امداد من
جدیدترین مطالب

تعمیر فرتوکار در چیتگر

تعمیر فرتوکار در چیتگر

تعمیر فرتوکار در چیتگر در سایت امداد من به تحلیل ان میپردازیم .

تعمیر فرتوکار در چیتگر

در گذشته های دور برای پخت و پز از تنور استفاده می کردند . امروزه اما با پیشرفت تکنولوژی ، فرها در انواع گوناگون از جمله فرهای صنعتی و فرهای خانگی که به آن فرهای توکار گفته می شود ، یافت می شود . فرهای توکار به دلیل اینکه جا و فضای کمتری را نسبت به اجاق گازهای فردار اشغال می کنند ، طرفداران زیادی را جذب خود کردند .

فرتوکار از لحاظ نظافت وضعیت مناسبی دارد و بخاطر اینکه بعد از نصب آن زیاد در معرض گرد و غبار نیست ، به راحتی تمیز می شود ، علاوه بر این قیمت فرتوکار بسیار به صرفه بوده و با توجه به کارایی آن جزو موارد مناسب از لحاظ قیمت می باشد .

تعمیر فرتوکار کار پیچیده و مشکلی نیست اما بخاطر حساسیت ها و موثر بودن تعمیر فرتوکار در پخت غذا ، بهتر است که تعمیر آن را به افراد متخصص و باتجربه بسپارید .

اگر محل زندگی شما چیتگر می باشد می توانید با همکاران ما در بخش تعمیر فرتوکار در چیتگر در ارتباط باشید تا در اسرع وقت اقدام به تعمیر فرتوکار شما کند .

تعمیر فرتوکار در چیتگر
تعمیر فرتوکار در چیتگر

انواع فرتوکار

فرهای توکار به دو نوع عمده ی فر توکار برقی و فر توکار گازی تقسیم می شوند . به همین دلیل در صورت خرابی هر کدام از این فرها باید به تعمیرکار فرتوکار برقی یا گازی مراجعه شود .

پیشنهاد ما برای مطالعه:  تعمیر لباسشویی جی پلاس

فرتوکار گازی :

حرارت و گرمایش بالا و پایین فر توسط شعله های گاز تامین می شود و شعله های بالا و پایین می تواند همزمان روشن شود .

فرتوکار برقی :

گرمایش و حرارت بالا و پایین توسط المنت های برقی انجام می شود .

با توجه به فضای کم آشپزخانه های امروزی انتخاب فرتوکار با اندازه مناسب بسیار حائز اهمیت است چرا که فضای کمی را می گیرد و جا برای دیگر لوازم آشپزخانه وجود دارد .

فرهای توکار لازم است حداقل سالی یک دفعه سرویس شوند . سرویس کردن فرهای توکار باعث بهبود در عملکرد و پخت بهتر غذا و نیز افزایش طول عمر دستگاه می گردد . برای سرویس این وسیله بهتر است از یک متخصص کمک بگیرید .

از آنجایی که این وسیله حساسیت بالایی در مصرف آن دارد و استفاده مداوم از آن باعث خرابی آن می شود ، خدمات درخواستی خود را جهت تعمیر فرتوکار در چیتگر و سایر نقاط تهران به ما بسپارید .

خدمات تعمیر فرتوکار در چیتگر در برندهای زیر :

تعمیر فرتوکار اخوان ، تعمیر فرتوکار سامسونگ ، تعمیر فرتوکار ال جی ، تعمیر فرتوکار داتیس ، تعمیر فرتوکار استیل البرز ، تعمیر فرتوکار بیمکث ، تعمیر فرتوکار آریستون ، تعمیر فرتوکار میله ، تعمیر فرتوکار لتو ، تعمیر فرتوکار آروما ، تعمیر فرتوکار سینجر ، تعمیر فرتوکار نف ، تعمیر فرتوکار آاگ و …

پیشنهاد ما برای مطالعه:  تعمیر اجاق گاز ایگل
تعمیر فرتوکار در چیتگر
تعمیر فرتوکار در چیتگر

برخی از مشکلات رایج فرتوکار

عملکرد بی عیب و نقص و سالم بودن فرهای توکار برای مشتریان حائز اهمیت است . اما اگر هر مشکلی در سیستم فر شما به وجود آمد نگران نباشید متخصصان مرکز ما بسیار محتاطانه عمل می کنند .

در صورتی که با هریک از مشکلات زیر برخورد کردید با کارشناسان ما در تعمیر فرتوکار در چیتگر تماس حاصل فرمایید .

عدم کارکرد صحیح فرتوکار

اگر فرتوکار شما به تازگی دچار مشکل شده و یا درست کار نمی کند و متوقف می شود ، تعمیر آن به راحتی انجام می شود و معمولا یک ترموستات و یا یک المنت حرارتی باعث این مشکل است .

بوی بد فر در هنگام کار کردن فرتوکار

اگر به تازگی فر را خریداری کرده اید برای بار اول که روشن می کنید استشمام بوی بد طبیعی است چون آن ها با عایق هایی پوشیده شده اند و با استفاده مداوم از آن ها بوی بد از بین می رود .

روشن نشدن مشعل فرتوکار

اتصال برق و مسیر گاز را بررسی کنید ، وقتی برق در جریان باشد و جرقه زن کار نکند مشکل جدی تر است و باید با تعمیرکار فر به تماس شوید .

کار نکردن لامپ فرتوکار

ابتدا اتصال برق دستگاه را چک کنید . اگر برای بار اول است که با دستگاه کار می کنید ممکن است لامپ شل بوده و یا سوخته باشد که نیاز به تعویض دارد .

پیشنهاد ما برای مطالعه:  نحوه ریست یخچال سامسونگ
تعمیر فرتوکار در چیتگر
تعمیر فرتوکار در چیتگر

هزینه تعمیر فرتوکار در چیتگر

هزینه تعمیر لوازم شما بستگی به نوع دستگاه ، علت خرابی ، لوازم و قطعات به کار برده شده در صورت تعویض و … بستگی دارد که کارشناسان ما در آخر به شما اعلام خواهند کرد .

تعمیرکاران مجموعه ما سعی می کنند ب جای تعویض قطعات به تعمیر آن ها بپردازند و در صورت یقین به عدم تعمیر ، تعویض قطعات اورجینال و اصلی انجام می گردد تا هزینه مشتریان تا جای ممکن کاهش یابد .

به هیچ عنوان نگران هزینه تعمیر فرتوکار در چیتگر نباشید به این دلیل که ما مناسب ترین قیمت را اعلام خواهیم کرد .

 
 

بهتر است بدانید:تعمیر اجاق گاز عالیستان

سوالات متداول تعمیر فرتوکار در چیتگر :

خرابی ترموستات – مشکل در سیستم تهویه – داغ کردن فر – اشکال در پیلوت – عدم کارکرد صحیح تایمر و …
 
علت ان منفجر شدن یک فیوز و یا سوختن المنت است .
 
ممکن است لامپ سوخته باشد و نیاز یه تعویض داشته باشد . گاهی اوقات بهم خوردن تنظیمات دستگاه باعث کم نور شدن دستگاه نیز می شود .
امتیاز شما

5 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *