امداد من
جدیدترین مطالب

تعمیر اجاق گاز رومیزی تابان با ۱ سال ضمانت

تعمیرات اجاق گاز رومیزی تابان

ابعاد اجاق‌ گازها بزرگ بوده و همیشه مسئله ساز می‌شود. در زندگی آپارتمانی امروزه و کوچکتر شدن خانه‌ها، به تبع آشپزخانه‌ها هم فضای کمتری در اختیار دارند. اینجاست که پای اجاق گاز های رومیزی به خانه ها باز می شود. امروزه برای درصد زیادی از خانه‌ها اجاق گاز رومیزی تنها انتخاب به حساب می‌آیند. یکی از پرطرفدارترین و باکیفیت ترین اجاق گازهای رومیزی، اجاق گازهای رومیزی تابان است. در این مطلب می‌خواهیم رد رابطه با تعمیر اجاق گاز رومیزی تابان صحبت کنیم و  نقص‌ها و ایراداتی که برای آن رخ می‌دهد را بررسی می‌کنیم.

اجاق گاز های توکار به خاطر ظرافتی که دارا هستند نیاز به مراقبت بیشتری دارند و ممکن است مشکلات بیشتری برای این دسته از وسایل پیش بیاید. تعمیرات اجاق و فر توکار یکی از مواردی است که حتما باید در محل انجام شود و امکان بردن آن به تعمیرگاه نیست. به همین دلیل خیلی از عزیزان ترجیح می‌دهند از تعمیرکاران محلی استفاده کنند. اما باید به این نکته توجه داشت که تعمیرات گاز های رومیزی مبله از تکنولوژی‌های جدیدی استفتده می‌کنند و تعمیر اجاق گاز رومیزی نیاز به تخصص و مهارت بالایی دارد و هر تعمیرکاری از عهده آن بر نمی‌آید. علاوه بر این ممکن است با استفاده از قطعات غیر اصل یا دسته دوم توسط افراد نامعتبر ، اجاق گاز شما اسیب بیشتری هم ببیند.

هزینه تعمیر اجاق گاز رومیزی تابان

قیمت تعمیر اجاق گاز رومیزی تابان در مدل های رومیزی و فردار به چه صورت است؟ هزینه تعمیرات به چه شکل است؟ و …

اینها معمولا سوالاتی هستند که که مشتریان هنگام درخواست خدمات تعمیر اجاق گاز می‌ پرسند. قبل پاسخ دادن به سوالات باید بگوییم که خیالتان راحت باشد چرا که شرکت ما عضو اتحادیه انصاف می باشد و تمامی قیمت ها به صورت کاملا شفاف و منصفانه اعلام می شود.

در وهله ی اول هزینه تعمیرات به تعداد خدماتی که ارائه می شود بستگی دارد. مثلا اگر مشکل دستگاه شما با تعویض شیشه اجاق گاز حل شود شما باید قیمت شیشه اجاق گاز به علاوه اجرت تعمیر کار را بپردازید. هرگونه خدمات اضافی و قطعات تعویضی به مبلغ نهایی فاکتور شما اضافه خواهد شد. برای تعمیر اجاق گاز رومیزی تابان با همکاران ما تماس بگیرید.

شرکت ما با استفاده از تعمیرکاران مجرب و باتجربه و همچنین استفاده از قطعات اورجینال و اصلی کارخانه آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز می باشد.

بیشترین علت مراجعه برای تعمیرات اجاق گاز رومیزی تابان

تعمیرات اجاق گاز رومیزی تابان
تعمیرات اجاق گاز رومیزی تابان

دلایل وجود نداشتن شعله در اجاق گاز رومیزی تابان

  1. خارج شدن تنظیمات ترموکوپل
  2. به وجود اومدن نقص در فندک گاز
  3. گاز ورودی
  4. ایراد در برد ها و مدارات الکتریکی
  5. مشکل در سنسورهای دما

نمایندگی گاز تابان

مشکلات ترموکوپل و تعمیر اجاق گاز رومیزی تابان

ترموکوپل در اصل سیستم مخافظت کننده گاز خروجی از شیر های اجاق گاز می باشد. به این صورت کار می‌کند که وقتی سر سیم آن گرما می‌بیند خواصیت الکترومغناطیسی ضعیفی در آن برقرار می‌شود، که دو سر ترموکوپل را به هم چسبیده و باز می‌کند تا پیستونی که مسیر خروج گاز را مسدود کرده کنار رود. به همین خاطر است زمانی که غدایی سر می‌رود و یا باد شعله را خاموش می‌کند، سر سیم ترموکوپل سرد و جریان گاز بسته می‌شود . اما ایجاد نقص در ترموکوپل باعث می شود زمانی که میخاهید گاز را روشن کنید سیم گرم نشود و جریان گاز ادامه پیدا نکند .

پیشنهاد ما برای مطالعه:  تعمیر اجاق گاز در کامرانیه

تعمیر جرقه نزدن فندک اجاق گاز رومیزی تابان

وقتی که فندک اجاق گاز رومیزی تابان جرقه نمی‌زند، می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد. ابتدایی ترین آن که باید چک شود این است که قفل کودک فعال نباشد. قفل کودک برای بالا رفتن ایمنی مخصوصا زمان‌هایی که کودکان تنها هستند تعبیه شده و با فعال بودن آن اجاق فندک نمی زند. مرطوب بودن شعله‌ها و یا انسدادها نیز از دیگر دلایل است که نیاز به تعمیر اجاق گاز رومیزی تابان نیاز پیدا می کند.

نمایندگی گاز تابان

ورود گاز

برخی مواقع حتی با جرقه زدن فندک هم اجاق‌ها روشن نمی شود. در این موارد ایراد از گاز ورودی به اجاق رومیزی است که در گام اول باید اتصالات شلنگ گاز از هر سمت بررسی شود و تا شدگی ایی در طول شلنگ رخ نداده باشد. اگر پس از بررسی این موارد همچنان مشکل برطرف نشده بود باید انرا به یک تکنسین متخصص نشان دهید .

تعمیر بردها و سنسورها اجاق گاز رومیزی تابان

اگر بردها و مدارات الکتریکی گاز رومیزی تابان مشکلاتی پیدا کند ممکن است هنگام کار کردن به ناگهان گاز خاموش شود و یا در روشن شدن آن ایراداتی به وجود بیاید که حتما باید توسط یک سرویس کار متخصص در این زمینه بررسی شود. تیم امداد من با سال ها تجربه و اعتبار بدست آمده از رضایت شما با نمایندگی‌های متعدد در غرب، شرق، شمال و جنوب تهران آماده خدمت رسانی در کمترین زمان و با کمترین هزینه است. در صورت به وجود آمدن هرکدام از این مشکلات یا هر ایراد دیگری، شما عزیزان با تماس با شماره ۰۲۱۲۲۸۵۲۰۹۵ از مشاوره رایگان تکنسین ‌ای تیم امدادمن بهره مند شوید تا صورت امکان خودتان مشکل به وجور امده را برطرف کنید و در غیر این صورت در سریعترین زمان ممکن از خدمات تعمیراتی امداد من در منزل خود استفاده کنید.

 

۴.۱/۵ - (۱۰ امتیاز)

14 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *