امداد من
جدیدترین مطالب

تعمیر ساید بای ساید فریجیدر با ۱۲ ماه ضمانت کتبی

تعمیر ساید بای ساید فريجيدر

 

تعمیرات و سرویس آن ها هم نیاز به متخصص ترین تکنسین ها دارد و نمی توان به هر سرویس کار محلی برای تعمیر آن اعتماد کرد. سپردن کار های سرویس و یا تعمیر ساید بای ساید فریجیدر به تعمیر کاران محلی ناشناس و غیرقابل اطمینان می‌تواند هزینه‌های سنگینی روی دست شما بگذارد. زیرا این تعمیرکاران قیمت‌های مصوبی ندارند و حتی ممکن است از قطعات دسته دوم یا بی کفیت استفاده کنند و باعث آسیب دیدن بیشتر دستگاه شوند. مهم تر از آن به خاطر تکنولوژی بالایی که در یخچال های ساید بای ساید فریجیدر به کار رفته، تعمیرکارانی که دانش و مهارت خودرا به روز نکرده باشند نمیتوانند از پس تعمیر ساید بای ساید فریجیدر بربیایند.

مجموعه امداد من یکی از قدیمی‌ترین مجموعه در حوضه تعمیرات وسایل خانگی با بیش از ۳۰ سال تجربه در خدمت شما است. شما می‌توانید با تماس شماره‌های پایین همین صفحه از خدمات و تعمیر ساید بای ساید

سرویس‌های دوره‌ای و تعمیر ساید بای ساید فریجیدر

سرویس دوره‌ای با سیستم عیب یابی و دیاگ، هر یک یا دو سال یکبار می‌توانید از بروز آسیب‌های جدی در یخچال جلوگیری کرد و قسمت‌هایی که کارایی سابق خود را ندارند و نیاز به تعویض دارند، قبل از اینکه باعث تخریب بقیه ی قسمت ها شوند عوض شوند. برخی از این سرویس‌ها می‌تواند توسط شخص شما نیز انجام شود؛ ولی به طور کلی باید توسط یک تکنسین خبره انجام شود.

نکته‌هایی برای نگهداری و استفاده بهتر از ساید بای ساید فریجیدر

  • قرار دادن یخچال در جای مناسب و دور از لوازم گرمایشی مانند اجاق گاز و آبگرمکن
  • استفاده از ترانس برای کنترل جریان و قطعی های برق
  • در صورت ایجاد برفک در اولین فرصت ان را به صورت دستی از بین برده و سپس با یک تکنسین تماس بگیرید
  • زمان هایی که مسافرت هستید و یا مدت طولانی ای در خانه نیستید ؛ ترموستات را روی درجه پایین تری قرار دهید تا احتمال وقوع خطر کمتر شود .
  • تمیز کردن بیرون یخچال را فراموش نکنید . گرد و غبار میتواند جزو دلایل اصلی خرابی وسایل برقی باشد
پیشنهاد ما برای مطالعه:  تعمیر ظرفشویی آرچلیک

 

تعمیر ساید بای ساید فریجیدر
تعمیر ساید بای ساید فریجیدر

برخی از عمده ترین دلایل برای تعمیر ساید بای ساید فریجیدر

ساید بای سایدها با هربرندی که باشند، در صورت استفاده نادرست و عدم سرویس، نیاز به سرویس دارند. ساید بای ساید فریچر نیز از این نکته مستثنا نیست.  از این رو برخی از ایرادات متداوال در ساید بای ساید فریچیدر را با هم بررسی می‌کنیم

برفک زدن پشت یخچال  

اولین مواردی که باید برسی کنید عبارتند از :

  • ممکن است شارژ گاز یخچال به علت نشتی کم شده باشد که باید از تعمیرکار بخواهید تا بعد از تعویض مخزن گاز ، آن را دوباره شارژ کند
  • علت دیگر به وجود امدن این مشکل خرابی ترموستات هست که میتوانید از تکنسین های مجرب امدا من استفاده کنید

خرابی در یخچال ساید بای ساید

  • ممکن است مواد غذایی مانع بسته شدن در شود
  • واشر و پلاستیک دور درب فاسد و یا پوسیده شده که باید برای تعمیر و یا تعویض آن اقدام شود
  • تراز نبودن یخچال نیز میتواند باعث این مشکل شود .

تعمیر ساید بای ساید فریجیدرخنک نکردن ساید بای ساید فریجیدر

  • در اولین قدم دمای یخچال را چک کنید که روی درجه مناسبی قرار گرفته باشد . رفتن برق و یا قطع و وصلی ان میتواند باعث برهم خوردن تنظیمات آن شود.
  • درست بسته نشدن یا زیاد باز و بسته شدن درب یخچال
  • مواد غذایی به دریچه تهویه داخلی یخچال چسبیده شده و مانع عبور هوا میشود.
  • فاصله بین یخچال و دیوار کم است.
پیشنهاد ما برای مطالعه:  آموزش تعمیر درب یخچال و تعمیر یخچال توسط امداد من

اگر بعد از بررسی این موارد نیز مشکل برطرف نشد ؛ نیاز به تعمیر ساید بای فریجیدر خود دارید.

خراب شدن ترموستات

ترموستات در یخچال ها وظیفه قطع و وصل کردن موتور یا کمپرسور با توجه به دمای سرمای محیط داخل یخچال را دارد. در صورتی خراب شدن ترموستات میزان سرمای دستگاه به درستی تشخیص داده نمی‌­شود و باعث سرد شدن و یخ زدگی مواد غذایی داخل یخچال و آسیب دیدن خوده یخچال و یا گرم شدن و فاسد شدن مواد خوراکی می شود .

تعمیر ساید بای ساید فریجیدر

کندانسور

وظیفه اصلی موتور فن کندانسور خنک کردن لوله­‌های بیرونی کندانسور که در پشت یخچال ها میبینیم است. در صورت عدم کارکرد این قطعه، گاز مبرد تا قبل از رسیدن به لوله موئین بیشتر از حد مجاز گرم شده که باعث گرم شدن دستگاه و فشار بیش از حد به موتور و کمپرسور می­‌شود. در این موارد یا هرمشکل دیگری که برای ساید بای ساید فریجیدر شما پیش بیاید ، تیم امداد من با سال ها تجربه و اعتبار با تکنیسین‌های متخصص خود در کنار شما خواهد بود

شما عزیزان با تماس با شماره ۰۲۱۲۲۸۵۲۰۹۵ از مشاوره رایگان تکنسین‌های تیم امداد من بهره‌مند شوید تا صورت امکان خودتان مشکل به وجور امده را برطرف کنید و در غیر این صورت در سریعترین زمان ممکن از خدمات تعمیراتی امداد من در منزل خود استفاده کنید.

هزینه تعمیر ساید بای ساید فریچر

هزینه تعمیر ساید بای ساید فریچر در تعمیر گاه امداد من بر اساس نرخ‌های تصویب شده اتحادیه تعمیر کاران لوازم خانگی تعیین می‌شود. اگر تعمیر ساید بای ساید فریچر در منزل یا محل کار شما انجام شود، مبلغی برای دستمزد تعمیر کار، هزینه رفت و آمد نیز دریافت می‌شود. اصلی‌ترین هزینه‌ای که برای برای تعمیر ساید بای ساید دریافت میشود، هزینه و قیمت قطعات مورد استفاده برای رفع مشکل است.

هدف امداد من کسب رضایت مشتریان و کاهش هزینه‌های اضافی و صرف جویی در زمان مشتریان است. در نتیجه تلاش می‌کنیم تعمیر ساید بای ساید فریچر را با بالاترین کیفیت انجام دهیم. تا جایی که امکان دارد با کمترین هزینه خدمات خود را به مشتریان عزیز ارائه می‌کینیم. در هنگام تماس برای ثبت سفارش ساید بای ساید فریچیدر کارشناسان ما با توجه به مشکل دستگاه هزینه‌های احتمالی را برآورد کرده و آنرا به شما عزیزان اطلاع رسانی و شفاف سازی می‌کنند.

از مهمترین مزیت‌های امداد من برای تعمیر لوازم خانگی، علی الخصوص ساید بای ساید، این است که قبل از اقدام جدی و عملی و با بررسی جزئی، به شما حدود هزینه را اطلاع میدهند.

پیشنهاد ما برای مطالعه:  تعمیر ماشین لباسشویی بکو

تعمیرکار تعمیر ساید بای ساید فریجیدر در چه ساعتی به منزل ما مراجعه می کند؟

زمان مراجعه تعمیرکار به منزل شما با هماهنگی شما خواهد بود و بهترین تکنسین فنی تعمیرات به منزل شما اعزام خواهد شد. از مهم ترین خدمات ما میتوان به تعمیر یخچال فریزر و تعمیر ساید بای ساید در محل، اشاره کرد، ما تعمیرات را در سراسر شهر تهران به صورت تخصصی و کاملاً تضمینی و با گارانتی ۶ ماهه توسط تعمیرکار یخچال فریزر جنرال الکتریک انجام می دهیم.

تلفن های تماس مرکز تعمیر ساید بای ساید فریجیدر

تعمیر ساید بای ساید فریجیدر شمال تهران : ۲۲۸۵۲۰۹۵

تعمیر ساید بای ساید فریجیدر غرب تهران : ۴۴۰۴۴۳۵۵

تعمیر ساید بای ساید فریجیدر شرق تهران : ۸۸۵۲۰۱۷۳

تعمیر ساید بای ساید فریجیدر جنوب تهران : ۶۶۱۷۸۷۶۳

امتیاز شما

7 پاسخ

  1. مقاله تون عالی بود من ی بار از امداد من استفاده کردم واقعا عالی بودن خیلی سریع اومدن برای تعمیر

  2. اگر به دنبال مقاله ای برای تعمییر ساید بای ساید فریجیدر حتما مقاله امداد من را مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *