امداد من
جدیدترین مطالب

تعویض ترموکوپل فر توکار اخوان

تعویض ترموکوپل فر توکار اخوان

در این مقاله سایت امداد من میخواهیم شمارا با نحوه نصب و کارکرد و تعویض ترموکوپل فر توکار اخوان آشنا کنیم

پس با ما همراه باشید .

ترموکوپل چیست ؟

 

در ابتدا باید بدانید ترموکوپل از دوسیم غیر همجنس درست شده که حرارت دیدن آن از یک سو باید ایجاد یک جریان الکتریکی می شود .

وقتی سر سیم آن گرما میبیند خواصیت الکترومغناطیسی ضعیفی در ان برقرار میشوود که دو سر ترموکوپل را به هم چسبیده باز میکند تا پیستونی که مسیر خروج گاز را مسدود کرده کنار رود .

وظیفه ترموکوپل قطع جریان گاز است .

به همین خاطر است زمانی که غدایی سر میرود و یا باد شعله را خاموش میکند ، سر سیم ترموکوپل سرد و جریان گاز بسته می شود . اما ایجاد نقص در ترموکوپل باعث می شود زمانی که میخاهید گاز را روشن کنید سیم گرم نشود و جریان گاز ادامه پیدا نکند .

پیشنهاد ما برای مطالعه:  تعمیر ساید بای ساید هیتاچی

 

ایجاد خرابی برای ترموکوپل میتواند باعث بروز خطرات بزرگی شود به همین خاطر باید در صورت دیدن اولین نشانه های خرابی ، برای تعویض آن اقدام کنید .

 

تعویض ترموکوپل فر توکار اخوان
تعویض ترموکوپل فر توکار اخوان

بهتر است بدانید:تعمیر فر توکار در پونک

تعویض ترموکوپل فر توکار اخوان

 

گاهی اوقات تعمیر ترموکوپل دیگر ممکن نیست و باید برای تعویض آن اقدام شود .

شاید برای تعویض ترموکوپل گاز های قدیمی نیازی به تخصص و مهارت زیادی نبود و حتی خود مصرف کننده نیز میتوانست تعویض آن را انجام دهد .

اما ترموکوپل فر های توکار نیاز به یک متخصص دارند تا به درستی تعویض انجام گیرد .

اصلی ترین و مهمترین نکته در تعویض ترموکوپل این است که جریان گاز قطع شود ؛ سپس با ابزاری مناسب مسیر درستی برای قرار گیری ترموکوپل مشخص شده و اقدام به نصب آن کنید .

پیشنهاد ما برای مطالعه:  تعمیر فر توکار در پونک را کدام نمایندگی به صورت تخصصی انجام می دهد؟

این مراحل برای تعویض ترموکوپل فر توکار اخوان نیز پیچیده تر است .

 

 

تعویض ترموکوپل فر توکار اخوان
تعویض ترموکوپل فر توکار اخوان

هزینه تعویض ترموکوپل فر توکار اخوان

 

به خاطر توکار بودن وسیله ، تعمیرکاران محلی که در خانه حاضر می شوند و کار تعمیرات را انجام می دهند همیشه در الویت خانواده ها بوده است .

اما گاهی اوقات استفاده از این خدمات میواند باعث آسیب دیدن بیشتر و هزینه های اضافی برای شما شود ؛ زیرا برخی از سرویس کاران ناشناس با استفاده از قطعات دسته دوم و بی کیفیت باعث خراب تر شدن فر می شوند و دستگاه هم بعد از مدت کمی دوباره خراب می شود .

علاوه بر این به علت نداشتن لیست هزینه های مصوب ممکن است پول اضافی و خارج از عرفی از شما طلب کنند .

تعویض ترموکوپل فر توکار اخوان
تعویض ترموکوپل فر توکار اخوان

 

تیم امداد من با سال ها تجربه در زمینه خدمات تعمیری با شعب متعدد در سراسر تهران در شرق ، غرب ، شمال و جنوب تهران آماده ارائه خدمات در کمترین زمان ممکن به شما عزیزان می باشد .

پیشنهاد ما برای مطالعه:  تعمیر هود در نواب

پس از تماس با شماره ۰۲۱۲۲۸۵۲۰۹۵ از مشاوره رایگان تکنسین های تیم امدادمن بهره مند شوید تا صورت امکان خودتان مشکل به وجور امده را برطرف کنید و در غیر این صورت در سریعترین زمان ممکن از خدمات  تعمیر فر توکار  امداد من در منزل خود استفاده کنید .

هنگامی که نیاز به تعمیر فر توکار داشتید و یا نمی دانید که به چه علت فر توکار شما به درستی کار نمی کند می توانید با ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت یک متخصص جهت عیب یابی و در صورت تمایل جهت تعمیر فر توکار برای شما اعزام شود.

بهتر است بدانید:تعمیر اجاق گاز اسکای شف 

امتیاز شما

10 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *