امداد من
جدیدترین مطالب

تعمیرات دکمه های هود

تعمیرات دکمه های هود

تعمیرات دکمه های هود در سایت امدا من به تحلیل ان میپردازیم.د با مراجعه به سایت امداد من از کادر حرفه ای و مجرب تعمیر هود امداد من کمک بگیرید.

تعمیرات دکمه های هود

هود جز پرکاربردترین وسایل خانه و اشپزخانه است . گاهی اوقات پر مصرف بودن این وسیله ممکن است سبب بروز مشکلاتی در ان شود که به هود یا برند خاصی اختصاص ندارد . ما در این مطلب قصد داریم در مورد تعمیرات دکمه های هود و دلیل اینکه چرا بعضی از صفحات کلید لمسی هود اشپزخانه کار نمیکنند مطالبی را بیان کنیم.

معرفی قطعات هود

قطعات این دستگاه را برای شما معرفی میکنیم تا در صورت بروزمشکل درهود اشپزخانه شما شناسایی دلیل ان و تعمیرات دکمه های هود ساده تر باشد.

  • موتور هود : اصلی ترین قطعه در هود است که وظیفه ان کشش هوا و ذرات معلق به داخل دستگاه است.
  • فیلتر هوا : وظیفه پاکسازی ذرات موجود در هوا را دارد که باید به طور مرنب تمیز شود یا در صورت امکان تعویض شود.
  • لامپ و سرپیچ : برای روشن کردن بالای اجاق گاز و دید بهتر به کار گرفته شده .
  • کلید های لمسی : کلید ها در هود های مدرن به صورت لمسی هستند اما در هود های قدیمی به صورت مکانیکی هستند.
  • برد کنترل :وظیفه جریان و کنترل برق رسانی در دستگاه را بر عهده دارد.
  • برد اصلی : فرمان های الکتریکی را به قطع های مختلف هود ارسال میکند و از قطعه های اصلی ان به شمار میرود.
پیشنهاد ما برای مطالعه:  تعمیر آبگرمکن ایران رادیاتور

کار نکردن صفحه لمسی هود

کار نکردن صفحه لمسی هوشمند هود اشپزخانه و تعمیرات دکمه های هود یکی از مشکلاتی است که ممکن است با ان مواجه شوید . در هود های مدرن به دلیل استفاده از صفحه لمسی مکن است تعمیر انها نیز پیچیده و تخصصی باشد ما در این مقاله قصد داریم از جمله عوامل متعدد و موثر در زمینه از کار افتادن صفحه لمسی هود اشپزخانه و تعمیرات دکمه های هود را بررسی کنیم از این رو اگر به دنبال دلیل کار نکردن تاچ پد هود لمسی خود هستید میتوانید این موارد را مورد بررسی قرار دهید.

۳ عامل اصلی از کار افتادن صفحه لمسی و تاچ پد هود و تعمیرات دکمه های هود:

  • خرابی برد صفحه نمایش
  • اسیب دیدگی تاچ پد
  • خرابی برد الکترونیکی

 

 

خرابی برد صفحه نمایش

یکی از دلایل کار نکردن صفحه لمسی خراب شدن برد صفحه نمایش است . تمام دستورات الکتریکی که ازطریق کلید های لمسی به دستگاه داده میشوند از طریق  برد ان به برد اصلی میرسد از این رو در صورت خراب شدن و اسیب برد صفحه لمسی این کلید ها کار نمیکنند و نیازمند تعمیرات دکمه های هود میباشد.

پیشنهاد ما برای مطالعه:  نمایندگی تعمیرات پکیج مرکوری

در این حالت ابتدا هود را از برق بکشید سپس با رعایت نکات ایمنی پنل هود را باز کنید . باید برد پنل را تست کنید از برقرار بودن جریان برق بین دکمه های برد فرمان و برد اصلی مطمئن شوید.

با توجه به اینکه اتصالات صفحه نمایش هود کار تخصصی است بهتر است از تعمیر کار مجرب در این زمینه بهره مند شوید

تعمیرات دکمه های هود
تعمیرات دکمه های هود

بیشتر بدانید:نمایندگی هود بیمکث در شهرری

اسیب دیدگی تاچ پد

خراب شدن تاچ پد و تاثیر ان بر علملکرد صفحه لمسی به این صورت است که قسمتی از دکمه های تاچ لمسی کار کنند و بقیه خراب باشند که نشان دهنده بروز خرابی در این قطعه است زیرا در صورتی که قطعات اصلی خراب باشند کل این دکمه ها از کار میافتند .

برای تعمیرات دکمه های هود صفحه کلید لمسی باید باز شود و ان را عیب یابی کرد ممکن است اتصالات تاچ پد خراب شده یا قطع شده باشد در غیر این صورت نیاز به تعویض این قطعه در هود را دارید که در این شرایط میتوانید از تعمیرکاران متخصص امداد من کمک بگیرید.

پیشنهاد ما برای مطالعه:  نمایندگی تعمیر لباسشویی نف
تعمیرات دکمه های هود
تعمیرات دکمه های هود

بهتر است بخوانید:نمایندگی هود کن در غرب تهران

خرابی برد الکتریکی

در صورت خرابی برد الکتریکی تمامی دکمه های صفحه نمایش از کار میافتند و صفحه نمایش کامل از کار میافتد. در این حالت ممکن است در پردازنده ی هود مشکلی رخ داده باشد یا اتصالات برد الکتریکی قطع شده باشد .

تعمیرات دکمه های هود
تعمیرات دکمه های هود

کلام اخر

در این مطلب دلایل خراب شدن صفحه لمسی را مرور کردیم که در صورت بروز خطا در دکمه ها و صفحه لمسی میتوانید از این مطالب برای رفع مشکل هود و تعمییرات دکمه های هود استفاده کنید .

اما باید توجه داشت که بیشتر موارد فنی هستند و در صورت وجود حل نشدن مشکل با راهکار های بیان شده ممکن است با باز کردن هود  به ان اسیب برسانید و باعث بیشتر شدن هزینه تعمییر ان هم شوید پس بهتر است با تعمیرات امداد من تماس بگیرد .

امداد من مرکز تخصصی لوازم خانگی از جمله هود  و  تعمیر هود  در تهران است که به تمام نقاط تهران بزرگ شمال تهران جنوب تهران وشرق تهران و غرب تهران خدمات تعمیر لوازم خانگی میباشد.

 

امتیاز شما

13 پاسخ

  1. کار نکردن صفحه لمسی هوشمند هود اشپزخانه و تعمیرات دکمه های هود یکی از مشکلاتی است که ممکن است با ان مواجه شوید

  2. واقعا تعویض و تعمیر دکمه هود یکی از خدماتی است که واقعا هر چند ماه یکبار نیاز به تمدید و تکرار است اما شما با یکبار تعمیرات، این دغدغه رو از بین بردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *