امداد من
جدیدترین مطالب

تعمیر اجاق گاز در ستارخان

تعمیر اجاق گاز در ستارخان

تعمیر اجاق گاز در ستارخان را در مقاله زیر که توسط سایت امداد من تهیه شده مطالعه بفرمایید.

تعمیر اجاق گاز در ستارخان چه برندهایی را پشتیبانی می کند؟

از آن جایی که متخصصین تعمیر اجاق گاز در ستارخان همگی از نیروهای زبده و متبحر مجموعه امداد من می باشند، امکان ارائه خدمات برای کلیه برندهای ایرانی و خارجی از جمله دوو، لوفرا، آریستون، اخوان، کن، اسنوا، سینجر، لاجرمانیا، بوش، ویرپول، آاگ، زانوسی، ایگل، استیل البرز و غیره موجود می باشد.

بیشتر بدانید : تعمیر اجاق گاز آریستون

تعمیر اجاق گاز در ستارخان در چه مواردی به دردتان خواهد خورد؟

تعمیرات اجاق گاز
تعمیرات اجاق گاز

·         فندک اجاق گاز کار نمی کند

احتمال دارد فندک یا اطراف آن را جرم گرفته باشد یا قسمت های جدا شدنی سرشعله دقیق در جای خود قرار نگرفته باشند. چنانچه بعد از تمیز کردن فندک و بررسی قرارگیری اجزاء اجاق گاز مشکل برطرف نشد، می توانید با کارشناسان تعمیر اجاق گاز در ستارخان تماس بگیرید.

·         ادامه جرقه زدن پس از رها کردن فندک

علت این مشکل ممکن است به دلیل رطوبت یا جرم گرفتگی فندک باشد. اگر بعد از برطرف کردن این موارد باز هم با این مشکل رو به رو شدید می توانید از متخصصان تعمیر اجاق گاز در ستارخان کمک بگیرید.

مشکلات ترموکوپل

در اکثر مواقع مشکل از دوده وچربی گرفتن ترموکوپل می باشد و اگر به طور منظم سرویس و تمیز شود چنین ایراداتی به وجود نمی آیند. همچنین ممکن است ترموکوپل شکسته باشد. در هر صورت تکنسین های تعمیر اجاق گاز در ستارخان آماده خدمت رسانی به شما می باشند.

·         جریان برق در بدنه اجاق گاز

دلایل متنوعی باعث به وجود آمدن این مشکل می شوند. از جمله آن ها می توان به پوسیدگی روکش سیم های اجاق گاز یا آب شدن آنها به دلیل مجاورت با حرارت زیاد، وارد شدن آب به داخل اجاق گاز یا مرطوب شدن فندک و وارد کردن اجسام فلزی به داخل اجاق گاز برقی اشاره کرد. بهتر است بعد از جدا کردن اجاق گاز از برق با کارشناس تعمیر اجاق گاز در ستارخان تماس بگیرید. شاید حتی نیاز به تعویض سیم کشی اجاق گاز وجود داشته باشد.

·         سفت شدن شیر اجاق گاز

اگر شیر اجاق گاز سفت شده و به راحتی نمی توانید آن را بچرخانید، به شیر فشار بیش از حد وارد نکنید. چون ممکن است بشکند و هزینه های بیشتری برای شما به وجود آورد. پیشنهاد می کنیم در اسرع وقت با مرکز تعمیر اجاق گاز در ستارخان تماس بگیرید و از خدمات آنها استفاده کنید.

·         خاموش شدن پیلوت

مقدار گازی که به پیلوت می رسد کم است یا حجم هوای ورودی به مخلوط کن زیاد است. اگر اجاق گاز شما مخلوط کن دارد محفظه آن را کمی ببندید. همین طور می توانید شعله پیلوت را برای رسیدن گاز بیشتر تنظیم کنید.

·         رنگ شعله آبی نیست

این مشکل ممکن است به دلیل گرفتگی مشعل یا نازل ها باشد. البته احتمال قرار نگرفتن صحیح مشعل ها هم وجود دارد.

·         تولید دود از شعله

وقتی میزان گاز از هوا بیشتر می شود، کاربران با این مشکل مواجه می شوند. اگر در صورت کم کردن گاز مشکل حل نشد، کارشناس تعمیر اجاق گاز در ستارخان امکان گشاد شدن نازل را در نظر گرفته و آن را تعویض می کند.

·         شعله ارتفاع می گیرد

تعمیرکار تعمیر اجاق گاز در ستارخان دلیل این مشکل را زیاد بودن میزان هوا و گاز می داند و هر دو باید کم شوند.

·         روشن نشدن فر

در این مورد ممکن است پیلوت خاموش شده باشد یا تنظیم تایمر فر در وضعیت صحیح نباشد.

·         فر در درجه مورد نظر نمی ماند

احتمالا مشکل از ترموستات فر است که بهتر است توسط کارشناس تعمیر اجاق گاز در ستارخان بررسی و تنظیم شود.

بیشتر بخوانید : تعمیر اجاق گاز رومیزی و مبله

تعمیرکار اجاق گاز
تعمیرکار اجاق گاز

خدمات تعمیر اجاق گاز در ستارخان چه نکاتی برای نگهداری و نصب اجاق گاز پیشنهاد می کند؟

·         از قرار دادن اجاق گاز در محل دربسته که هوا جریان ندارد خودداری کنید. محل قرارگیری اجاق گاز باید مسیری برای خارج شدن گازهای به وجود آمده از فرایند احتراق داشته باشد.

·         اجاق گاز را در مسیر وزش باد قرار ندهید.

·         حتما از بست مناسب در محل اتصال شلنگ به لوله گاز استفاده کنید و از تست کف صابون برای بررسی نشتی استفاده کنید.

·         فاصله اجاق گاز از شیر را به گونه ای در نظر بگیرید که طول شلنگ بیشتر از ۱/۵ متر نشود.

·         حتی الامکان از سررفتن غذا جلوگیری کنید.

مطالعه کنید : تعمیر اجاق گاز میله

تعمیر اجاق گاز در ستارخان چگونه به مرکز تعمیرات معروف در این زمینه تبدیل شده است؟

مرکز امداد من
مرکز امداد من

·         خدمت گذاری ۲۴ ساعته

در هر ساعت از شبانه روز که با مشکل مواجه شدید می توانید در خواست خود را در سایت امداد من ثبت کنید تا کارشناس تعمیر اجاق گاز در ستارخان رأس زمان اعلامی در محل شما آماده تعمیرات باشد.

·         دانش و تجربه

تعمیر اجاق گاز در ستارخان با افتخار اعلام می کند با کمال میل تجربیات سی ساله خود را در اختیار هموطنان قرار می دهد تا از هدر رفتن وقت و سرمایه آن ها جلوگیری کند.

·         هزینه مناسب و مقرون به صرفه

با توجه به اینکه هزینه ای که از طرف مرکز تعمیر اجاق گاز در ستارخان اعلام می شود زیر نظر اتحادیه بوده و سالهاست از عضویت این مجموعه در اتحادیه می گذرد، مشتریان همیشه از سپردن امور تعمیراتی لوازم خود به مرکز امداد من خشنود بوده اند.

·         استفاده از قطعات اورجینال

در صورت لزوم به عوض کردن قطعات، مرکز تعمیر اجاق گاز در ستارخان همواره از محصولات اصل کارخانه و تجهیزات مورد تأیید شرکت تولیدی استفاده کرده.

·        تضمین خدمات تعمیراجاق گاز در تهران

برای این که مشتریان با خیال راحت کارهای تعمیراتی خود را به مرکز تعمیر اجاق گاز در ستارخان بسپارند، مرکز تعمیر اجاق گاز در ستارخان بعد از انجام کلیه امور محوله ضمانت کتبی معتبر به مشتریان خود ارائه می کند.

بیشتر بدانید : نمایندگی تعمیر اجاق گاز سینجر

همچنین می توانید تعمیر اجاق گاز دوو ، عیب یابی و رفع ایراد نشت گاز از اجاق گاز ، تعمیر اجاق گاز رومیزی تابان ، تعمیر اجاق گاز در صادقیه ، نمایندگی تعمیرات اجاق گاز اخوان و تعمیر اجاق گاز در نارمک را در سایت امداد من مشاهده کنید.

امتیاز شما
پیشنهاد ما برای مطالعه:  تعمیر ماشین ظرفشویی الگانس

3 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *