرخش بسیار کارآمد است – چرخش در یک ماشین لباسشویی دوقلو عملکرد بهتری از بسیاری از لباسشویی های خودکارها دارد که به معنی زمان خشک شدن کمتر است.

معایب ماشین لباسشویی دوقلو

  • استفاده از ماشین لباسشویی دوقلو کار بسیار پرزحمتی است – برای پر کردن آن باید بالای آن بایستید. هنگامی که چرخه شستشو به پایان رسید، باید لباس های خیس را از قسمت شستشو به سمت چرخش منتقل کنید. البته باید بیش از یک بار آبکشی کنید و بچرخانید، به این معنی که لباس ها را دوباره به سمت شست و شو منتقل کنید، آنها را در آب تمیز خیس کنید، سپس این کار را تکرار کنید تا آبی که در حال چرخیدن است شفاف شود.
  • لباسشویی‌های دوقلو از سمت بالا درب دارند – بر خلاف لباسشویی های اتومات‌ مدرن  که تقریباً همیشه ازسمت جلو لباس پر می کنند. بنابراین نمی توانید از آنها در زیر یک سطح  کاراستفاده کنید و اگر آنها را زیر یک سطح قرار دهید، باید فضایی در آشپزخانه داشته باشید تا آنها را بیرون بکشید.
  • ممکن است در یافتن لوازم یدکی یا تعمیر ماشین لباسشویی دوقلو مشکل داشته باشید – برای این موضوع، اگر تصمیم بگیرید که یک لباسشویی دوقلو جدید بخرید، انتخاب بسیار کمتری نسبت به لباسشویی های اتوماتیک خواهید داشت.

هنگامی که برای تعمیر ماشین لباسشویی دوقلو خود به یک تکنسین نیاز دارید، باید فردی را پیدا کنید که این ماشین ها را درک کند و بتواند قطعات مورد نیاز شما را در اختیار بگیرد. مجموعه امداد من در این زمینه با تعمیرکاران حرفه ای خود می تواند به شما کمک کند.

مشکل در مخزن های ماشین لباسشویی دوقلو

ممکن است در بیشتر وارد یکی از این دو مخزن دچار مشکل شود درحالیکه مخزن دوم سالم باشد.ممکن است فقط در زمان خشک کردن  دستگاه مشکل داشته باشد و در زمان شستشو هیچ مشکلی وجود نداشته باشد.در اینصورت ابتدا باید ماشین لباسشویی به طور کامل بررسی و عیب یابی شود سپس برای تعمیر ماشین لباسشویی دو قلو اقدام کرد.

تعمیر ماشین لباسشویی دوقلو نیز مانند سایر لباسشویی ها نیاز به مهارت و دانش کافی دارد.

باتوجه به اینکه در شرایط کنونی قیمت لوازم خانگی بسیار بالا می باشد، بسیار عاقلانه است که به محض مشاهده مشکل

یا خطا سریعا برای تعمیر ماشین لباسشویی دوقلو با متخصصین امداد من تماس بگیرید تا از ضرر های بیشتر جلوگیری نمایید.

اگر ایرادی در ماشین لباسشویی خود متوجه شدید و یا صدای ناهنجاری از آن به گوش رسید، قبل از این که کار خاصی انجام دهید، برای تعمیر ماشین لباسشویی با افراد متخصص آی امداد تماس بگیرید تا به سایر قسمت های لباسشویی آسیب وارد نشود.

بیشتر بخوانید:تعمیر ماشین لباسشویی در تهران

تعمیر ماشین لباسشویی دوقلو

ماشین لباسشویی دوقلو از اجزای زیر تشکیل شده است :

  • موتور خشک کن
  • ترمز مکانیکی
  • سلکتور سوییچ
  • تایمر خشک کن
  • تایمر شستشو
  • فیوز
  • خازن
  • میکروسوییچ
  • موتور شستشو

برخی از مشکلاتی که برای ماشین لباسشویی دوقلو پیش می آید به شرح زیر است :

ماشین لباسشویی دوقلو روشن نمی شود.

اگر ماشین لباسشویی دوقلو روشن نمیشود،برای تعمیر ماشین لباسشویی دوقلو ،در بتدا فیوز موجود داخل لباسشویی را بررسی میکنیم.بعد از آن سیم اتصال و دوشاخه ودر مرحله بعدی پریزی که دوشاخه برق به آن متصل میشود را بررسی میکنیم.

حتما مشکل روشن نشدن لباسشویی به مواردی که ذکر کردیم برمی گردد.با رفع مشکل این بخش ها دوباره میتوان ماشین لباسشویی دوقلو را روشن کرد.

ممکن است در زمان شستشو لباسها پاره شوند.

بین پروانه دستگاه که عمل چرخش را انجام میدهد و کف مخزن شستشو در ماشین لباسشویی دوقلو فاصله ای استاندارد در حدود دو میلی متر وجود دارد .

اگر به هر دلیلی این فاصله زیاد شود،در هنگام کار دستگاه این فاصله میتواند به وسیله لباسهای داخل ماشین لباسشویی پر شود و در زمان چرخش و حرکت مخزن شست و شو لباسها پاره میشوند.

بنابراین برای تعمیر ماشین لباسشویی دوقلو باید این فاصله رو ادوباره تنظیم کنیم و به حالت اولیه بر گردانیم.

از مخزن شست و شو ماشین لباسشویی دوقلو آب چکه میکند.

قسمتی در مخزن شستشو وجود دارد که اصطلاحا به آن کاسه نمدی گفته میشود .در این قطعه آب مصرفی برای شستشو تنظیم میشود و اب در ان قرار دارد .اگر کاسه نمدی سوراخ شود و مشکلاتی درآن به وجود آید باید برای تعمیر ماشین لباسشویی دوقلو کاسه نمدی را تعمیر یا تعویض کنیم.

موتور پروانه دستگاه نمیچرخد.

در این بخش تسمه ای وجود دارد که نیروهای چرخشی موتور را به مخزن شستشو انتقال میدهد.اگر این تسمه پاره شود ارتباط و انتقال هم دچار مشکل میشود.

در اینصورت برای تعمیر ماشین لباسشویی دوقلوباید تسمه جدیدی خریداری شده و تسمه خراب را تعویض کنیم.

تمامی کارشناسان و تعمیرکارانی که در تعمیرگاه‌های مجاز ما مشغول به فعالیت هستند از بهترین افراد در این زمینه بوده که هرساله با گذراندن دوره های عملی منظم و آشنایی با محصولات جدید مناسب ترین فرد برای تعمیر ماشین لباسشویی در تمام نقاط تهران خواهند بود.

بهتر است بدانید:تعمیر ماشین لباسشویی آبسال

 

پیشنهاد ما برای مطالعه:  تعمیر لباسشویی در کامرانیه

خشک کن لباسشویی و موتور آن شروع به کار نمیکند.

  • در زمانیکه که بلبرینگ هایی که در دستگاه تعبیه شده اند بیش از حد معمول با هم اصطکاک داشته باشند این مشکل پیش می آید.

پس باید برای تعمیر ماشین لباسشویی دوقلو بلبرینگ های قدیمی  را تعمیر یا تعویض کنیم.در ابتدا باید با انجام کارهایی تخصصی چرخش بخش روتور را آسان کنیم.مشکل الکتریکی موتور را بیابیم و آن را برطرف کنیم.

  • یکی دیگر از علت هایی که باعث میشود خشک کن لباسشویی دوقلو استارت به کار نکند خارچ شدن یکی از سیم پیچ ها اصلی یا فرعی از مدار موجود در دستگاه باشد.
    در چنین حالتی برای تعمیر ماشین لباسشویی دوقلو باید موتور را به طور کامل وارسی کنیم و نوع موتور را شناسایی کنیم.

اگر سیم پیچ ها مشکل داشته باشند و کلا سوخته باشند نیاز است که موتور را از نو سیم پیچی کنیم.

  • نکته دیگری که وجود دارد این است که ؛خازن قسمتی که دستگاه را برای شروع  راه می اندازد مشکل داشته باشد.

خازن در شروع به کار خشک کن برای خشک کردن لباسها نقش مهمی را ایفا میکند.اگر مشکل لباسشویی دوقلو و استارت نزدن خشک کن به این قطعه بستگی داشته باشد باید حتما خازن را تعمیر یا تعویض کنیم.

  • مورد بعدی که در استارت نزدن موتور خشک کن ماشین لباسشویی دو قلو نقش دارد عدم تفکیک روتور از لنت های ترمز  می باشد.

باید عیب و مشکل را درچنین حالتی به طور دقیق بررسی کنیم تا دریابیم که دلیل اصلی جدا نشدن لنت از روتور چیست.سپس به تعمیر ماشین لباسشویی دوقلو بپردازیم.

بهتر است بخوانید:تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول

باید دقت کنیم :

روتور ماشین لباسشویی دوقلو دارای لنت های مکانیکی می باشد.بنابراین وقتی در مخزن خشک کن لباسشویی دوقلو بالا می رود و سیم ترمز کشیده میشود؛لنت ها به روتور دستگاه متصل میشود و آن را از حرکت باز می دارد.

در صورتیکه این لنت ها از روتور جدا نشوند موتور خشک کن ماشین لباسشویی دوقلو استارت نمیخورد.

تعمیر ماشین لباسشویی دوقلو

متوجه میشویم که بدنه خارجی دستگاه دارای برق است.

اگر سیم های اتصال دهنده دستگاه به بدنه ماشین لباسشویی دوقلو وصل باشند،در بدنه خارجی آن جریان برق برقرار میشود.

اگر متوجه شدیم که از اجزای الکتریکی داخل مدار قطعه ای به بدنه ماشین لباسشویی دوقلو اتصال داشته باشد باید همه اجزا رو مورد بررسی قرار دهیم و سیم هایی که به این قطعه وصل شده است را قطع کنیم.

بیشتر بخوانید:نمایندگی ماشین لباسشویی زیرووات در تهران

نکته

ممکن است در حین بررسی دستگاه با سیم هایی مواجه شویم که لخت شده اند این به دلیل ورود جریان برق بیش از اندازه از سمت المنت است که موجب شده است روکش سیم ها از بین برود.پس حتما باید سیم ها تعویض شوند و سیم های جدید را جایگزین کنیم.

مواردی که در متن بالا ذکر شده برخی از مشکلات رایجی بود که باعث ایجاد نقص  در عملکرد درست ماشین لباسشویی دوقلو می باشد.

برای تعمیر ماشین لباسشویی دوقلو و رفع مشکلات و عیب یابی آنها باید حتما از افراد متخصص و کار بلد بهره بگیریم.توصیه ما این است که برای بالا بردن طول عمر دستگاه و کاهش هزینه ها و صرفه جویی در زمان ،حتما برای تعمیر ماشین لباسشویی دوقلو با تعمیر گاه مجاز لوازم خانگی امداد من تماس بگیرید.و از مشاوره و راهنمایی های تخصصی مشاوران امداد من استفاده کنید.

برای تعمیر ماشین لباسشویی دوقلو تعمیر ماشین لباسشویی در سریعترین زمان ممکن توسط تیم امداد من ارائه میشود . ما با داشتن تعمیرکاران متخصص و مجرب توانسته ایم رضایت مشتریان را جلب کنیم و در اکثر مواقع تنها تعمیرگاهی که مشتریان به آن اعتماد دارند تعمیر را برعهده میگیرد.

تعمیر ماشین لباسشویی دوقلو
تعمیر ماشین لباسشویی دوقلو

تلفن های تماس مرکز تعمیرات آی امداد 

شمال تهران : ۲۲۸۵۲۰۹۵

غرب تهران : ۴۴۰۴۴۳۵۵

شرق تهران : ۸۸۵۲۰۱۷۳

جنوب تهران : ۶۶۱۷۸۷۶۳

 

پیشنهاد ما برای مطالعه:  تعمیر لباسشویی در صادقیه

بیشتر بخوانید:تعمیر لباسشویی پاکشوما

 

امتیاز شما

4 پاسخ

  1. برای تعمییر ماشین لباسشویی با شما تماس گرفتم ،ممنون که سریع به مشکلات رسیدگی میکنید !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *