امداد من
جدیدترین مطالب

تعمیر کولر گازی پنجره ای

تعمیر کولر گازی پنجره ای

تعمیر کولر گازی پنجره ای در سایت تخصصی تعمیر لوازم خانگی امداد من میپردازیم .

در منازل کوچک و دارای متراژکم از کولر گازی پنجره ای استفاده میشود.به یکی از انواع کولر های گازی ،پنجره ای گفته می شود که فقط دارای یک بخش داخلی میباشد.به این دلیل آن را کولر گازی پنجره ای می نامند که  در قسمت پشت پنجره ها نصب میشود در نتیجه نیمی از دستگاه در میحط داخل خانه و نیمی دیگر آن در محیط خارج خانه  قرار میگیرد.کولر گازی پنجره ای از ساده ترین سیستم های  تهویه مطبوع  به شمار میرود.

ممکن است در برخی مواقع در کولر گازی پنجره ای عیب و مشکلی پدیدار شود در نتیجه برای رفع عیب و تعمیر کولر گازی پنجره ای  و تعمیر کولرگازی در محل باید اقدامی انجام دهید.میتوانید برای عیب یابی و تعمیر کولر گازی پنجره ای با شماره های تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی امداد من تماس بگیرید.

از اولین مدل های کولر گازی که بین افراد همه گیر شد و استفاده از آن رواج پیدا کرد همین مدل کولر گازی پنجره ای بوده است.در سالهای اخیر مدلهای بسیار جدیدتری به بازار ارائه شده است  اما  هنوز هم کولر گازی پنجره ای دارای محبوبیت فراوانی میباشد.

تعمیر کولرگازی/ نصب کولرگازی/ سرویس کولرگازی/ شارژگاز کولرگازی/ لوله کشی توکار و روکار کولرگازی و تعمیر کولرگازی در تهران با بهترین قیمت توسط تیم تخصصی امداد من انجام میشود.

تعمیر کولرگازی پنجره ای

چگونه  برای تعمیر کولر گازی پنجره ای آن را عیب یابی میکنیم ؟

مانند سایر لوازمی که از کار افتاده اند و خراب شده اند و نیاز به تعمیر دارند،برای تعمیر کولر گازی پنجره ای نیز باید ابتدا عیب یابی شود.ابتدا همه بخش های کولر گازی پنجره ای توسط اپراتور متخصص به طور کامل مورد بررسی قرار میگیرند.

سپس اقدامات لازم  برای تعمیر کولر گازی پنجره ای با توجه به نوع خرابی و نقصی که در دستگاه پیدا شده است  انجام میشود.

در واقع مهم ترین فرایند تعمیر،مرحله عیب یابی  آن میباشد.اگر عیب یابی به درستی انجام شود،تعمیر کار متخصص متوجه میشود که برای رفع خرابی و مشکل دستگاه  چه اقدامی باید انجام دهد.

برای مثال اگر کولر گازی پنجره ای  مانند روزهای اول محیط خانه را خنک نمیکند، نتیجه میگیریم که فیلترها ی دستگاه  آلوده و بسته شده اند  و یا گاز دستگاه  آن کم شده است.

مثال دیگر اینکه اگر کولر گازی شیب درستی به سمت بیرون نداشته باشد ،حتما آب از آن چکه خواهد کرد.

امکان دارد دستگاه پشت سرهم و چندین بار متوالی خاموش شود.در این حالت باید ترموستات چک شود.

پیشنهاد ما برای مطالعه:  تعمیر کولر گازی در صادقیه

اگرمتخصص حین عیب یابی برای تعمیرکولر گازی پنجره ای  متوجه شود که  فن دچار مشکل شده است ،حتما اقدام به درست کردن  فن کولر میکند.

در اینصورت  اپراتور یا تعمیر کار برای تشخیص مشکل دستگاه دچار اشتباه نمیشود و همان قسمت را تعمیر یا تعویض میکند آسیب دیده است .

در فصل گرما پیدا کردن تکنسین پکیج که هزینه تعمیر پکیج را با قیمت مناسب انجام دهد، چه در غرب تهران و چه در شرق تهران اندکی دشوار است.

چراکه پیدا کردن افراد متخصص و قابل اعتماد امری است که نیاز به تحقیق و جستجوی بیشتری دارد.

تمامی سرویسکاران امداد من متعهد و مجرب و دوره دیده و متخصص در امر نصب و تعمیر و سرویس کولرگازی هستند.

تعمیر فن کولر گازی پنجره ای

بسیاری از مشکلاتی که در کارایی کولر گازی پنجره ای رخ میدهد مربوط به  وجود مشکل در عملکرد قطعه فن در کولر گازی می باشد.

از جمله خدمات تخصصی امداد من رفع مشکل و خرابی فن کولر گازی پنجره ای است که در صورت مشاهده عیب و نقص در عملکرد این قطعه و قسمتهای مختلف آن  انجام میشود.

در عملکرد درست و تهویه مطبوع فن نقش مهمی را ایفا میکند.اگر در تعمیر کولر گازی پنجره ای فن به درستی بررسی نشود دستگاه به هیچ وجه درست نمیشود.

تعمیر گاه مجاز لوازم خانگی امداد من با بررسی تخصصی فن آن میتوانند این قطعه را به طور کاملا تخصصی و حرفه ای  تعمیر و یا درصورت نیاز اقدام به تعویض آن با قطعه اورجینال بنمایند.

خرابی بلبرینگ فن کولر گازی پنجره ای

بلبرینگ فن از اصلی ترین قطعه های فن میباشد که اگر خراب شود ،فن به راحتی از کار میوفتد. در هنگام تعمیر کولر گازی پنجره ای اگر لازم بود که

بلبرینگ فن تعویض شود باید موتور دستگاه کاملا باز شود.پس از باز کردن موتور این قطعه یعنی همان بلبرینگ از فن جدا میشود اگر نیاز بود تعمیر میشود

در غیر اینصورت تعویض میشود.که باتوجه به شدت آسیب دیدگی آن تصمیم درست اتخاذ میشود.در اکثر موارد این قطعه تعمیر نمیشود و باید حتما آنرا با بلبرینگ دیگری تعویض کرد.

امداد من حتما از قطعات اورجینال  برای سرویس کولر گازی پنجره ای استفاده میکند زیرا استفاده از قطعات غیر اصل نه تنها آسیب دیگی دستگاه را برطرف نمیکند بلکه باعث آسیب رسیدن به بخش های دیگر دستگاه نیز میشود.

با مراجعه به تعمیرگاه مجاز امداد من و تعمیر تخصصی کولر گازی توسط نیروهای مجرب و متخصص ما، از بهترین خدمات تعمیر کولرگازی بهره مند شوید.

تعمیر کولر گازی پنجره ای با ضمانت  ارائه میشود

تعمیر گاه مجاز لوازم خانگی امداد من در انواع کولرهای گازی پنجره ای  ،سرویس،عیب یابی و تعمیرکولر گازی پنجره ای را کاملا تخصصی انجام میدهد.

امداد من از کادری متخصص و حرفه ای بهره میگیرد و خدماتی با کیفیت بالا ارائه میدهد.

بعضی از مشتریان برای تعمیر کولر گازی پنجره ای نمیتوانند اپراتور متخصص و مورد اطمینان پیدا کنند در نتیجه تصمیم میگیرند خودشان دستگاه را درست کنند.

پیشنهاد ما برای مطالعه:  تعمیر کولر گازی تی سی ال💠تعمیرات کولر گازی با نرخ اتحادیه🔷

تعمیر کولر گازی پنجره ای

برخی از مشکلات که  نیاز به تعمیر کولر گازی پنجره ای دارد

کولر گازی پنجره ای روشن نمیشود

اصلی ترین و عمده ترین علتی که باعث میشود کولر گازی پنجره ای روشن نشود ،قطع بودن جریان برق است .

برای تعمیر کولر گازی پنجره ای و رفع مشکل آن حتما باید اتصالات و سیم کشی های داخل دستگاه را کاملا بررسی کنید و اگر قطع بودند برای وصل کردن آنها اقدام کنید.

از مشکلات دیگر این است که فیوز برق پریده باشد که باید حتما بررسی شودچون این موضوع باعث کارنکردن دستگاه میشود.

در مرحله آخر بعد از بررسی هایی که بالا گفتیم و دستگاه درست نشد.

با استفاده از یک مولتی متر باید قطعات برد اصلی را تست کنیم و اگر هرکدام کار نمیکرد آنها را تعویض یا تعمیر کنیم.

 محیط را خنک نمیکند

وقتی این اتفاق میوفتد و کولر گازی محیط را کاملا خنک نمیکند برای اینکه عیب دستگاه را پیدا کنیم  چند مورد مختلف را باید برسی کنیم .

اگر فیلتر های دستگاه کثیف باشند باعث میشود که دستگاه محیط را به خوبی خنک نکند برای رفع و برطرف کردن این مشکل باید حتما فیلترها را بشویید یا تعویض کنید.

خراب شدن کنداسور هم از دیگر علت های اصلی  خنک نکردن دستگاه می باشد.که با تعویض این قطعه میتوان برای عیب یابی کولر گازی پنجره ای اقدام کرد.

دستگاه به صورت ناگهانی خاموش یا روشن میشود

در این حالت ممکن است ترموستات کولر گازی پنجره ای خراب باشد و این قطعه دما را به درستی تشخیص ندهد و در زمانی که نباید به طور ناگهانی روشن و یا خاموش شود.

اگر خودتان میخواهید که به سرویس کولر گازی پنجره ای بپردازید و عیب دستگاه را تشخیص دهید میتوانید فین های کندانسور را نگاهی بیاندازید.

ممکن است داخل این قطعه زباله یا آشغالی وجود داشته باشد و باعث شده باشد که دستگاه به درستی عمل نکند برای رفع مشکل آشغال ها را خارج کنید.

حتما برای عیب یابی دستگاه  در چنین حالتی  باید ترموستات ،فین های کندانسور و گاز مبرد  کاملا بررسی شوند.

اصلی ترین قطعه ای که وظیفه روشن و خاموش کردن کولر گازی در دمای مورد نظر شما بر عهده دارد همین ترموستات است .

تعمیرکولر گازی پنجره ای

ایجاد حالت یخ زدگی

برای عیب یابی یخ زدگی در کولر گازی پنجره ای حتما باید چند مورد را بررسی کنیم.این عوامل در کولر گازی های دوبخشی هم شایع هستند .

اگر کمپرسور دستگاه به صورت زمانهای متوالی و یکسره کار کند این مشکل رخ میدهد چون با کار کردن متناوب کمپرسور دمای محیط بالا میرود و یخ زدگی ایجاد میشود.

برای برطرف کردن این اتفاق باید دمای ترموستات رو دوباره به صورت درست تنظیم کنید و به تعمیر کولر گازی پنجره ای بپردازید.

مورد دیگری که باید به آن اشاره کنیم خراب بودن فن کولر گازی پنجره ای می باشد که باعث حالت یخ زدگی در کولر گازی میشود.

وقتی هوای سرد به وسیله فن کولر گازی به بیرون و محیط اطراف انتقال پیدا نکند یخ زدگی در کولر گازی پنجره ای رخ میدهد.

پیشنهاد ما برای مطالعه:  تعمیر کولر گازی در اکباتان

برای عیب یابی این مشکل میتوانید شبکه اپراتور ها را بررسی کنید.

حتما برای تعمیر کولر گازی پنجره ای با تعمیر گاره تخصصی امداد من تماس بگیرید.در اینصورت کارشناسان و متخصصان امداد من برای حل مشکل وتعمیر دستگاه  به محل شما اعزام شوند.

تشخیص خطاهای کولر گازی پنجره ای

از موارد دارای اهمیت برای عیب یابی کولر گازی پنجره ای خطاهایی هست که خود دستگاه اعلام میکند.

اگر به خطاهای کولر گازی توجه کنید متوجه میشوید که مشکل اصلی دستگاه چیست .برای این منظور به محض اینکه خطایی از دستگاه را مشاهده کردید، به دفترچه و کاتالوگ راهنمای دستگاه مراجعه کنید.

و کد خطا را پیدا کنید و علت آن خطارا متوجه شوید.

عیب یابی کولر گازی پنجره ای و رفع مشکل

این کار اصلا آسان نیست و برای اینکه خودتان خواهید به تعمیر کولر گازی پنجره ای بپردازید باید تخصص و تجربه کافی را داشته باشید.علت آن هم این است که اگر شما مطالعه و دانش انجام این کار را نداشته باشید هم میتوانید به سایر قطعات دستگاه آسیب برسانید و هم به خودتان و محیط اطرافتان .

بهترین و آسانترین و بی دردسر ترین  راه این است که با تعمیرگاه امداد من تماس بگیرید.

یا فرم درخواست تعمیرات را درسایت پر کنید و از خدمات تخصصی آن بهره بگیرید.

شارژ گازچه موقعی انجام میشود؟

گاهی اوقات به دلیل اینکه کمپرسور تعویض شده است یا لوله های کولر گازی پنجره ای به هم ساییده شده باشند .

یا به صورت کاملا نا محسوس به صورت ریز نشتی وجود داشته باشد دستگاه نیاز به شارژ کولر گازی دارد که به دو روش انجام میشود.

اولین مورد زمانی است که کمپرسور کولر گازی پنجره ای تعویض شده است.

یا به دلیل وجود نشتی در کولر گازی نیاز میشود که گاز دستگاه به طور کامل شارژشود.

دومین مورد در واقع شارژ گاز به صورت تکمیلی است .

برای اینکه شارژ گاز کولر گازی پنجره ای را به صورت تکمیلی انجام دهیم به وسایل و ابزار خاصی نیاز داریم .

این ابزار ها کمک میکنند تا بدون اینکه گاز کولر گازی پنجره ای به طور کامل خارج شود ، بتوانیم گاز دستگاه را کاملا شارژ کنیم .

ومرحله تعمیر کولر گازی پنجره ای را به خوبی طی کنیم .

به طور معمول برای شارژ گاز کولر نیاز است که از مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی و پرسنل  و متخصصان تعمیر کولر گازی پنجره ای بهره برد.

ارائه خدمات تعمیر پکیج در کمترین زمان حضور فوری در محل شما در سراسر تهران

هزینه تعمیر کولرگازی  و تعمیر کولرگازی جنرال بسته به نوع دستگاه و مشکل بوجود آمده و قطعات مورد نیاز و… توسط تعمیرکاران لوازم خانگی امداد من اعلام می شود و ابتدا باید مشکل بوجود آمده مورد بررسی قرار بگیرد، امداد من کمترین هزینه را بابت تعمیرات در نظر می گیرد و نگران هزینه تعمیرات لوازم خانگی خود نباشید.

تلفن های تماس مرکز تعمیرات آی امداد 

شمال تهران : ۲۲۸۵۲۰۹۵

غرب تهران : ۴۴۰۴۴۳۵۵

شرق تهران : ۸۸۵۲۰۱۷۳

جنوب تهران : ۶۶۱۷۸۷۶۳

 

 

امتیاز شما

3 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *