امداد من
جدیدترین مطالب

تعمیر ماشین ظرفشویی رو میزی

تعمیر ماشین ظرفشویی رو میزی

تعمیر ماشین ظرفشویی رو میزی در سایت امداد من

تعمیر ماشین ظرفشویی رومیزی امری صد در صد تخصصی و حساس می باشد و باید حتما از تعمیرکاران با تجربه امداد من برای رفع مشکل  کمک گرفت.

خانواده هایی که تعداد اعضای آنها کمتر است یا اینکه اهل رفت و آمد و مهمانی های فراوان نیستند،میتوانند ماشین ظرفشویی رو میزی را انتخاب کنند.

این نوع  وسیله در آشپزخانه فضای کمتری را اشغال میکند .از انجا که این نوع دستگاه روی کابینت ها قرار میگیرد،برای آشپزخانه هایی که فضای بزرگ و مناسبی ندارند بسیار انتخاب درستی می باشد.

یکی از خدمات اصلی تعمیر گاه مجاز لوازم خانگی امداد من  تعمیر ماشین ظرفشویی رومیزی می باشد.شما اصلا لازم نیست برای برطرف کردن خرابی دستگاه خود نگرانی داشته باشید.

متخصصان امداد من خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی رومیزی را با بالاترین کیفیت و به صورت تضمینی به شما ارائه میکنند.

کافی است در صورت بروز مشکل و خرابی در  دستگاه  با شماره های امداد من تماس بگیرید. کارشناسان امداد من در اسرع وقت به محل مورد نظر شما اعزام میشوند و برای رفع خرابی  اقدام میکنند.

تعمیر ماشین ظرفشویی رومیزی
تعمیر ماشین ظرفشویی رو میزی

نحوه شتشویی تمیز ظروف در تعمیر ماشین ظرفشویی رو میزی

  • اگر ماشین ظرفشویی کار نمی کند، سیم و قطع کننده مدار را بررسی کنید. مطمئن شوید که دستگاه از پریز جدا نشده باشد و به سیم آسیبی وارد نشود. در صورت لزوم مدار شکن یا فیوز را بررسی و تنظیم مجدد کنید. درب را کاملا ببندید و مطمئن شوید که ماشین ظرفشویی روی سطح صافی قرار دارد. اگر در باز باشد یا اگر در تراز نباشد کار نمی کند.
  •     اگر ظروف شما در پایان چرخه تمیز نیستند، اندازه بار را تنظیم کنید. شایع ترین علت کثیف بودن ظروف، بارگذاری بیش از حد دستگاه یا عدم بارگیری صحیح آن است. قبل از پر کردن دستگاه، غذای اضافی را از ظروف بشویید. دستگاه را طوری پر کنید که با عمل اسپری به تمام سطوح هر ظرف دسترسی پیدا کنید.
  • اگر ظروف هنوز کثیف هستند، موانع بازوی اسپری و فیلتر را بررسی کنید. مطمئن شوید که ظروف، کارد و چنگال یا فیلتر جدا شده مانع بازوی اسپری یا حرکت آن نمی شود و هر گونه مانع را بردارید. مطمئن شوید که شیلنگ ورودی آب خم یا خم نشده باشد. در صورت گرفتگی یا کثیف بودن فیلتر، دستگیره را به سمت بالا بکشید و فیلتر را بشویید.
  • اگر ظروف شما کثیف هستند، دمای آب یا مواد شوینده را افزایش دهید. اطمینان حاصل کنید که از مواد شوینده مناسب برای ماشین ظرفشویی استفاده می کنید و به اندازه کافی از مواد شوینده استفاده می کنید.
  • اگر ظروف خرد شده یا شکسته اند، با احتیاط آن ها را داخل دستگاه بگذارید. لیوان ها را محکم در قفسه ها قرار دهید. لیوان ها را روی پین های قفسه ظرف قرار ندهید، زیرا احتمال شکستگی را افزایش می دهد.
  • اگر آب اضافی در کف ماشین ظرفشویی وجود دارد، مطمئن شوید که چرخه کامل است. مقدار کمی آب در ناحیه سامپ طبیعی است و با شروع چرخه بعدی تخلیه می شود.
  • در صورت لزوم با یک تعمیرکارمجموعه امداد من تماس بگیرید. سعی نکنید به تنهایی تعمیرات سخت را انجام دهید، زیرا ممکن است به ماشین ظرفشویی خود آسیب برسانید.

قیمت ماشین ظرفشویی رو میزی

قیمت ماشین ظرفشویی رو میزی نسبت به مدل های ایستاده کمتر می باشد.با اینکه این نوع ماشین ظرفشویی  ظرفیت  کمتری برای پر کردن ظروف دارد،اما بسیار کارراه انداز می باشد.

تکنسین های امداد من در هنگام تعمیر ماشین ظرفشویی رومیزی در همان ابتدای کار دستگاه را به طور کامل مورد بررسی و عیب یابی قرار میدهند. در مزحله بعد شروع به رفع عیب دستگاه  مینمایند.

اگرشما از تکنسین نابلد برای رفع مشکل دستگاه  خود بهره بگیرید،قطعات خراب دستگاه شما  به خوبی تعمیر نمیشود.این مسئله باعث میشود به زودی دستگاه دوباره  از همان قسمت خراب شود.

پس حتما برای تعمیر ماشین ظرفشویی رو میزی با امداد من در تماس باشید.زیرا امداد من تعمیرات خود را به صورت تضمینی انجام میدهد.

ما به عنوان نمایندگی مجاز و رسمی تعمیر ماشین ظرفشویی در تهران آماده ارائه خدمات عیب یابی انواع مدل های ظرفشویی در شمال تهران، جنوب تهران، شرق و غرب تهران هستیم.

امداد من کلیه مراحل سرویس و عیب یابی ماشین ظرفشویی را در منزل یا محل کار شما انجام می دهیم تا بیشترین صرفه جویی را در زمان و هزینه داشته باشیم.

تعمیر ماشین ظرفشویی رو میزی

صرفه جویی در زمان در تعمیر ماشین ظرفشویی رو میزی

زمانی که ماشین ظرفشویی رومیزی برای شستشو صرف میکند بسیار کمتر از ماشین ظرفشویی ایستاده می باشد.چون ماشین ظرفشویی ایستاده فضای داخلی بزرگتری دارد پس زمان زیادی هم برای پر و خالی کردن و شستشو نیاز دارد.برای کسانیکه وقت کمتری دارند ماشین ظرفشویی رومیزی مناسبتر است.

برای خانواده هایی که ظروف کثیف  کمتری درطول روز تولید میکنند ماشین ظرفشویی رو میزی مناسبتر است.

اگر در طول روز چندین بار از ماشین ظرفشویی رو میزی استفاده کنید ،این امر موجب میشود که عمر دستگاه کاهش پیدا کند.و در صورتیکه در طول روز ظروف بیشتری برای شستشو دارید حتما ماشین ظرفشویی بزرگتر و ایستاده خریداری کنید .

تعمیر ماشین ظرفشویی رومیزی نسبت به انواع  ایستاده بسیار آسانتر می باشد. میتوان ماشین ظرفشویی رو میزی را به مرکز تعمیرات هم انتقال داد.

همانطور که گفتیم سایز و وزن ماشین ظرفشویی رو میزی بسیار کمتر از ماشین ظرفشویی ایستاده می باشد.همین ویژگی باعث می شود که به راحتی بتوان آن را جابجا کرد.اما باید دقت داشته باشید که ضربه خوردن به ماشین ظرفشویی رو میزی میتواند باعث آسیب دیدگی دستگاه شود.

زیرا ماشین های ظرفشویی رو میزی از قطعات حساسی ساخته شده است.

استفاده از هر نوع  ماشین ظرفشویی  چه رومیزی و چه ایستاده بسیار در وقت و انرژی صرفه جویی میکند .و راحتی و آسایش را بری خانواده به همراه دارد.

نصب و نگهداری از ماشین ظرفشویی رو میزی

تکنسین های امداد من نصب و تعمیر ماشین ظرفشویی رومیزی را انجام میدهند.ماشین ظرفشویی رو میزی  رو ی کابینتی قرار میگیردکه نزدیک سینک آشپزخانه می باشد.اگر ماشین ظرفشویی رو میزی را جابجا کنید ضمانت گارانتی آن از بین می رود.

ورود آب به ماشین ظرفشویی رو میزی از طریق لوله های شبیه به ماشین لباسشویی انحام میشود.تخلیه آب هم از طریق همان سینک ظرفشویی  آشپزخانه صورت می پذیرد.

برای حفظ ماشین ظرفشویی رو میزی در مقابل نوسانات برقی  حتما از محافظ برق برای دستگاه استفاده کنید.

میتوانید هر چند وقت یکبار با یک دستمال مرطوب داخل مخزن ماشین ظرفشویی رو میزی را تمیز کنید تا داخل ماشین ظرفشویی بوی بدی به خود نگیرد.

برای رفع خرابی میتوانید با کارشناسان امداد من تماس بگیرید .و هرگونه راهنمایی که لازم دارید را دریافت کنید.

همه خدمات تعمیرات و سرویس و عیب یابی لوازم خانگی در امداد من با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه به هموطنان عزیز ارائه میشود.در صورتیکه به تعمیر ماشین ظرفشویی رومیزی نیاز داشتید ،ابتدا دو شاخه دستگاه را از پریز جدا کنید ودر سریعترین زمان با کارشناسان امداد من تماس بگیرید.و خودتان اقدام دیگری برای رفع مشکل  انجام ندهید.چون ماشین ظرفشویی رو میزی از قطعات حساس و با تکنولوژی بالایی ساخته شده اند.تعمیر این قطعات نیاز به تجربه و مهارت و دانش کافی دارد.

تعمیر ماشین ظرفشویی رو میزی
تعمیر ماشین ظرفشویی رو میزی

نیاز به تعمیر ماشین ظرفشویی رو میزی

اگر موارد زیر را مشاهده کردید باید برای رفع مشکل اقدام کنید و با امداد من تماس بگیرید.

  • ظرف ها تمیز شسته نمیشوند.
  • ماشین ظرفشویی روشن نمی شود.
  • از داخل مخزن آب به بیرون چکه میکند.
  • درب ماشین ظرفشویی مشکل دارد و قفل نمی شود.
  • اب به داخل ماشین ظرفشویی رو میزی جریان ندارد.
  • تخلیه آب به درستی انجام نمیشود.

تمامی خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی رومیزی توسط امداد من در منزل شما ارائه می شود و نیازی به حمل دستگاه نمی باشد ودر اینصورت شما  می توانید بر تعمیرات نظارت داشته باشید.

شرکت ما به عنوان سرویس تعمیراتی ماشین ظرفشویی در تمامی برند ها در زمینه عیب یابی و تعمیر توانسته با استفاده از تعمیرکار ماهر و با تجربه رضایت مشتریان را جلب کند.

با توجه به ابعاد ماشین ظرفشویی و دشواری در جا به جایی این دستگاه تعمیر و خدمات در محل و زیر نظر شما انجام می شود و نیاز به انتقال آن به شرکت نیست.

تعمیر ماشین ظرفشویی رو میزی در محل

امداد من تعمیر کارمتخصص را به منزل یا محل مورد نظر شما اعزام میکندو دیگر نیازی نیست که ماشین ظرفشویی را برای تعمیر حمل و جابجا کنید.در اینصورت دیگر نگران آسیب بیشتر دستگاه بر اثر چابجایی نباشید.

تعمیر ماشین ظرفشویی رومیزی
تعمیر ماشین ظرفشویی رو میزی

سرویس و تعمیر ماشین ظرفشویی رو میزی با گارانتی

تمامی خدمات با گارانتی۶تا ۱۲ ماهه انجام میشود.

زمان ارائه تعمیرات را شما تعیین میکنید.

اگر شما با تعمیرگاه امداد من تماس بگیرید یا فرم درخواست داخل سایت را پر کنید،متخصص با شما تماس میگیرد و با شما همه موارد را هماهنگ میکند.

تعمیر ماشین ظرفشویی رو میزی در اسرع وقت

امداد من تعمیر ماشین ظرفشویی رومیزی  را  به دلیل دارابودن شعب در تمام نقاط تهران در اسرع وقت به شما ارائه میکند

 

پیشنهاد ما برای مطالعه:  تعمیر ماشین ظرفشویی در صادقیه

تعمیر ماشین ظرفشویی از جمله موارد تخصصی است که شرکت ها برای نشان دادن حساسیت مربوط به آن از متخصص استفاده میکند.

برای تعمیر ماشین ظرفشویی خود در هر منطقه ای که زندگی می کنید با یکی از شماره های نوشته شده در پایین همین صفحه با ما تماس بگیرید.

تلفن های تماس مرکز تعمیر ماشین ظرفشویی رو میزی آی امداد 

تعمیر ماشین ظرفشویی رو میزی شمال تهران : ۲۲۸۵۲۰۹۵

تعمیر ماشین ظرفشویی رو میزی غرب تهران : ۴۴۰۴۴۳۵۵

تعمیر ماشین ظرفشویی رو میزی شرق تهران : ۸۸۵۲۰۱۷۳

تعمیر ماشین ظرفشویی رو میزی جنوب تهران : ۶۶۱۷۸۷۶۳

 

پیشنهاد ما برای مطالعه:  تعمیر ماشین ظرفشویی کندی 💠 نمایندگی تعمیر ظرفشویی کندی

برای  تعمیر ماشین ظرفشویی، تعمیر ماشین ظرفشویی در تهران، تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی به سایت امداد من مراجعه نمایید.

امتیاز شما

5 پاسخ

  1. واقعا تو این اوضاع راهی به جز تعمیر نمونده هیچی نمیشه خرید مراقب وسایلتون باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *