امداد من
جدیدترین مطالب

نمایندگی تعمیرات پکیج مرکوری

تعمیر پکیج مرکوری

خدمات شرکت امداد من برای تعمیر پکیج مرکوری شامل بررسی و تشخیص عیب، تعمیر و تعویض قطعات، تعمیرات پیشگیرانه، رفع نشتی‌ها و گاز رفتگی‌ها، تنظیم و تعمیر کنترل‌های الکترونیکی و تعمیرات تخصصی در صورت بروز مشکلات جدی می‌شود.

از دیگر خدمات این شرکت می‌توان به مشاوره در خرید و نصب پکیج مرکوری، سرویس دوره‌ای و تعمیرات پیشگیرانه در فصول سرد سال، نصب و راه اندازی سیستم‌های گرمایشی و آبگرمکن، تعمیر و سرویس رادیاتورها و شوفاژها و … اشاره کرد.

شرکت امداد من با تیمی از متخصصان و تکنسین‌های مجرب و با استفاده از تجهیزات و وسایل پیشرفته، خدماتی با کیفیت و قیمت مناسب را در زمینه تعمیرات پکیج مرکوری به مشتریان خود ارائه می‌دهد

تیم تخصصی تعمیرات پکیج شرکت امداد من، با داشتن تجربه و مهارت لازم در تعمیر و سرویس دهی به پکیج های دیواری و زمینی، به شما کمک خواهند کرد تا در کمترین زمان ممکن، مشکلات پکیج شما را برطرف کنند.

خدماتی که تیم تعمیرات پکیج شرکت امداد من به شما ارائه می‌دهد، شامل موارد زیر می‌شود:

نصب پکیج دیواری و زمینی با رعایت استانداردهای ایمنی و بهداشتی

راه اندازی پکیج و تست کامل سیستم گرمایشی

تعمیر و سرویس دهی پکیج در صورت بروز خرابی و عدم عملکرد بهینه

تعویض قطعات پوسیده و آسیب دیده

بازدید فنی دوره ای و پیشگیرانه برای بررسی وضعیت سیستم گرمایشی

مشاوره رایگان در خصوص نحوه استفاده بهینه از پکیج گرمایشی

تیم تعمیرات پکیج شرکت امداد من با داشتن تجربه کافی در تعمیر انواع پکیج های گرمایشی، قادر است تا مشکلات شما را در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف کرده و به شما خدمات ایمن و قابل اطمینانی ارائه دهد.

اگر شما هم در نیاز به تعمیر پکیج مرکوری هستید، می‌توانید با شرکت امداد من تماس بگیرید و با کمک تیم تخصصی ما، به مشکلات پکیج خود پایان دهید.

نمایندگی تعمیر پکیج مرکوری

همچنین شرکت امداد من در تعمیرات پکیج مرکوری، از قطعات اصلی و باکیفیت استفاده می‌کند تا از عمر و کارایی بالای پکیج پس از تعمیر، اطمینان حاصل کند.

علاوه بر این، شرکت امداد من خدمات نصب، راه اندازی و سرویس پکیج مرکوری را نیز ارائه می‌دهد. در صورتی که قصد نصب پکیج مرکوری را دارید، کارشناسان شرکت امداد من می‌توانند شما را در انتخاب پکیج مناسب برای نیازهای شما راهنمایی کنند و پس از نصب، پکیج را به بهترین شکل ممکن راه اندازی کنند.

همچنین، برای حفظ عمر و کارایی پکیج، توصیه می‌شود که در بازه‌های منظم، سرویس و تعمیر پکیج انجام شود. در این صورت، احتمال خرابی و مشکلات زیادی کاهش خواهد یافت و مصرف انرژی نیز کاهش خواهد یافت.

در کل، تعمیرات پکیج مرکوری نیاز به تخصص و تجربه دارد و بهتر است این کار را به کارشناسان مجرب و متخصص شرکت امداد من بسپارید.

بهتر است بدانید:

نمایندگی تعمیرات پکیج مرکوری

تعمیر پکیج مرکوری،پکیج از جمله لوازم گرمایشی است که در ساختمان‌های جدید، جایگزین موتورخانه شده است؛
از پکیج برای گرم کردن آب حمام و سرویس بهداشتی، رادیاتورها و شوفاژ و تامین آب گرم مصرفی استفاده می‌شود

با وجود پکیج، دیگر نیاز نیست در ساختمان، فضایی را برای ساخت موتورخانه درنظر گرفت و در نتیجه، هزینه‌های سرویس و رسیدگی به موتورخانه هم کاسته خواهد شد.

پکیج هم مانند آبگرمکن و حتی موتورخانه دچار خرابی و مشکل می‌شود که در این صورت باید هرچه‌ سریع‌ تر نسبت به تعمیر آن اقدام کنید.

شرکت امداد من تمامی خدماتی که برای نصب، راه اندازی، سرویس و تعمیر انواع پکیج‌ های دیواری و زمینی انجام می‌شود را به بهترین شکل ممکن توسط کارشناسان مجرب و متخصص تعمیر پکیج ارائه می‌هد. این شرکت نمایندگی تعمیرات پکیج مرکوری است.

نمایندگی تعمیر پکیج مرکوری
نمایندگی تعمیر پکیج مرکوری

نمایندگی تعمیرات پکیج مرکوری

به دلیل پیچیدگی ساختار شماتیک پکیج های دیواری مرکوری و استفاده از تکنولوژی روز دنیا در محصولات این شرکت تعمیرات این نوع از پکیج ها فقط باید توسط متخصصین دوره دیده و آموزش دیده صورت بگیرد.

تعمیرکار پکیج مرکوری شرکت امداد من از سایر تعمیرکاران پکیج مستثنی می‌کند .

دارا بودن قطعات یدکی اورجینال مرکوری می‌باشد که فقط توسط شرکت مرکوری عرضه می‌شود.

بهتر است بخوانید:تعمیر پکیج در گیشا

معرفی شرکت مرکوری

حتما شما هم نام و برند مرکوری را شنیده‌اید و با محصولات آن آشنایی دارید.

برند مرکوری از شرکت‌های بسیار قدیمی در ایتالیا است و محصولات گرمایشی تولید می کند. محصولات گرمایشی این برند در چند کشور آسیایی و اروپایی مونتاژ و تولید می گردد و تحت لیسانس کمپانی ایتالیا می باشد.

مرکوری سالهاست که در ایران هم فعالیت می کند و به دلیل تقاضای گسترده بازار، تولید این محصولات در داخل کشور انجام می گردد و به بازار عرضه می شود.

این برند خوشنام کار خود را با تولید و ساخت بهترین پکیج های دیواری و مخزنی آغاز کرد. شرکت مرکوری اکنون تبدیل به یکی از شرکت های بزرگ در این زمینه شده است و توانسته است سطح کیفیت محصولات خود را به قدری بالا ببرد که صادرات خوبی به کشورهای منطقه داشته باشد.

پکیج‌ مرکوری دارای کارایی عالی می‌باشند زیرا در ساخت آنها از قطعات اصلی و اورجینال بهره گرفته شده است، در نتیجه با تنوع زیاد و کیفیت عالی و فوق العاده‌ ارائه می شوند همین امر سبب شده است که این پکیج‌ها بسیار پرطرفدار ‌باشند.

همچنین قابل توجه است که این پکیج با مصرف سوخت کمتر و جلوگیری از هدر دادن انرژی، جهت تامین سیستم آب گرم مصرفی و تولید گرمایش مطلوب ، در رده محصولات کم مصرف قرار می‌گیرد.

این مزیت در پکیج‌های منحصر به فرد این برند خوشنام، باعث شده است که بیشترین سازگاری را برای سیستم گرمایش از کف دارا می‌باشد.

انواع پکیج مرکوری سال هاست به عنوان یک برند معروف شناخته شده هستند و طرفداران زیادی دارند. همین امر هموطنان را ترغیب می‌کند که در انتخاب خود پکیج مرکوری را یکی از اولین انتخاب‌های خود قرار دهند.

شرکت نامی مرکوری نمایندگی‌های بسیار زیادی برای تعمیر پکیج مرکوری و همچنین انجام اقدامات لازم برای سرویس پکیج مرکوری را در سطح همه شهرهای ایران دارد. به این منظور می توانید با همکاران ما در شرکت امداد من تماس بگیرید.

 

مزیت های استفاده از پکیج

  • صرفه اقتصادی، کاهش هزینه­ ها نسبت به موتورخانه ها و …
  • عدم نیاز به فضاهای بزرگ ، بر خلاف موتورخانه که یک اتاق بزرگ را شامل می شود ، فضای مورد نیاز پکیج یک قفسه بیشتر نیست.
  • راندمان بالا در مصرف انرژی و کارکرد
  • دارای ایمنی بالا
  • سرویس ، نگه داری و تعمیر رایج تر پکیج ها
  • وجود سیستم گرمایشی جداگانه و مجزا برای هر واحد ساختمان و تنظیمات جداگانه
  • حذف لوله کشی های گسترده و هزینه بر در ساختمان ها

بهتر است بدانید:تعمیر پکیج گلدیران

نمایندگی تعمیر پکیج در تهران
نمایندگی تعمیرات پکیج مرکوری

نکات نگهداری و نمایندگی تعمیرات پکیج مرکوری

تعمیر و نگهداری پکیج بسیار مهم است، اما اغلب توسط صاحبان خانه ها نادیده گرفته می شود.

تعمیر و تعویض پکیج ها نه تنها پرهزینه هستند، بلکه زمانی که به طور موثر کار نمی کنند، هزینه بیشتری برای کارکردن شما خواهند داشت و حتی می توانند سلامت خانواده شما را به خطر بیندازند.

در اینجا چند نکته ساده برای نگهداری پکیج وجود دارد که هر صاحب خانه باید در نظر داشته باشد.

  • پکیج را هر سال سرویس کنید.

برای اینکه پکیج خود را در بهترین حالت خود نگه دارید، از خرابی جلوگیری کنید،

طول عمر آن را به حداکثر برسانید، صورتحساب های گرمایشی را پایین نگه دارید و اطمینان حاصل کنید که توسط گارانتی سازنده محافظت می شود،

باید هر ساله به صورت حرفه ای سرویس شود. این کار باید توسط یک تکنسین مجرب تعمیر پکیج مرکوری انجام شود که می تواند بررسی کند که همه عناصر در شرایط کار ایمن هستند و مشکلات کوچک را قبل از تبدیل شدن به خرابی های ناخوشایند و پرهزینه شناسایی کند.

  • فشار پکیج را بررسی کنید.

برای اینکه بتوانید آب گرم را در اطراف لوله ها و رادیاتورهای خانه خود به گردش درآورید، پکیج باید در فشار مناسب تنظیم شود.

شما باید گیج فشار را بررسی کنید تا مطمئن شوید طبق دستورالعمل های کاربر سازنده در سطح صحیح کار می کند.

این معمولا بین ۱ تا ۲ بار است. اگر فشار خیلی کم یا خیلی زیاد است، می توانید خودتان آن را تنظیم کنید یا از نمایندگی تعمیر پکیج مرکوری کمک بخواهیذ.

  • رادیاتورها را هر سال (حداقل) هواگیری کنید.

با گذشت زمان هوا ممکن است در رادیاتور شما محبوس شود. این حفره های هوا از گرم شدن کامل رادیاتور جلوگیری می کند و ممکن است لکه های سرد وجود داشته باشد.

شما می توانید این هوا را با خونریزی رادیاتورها آزاد کنید.

گاهی اوقات افراد روی دریچه های رادیاتور رنگ می کنند که تنظیم آنها را بسیار دشوار می کند.

مقداری نیرو ممکن است برای شل کردن آن کافی باشد، اما در غیر این صورت، یک تعمیرکار پکیج مرکوری می‌تواند به شما کمک کند.

  • رادیاتورها را متعادل کنید.

اگر رادیاتورهایی که در دورترین فاصله از پکیج قرار دارند و خنک تر از رادیاتورهای نزدیک دیگ هستند، ممکن است لازم باشد آنها را متعادل کنید. متعادل کردن رادیاتورها به آسانی تخلیه کردن آنها نیست، اما می تواند به گرمای یکنواخت سیستم در سراسر خانه کمک کند.

مشکلات متداول پکیج مرکوری

  • پکیج صدای زیاد میدهد.
  • پکیج روشن نمیشود.
  • موتور رادیاتور کار نمیکند.
  • صفحه دیجیتالی پکیج خراب شده است.
  • برد الکترونیکی خراب شده است.
  • پکیج سوراخ شده و آب میدهد.

بیشتر بدانید:تعمیر پکیج ال جی در تهران

منبع ایرادات و راه حل های پکیج مرکوری

۱- انفجاری روشن شدن پکیج :

اولین بررسی پس از بروز این مشکل ، اطمینان از تنظیم بودن فشار گاز است. علاوه بر آن باید مطمئن شوید که فاصله جرقه زن و مشعل ۵ میلی متر است. مورد دیگری که این مشکل را به وجود می آورد خراب بودن دودکش پکیج مرکوری است. در موارد کمی نیز انسداد سوراخ های مشعل یا عدم کارایی الکترو جرقه زن این مشکل را ایجاد می کند.

۲- سرد بودن رادیاتور ها :

اگر فقط رادیاتور سرد است و مشکلی با سرد شدن آب دیده‌نمی شود. اول باید پمپ چک شود که خراب‌نشده باشد. علاوه بر آن اگر سوپاپ بای باز بماند این مشکل ایجاد می شود. خرابی یا نقص در عملکرد ترموستات و سنسور شوفاژ نیز معمولا از ایراداتی است که باعث سرد شدن رادیاتور ها می شود. اگر پکیج مرکوری شما از نوع دو مبدل است ، ممکن است خرابی ایجادشده ناشی از خرابی شیر موتوری سه راه باشد.

۳-گرم نشدن مناسب آب توسط پکیج :

اولین احتمال در این حالت خراب شدن NTC می باشد. علاوه بر آن خرابی شیر سه راهه نیز از عوامل مهم این ایراد است. اگر این دو قسمت مشکلی نداشتند. خراب شدن پمپ سیرکولاتور باید چک شود. در نهایت از سلامتی برد کنترل نیز باید مورد بررسی قرار گیرد. به این مورد دقت داشته باشید که اگر هیچ یک از عوامل گفتته شده وجود نداشت ، گرم نبودن آب می تواند عامل های خارجی داشته باشد و ربطی به عدم کارکرد مناسب پکیج مرکوری نداشته باشد.

۴- کم شدن فشار آب پکیج :

این مشکل به دلیل وجود هوا در مدار گرمایش ایجاد می شود. برای حل آن باید پکیج را هواگیری کنید. برای این کار بهتر است از تکنسین ها کمک بگیرید. تکنسین های  امداد من می توانند شما را در این راه همراهی کنند.

نمایندگی تعمیرات پکیج مرکوری
نمایندگی تعمیرات پکیج مرکوری

 

قطعات پکیج مرکوری

برای شناخت بهتر سیستم پکیج و عیب یابی مناسب در صورت خرابی و عدم کارکرد مناسب . بهتر است با قطعات تشکیل‌ دهنده ، وظایف و فرآیندهای مربوط به آن ها آشنا باشید. در این صورت اگر در قسمتی از کارکرد پکیج مشکلی ایجاد شد خیلی راحت می توانید تشخیص دهید ایراد به وجودآمده ناشی از عیب کدام قسمت می باشد.

در پکیج مرکوری قطعات را به طور کلی می توان در دو گروه قرار داد : ۱- قطعات الکترونیکی و ۲- قطعات مکانیکی که در این تقسیم بندی قطعات الکترونیکی خودشان به سه دسته جداگانه تقسیم می شوند :

۱- بردها : بردها وظیفه کنترل کردن و اجرای برنامه هایی که در آن ها ذخیره می شوند را به عهده دارند.

۲- قطعات فرمان بردار : این قطعات فقط به فرمان برد کنترل ، وظایفی که دارند را طبق برنامه انجام می دهند. این قطعات معمولاً از برق ۱۱۰ و ۲۲۰ ولت تغذیه می شوند.

۳- قطعات فرمان رسان : توسط این قطعات هنگامی که تغییری در پکیج و فرایند کاری آن ایجاد می شود ، این تغییرات به برد کنترل گزارش می شود. با توجه به گزارشات ارسال‌شده توسط این قطعات ، برد کنترل فرمان لازم را به بقیه قسمت ها ارسال می کند.

قطعات تشکیل دهنده پکیج مرکوری

  • کیت جرقه زن ها
  • فن
  • پمپ آب
  • شیر سه طرفه
  • ورودی شهر ۲۲۰۷
  • بوبین شیر گاز
  • خروجی و ورودی ترانس منبع تغذیه
  • پرشر فن
  • فیوز حد
  • ماژولار شیر گاز
  • یون حسگر
  • فلو سنسور
  • گیج و پرشر آب دیجیتال
  • سوکت دیس پلی
  • NTC گرمایش و آب گرم مصرفی
  • ترموستات اتاقی

هر بخش از سیستم پکیج و یا قطعات پکیج ممکن است دچار خرابی و یا نقص شود. با وجود این مشکلات ممکن است بازدهی و کارکرد پکیج مناسب نباشد. برای تشخیص خرابی و رفع آن بهتر است با متخصصان و تعمیرکاران ماهر در نمایندگی تعمیرات پکیج مرکوری تماس بگیرید. چرا که پکیج وسیله ای خطرناک است و در صورت اشتباه شما می تواند خطرات زیادی را ایجاد کند.

بهتر است بدانید:تعمیر پکیج غرب تهران

مراحل خدمت رسانی نمایندگی تعمیرات پکیج مرکوری

پس از تشخیص مشکل و یا عدم کارکرد پکیجتان بهتر است خودتان اقدام به تعمیر یا تعویض قطعات آن نکنید.

این کار ممکن است آسیب های بیشتری به دستگاه وارد کند و هزینه زیادی برای شما بتراشد.

بهترین کار تماس با نمایندگی است که تکنسین های ماهر به محل مورد نظر شما اعزام می شوند.

در ابتدای هر کاری تکنسین به دقت تمام قسمت های پکیج را با توجه به توضیحات شما از مشکل به وجود آمده ، بررسی و چک می کنند.

پس از بررسی کلی و تشخیص مشکل به وجود آمده ، حدود هزینه ای که برای تعمیر و یا تعویض قطعات مشکل دار مورد نیاز است به شما اعلام می گردد و در صورت توافق و کسب اجازه ، مراحل بعدی انجام می شود.

در مرحله بعدی یعنی پس از تشخیص خرابی و ایراد های به وجود آمده ، در ابتدا سعی می شود برای کاهش هزینه ها قطعات تعمیر شود .

زیرا تعویض قطعه معمولا از تعمیر آن هزینه بر تر است. البته در صورت نیاز و خرابی کامل قطعه مورد نظر و نیاز حتمی به تعویض آن ، تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات پکیج مرکوری قطعات با کیفیت و اصل را در اختیار شما قرار خواهند داد.

در امداد من تعمیرات و سرویس پکیج به همراه ضمانتنامه می باشد و می توانید اعتماد کامل به اصل و دقیق بودن آن ها داشته باشید.

نمایندگی تعمیرات پکیج مرکوری
نمایندگی تعمیرات پکیج مرکوری

نمایندگی تعمیرات پکیج مرکوری

کدهای خطای پکیج مرکوری

کدهای خطا پکیج مرکوری هنگامی بر روی صفحه نمایش ظاهر می شوند که پکیج دچار ایراد شده باشد و این خطا ها باعث می شود که شما به راحتی به مشکلات پکیج پی برده و در سریع ترین زمان این ارورها را از بین ببرید تا پکیج به صورت صحیح به کار خود ادامه دهد. در صورت نیاز به تعمیرات با نمایندگی تعمیرات پکیج مرکوری تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیرات پکیج مرکوری
نمایندگی تعمیرات پکیج مرکوری

تعمیر برد الکترونیکی پکیج مرکوری

برد پکیج در واقع یکی از مهم‌ترین بخش‌های پکیج است که وظیفه فرمان دادن به قسمت‌های دیگر دستگاه را بر عهده دارد.

مغز و فرمانده اصلی پکیج شما که اگر به درستی کار نکند، عملکرد همه اجزای دستگاه دچار اختلال خواهد شد؛ مشکل در برد پکیج ایران رادیاتور ممکن است با علائم مختلفی بروز کند.

ممکن است مشکلی در عملکرد یک قطعه مشاهده کنید و یا بر روی صفحه نمایش،خطایی مشاهده کنید که احتمالاً به برد مربوط می‌شود توجه داشته باشید که تعمیر برد پکیج امری بسیاری تخصصی و حساس است و باید به دست افرادی ماهر انجام شود.

بسیاری از افراد و تکنسین‌ها قادر به انجام این کار نیستند و به همین منظور باید حتماً مطمئن شوید که فرد از مهارت کافی برخوردار باشد.

چنانچه به فردی ماهر برای این کار نیاز دارید می‌توانید از همکاران نمایندگی تعمیرات پکیج مرکوری،شرکت امداد من کمک بگیرید.

تعمیر پکیج اخگر

پکیج مرکوری روشن نمیشود

روشن نشدن پکیج علل زیادی می‌تواند داشته باشد؛ در صورتی که پکیج روشن نشد اول از همه آن را ریستارت کنید.

اغلب مواقع با یک ری استارت ساده پکیج دوباره به کار میفتد؛ اگر با ریستارت مشکل برطرف نشد شوفاژ را هواگیری کنید.

فشار پکیج را چک کنید

معمولا روی پکیج فشار نرمال دستگاه را می‌نویسد و این فشار نباید از محدوده مشخص شده بیش‌تر یا کم‌تر باشد؛ همه پکیج‌ها مجهز به سیستم خاموش کن خودکار هستندو در صورتی که فشار پکیج از محدوده نرمال خارج شود پکیج خاموش می‌شود و باید فشار آن را تنظیم کنید.

تنظیم فشار پکیج هم کار بسیار آسانی است و خودتان در خانه می‌توانید این کار را انجام دهید.

در نظر داشته باشید که افت فشار پکیج کاملا عادی است و این اتفاق می‌تواند هر چند هفته یک بار هم رخ دهد.

شما می‌توانید از طریق شیر فشار آب که کنار نشانگر فشار پکیج است فشار آن را تنظیم کنید.

البته بعضی مواقع افت فشار به خاطر نشتی آب یکی از رادیاتورها رخ می‌دهد که در این صورت باید از یک متخصص کمک بگیرید؛ همچنین اگر بلافاصله بعد از تنظیم فشار دوباره افت فشار رخ داد از یک متخصص کمک بگیرید.

وجود رسوب در لوله‌ها

یکی از علل شایع روشن نشدن پکیج رسوب گرفتن لوله‌های پکیج است؛ این مشکل به علت سختی آب رخ می‌دهد و اگر به موقع اقدام به رسوب زدایی نکنید منجر به مشکلات بیش‌تری می‌شود.

برای رسوب زدایی از پکیج لازم نیست حتما از یک متخصص کمک بگیرید و می‌توانید این کار را خودتان در خانه هم انجام دهید.

البته از آن جایی که پیشگیری بهتر از درمان است پیشنهاد می‌کنیم که از قبل با نصب فیلترهای تسویه مانع تشکیل رسوب شوید.

پکیج مدام روشن و خاموش می‌شود

خاموش روشن شدن پکیج عموما با هواگیری یا رسوب زدایی برطرف می‌شوند.

از دلایل دیگری که ممکن است منجر به این مشکل شود خراب بودن پمپ پکیج است؛ اگر پمپ نتواند آب کافی به پکیج برساند این اتفاق رخ می‌دهد.

در صورتی که تعداد رادیاتورها کم‌تر از میزان استاندارد باشد و یا میزان گردش آب کافی نباشد هم این اتفاق می افتد که با افزایش تعداد رادیاتورها و بازتر کردن شیر مدار آب این مشکل برطرف می‌شود.

شیر تنظیم گاز پکیج هم می‌تواند یکی از علل خاموش و روشن شدن پکیج باشد؛ البته شیر گاز به ندرت باعث قطع یک باره گاز می‌شود و عمدتا این مشکل ناشی از تنظیم نبودن ورودی هوا و گاز به پکیج دیواری است که در نهایت منجر به تنظیم نبودن شعله می‌شود.

مجموعه ما با داشتن کادری مجرب و با تجربه آماده خدمت رسانی در زمینه های تعمیر پکیج،سرویس پکیج و نصب پکیج در سراسر استان تهران به شما شهروندان تهرانی می باشد.

بیشتر بدانید:تعمیرکار پکیج اخگر

نمایندگی تعمیرات پکیج مرکوری
نمایندگی تعمیرات پکیج مرکوری

دلیل توصیه به سرویس سالیانه چیست ؟

دستگاه در طول کارکرد خود بی شک دچار فرسودگی و آسیب های متفاوتی خواهد بود. برخی از این آسیب ها در زمان های اولیه شروع باعث اختلال خیلی محسوس و یا جلوگیری از عدم کارکرد پکیج نمی شود . اگر این آسیب ها و مشکلات در همان زمان های اولیه ایجاد شناسایی و رفع شوند . به طول عمر پکیج اضافه می کنند . و اینگونه تعمیر پکیج مرکوری کاری خیلی دشوار نخواهد بود.

در سرویس های سالانه ، سرویس پکیج توسط تکنسین های تعمیر پکیج مرکوری انجام شده و تمام اجزای پکیج بررسی می شود. در صورت نیاز به تعمیر ، تعویض و حتی تمیز کردن اجزای مختلف ، این کار به خوبی انجام شده و از آسیب های آینده جلوگیری می شود. نمایندگی تعمیرات پکیج مرکوری ای امداد این کار را برای شما انجام خواهد داد

یکی دیگر از دلایل مهم برای اقدام به سرویس سالیانه پکیج ، اطمینان از ایمنی آن می باشد. ممکن است در ظاهر کارکرد خیلی خوبی از پکیج دیده شود. اما در اصل به دلیل وجود مشکلاتی در عملیات سوختن ، گاز کربن منو اکسید منتشر شود. این ایراد به راحتی قابل تشخیص نیست . زیرا گاز کربن منو اکسید گازی بی بو ، بی رنگ و بدون طمع است اما سمی ! پس در سرویس های سالانه در صورت وجود این مشکل ، به رفع آن پرداخته می شود.

 

هزینه تعمیر پکیج در نمایندگی تعمیرات پکیج مرکوری

همان طور که گفته شد این پکیج ها ، نوع تخصصی و بسیار کاربردی هستند. تعمیر پکیج مرکو ری یا سرویس آن ها با توجه به مشکلات و ایرادات موجود و منبع آن ها می تواند متفاوت باشد. گاهی ایراد تنها از قطعه ای کوچک است که با تعمیر یا تعویض آن کارکرد خوبی دیده می شود. اما گاهی خرابی پکیج تخصصی بوده و نیاز مند تکنسین های ماهر برای تعمیر آن است. در این حال با توجه به میزان خدمات تکنسین و هزینه قطعات تعویض شده ، هزینه نهایی توسط نمایندگی تعمیرات پکیج مرکوری مشخص خواهد شد.

 

مزیت های نمایندگی پکیج مرکوری شرکت امداد من:

  • تکنسین های مجرب و متخصص
  • دارای شعب در سراسر تهران و کرج
  • استفاده از قطعات اورجینال و اصلی شرکتی
  • ضمانت ۱۸۰ روزه قطعات و خدمات
  • حضور یکساعته و تعمیر ۱۰۰% در محل شما
  • پیگیری رضایتمندی مشتری توسط شرکت پس از حضور تکنسین
  • نرخ اتحادیه + فاکتور رسمی شرکتی

تعمیر در محل

تعمیر پکیج در تهران همراه با متخصصین
تعمیر پکیج در نمایندگی تعمیرات پکیج مرکوری امداد من

نظر آقای پازوکی درباره تعمیرات پکیج مرکوری

بهتر است بدانید:تعمیر پکیج پلار 

 

خدمات تعمیرات امداد من به صورت ۲۴ ساعته است زیرا مراکز معتبر تعمیرات تعطیلی ندارند و در هر جای تهران که هستید در تمام ساعات با شماره ۰۲۱۲۲۸۵۲۰۹۵ تماس بگیرید.

رضایت مشتری هدف امداد من است و بعد از تعمیرات گارانتی ۳۶۵ روزه تقدیم خواهد شد و در طی این ۱۲ ماه می توانید مشکلات بوجود آمده را با شماره تماس ما و تیم فنی در میان بگذارید و همکاران ما مشکل بوجود آمده را حل خواهند کرد.

هزینه تعمیرات لوازم خانگی بسته به مشکل بوجود آمده و قطعات مورد نیاز و… توسط تعمیرکاران لوازم خانگی امداد من اعلام می شود و ابتدا باید مشکل بوجود آمده مورد بررسی قرار بگیرد، امداد من کمترین هزینه را بابت تعمیرات در نظر می گیرد و نگران هزینه تعمیرات لوازم خانگی خود نباشید.

زمان مراجعه تعمیرکار به منزل شما با هماهنگی شما خواهد بود و بهترین تکنسین فنی تعمیرات به منزل شما اعزام خواهد شد.

نمایندگی شرکت آی امداد با داشتن تیمی از تعمیرکاران با تجربه و دانش فنی لازم، خدماتی را در خصوص پکیج مرکوری ارائه می دهد که باعث می شود پکیج شما همواره در بهترین حالت عملکرد باشد. از جمله خدماتی که شرکت آی امداد در خصوص پکیج مرکوری ارائه می دهد، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱- نصب و راه‌اندازی پکیج مرکوری در محل مورد نظر شما

شرکت آی امداد با داشتن تعداد زیادی تعمیرکار با تجربه و دانش فنی لازم، خدمات نصب و راه‌اندازی پکیج مرکوری را نیز ارائه می دهد. در این خدمات، تعمیرکاران شرکت آی امداد پکیج مرکوری را در محل مورد نظر شما نصب و راه‌اندازی می کنند و در صورت نیاز، به راه‌اندازی سیستم گرمایشی شما کمک می کنند.

۲- تعمیرات فوری و اضطراری پکیج مرکوری

شرکت آی امداد با داشتن تعداد زیادی تعمیرکار با تجربه و دانش فنی لازم، خدمات تعمیرات فوری و اضطراری پکیج مرکوری را نیز ارائه می دهد. در صورت بروز هرگونه مشکل و خرابی در پکیج مرکوری شما، تعمیرکاران شرکتآی امداد در کمترین زمان ممکن به محل شما می‌رسند و تعمیرات فوری لازم را انجام می‌دهند تا مشکل شما به سرعت حل شود و شما بتوانید از خدمات گرمایشی‌تان بهره مند شوید.

۳- سرویس دوره‌ای پکیج مرکوری

شرکت آی امداد با توجه به اهمیت نگهداری پکیج مرکوری و حفظ کارایی آن، سرویس دوره‌ای پکیج مرکوری را نیز به صورت منظم و با قیمت مناسب ارائه می‌دهد. در این سرویس، تعمیرکاران شرکت آی امداد به صورت دوره‌ای، پکیج مرکوری شما را مورد بررسی قرار می‌دهند ودر صورت نیاز، تعمیرات و تنظیمات لازم را انجام می دهند. این سرویس باعث جلوگیری از خرابی‌های پیشگیرانه پکیج مرکوری و افزایش عمر مفید آن می‌شود.

۴- تعویض قطعات پکیج مرکوری

در صورتی که قطعات پکیج مرکوری شما به دلیل کارکرد طولانی مدت، خراب شده یا نیاز به تعویض دارند، شرکت آی امداد با توجه به داشتن قطعات اصلی و با کیفیت، خدمات تعویض قطعات پکیج مرکوری را به شما ارائه می‌دهد تا با تعویض قطعات خراب شده، به بهترین شکل ممکن از پکیج مرکوری‌تان بهره ببرید.

۵- خدمات نگهداری پکیج مرکوری

شرکت آی امداد با توجه به اهمیت نگهداری پکیج مرکوری و حفظ کارایی آن، خدمات نگهداری پکیج مرکوری را نیز به صورت دوره‌ای و منظم ارائه می‌دهد. در این خدمات، تعمیرکاران شرکت آی امداد به صورت دوره‌ای، پکیج مرکوری شما را مورد بررسی قرار می‌دهند و در صورت نیاز، تعمیرات و تنظیمات لازم را انجام می دهند تا پکیج مرکوری شما همواره در بهترین حالت عملکرد باشد و مشکلات پیشگیرانه آن را رفع کنندهمچنین، شرکت آی امداد با داشتن تجهیزات پیشرفته و نرم‌افزارهای متنوع، خدمات مشاوره و پشتیبانی فنی را نیز به مشتریان خود ارائه می دهد. تعمیرکاران شرکت آی امداد با توجه به دانش فنی خود، به مشتریان خود در خصوص استفاده بهینه از پکیج مرکوری و راه حل های مناسب برای مشکلات مختلف آن کمک می کنند. همچنین با ارائه خدمات پشتیبانی فنی، شرکت آی امداد به مشتریان خود امکان ارتباط مستقیم با تعمیرکاران خود را فراهم می کند تا در صورت بروز هرگونه مشکل و خرابی در پکیج مرکوری، بتوانند به سرعت با تعمیرکاران شرکت آی امداد تماس گرفته و از خدمات پشتیبانی فنی آنها بهره مند شوند.

شرکت آی امداد با داشتن تیمی با تجربه و دانش فنی لازم، خدماتی را در خصوص پکیج مرکوری ارائه می دهد که شامل نصب و راه‌اندازی، تعمیرات فوری و اضطراری، سرویس دوره‌ای، تعویض قطعات و نگهداری پکیج مرکوری است.

.

نمایندگی تعمیرات پکیج مرکوری

 

علاوه بر خدمات تعمیر و نگهداری پکیج مرکوری، شرکت آی امداد به عنوان نمایندگی تعمیرات پکیج مرکوری، خدماتی دیگری نیز ارائه می‌دهد که عبارتند از:

انواع خدمات قابل ارائه 

۱- نصب و راه اندازی پکیج مرکوری در محل مورد نظر شما با توجه به نیاز شما به گرمایش و آب گرم مصرفی.

۲- سرویس دوره‌ای پکیج مرکوری به منظور حفظ کارایی و کاهش مصرف انرژی، جلوگیری از خرابی‌های پیشگیرانه و ایجاد ایمنی برای استفاده از پکیج مرکوری.

۳- تعمیرات فوری و اضطراری پکیج مرکوری در صورت از خرابی و مشکلات آن.

۴- تعویض قطعات پکیج مرکوری در صورت لزوم و با استفاده از قطعات اصلی و با کیفیت.

۵- ارائه مشاوره و راهنمایی در خصوص نحوه استفاده از پکیج مرکوری، نگهداری و مراقبت از آن به منظور افزایش عمر مفید پکیج.

۶- ارائه خدمات پشتیبانی پس از فروش و تضمین اصالت قطعات در صورت نیاز به تعویض قطعات پکیج مرکوری.

۷- ارائه خدمات تعمیر و نگهداری پکیج‌های دیگر نیز به جز پکیج مرکوری از جمله پکیج‌های بوتان، الکترولوکس، ایران رادیاتور و …

دانش و مهارت کافی

تعمیر پکیج مرکوری و سایر پکیج‌های گرمایشی نیازمند دانش فنی و مهارت های خاصی است که تعمیرکاران شرکت آی امداد با تجربه و دانش کافی در این زمینه، به بهترین شکل ممکن خدمات تعمیر و نگهداری را برای شما ارائه می دهند.

رضایت مشتریان

با توجه به اهمیت صحیح تعمیر و نگهداری پکیج مرکوری و سایر پکیج‌های گرمایشی، شرکت آی امداد با داشتن تعداد زیادی تعمیرکار با تجربه و دانش فنی لازم، همواره آماده ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود می باشد

همواره تلاش می کند تا مشتریان خود را با ارائه خدمات با کیفیت و قیمت مناسب، رضایتمند کند. 

در صورت بروز هرگونه مشکل و خرابی در پکیج مرکوری خود، می توانید با شرکت آی امداد تماس بگیرید

پس از ارائه اطلاعات لازم و مشکلات پکیج خود، تعمیرکاران ما را در محل مورد نظر خود دعوت کنید تا با بهترین شکل ممکن، خدمات تعمیر و نگهداری پکیج مرکوری را برای شما انجام دهند.

شرکت آی امداد با داشتن تیمی از تعمیرکاران با تجربه و دانش فنی لازم، خدمات تعمیر و نگهداری پکیج مرکوری را با کیفیت بالا و در کمترین زمان ممکن ارائه می دهد. این تعمیرکاران با داشتن تجهیزات و ابزارهای مدرن، به بهترین شکل ممکن مشکلات پکیج مرکوری شما را تعمیر و عیب یابی می‌کنند و با استفاده از قطعات اصلی و با کیفیت، بهترین حالت عملکرد پکیج مرکوری را برای شما فراهم می کنند.

نصب و راه اندازی پکیج مرکوری

مجموعه آی امداد با توجه به اهمیت نگهداری پکیج مرکوری و حفظ کارایی آن، سرویس دوره‌ای پکیج مرکوری را نیز به صورت منظم و با قیمت مناسب ارائه می دهد. این سرویس باعث جلوگیری از خرابی‌های پیشگیرانه پکیج مرکوری و افزایش عمر مفید آن می‌شود. 

در این سرویس، تعمیرکاران شرکت آی امداد به صورت دوره‌ای، پکیج مرکوری شما را مورد بررسی قرار می دهند و در صورت نیاز، تعمیرات و تنظیمات لازم را انجام می دهند.

آی امداد با توجه به اینکه پکیج مرکوری به عنوان یکی از مهمترین لوازم گرمایشی در ساختمان‌ها استفاده می‌شود، خدمات نصب و راه‌اندازی پکیج مرکوری را نیز ارائه می دهد.

در این خدمات، تعمیرکاران شرکت آی امداد پکیج مرکوری را در محل مورد نظر شما نصب و راه‌اندازی می کنند.

در صورت نیاز، به راه‌اندازی سیستم گرمایشی شما کمک می کنند.

از دیگر خدمات شرکت آی امداد، خدمات تعمیر اضطراری پکیج مرکوری است. در صورتی که پکیج مرکوری شما به دلیل خرابی و مشکلات فنی، نیاز به تعمیرات فوری دارد، تعمیرکاران شرکت آی امداد در کمترین زمان ممکن به محل شما می‌رسند و تعمیرات لازم را انجام می دهند.

 این خدمات به شما امکان می دهد تا در صورت بروز هرگونه مشکل و خرابی در پکیج مرکوری خود، به سرعت اقدام به تعمیر آن کرده و از خدمات گرمایشی خود بهره مند شوید.

 

بیشتر بدانید :تعمیر برد پکیج

نمایندگی پکیج مرکوری
نمایندگی پکیج مرکوری
۴.۷/۵ - (۳ امتیاز)

39 پاسخ

  1. از خدماتی که امداد من در تعمیر پکیج ما ارائه داد خیلی راضیم پکیج ما مثل روز اولش کار میکنه ممنون از امداد من

  2. با تشکر از امداد من و نمایندگی پکیج مرکوری که اینقدر سریع در محل حاضر شده و مشکل ما را حل کردند

  3. توصیه میکنم از خدمات امداد من در تعمیرات پکیجتون استفاده کنید خدمات خیلی خوب ارائه میده

  4. از خدماتی که امداد من در تعمیر پکیج ما ارائه داد خیلی راضیم پکیج ما مثل روز اولش کار میکنه ممنون ازنمایندگی تعمیرات پکیج مرکوری

  5. نمایندگی تعمیرات پکیج مرکوری خیلی سریع اومدن و پکیج منزل ما رو نصب کردند. دیگه مشکل آب گرم و سرمای زمستون حل شد. واقعا ممنون

  6. تکنسین های شما در نمایندگی تعمیرات پکیج مرکوری بسیار حرفه ای و دقیق هستند.
    ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *