امداد من
جدیدترین مطالب

تعمیر ماشین لباسشویی در چیتگر

تعمیر لباسشویی در صادقیه

تعمیر ماشین لباسشویی در چیتگر در سایت امداد من به تحلیل ان میپردازیم .

تعمیر ماشین لباسشویی در چیتگر

در حال حاضر در هر خانه ای یک ماشین لباسشویی وجود دارد و این دستگاه به یکی از ضروری ترین وسایل خانگی تبدیل شده است .

ماشین لباسشویی ، دستگاهی است که ممکن است به دلیل پر استفاده بودن در مقایسه با سایر وسایل برقی ، بیشتر به تعویض قطعات و یا سرویس نیاز داشته باشد .

اما گاهی اوقات کاربران برای رفع این مشکل با چالش هایی روبرو می شوند . فرض مثال حجم دستگاه طوری است که حمل و نقل آن به محل تعمیرگاه کاری دشوار است . از طرفی دیگر ممکن است یافتن تعمیرکار قابل و دارای مهارتی که دانش کافی در شناخت و تعمیر لباسشویی شما داشته باشد کار ساده ای نباشد .

ما اینجاییم تا با در نظر گرفتن تمامی دغدغه های مشتریان و به کار گیری بهترین تعمیرکاران ماشین لباسشویی در چیتگر کمکی در حل مشکلات شما کرده باشیم . افراد متخصص ما بهترین خدمات را در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی در چیتگر انجام می دهند .

 

تعمیر ماشین لباسشویی در چیتگر
تعمیر ماشین لباسشویی در چیتگر

 

تعمیر ماشین لباسشویی در چیتگر در برند های زیر انجام می شود :

تعمیر ماشین لباسشویی آاگ ، تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ ، تعمیر ماشین لباسشویی ال جی ، تعمیر ماشین لباسشویی آریستون ، تعمیر ماشین لباسشویی ایندیزیت ، تعمیر ماشین لباسشویی کنوود ، تعمیر ماشین لباسشویی زیمنس ، تعمیر ماشین لباسشویی دوو ، تعمیر ماشین لباسشویی مدیا ، تعمیر ماشین لباسشویی بکو ، تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا ، تعمیر ماشین لباسشویی آبسان،  تعمیر ماشین لباسشویی نف ، تعمیر ماشین لباسشویی ارج و …

پیشنهاد ما برای مطالعه:  تعمیر ماشین ظرفشویی وستینگ هاوس

مجموعه ی ما یک شرکت رسمی تعمیر ماشین لباسشویی در چیتگر و سایر نقاط ایران می باشد و به عنوان نمایندگی رسمی انواع برند های اروپایی و آسیایی و ایرانی فعالیت دارد .

کارشناسان ما با تجربه و دوره دیده و مجرب در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی در چیتگر و سایر لوازم خانگی هستند و با بهره گیری از قطعات اصلی و اورجینال ، بهترین خدمات خود را به شما مشتریان عزیز ارائه خواهند داد .

 

تعمیر ماشین لباسشویی در چیتگر
تعمیر ماشین لباسشویی در چیتگر

 

برخی ایرادات و مشکلات رایج ماشین لباسشویی :

خالی نشدن آب لباسشویی

تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی یکی از مشکلات رایجی است که درخواست برای تعمیر آن زیاد است . علت اصلی این مشکل خرابی المان های مربوط به تخلیه از جمله پمپ دستگاه می باشد .

البته زمانی که آب ماشین لباسشویی خالی نمی شود ، قبل از هر چیز مسیر خروجی و شیلنگ فاضلاب را بررسی کنید . اگر شیلنگ دچار خم شدگی یا گرفتگی شده باشد ، آب دستگاه تخلیه نمی شود .

به طور معمول پمپ دستگاه لباسشویی که یکی از اصلی ترین قطعات می باشد بعد از ۱۰ سال احتیاج به تعویض دارد و برای حل این مشکل می توانید با مجموعه ی ما در تعمیر ماشین لباسشویی در چیتگر ارتباط بگیرید .

روشن نشدن ماشین لباسشویی

در خوش بینانه ترین حالت ، علت روشن نشدن دستگاه لباسشویی قطعی برق پریز ، قطعی سیم و یا وجود مشکل در اتصالات داخلی است اما در بیشتر مواقع ریشه اصلی این مشکل سوختن برد اصلی ماشین لباسشویی که اصلی ترین قطعه نیز می باشد ، است .

پیشنهاد ما برای مطالعه:  تعمیر یخچال در رباط کریم

در برخی موارد محدود ممکن است برد دستگاه سالم باشد و نمایش ندادن برنامه ها به علت سوختن نمایشگر باشد . به هر حال در این وضعیت  کمک گرفتن از یکی تعمیر کار ماشین لباسشویی در چیتگر کار عاقلانه تری می باشد .

صدای بالای ماشین لباسشویی

برای تعمیر ماشین لباسشویی در چیتگر به علت صدای بالای این وسیله ، باید توجه کنید که صدا از کدام ناحیه است و در چه مرحله ای به گوش می رسد مثلا ؛ اگر آبکش دستگاه کار نمی کند اما صدای بدی به گوشتان می رسد ، می تواند ایراد از پمپ باشد .

همچنین تولید صدا همراه با لرزش به هنگام خشک کردن لباس ها ناشی از وجود مشکل در کمک فنرها است . در چنین شرایطی احتمالا کمک فنرها ، بلبرینگ یا قسمت های داخلی موتور نیاز به تعمیر یا تعویض دارند .

توصیه ما به شما این است برای عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی در چیتگر از خدمات مجموعه ی ما بهره مند شوید .

لرزش ماشین لباسشویی

یکی دیگر از رایج ترین مشکلات ماشین لباسشویی لرزیدن این دستگاه می باشد وعلت آن در ابتدایی ترین حالت به تراز نبودن پایه های دستگاه ارتباط دارد .

قبل از درخواست تعمیر ماشین لباسشویی در چیتگر ، پایه های دستگاه را جابجا کنید تا دستگاه لق نخورد . اگر دستگاه به درستی در جای خودش است و باز هم متوجه لرزش شدید ، احتمالا کمک فنر لباسشویی نیاز به تعویض دارد . کمک فنرها یک قطعه ی فلزی با طول ۱۲ تا ۲۵ سانت است که به قسمت تحتانی دیگ لباسشویی متصل می شود .

پیشنهاد ما برای مطالعه:  نکاتی برای افزایش عمر یخچال ساید بای ساید دوو

 

تعمیر ماشین لباسشویی در چیتگر
تعمیر ماشین لباسشویی در چیتگر

 

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی در چیتگر

روند کار بودین شکل است که تعمیرکار ماشین لباسشویی در چیتگر دستگاه را بررسی می کند و بعد تصمیم به سرویس و تعمیرات می گیرد . اگر دستگاه نیاز به تعویض هر گونه قطعه ای داشته باشد قبل از تعویض اقدام به تعمیر آن می کند تا از هزینه های اضافی جلوگیری شود.

لازم به ذکر است تمامی قطعات تعویضی اصلی و اورجینال شرکتی می باشد و از این نظر خیالتان راحت باشد .

تمامی خدمات مجموعه ی ما تحت نظر کارشناسان متخصص و باتجربه صورت می‌ گیرد و قیمت های ارائه شده منصفانه ترین و عادلانه ترین قیمت است .

سوالات متداول تعمیر ماشین لباسشویی در چیتگر :

چرا ماشین لباسشویی نشتی اب دارد؟

دلایلی مانند وارد شدن اسیب به شیلنگ ورودی و خروجی اب – خرطومی جاپوری به دیگ – خرطومی دیگ فیلتر و همچنین دیگ لباسشویی از جمله این دلایل است .

 

چرا ماشین لباسشویی لرزش دارد ؟

ممکن است به علت تراز نبودن پایه های دستگاه باشد اما علت اصلی ان خرابی کمک فنر لباسشویی است .

 

به چه علت ماشین لباسشویی روشن نمی شود ؟

در اکثر موارد علت اصلی روشن نشدن ماشین لباسشویی سوختن برد اصلی دستگاه است .

مطالب مفید:

امتیاز شما

3 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *