امداد من
جدیدترین مطالب

سرویس کولر گازی جنرال در تهران

سرویس کولر گازی جنرال

سرویس کولر گازی جنرال ، در سایت ای امداد به شرح آن می پردازیم.

سرویس کولر گازی جنرال در تهران

مرکز مجاز سرویس کولر گازی جنرال آماده ارائه ی خدمات در تمام نقاط تهران از جمله پاسداران، نیاوران، قیطریه، رسالت، نارمک، صادقیه، شهرزیبا، نواب، خیابان آزادی، میدان جمهوری و … در محل شما می باشد. شما برای درخواست تعمیر کولر گازی و سرویس کولر گازی جنرال می توانید همین الان با شماره های پایین این صفحه تماس بگیرید.

لازم به توضیح است که کلیه ی خدمات کولر گازی از سرویس کولر گازی جنرال تا عیب یابی و تعمیرات آن توسط تعمیرکاران با تجربه این مرکز انجام می‌پذیرد.

با توجه به این که تعمیرکاران نمایندگی مجاز ما از دانش روز دنیا جهت نصب، تعمیر و عیب یابی اسپیلت جنرال در انواع مدل های مختلف برخوردار هستند بنابراین به راحتی می‌توانید دستگاه را به آن‌ها بسپارید و پس از انجام مراحل لازم از خنکی باد منتشر شده توسط آن بهره‌مند شوید.

با توجه به این که رضایت مشتری از مهم‌ترین نکات قابل توجه ما است؛ بنابراین تعمیرکاران ما با مسئولیت پذیری کامل خدمات مورد نظر را به شما ارائه می‌کنند.

سرویس کولر گازی جنرال

یکی از مناطق تحت پوشش ما غرب تهران است که کلیه خدمات کولر گازی از قبیل تعمیر کولر گازی جنرال ، سرویس کولر گازی جنرال، نصب کولر گازی در غرب تهران، شارژ گاز کولر گازی در غرب تهران و … به صورت کاملا تخصصی انجام می شود.

برای درخواست تکنسین کافی است با شماره های تماس ما که در پایین همین صفحه نوشته شده است تماس بگیرید.

ما سرویس کولر گازی جنرال، تعویض کمپرسور کولرگازی را به صورت تخصصی و در منزل یا محل کار شما انجام می دهیم.

چرا سرویس کولر گازی جنرال از اهمیت بالایی برخوردار است؟

همان طور که می دانید یکی دیگر از خدمات کولر گازی که به آن باید توجه زیادی شود شستشو و بازدید دوره ای کولر گازی می باشد.

شستشو و سرویس کولر گازی جنرال ساده ترین کار ممکنی می باشد که می توانید برای افزایش راندمان و کارایی یک کولر گازی انجام داد، اما متاسفانه عده ای این اقدام را کاری بیهوده تلقی کرده یا به علت مشاغل کاری از آن غافل می شوند.

نمایندگی مجاز اسپلیت جنرال با ارائه ی خدمات کولر گازی در واقع از ایجاد خسارات جبران ناپذیر یا پرداخت هزینه های سنگین برای انجام تعمیر کولر گازی جلوگیری می کند.

ما به عنوان مرکز تخصصی تعمیرات و نصب کولر گازی دارای بیش از ۱۳ سال سابقه کاری در این زمینه می باشیم.

اگر ساکن شرق تهران، غرب تهران، شمال و یا جنوب تهران هستید و می خواهید کولر گازی تان را عیب یابی یا تعمیر کنید همین حالا با ما تماس بگیرد.

بیشترین سفارش هایی که ما دریافت میکنیم به یکی از موارد زیر بر می‌گردند:

  • سرویس کولر گازی جنرال به صورت سالیانه و شارژ گاز آن
  • کولر گازی باد گرم می‌دهد.
  • کولر گازی با صدا کار می‌کند.
  • کولر گازی آب می‌دهد.
  • کولر گازی برفک می‌زند.
  • شستشوی فیلتر کولر گازی
  • اسید شویی کمپرسور کولر گازی

برای ثبت درخواست تکنسین کافی است با شماره های تماس نمایندگی سرویس کولر گازی جنرال که در پایین این صفحه نوشته شده است تماس بگیرید.

 

مراحل خدمت رسانی تعمیرکاران کولر گازی جنرال الکتریک

هر گاه که شما مشکلی در کارکرد و روند کولرگازی جنرال الکتریک مشاهده کردید ، خودتان نباید اقدام به ررسی و تغییر و تعویض قطعات کنید. اگر شما تخصصی در این زمینه ندارید و قطعات موجود در دستگاه را تغییر دهید ممکن است آسیب هایی جدی و حتی خطرناک را ایجاد کنید و در نهایت هزینه بیشتری را برای خود بتراشید.  

مناسب ترین کاری که می توانید پس از مشاهده خرابی کولر گازی بکنید ، تماس با تعمیرکاران کاربلد و ماهر است . مجموعه امداد من با تعمیرکارانی با تجربه و متخصص همکاری دارد. پس از تماس شما با این مجموعه ، نزدیک ترین و بهترین تعمیرکار کولر گازی به سرعت و با هماهنگی خودتان به محل مورد نظر اعزام می شود.

در ابتدای کار تعمیرکار با دقت کولرگازی را بررسی می کند و منبع مشکلات را شناسایی می کند. پس از مشخص شدن دلیل خرابی ، تعمیرکار از هزینه ای که باید پرداخت شود تخمینی را به شما اعلام می کند. در این هزینه ها ، میزان مهارت ،  قطعاتی که نیاز تعمیر یا تعویض دارند و زمان مورد نیاز تاثیرگذار است . البته معمولا سعی می شود برای کاهش هزینه ها ، در صورت امکان قطعه ای که مشکل دارد ، تعمیر شود . ولی گاهی ممکن است امکان تعمیر وجود نداشته و قطعه به طور کامل خراب شده‌باشد و یا اینکه هزینه تعمیر از تعویض با قطعه نو بیش تر باشد.

در آخر تعمیرکار با تایید شما  و توافق ، به حل مشکل از طرق مختلف تشخیصی می پردازد. قطعات مورد نیاز را معمولا تعمیرکاران در اختیار شما می گذارند ولی اگر شما درخواست بدهید ، قطعه مورد نظر را می توانید خودتان خریداری بکنید. البته باید به اصل بودن و کیفیت آن توجه ویژه داشته‌باشید.  در ای امداد  تعمیرات و سرویس کولر گازی جنرال الکتریک به همراه ضمانتنامه می باشد و می توانید اعتماد کامل به اصل و دقیق بودن آن ها  داشته باشید.

 

پیشنهاد ما برای مطالعه:  خدمات نمایندگی جنرال الکتریک در تهران

انواع کولر گازی

کولر های گازی از دیدگاه های مختلفی دسته بندی می شوند . اما به طور کلی می توان آن ها را در سه دسته کلی قرار داد :

  • یک تکه
  • دوتکه
  • چند تکه ( مولتی پنل )

هر کدام از دسته های بالا خودشان دارای انواع و مدل های مختلف هستند. انواع موجود در دسته کولر های یک تکه به شرح زیر است :

۱- پنجره ای یا اتاقی :

این دسته از کولر های گازی برای منازل و یا ادارات مناسب هستند.

۲- پرتابل :

برای مکان های کوچک مانند غرفه ها مناسب هستند. این دسته قابل حمل اند و نیاز به نصب و جای ثابت ندارند.

کولر های دو تکه نیز انواع متفاوتی دارند که در ادامه به آن می پردازیم :

۱- اسپلیت دیواری (Wall Mounted) :

این نوع در منازل کاربرد بیشتری دارد. بازدهی و مصرف انرژی این نوع بهینه و بسیار مناسب طراحی شده‌است.

۲- داکت اسپلیت یا اسپلیت کانالی (Duct) :

 تفاوت چشم گیر این نوع با دسته های دیگر این است که کولر گازی داکت به صورت توکار  یا داخل سقف کاذب نصب می شود. فضایی که این نوع اشغال می کند کم تر از انواع دیگر است.  به دلیل نصب توکار نیز به سیستم کانال کشی برای کارکرد مناسب احتیاج دارد.

۳- اسپلیت سقفی دیواری (Wall Mounted Ceiling) :

 دریچه مکش این نوع اریب طراحی شده است و به همین دلیل حین نصب باید تا جایی که امکان دارد نزدیک به سقف ( روی دیوار ) نصب شود.

۴- اسپلیت ایستاده (Standing) :

این دسته  به دلیل داشتن فن و سیستم خنک سازی قوی تر نسبت به بقیه انواع برای خنک سازی محل های بزرگ مانند سالن ها ، مساجد و ادارات بزرگ مورد  استفاده قرا می گیرند .

۵- اسپلیت کاستی (Cassette) :

 برای مکان های تجاری که دارای سقف های مرتفع هستند از اسپیلت کاستی استفاده می شوند . این نوع هوای خنک را از چهار جهت مختلف وارد فضا می کند. این نوع در سقف کاذب نصب می شود.

۶- اسپلیت سقفی زمینی (Floor Ceiling) :

برای نصب این دسته می توان به دو حالت خوابیده به سقف و هم کنار دیوار اقدام کرد.

 و کولر گازی چند تکه یا مولتی پنل :

ابعاد و قدرت این نوع بسیار بیش تر از انواع دیگر کولر گازی است. در کولر گازی مولتی پنل سیستم های تهویه، یک یونیت خارجی شامل کندانسور هوایی و کمپرسور به تعدادی یونیت داخلی که بین  ۲ تا ۱۰۰ دستگاه هستند ، متصل می شود . که این یونیت های داخلی می توانند هر کدام از انواع کولرگازی های یک تکه یا دو تکه باشند.

حل مشکلات عمده ایجادشده در کولر گازی جنرال :

۱- کولر گازی باد گرم می‌دهد.

عواملی که باعث این اتفاق می شوند متعدد هستند. تمام شدن شارژ کولر گازی ، خراب شدن برد الکترونیکی و کار نکردن کمپرسور از نمونه های آن هستند. علاوه بر آن تنظیم اشتباه درجه کنترل دستگاه نیز این ایراد را ایجاد می کند.  ذر این صورت باید درجه کنترل کولر گازی چک شود. اگر تنظیمات دچار مشکل شده بود ریموت کنترل دستگاه روی درجه مناسب تنظیم شود.

۲- کولر گازی با صدا کار می‌کند.

اگر قطعاتی مانند فن کولر گازی ، پروانه فن و یا بلیور فن خراب شوند ، صدای غیر عادی و حتی نا هنجاری توسط کولر گازی ایجاد می شود.

۳- کولر گازی آب می‌دهد.

اگر حوضچه یا شلنگ سوراخ شوند ، یا حوضچه کولر بشکند این ایراد نمایان گر خواهد شد. علاوه بر این موارد  گرفتگی شلنگ دریم  ،  کم شدن گاز کولر گازی و یا برفک زدن اپراتور نیز می تواند باعث نشتی آب در کولر گازی شود. برای تشخیص منبع ایراد و هم چنین تعویض قطعه مورد نظر بهتر از از تعمیرکاران کمک بگیرید.

۴- کولر گازی روشن نمی شود.

در ابتدا برق رسانی به کولر را چک کنید. اگر مشکلی در برق رسانی توسط سیم ها یا خرابی در پریز ها ، سه راهی و …. باشد. برق لازم برای روشن شدن و کار کردن کولر به آن نمی رسد و در نتیجه دستگاه روشن نخواهد شد. اگر قطعات و برق رسانی در کولر گازی چک شد و مشکلی وجود نداشت . احتمال دارد که کولر گازی شما سوخته‌ باشد.

۵- سرمای تولید شده نسبت به قبل کم تر است .

اگر این ایراد را مشاهده کردید در ابتدا گاز کولر را چک کنید و ممکن است گاز کولر کم شده باشد یا مخزن گاز دچار نشتی و خرابی باشد. علاوه بر این مورد ، کثیف شدن و گرفتکی لوله ها و آلوده شدن اپراتور نیز سرمای کولر را کاهش می دهند. لاستیک های لرزه گیر کمپرسور نیز در صورت خرابی این مشکل را به وجود می آورند. با سرویس کولر گازی جنرال می توانید از این ایرادات جلوگیری کنید.

 

راه های جلوگیری از خراب شدن کولر گازی

۱- پر کردن گاز کولر :  بهتر است هر سال قبل  از استفاده ، گاز کولر گازی چک شود. در صورت کم شدن باید کولر شارژ شود تا عملکرد بهینه داشته باشد.

۲- فیلتر هوا تمیز شود : اگر فیلتر تمیز نباشد ، به آمپر و کمپرسور آسیب وارد می شود. بهترین زمان برای تمیز کردن فیلتر ماهی یک بار می باشد.

۳- فن کولر : فن داخلی ، فیلتر هوا و یا کویل اپراتور اگر مشکلی داشته باشند باید خیلی سریع حل شوند. فن کولر باید به فواصل شش ماهه بررسی و در صورت نیاز تعویض شوند.

۴- جلوگیری از نشتی : نشتی آب در کولر نشان دهنده ایراداتی در آن است. کولرگازی باید مرتبا چک شود . اگر نشتی داخلی داشت مسیر آب گرفته است یا بعضی از مواقع پمپ مشکل دارد. و اگر نشتی خارجی بود ، مشکل ناشی از یخ زدن هوای سرد ، وجود گودال آب زیر کندانسور و یا فیلتر گازی کولر  است.

۵- بستن پنجره : حین استفاده از کولر باید پنجره ها بسته باشد و پس از خنک شدن فضا نیز کولر خاموش شود.

۶- فاصله کندانسور : جلو و عقب کندانسور حداقل باید یک متر فاصله داشته باشد. عدم رعایت این فاصله باعث آسیب رساندن شدید به کمپرسور کولر گازی می شود.

۷- استراحت کولر : اگر به صورت تمام وقت و ۲۴ ساعته از کولر گازی استفاده شود ، در مرور زمان کارایی دستگاه کم خواهد شد . بهتر است پس از رسیدن دمای فضا به حد مطلوب ، کولر را خاموش کنید.

۸- کابل برق : سیم کشی نادرست حین نصب کولرگازی باعث روشن و خاموش شدن مداوم آن می شود. این ایراد باید خیلی سریع بررسی و رفع شود زیرا در صورت بی توجهی ممکن است باعث آتش سوزی و خسارات زیادی شود.

۹- عدم استفاده از دو نوع کولر :  کولرهای  آبی باعث ایجاد رطوبت در هوا می شوند اما کولر گازی رطوبت هوا را می گیرد. اگر این دو دستگاه همزمان روشن باشند ، کولر گازی آسیب می بیند.

قطعات کولر گازی

در صورتی که شما با قطعات تشکیل دهنده کولر گازی و نحوه عملکرد و تاثیر آن ها روی دستگاه آشنا باشید . می توانید در صورت بروز اشکالات و خرابی ها عامل خرابی را خیلی راحت تر تشخیص دهید. قطعات استفاده شده در سیستم کولر گازی به دو دسته کلی مکانیکی و الکترونیکی تقسیم می شوند.

قطعات مکانیکی :

۱- کمپرسور

کمپرسور مهم ترین قطعه موجود است. این قطعه که همان موتور دستگاه می باشد وظیفه دارد گاز مبرد را با سیتم مکش خود به سمت کندانسور هدایت کند. با وجود کمپرسور فرآیند خنک سازی امکان پذیر می شود. کمپرسور ها انواع مختلفی دارند که با توجه به نوع آن ها نحوه افزایش فشار متفاوت خواهد بود.

۲- کندانسور

کمپرسور پس از دریافت گاز مبرد از اوپراتور ، گاز را با افزایش فشار به سمت کندانسور می فرستد. سیستم کندانسور در پنل خارجی قرار دارد  و از از  تعدادی صفحات آلمینیومی و لوله های مسی تشکیل می شود. کندانسور گرمای موجود را حین سرمایش جذب می کند و پس از آن این گرما را به محیط بیرونی منتقل می کند.

۳- اواپراتور

هوای درون اتاق که از سمت فوقانی پنل وارد اوپراتور می شود و سپس توسط آن به سمت کمپرسور منتقل خواهد شد.

۴- لوله مویی

لوله مویی لوله ای بسیار نازک است که در آن گاز مبرد فشرده می شود و سپس خنک خواهد شد.

قطعات الکتریکی کولر گازی :

۱- برد الکترونیکی

برد به سنسور ها و ترموستات ها وصل می باشد و با تشخیص آنها برد فرمان می دهد که کارکرد کولرگازی به چه صورت باشد . فرآیند های انجام شده در کولر گازی توسط این قطعه انجام می شود.

۲- الکتروموتور فن

 فن های داخلی و فن های خارجی که در کولر گازی مشغول به کار هستند ، برای چرخیدن احتیاج به نیروی مشخصی دارند. این انرژی برای چرخش فن ها توسط الکترو موتور فن تامین می شود.

۳- سنسور

با وجود سنسور ، تنظیم دما در حالتی بهینه و مناسب ، به صورت اتوماتیک مهیا می شود. سنسور وظیفه دارد ، هنگامی  که دما در حالتی غیر از عدد مورد نظر بود ، این تغییرات را به برد فرمان گزارش دهد. برد فرمان با توجه به این گزارش عملکرد کولر گازی را در جهت افزایش یا کاهش دما تغییر می دهد. در نتیجه هوای محیط همیشه در حالت مطلوب است و راندمان انرژی نیز بسیار مناسب خواهد بود.

۴- فیوز حرارتی

اور لود( فیوز اتوماتیک ) برای جلوگیری از خطرات احتمالی ، هنگامی که از سمت برد فرمان ، اخطارهایی مانند  تغییر جریان برق یا افزایش دمای کمپرسور ایجاد می شود ، برق قسمت مورد نظر را قطع می کند.

مزیت های سرویس کولر گازی جنرال

سرویس کولر گازی جنرال

اگر بازدید دوره ای را به طور منظم انجام دهید چندین مزیت را خواهید داشت که ما به آن اشاره می نماییم :

۱- با انجام سرویس کولر گازی جنرال و نگهداری کولر گازی اسپیلت می توانید مصرف برق را پایین نگه داشته و از قبض هایی با مبلغ بالا جلوگیری نمایید.

۲- با انجام به موقع سرویس کولر گازی جنرال می توانید طول عمر کولر را چندین برابر نمایید.

۳- یکی دیگر از عوامل مهم قدرت خنک کنندگی بالا می باشد که با انجام سرویس به موقع قدرت باد نیز بیشتر می شود.

اگر کولر به درستی محیط را خنک نمی کند و یا دچار مشکل در قدرت پرتاب باد شده است باید بدانید اولین کاری که باید انجام دهیم اقدام به سرویس کولر گازی جنرال می باشد که در تهران ما به صورت تمام وقت آماده ارائه خدمات پس از فروش به شما هستیم.

ما در تهران با قیمت بسیار مناسب خدمات تعمیرات اسپلیت را انجام می دهیم و همچنین برای نصب کولر گازی نیز ما جزء برترین مراکز معتبر می باشیم.

سرویس کولر گازی جنرال هر چند مدت یک بار باید انجام شود ؟

قطعا نمی توان گفت که چه مدت باید اقدام به بازدید اسپلیت کرد! چرا؟

در برخی موارد کولر گازی در جایی قرار دارد که گرد و خاک بیشتری وجود دارد و خب اگر این چنین باشد بهتر است در فصل گرما دوبار اقدام به شستشوی موتور کولر گازی کرد و اقدام به سرویس کولر گازی جنرال کرد.

سرویس کولر گازی جنرال

در مورد دیگر کولر در معرض گرد و خاک نمی باشد و هوا و مقدار ذرات خاک کم است و برای این مورد سالی ۱ بار سرویس کولر گازی جنرال کافی است اما توجه داشته باشید که قبل از استفاده از خنک کننده ابتدا متخصص با تجربه کولر گازی را فراخوانید و پس از انجام موارد شستشو می توانید با خیال راحت سرمای خوبی را از کولر خود دریافت نمایید.

انجام به موقع سرویس کولر گازی جنرال  می تواند در پایین آوردن مصرف برق موتور کولر گازی موثر باشد و شما با یکبار امتحان متوجه تاثیر خوب این عمل باشید.

امداد من

جدول کد خطاها و ارورهای کولر گازی جنرال:

در ادامه بحث سرویس کولر گازی جنرال، جدول کد خطای کولر گازی جنرال آورده شده تا در صورت برخورد با این ارورها خودتان هم بتوانید برای تعمیر کولر گازی جنرال اقدام کنید یا اینکه مشکل آنرا تشخیص دهید و اطلاعات کافی جهت سرویس کولر گازی جنرال، در اختیار تکنسین امداد من، قرار دهید.

مزیت های تماس با شرکت امداد من:

  • تکنسین های مجرب و متخصص سرویس کولر گازی جنرال
  • دارای شعب در سراسر تهران و کرج
  • استفاده از قطعات اورجینال و اصلی شرکتی
  • ضمانت ۱۸۰ روزه قطعات و خدمات
  • حضور یکساعته و تعمیر ۱۰۰% در محل شما
  • پیگیری رضایتمندی مشتری توسط شرکت پس از حضور تکنسین
  • نرخ اتحادیه + فاکتور رسمی شرکتی

سرویس فوری در محل

سوالات متداول

آیا سرویس کولر گازی جنرال در کرج نیز انجام می شود ؟

بله برای تعمیر و سرویس کولر گازی جنرال در استان البرز با شماره ۰۹۱۲۹۶۷۶۴۵۷ تماس حاصل فرمایید.

هزینه  سرویس کولر گازی جنرال چقدر است ؟

محاسبه قیمت و هزینه تعمیر و سرویس کولر گازی به قطعات خراب دستگاه که نیاز به تعویض یا تعمیر دارند و یا اینکه کولر گازی نیاز به سرویس داشته باشد . و حجم کار و تعداد خدمات مورد نیاز بستگی دارد.

ساعت حضور تعمیرکار چگونه است ؟

زمان مراجعه تعمیرکار به منزل شما با هماهنگی شما خواهد بود .

امداد من چه مناطقی را در تهران را پوشش می دهد ؟

مجموعه امداد من تمامی مناطق شمال ، جنوب ، شرق و غرب  و هم چنین رباط کریم ، شهریار و استان الرز را تحت پوشش قرار می دهد.

علت صدای غیرمعمول یا لرزش زیاد کولر گازی چیست؟

صدای غیرمعمول و زیاد ممکن است از یونیت داخلی کولر گازی باشد یا از یونیت خارجی کولر گازی کندانسور باشد. ممکن است دلایل دیگری نیز داشته باشند که باید توسط تعمیرکار حرفه ای عیب یابی شود. اما اکثر موارد دلیل این صدا میتواند از بالانس نبودن فن یونیت خارجی کولر گازی یا فن یونیت داخلی کولر گازی باشد یا اینکه پایه های کمپرسور کولر گازی لق یا شل شده باشد در این صورت نیاز به آچارکشی است.

مناطق سرویس دهی نمایندگی سرویس کولر گازی جنرال :

۱- تعمیر کولر گازی جنرال شمال تهران :  ۲۲۸۵۲۰۹۵

  • پاسداران
  • تجریش
  • نیاوران
  • میرداماد
  • شریعتی
  • ظفر
  • سعادت آباد
  • نیاوران
  • دربند و . . .

۲-  تعمیر کولر گازی جنرال غرب تهران : ۴۴۰۴۴۳۵۵

  • جنت آباد
  • صادقیه
  • پونک
  • شهرزیبا
  • ستارخان
  • سردارجنگل
  • شهران
  • کن
  • اکباتان
  • بلوار فردوس و . . .

۳- تعمیر کولر گازی جنرال مرکز و شرق تهران : ۸۸۵۲۰۱۷۳

  • انقلاب
  • فردوسی
  • فاطمی
  • ونک
  • نارمک
  • رسالت
  • تهرانپارس
  • مجیدیه
  • پیروزی
  • بهارستان و . . .

۴- تعمیر کولر گازی جنرال جنوب تهران : ۶۶۱۷۸۷۶۳

  • جمهوری
  • نواب
  • میدان آزادی
  • استادمعین
  • جیحون
  • نازی آباد
  • خانی آباد
  • شهرری
  • دولت آباد
  • نعمت آباد و . . .

۵- سراسر استان البرز – شهریار – اسلامشهر – رباط کریم  ۰۹۱۲۹۶۷۶۴۵۷

تیم امداد من با سابقه ی سال ها فعالبت در این زمینه ، آماده است که در کمترین زمان و پایین ترین هزینه کار های تعمیراتی منزل ، تعمیر کولرگازی، تعمیر کولرگازی در محل و تعمیر کولرگازی در تهران شما را انجام دهد

بیشتر بخوانید :  تعمیرکار ساید بای ساید جنرال الکتریک    تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک ،  نمایندگی جنرال الکتریک  ،   تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک ،   تعمیر کولر گازی جنرال تعمیرکار یخچال فریزر جنرال الکتریک

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *