امداد من
جدیدترین مطالب

تعمیر ساید بای ساید شرق تهران با ۱۲ ماه گارانتی

تعمیر ساید بای ساید شرق تهران

خدمات تعمیر ساید بای ساید به دلیل پیچیدگی و حجم بالای دستگاه، از خدمات مهم و حیاتی برای هر خانواده است. در صورت بروز هرگونه عیب و اشکال در یخچال ساید بای ساید، نیاز است تا به یک نمایندگی تعمیرات مجاز و متخصص مراجعه کنید تا مشکل را رفع کنند. یخچال ساید بای ساید جزء یکی از گران قیمت ترین لوازم خانگی می باشد و به همین علت بایستی تعمیر آن را به دست یک گروه متخصص سپرد. امداد من با داشتن تیمی متخصص در تعمیر ساید بای ساید در شرق تهران خیال شما عزیزان را راحت می کند.

برای عیب یابی و تعمیر ساید بای ساید شرق تهران نیازی به مراجعه حضوری به تعمیرگاه‌ها نیست. برای درخواست تعمیرکار یخچال ساید بای ساید کافی است با یکی از شماره‌های پایین صفحه تماس بگیرید. از مهمترین ویژگی های تعمیرکاران نمایندگی تعمیر ساید بای ساید در شرق تهران رفع عیب دستگاه در کمترین زمان ممکن است. همچنین تمام مراحل تعمیر و یا تعویض قطعات از صفر تا صد در محل و با نظارت شما صورت می­گیرد.

یخچال ساید بای ساید

هر آنچه که در مورد تعمیر ساید بای ساید در شرق تهران باید بدانید

ما مشکل یخچال شما را با ضمانت کتبی برطرف می نماییم؛ نمایندگی مجاز تعمیرات ساید بای ساید به صورت شبانه روزی در خدمت همشهریان عزیز در تهران و کرج و حومه می‌باشد تا با اولین تماس، متخصص ترین تکنیسین تعمیرات ساید باید ساید را برای حل مشکل به آدرس شما اعزام نماید.

  • تعمیرگاه به همه مشتریان مشاوره رایگان ارائه خواهد داد. در طی این مشاوره تمام اطلاعات مورد نیاز در مورد روش‌های تنظیم دما یخچال، استفاده از آن، نگهداری کردن از آن در اختیار مشتریان قرار داده می‌شود. با همین اطلاعات بسیاری از مشکلات ابتدایی یخچال فریزر و ساید شما رفع می‌گردد.
  • اعزام تعمیرکار به محل مورد نظر شما یکی دیگر از خدمات ویژه تعمیرگاه  است.
  • تعمیرکار تمام تجهیزات لازم برای عیب یابی و بازررسی یخچال را به همراه خود دارد.

    تعمیر ساید بای ساید شرق تهران و در محل شما

  • نمایندگی تعمیر ساید بای ساید شرق تهران به همه مشتریان مشاوره رایگان ارائه خواهد داد.
  • در طی این مشاوره تمام اطلاعات مورد نیاز در مورد روش های تنظیم دما یخچال ، استفاده از آن ، نگهداری کردن از آن در اختیار مشتریان قرار داده می شود.
  • با همین اطلاعات بسیاری از مشکلات ابتدایی یخچال فریزر و ساید بای ساید شما رفع می شود و اصلا نیازی به تعمیر وجود نخواهد داشت.
  • در طی این مشاوره مشتری می تواند تصمیم بگیرد که آیا رفع مشکلات جدی یخچال فریزر برای وی صرفه اقتصادی دارد و آیا می خواهد وسیله وی تعمیر شود.
  • اعزام تعمیرکار به محل مورد نظر شما یکی دیگر از خدمات ویژه تعمیرگاه است.
  • رضایت مشتریان باعث خرسندی ماست
  • در صورت نیاز به تعمیر در تعمیرگاه ، یخچال به محل تعمیرگاه انتقال داده می شود و در کمتر از یک روز کاری پس از تعمیر بازگردانده می شود.
تعمیر ساید بای ساید شرق تهران

 

مزیت های شرکت امداد من برای تعمیر ساید بای ساید در شرق تهران:

  • تکنسین‌های مجرب و متخصص ساید بای ساید
  • دارای شعب در سراسر تهران و کرج
  • استفاده از قطعات اورجینال و اصلی شرکتی
  • ضمانت ۱۸۰ روزه قطعات و خدمات
  • حضور یکساعته و تعمیر ۱۰۰% در محل شما
  • پیگیری رضایتمندی مشتری توسط شرکت پس از حضور تکنسین
  • نرخ اتحادیه + فاکتور رسمی شرکتی
تعمیر ساید بای ساید شرق تهران
پیشنهاد ما برای مطالعه:  نمایندگی تعمیرات یخچال وست پوینت

نکات نگهداری و تعمیر ساید بای ساید در شرق تهران

با انجام  نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه منظم ساید بای ساید، نمی توانید تضمین کنید که یخچال شما خراب نمی شود، اما احتمال بروز مشکل کمتر خواهد بود. در اینجا چند نکته ساده وجود دارد که به شما کمک می‌کند یخچال ساید بای ساید خود را حفظ کنید:

  • مهر و موم درب را بررسی کنید.

مهر و موم درب‌های ساید بای ساید شما اطمینان حاصل می کند که هوای سرد داخل آن بماند. اگر هوای گرم بیرون به داخل دستگاه نفوذ می کند، برای پایین نگه داشتن دمای داخلی باید سخت تر کار کند. با استفاده از یک مسواک قدیمی و مخلوطی از جوش شیرین و آب از تمیز بودن مهر و موم ها اطمینان حاصل کنید.

همچنین می‌توانید ژله نفتی را روی مهر و موم بمالید تا عمر آن طولانی شود. هر بار که در را باز و بسته می‌کنید، درزگیر مقداری خاصیت ارتجاعی خود را از دست می‌دهد. اگر ترک خورده است یا نمی چسبد، ممکن است مجبور شوید آن را تعویض کنید یا با متخصص تعمیر ساید بای ساید تماس بگیرید.

  • مطمئن شوید که سطح آن است.

اگر ساید بای ساید تراز نباشد، ممکن است درها به درستی آب بندی نشوند و در نهایت از جای خود منحرف شوند. برای اندازه گیری از تراز نجار در بالای دستگاه استفاده کنید. اگر تراز نیست، می توانید پایه های دستگاه را با استفاده از آچار دستی تنظیم کنید.

  • یخ زدایی کنید.

بسیاری از لوازم مدرن دارای مکانیزم یخ زدایی هستند که دستگاه را از تجمع یخ پاک می کند. اگر باید این کار را به صورت دستی انجام دهید (یخ با ضخامت بیش از ½ اینچ باید برداشته شود)، باید دستگاه را خاموش کنید و اجازه دهید به طور طبیعی یخ زدایی شود. می‌توانید با روشن کردن فن رو به ناحیه آسیب‌دیده، به یخ‌زدایی سریع‌تر آن کمک کنید. از وسایل تیز برای سرعت بخشیدن به کار استفاده نکنید، زیرا ممکن است به دستگاه آسیب برساند.

  • قطره چکان و سوراخ تخلیه را بررسی کنید.

چگالشی که در یخچال ایجاد می شود از طریق یک سوراخ قطره ای و به یک ظرف آب تخلیه می شود. بیشتر رطوبت باید به طور طبیعی تبخیر شود، اما خوب است که تابه را مرتباً چک کنید تا مطمئن شوید که پر نشده است. معمولاً نیاز به برداشتن جلوپنجره دارد. قطره چکان را تمیز کرده و سوراخ را کاملاً خالی کنید.

تعمیر ساید بای ساید شرق تهران

آشنایی با قطعات ساید بای ساید

ساید بای ساید یکی از بزرگترین و در عین حال گران‌ترین وسایل آشپزخانه است. این وسیله قطعات بسیار زیادی دارد که بغا خراب شدن آن ها امکان دارد شما با مشکلات جدی در خانه خود داشته باشید. در ادامه به معرفی آن ها میپردازیم

۱- فن یخچال:

در یخچال برای خنک سازی هوای گرم را از محفظه ها خارج می‌کنند. این کار با استفاده از فن‌ها انجام می‌شود. فن‌های یخچال در چهار نوع فن کندانسور، فن اواپراتور، فن داخلی و فن کمپرسور دسته بندی می‌شوند. این قطعات از قطعات مهم یخچال به شمار می روند.

۲- گاز یخچال:

فضای خنکی که در یخچال‌ها، چه معمولی چه یخچال‌های جدید و پیشرفته وجود دارد با استفاده از ترکیب چند گاز مختلف مثل فریون است. در صورت کم شدن و نشتی در مخزن گاز محفظه به خوبی خنک نخواهد شد.

۳- کمپرسور یخچال:

کمپرسور همان موتور یخچال است. این قطعه بزرگ‌ترین قطعه موجود در سیستم یخچال است. کمپرسور از پیستون، میل لنگ، سوپاپ و موتور آسنکرون تشکیل شده است. وظیفه یخچال این است که با ایجاد فرآیند دهش و مکش گاز مبرد را خنک کنند و وارد سیکل خنک کنندگی یخچال کند. با توجه به نوع یخچال ، نوع کمپرسور می‌تواند پیستونی ، دورانی ، مارپیچی و یا اینورتور باشد. در ساید بای سایدها از کمپرسور روتوری و پیستونی استفاده می شود.

۴- کندانسور یخچال:

این قسمت عملیات خنک کردن گاز مبرد را انجام می دهد . کندانسور در دو نوع کندانسور هوایی و کندانسور استوانه‌ای استفاده می‌شود. این قطعه باعث می‌شود تا هوای اطراف لوله‌های کویل به خنک شدن این لوله‌ها کمک کند.

پیشنهاد ما برای مطالعه:  تعمیر یخساز ساید بای ساید ال جی: مشکلات رایج و راه‌حل‌ها

۵- رله استارت موتور: 

رله استارت موتور یخچال در کمپرسور یخچال قرار دارد. این قطعه با استفاده از است، فعالیت را شروع می کند و موتور یخچال روشن می‌شود.

۶- سنسورهای یخچال و فریزر:

در یخچال‌های جدیدتر قطعه ای به نام سنسور قرار دارد که تغییرات و فرآیندها را به صورت خودکار مورد بررسی قرار می‌دهد. سنسور موجود در یخچال و در فریزر دما را در سطح مناسب و تعیین شده ای نگه می‌دارد و در صورت تغییر دما این تغییر به بخش پردازش یخچال فرستاده شده و موتور در راستای سرد یا گرم تر شدن فعالیت می کند.

هزینه تعمیر ساید بای ساید در شرق تهران

هزینه تعمیر ساید بای ساید در شرق تهران، توسط مجموعه امداد من بر اساس نرخ‌های تصویب شده اتحادیه تعمیر کاران لوازم خانگی تعیین می‌شود. اگر تعمیر ساید بای ساید در منزل یا محل کار شما انجام شود، مبلغی برای دستمزد تعمیر کار، هزینه رفت و آمد نیز دریافت می‌شود. اصلی‌ترین هزینه‌ای که برای برای تعمیر ساید بای ساید دریافت میشود، هزینه و قیمت قطعات مورد استفاده برای رفع مشکل است.

هدف امداد من کسب رضایت مشتریان و کاهش هزینه‌های اضافی و صرف جویی در زمان مشتریان است. در نتیجه تلاش می‌کنیم تعمیر ساید بای ساید را با بالاترین کیفیت انجام دهیم. تا جایی که امکان دارد با کمترین هزینه خدمات خود را به مشتریان عزیز ارائه می‌کینیم  در هنگام تماس برای ثبت سفارش، کارشناسان ما با توجه به مشکل دستگاه هزینه‌های احتمالی را برآورد کرده و آن را به شما عزیزان اطلاع رسانی و شفاف سازی می‌کنند.

راهی برای کاهش هزینه های تعمیر ساید بای ساید

راه پیشنهادی ما برای شما سرویس کردن سالانه یا حداقل هر دو سال یک بار یخچال است.  معمولا در چک آب و سرویس سالانه کندانسور شست و شو داده می شود ، موتور به طور کامل بررسی و چکاب می شود. فن ها ، برد الکترونیکی ، سنسور ، المنیت و قطعات مهم  دیگر یخچال همگی بررسی شده و در صورت وجود مشکل به حل آن پرداخته می شود.

مانند هر وسیله برقی دیگری ، یخچال های ساید بای ساید نیز پس از گذشت زمان و کار کردن ، ممکن است دچار خرابی های کوچک و بزرگ و یا حتی فرسودگی شوند. برخی از این مشکلات در ابتدای ایجاد خلل بزرگی در کارکرد یخچال ایجاد نکرده و در نتیجه تشخیص داده نمی شوند. اما ممکن است با گذشت زمان و حتی به صورت ناگهانی باعث خرابی و ایجاد مشکل در عمل کرد وسیله برقی به این مهمی شوند.

برای جلوگیری از این موارد و صرف هزینه های بالا ، توصیه می شود وسیله خود را مخصوصا یخچال که می توان گفت مهم ترین قسمت آشپزخانه است ، به صورت مرتب  سرویس کنید. بهترین زمان برای سرویس مخصوصا پس از گذشت چند سال استفاده از وسیله ، به مدت هر ۱۲ ماه یک بار می باشد.

تعمیر ساید بای ساید در شرق تهران

یخچال فریزر و ساید بای ساید یکی از لوازم پر استفاده و ضروری در هر خانه ای می باشدبه طوری که نمی توان خانه ای را بدون آن تصور کرد و خراب شدن آن حتی برای چند ساعت می تواند باعث از بین رفتن مواد غذایی و ضرر مالی زیادی شود؛اما جای نگرانی نیست متخصصان شرکت آی امداد در کوتاه ترین زمان ممکن مشکل ساید شما را حل خواهند کرد. نمایندگی مجاز ساید بای ساید ما با داشتن ۳۰ سال سابقه درخشان ،همواره تحت نظر اتحادیه مربوطه فعالیت داشته و تمامی هزینه ها رابر اساس نرخ مصوب اتحادیه از مشتریان دریافت میکند.

تعمیر ساید در تهران

دلایل خراب شدن و تعمیر ساید‌‌‌ بای‌‌‌ ساید در شرق تهران:

  • ضربه خوردن یخچال
  • ضربه خوردن نمایشگر و شکستن آن
  • اتصال سیم‌‌‌ها در برد یخچال
  • نشتی گاز یخچال و…
پیشنهاد ما برای مطالعه:  تعمیر ساید بای ساید در جردن با 12 ماه گارانتی

 

مشکلات رایج یخچال ساید بای ساید

  • دمای خنک کافی نیست در  تعمیر ساید بای ساید شرق تهران

این زمانی اتفاق می افتد که مشکلی در ترموستات یخ زدایی وجود داشته باشد. هنگامی که ترموستات یخ زدایی را بررسی کنید اگر نیاز به تعویض دارد، به یک تکنسین نیاز دارید تا ترموستات یخ زدایی را تعویض کند. این مشکل اصلی است که باید بدانید مشکلی در ترموستات یخ زدایی وجود دارد.

  • یخ ساز کار نمی کند در تعمیر ساید بای ساید شرق تهران

اگر در ساخت یخ دچار مشکل می شوید. سپس در موتور یخ ساز مشکل وجود دارد. ممکن است باید قطعه تعویض شود. تکنسین ها می توانند آن را با موتور جدید تعمیر کنند. چیزی برای نگرانی وجود ندارد این مشکل رایج در هر کجا است.

  • یخچال کار نمی کند.

اگر یخچال به طور ناگهانی از کار بیفتد، ممکن است در برد کنترل الکترونیکی مشکلی وجود داشته باشد. سیم کشی داخل برد ممکن است تعمیر شود. تکنسین ها آن را کاملا حل خواهند کرد.

  • یخچال صدای عجیبی می دهد.

این مشکل هم از برد کنترل الکترونیکی است. صدای عجیبی میده با بررسی برد کنترل الکتریکی متوجه خواهید شد که آیا نیاز به تعویض دارد یا خیر. ما بهترین خدمات را به یخچال ها ارائه می دهیم. تمام مشکلات عمده و جزئی یخچال.

  • مشکل نشت گاز و تعمیر ساید بای ساید شرق تهران

راه های زیادی برای وقوع نشت گاز وجود دارد. گاز منبع اصلی خنک کننده یخچال است. زمانی رخ می دهد که کاربر فراموش کند درب را ببندد و همچنان درب را باز کند. این نوع مشکلات از عوامل اصلی نشت گاز هستند. نیاز به پر کردن مجدد گاز توسط تکنسین دارد.

  • شروع رله و تعمیر ساید بای ساید شرق تهران

این مشکل به کمپرسور مرتبط است. در نتیجه ممکن است کمپرسور به طور متناوب کار کند یا کار نکند. اگر به درستی کار نکند نیاز به تعویض کمپرسور دارد زیرا ممکن است بسوزد.

 

تعمیر ساید بای ساید شرق تهران

مناطق تحت پوشش امداد من برای تعمیر ساید بای ساید در شرق تهران :

  1. تهرانپارس
  2. نارمک
  3. رسالت
  4. مجیدیه
  5. پیروزی
  6. شهدا
  7. حکیمیه
  8. لویزان
  9. سیدخندان
  10. سپاه
  11. میدان امام حسین(ع)
  12. دماوند و . . .
تعمیر ساید بای ساید شرق تهران

سوالات متداول تعمیر ساید بای ساید در شرق تهران

جهت تماس با تعمیر ساید بای ساید شرق تهران در تمام ساعات شبانه روز با چه شماره ای تماس بگیریم؟

خدمات تعمیرات امداد من به صورت ۲۴ ساعته است زیرا مراکز معتبر تعمیرات تعطیلی ندارند و در هر جای تهران که هستید در تمام ساعات با شماره ۰۲۱۲۲۸۵۲۰۹۵ تماس بگیرید.

آیا پس از تعمیر ساید بای ساید در شرق تهران گارانتی داده می شود؟

رضایت مشتری هدف امداد من است و بعد از تعمیرات گارانتی ۳۶زمان مراجعه تعمیرکار به منزل شما با هماهنگی شما خواهد بود و بهترین تکنسین فنی تعمیرات به منزل شما اعزام خواهد شد.۵ روزه تقدیم خواهد شد و در طی این ۱۲ ماه می توانید مشکلات بوجود آمده را با شماره تماس ما و تیم فنی در میان بگذارید و همکاران ما مشکل بوجود آمده را حل خواهند کرد.

تعمیرکار تعمیر ساید بای ساید در شرق تهران در چه ساعتی به منزل ما مراجعه می کند؟

زمان مراجعه تعمیرکار به منزل شما با هماهنگی شما خواهد بود و بهترین تکنسین فنی تعمیرات به منزل شما اعزام خواهد شد.

هزینه تعمیر ساید بای ساید در شرق تهران چقدر می شود؟

هزینه تعمیرات لوازم خانگی بسته به مشکل بوجود آمده و قطعات مورد نیاز و… توسط تعمیرکاران لوازم خانگی امداد من اعلام می شود و ابتدا باید مشکل بوجود آمده مورد بررسی قرار بگیرد، امداد من کمترین هزینه را بابت تعمیرات در نظر می گیرد و نگران هزینه تعمیرات لوازم خانگی خود نباشید.

آشنایی با مجموعه امداد من:

مجموعه امداد من یکی از با سابقه‌ترین مجموعه‌ها برای تعمیر لوازم خانگی در تهران است. این مجموعه باب یش از ۳۰ سال سابقه در امر تعمیر لوازم خانگی و سال ها سابقه برای تعمیر ساید بای ساید در سراسر تهران با نیروهای مجرب و دوره دیده در خدمت شما است.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

16 پاسخ

  1. تنها با یک تماس برای تعمیر ساید بای ساید شرق تهران می توان بهترین خدمات را دریافت کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *