امداد من
جدیدترین مطالب

تعمیر ساید بای ساید هایسنس با ۱ سال ضمانت

تعمیر ساید بای ساید هايسنس

خدمات تعمیر ساید بای ساید هایسنس به دلیل پیچیدگی و حجم بالای دستگاه، از خدمات مهم و حیاتی برای هر خانواده است. در صورت بروز هرگونه عیب و اشکال در یخچال ساید بای ساید هایسنس و دیگر نقاط، نیاز است تا به یک نمایندگی تعمیرات مجاز و متخصص مراجعه کنید تا مشکل را رفع کنند. یخچال ساید بای ساید جزء یکی از گران قیمت ترین لوازم خانگی می‌باشد و به همین علت بایستی تعمیر آن را به دست یک گروه متخصص سپرد. امداد من با داشتن تیمی متخصص در تعمیر ساید بای ساید خیال شما عزیزان را راحت می کند.

تعمیر ساید بای ساید هایسنس

تعمیرات ساید بای ساید هایسنس نیاز به متخصص ترین تکنسین‌ها دارد و نمی‌شود به هر تعمیرکار محلی برای تعمیر آن اعتماد کرد. سپردن کارهای سرویس و یا تعمیر ساید بای ساید هایسنس به سرویس کاران محلی ناشناس و غیرقابل اطمینان می‌تواند هزینه‌های زیادی روی دست شما بگذارد. این تعمیرکاران قیمت‌های مصوبی ندارند و حتی ممکن است از قطعات دسته دوم یا بی کفیت استفاده کنند و باعث آسیب دیدن بیشتر دستگاه شوند.

مهم تر از آن به خاطر تکنولوژی بالایی که در یخچال‌های ساید بای ساید هایسنس به کار رفته، تعمیرکارانی که دانش و مهارت خودرا به روز نکرده باشند نمی‌توانند از پس تعمیر ساید بای ساید هایسنس بر بیایند. مجموعه امداد من با بیش از ۳۰ سال سابقه در امر تعمیر وسایل خانگی این اطمینان را به شما میدهد تا برای تعمیر ساید بای ساید هایسنس، در صورت نیاز به تعویض قطعات از قطعات اورجینال  استفاده کند.

پیشنهاد ما برای مطالعه:  تعمیرات مایکروفر ال جی در تهران

سرویس‌های دوره‌ای و تعمیر ساید بای ساید هایسنس

سرویس دوره‌ای با سیستم عیب یابی و دیاگ، هر یک یا دو سال یکبار می‌توانید از بروز آسیب های جدی در یخچال جلوگیری کرد و قسمت هایی که کارایی سابق خود را ندارند و نیاز به تعویض دارند ، قبل از اینکه باعث تخریب بقیه ی قسمت ها شوند عوض شوند. برخی از این سرویس‌ها می‌تواند توسط شخص مصرف کننده نیز صورت گیرد ولی به طور کلی باید توسط یه متخصص خبره انجام شود.

نکاتی برای نگهداری و استفاده بهتر و تعمیر ساید بای ساید هایسنس

  • قرار دادن یخچال در جای مناسب و دور از لوازم گرمایشی مانند اجاق گاز و آبگرمکن
  • استفاده از ترانس برای کنترل و قطعی های برق
  • در صورت ایجاد برفک در اولین فرصت انرا دستی از بین برده و سپس با یک نکنسین تماس بگیرید
  • زمان هایی که مسافرت هستید و یا مدت طولانی ای خانه نیستید ؛ ترموستات را روی درجه پایین تری قرار دهید تا احتمال وقوع خطر کمتر شود .
  • تمیز کردن بیرون یخچال را فراموش نکنید . گرد و غبار میتواند جزو دلایل اصلی خرابی وسایل برقی باشد

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید هایسنس در تهران

نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید هایسنس ، با داشتن ۳۰ سال سابقه درخشان، همواره تحت نظر اتحادیه مربوطه فعالیت داشته و تمامی هزینه‌ها را بر اساس نرخ مصوب اتحادیه از مشتریان دریافت می‌کنیم. مجموعه امداد من با بیش از ۳۰ سال سابقه، آماده خدمت رسانی به شما می‌باشد. شما می‌توانید با تماس شماره تلفن نمایندگی‌ تعمیر ساید بای ساید هایسنس در سراسر تهران که در پایین گذاشته شده در کمتر از دو ساعت در هر جای تهران بزرگ که باشید از خدمات ما بهره مند شوید

تلفن های تماس مرکز تعمیرات آی امداد

تعمیر ساید بای ساید هایسنس شمال تهران : ۲۲۸۵۲۰۹۵

تعمیر ساید بای ساید هایسنس غرب تهران : ۴۴۰۴۴۳۵۵

تعمیر ساید بای ساید هایسنس شرق تهران : ۸۸۵۲۰۱۷۳

تعمیر ساید بای ساید هایسنسجنوب تهران : ۶۶۱۷۸۷۶۳

برای تعمیر ساید بای ساید هایسنس تماس بگیرید

هزینه تعمیر ساید بای ساید هایسنس

هزینه تعمیر ساید بای ساید هایسنس با تعمیرگاه امداد من، بر اساس نرخ‌های تصویب شده اتحادیه تعمیرکاران لوازم خانگی تعیین می‌شود. اگر تعمیر ساید بای ساید شما در منزل یا محل کار شما انجام شود، مبلغی برای دستمزد تعمیر کار، هزینه رفت و آمد نیز دریافت می‌شود. اصلی‌ترین هزینه‌ای که برای برای ساید بای ساید هایسنس دریافت می‌شود، هزینه و قیمت قطعات مورد استفاده برای رفع مشکل است.

هدف امداد من کسب رضایت مشتریان و کاهش هزینه‌های اضافی و صرف جویی در زمان مشتریان است. در نتیجه تلاش می‌کنیم تعمیر ساید بای ساید را با بالاترین کیفیت انجام دهیم. تا جایی که امکان دارد با کمترین هزینه خدمات خود را به مشتریان عزیز ارائه می‌کینیم.

در هنگام تماس برای ثبت سفارش تعمیر ساید بای ساید ویرپول، کارشناسان ما با توجه به مشکل دستگاه هزینه‌های احتمالی را برآورد کرده و آنرا به شما عزیزان اطلاع رسانی و شفاف سازی می‌کنند.

برخی از عمده‌ترین دلایل برای تعمیر ساید بای ساید هایسنس

تعمیر برفک زدن ساید بای ساید هایینس

اولین مواردی که باید برسی کنید عبارتند از :

  • ممکن است شارژ گاز یخچال به علت نشتی کم شده باشد که باید از تعمیرکار بخواهید تا بعد از تعویض مخزن گاز ، آن را دوباره شارژ کند
  • علت دیگر به وجود امدن این مشکل خرابی ترموستات هست که میتوانید از تکنسین های مجرب امدا من استفاده کنید
تعمیر ساید بای ساید هایسنس با مجموعه امداد من
پیشنهاد ما برای مطالعه:  نمایندگی تعمیرات آبگرمکن بوتان در تهران

خرابی و تعمیر یخچال ساید بای ساید

  • ممکن است مواد غذایی مانع بسته شدن در شود
  • واشر و پلاستیک دور درب فاسد و یا  پوسیده شده که باید برای تعمیر و یا تعویض آن اقدام شود
  • تراز نبودن یخچال نیز میتواند باعث این مشکل شود .

خنک نکردن ساید بای ساید هایسنس

  • اول از همه دمای یخچال را چک کنید که روی درجه مناسبی تنظیم شده باشد . رفتن برق و یا قطع و وصلی ان میتواند باعث برهم خوردن تنظیمات ان شود .
  • درست بسته نشدن یا زیاد باز و بسته شدن درب یخچال
  • مواد غذایی به دریچه تهویه داخلی یخچال چسبیده شده و مانع عبور هوا میشود
  • فاصله بین یخچال و دیوار کم است
پیشنهاد ما برای مطالعه:  علت روشن نشدن فر توکار اخوان

اگر بعد ازا بررسی این موارد نیز مشکل برطرف نشد ؛ نیاز به تعمیر ساید بای ساید هایسنس خود دارید.

خراب شدن ترموستات و تعمیر ساید بای ساید هایسنس

ترموستات در یخچال‌ها وظیفه قطع و وصل کردن موتور یا کمپرسور با توجه به دمای سرمای محیط داخل یخچال را دارد. در صورتی خراب شدن ترموستات میزان سرمای دستگاه به درستی تشخیص داده نمی‌­شود و باعث سرد شدن و یخ زدگی مواد غذایی داخل یخچال و آسیب دیدن خوده یخچال و یا گرم شدن و فاسد شدن مواد خوراکی می شود. در این موارد در اولین فرصت باید برای تعمیر ساید بای ساید هایسنس اقدام کنید

تعمیر ساید بای ساید هایسنس رد سراسر تهران

تعمیر کندانسور ساید بای ساید هایسنس

وظیفه اصلی موتور فن کندانسور خنک کردن لوله­‌های بیرونی کندانسور که در پشت یخچال ها می‌بینیم است. در صورت عدم کارکرد این قطعه، گاز مبرد تا قبل از رسیدن به لوله موئین بیشتر از حد مجاز گرم شده که باعث گرم شدن دستگاه و فشار بیش از حد به موتور و کمپرسور می­‌شود. در این موارد یا هرمشکل دیگری که برای ساید بای ساید هایسنس شما پیش بیاید ، تیم امداد من با سال ها تجربه و اعتبار با تکنیسین های متخصص خود در کنار شما خواهد بود

شما عزیزان  با تماس با شماره ۰۲۱۲۲۸۵۲۰۹۵ از مشاوره رایگان تکنسین های تیم امدادمن بهره مند شوید تا صورت امکان خودتان مشکل به وجور امده را برطرف کنید و در غیر این صورت در سریعترین زمان ممکن از خدمات تعمیراتی امداد من در منزل خود استفاده کنید. از مهم ترین خدمات ما می‌توان به تعمیر یخچال  فریزر و تعمیر ساید بای ساید در محل اشاره کرد، ما تعمیرات را در سراسر شهر تهران به صورت تخصصی و کاملاً تضمینی و با گارانتی ۶ ماهه انجام می دهیم.

 

امتیاز شما

9 پاسخ

  1. تعمیر ساید بای ساید در امداد من به صورت تخصصی انجام می شود پس نگران تعمیر یخچال خود نباشید و با خیال راحت به امداد من مراجعه کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *