امداد من
جدیدترین مطالب

تعمیر پکیج در تهران ویلا

تعمیر پکیج در تهران ویلا

تعمیر پکیج در تهران ویلا،برطرف کردن مشکلات انواع پکیج ها درمحل توسط کادرمجرب در تهران ویلا, با پایین ترین هزینه تعمیر پکیج در تهران ویلا  و تعویض قطعات پکیج، تعمیر پکیج در تهران ویلا درسایت امدادمن به شرح زیر میباشد:

تعمیر پکیج تهران ویلا

تعمیر پکیج تهران ویلا ، درسالیان گدشته رونق داشته و نیاز به تعمیرکار پکیج در تهران بیشتر شده. تهران با داشتن جمعیت بالا، انرژی زیادی مصرف میکند. مهندسین برای کم کردن این مصرف به دنبال راه حلی بوده و درآخر توانستند با نصب پکیج بجای آبگرمکن و موتورخانه این مشکل را برطرف کنند. پکیج ها انرژی کمتری مصرف میکنند و عملکرد بهتری دارند و سرعت بیشتری دارند ولی تعمیر کردن آن ها نیاز به تخصص ومهارت دارد.

از طرفی تهران دارای خدمات های گوناگونی است که خدمات تعمیر پکیج در تهران ویلا ارائه می دهند.

بیشتر بدانید:تعمیر پکیج اخگر

 

تعمیر پکیج در تهران ویلا
تعمیر پکیج در تهران ویلا

خدمات تعمیر پکیج درتهران ویلا:

پکیج دیواری و زمینی-نصب و سرویس پکیج ،پکیج برقی،گازوئیلی‌،گازسوز با کیفیت بسیار بالا و قیمت کم,مرکز تعمیر پکیج در تهران ویلا

 

 پکیج به نوعی سیستم گرمایشی محسوب میشود که درحال حاضر جایگزین موتور خانه ها شده.پکیج ها در دو نوع زمینی و دیواری دارند.پکیج دیواری در آشپزخانه و یا تراس بر دیوار نصب میگردد.که برای ایمنی بیشتر میتوان از دودکش دوجداره استفاده کرد.دراین صورت هوای مورد نیاز پکیج از محیط بیرونی تامین میشود و ساکنین باخطری مواجه نمیشوند.

پیشنهاد ما برای مطالعه:  نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی وایت هاوس

پکیج موجب گرم کردن خانه یا ساختمان تجاری با استفاده از گرمایش از کف ساختمان،رادیاتور،فن کوئل میشود.همچنین آب گرم مورد مصرف ساکنین واحد ها را نیز آماده میکند.برای صرفه جویی در مصرف انرژی می توان از ترکیب پکیج به همراه کویل آب گرم استفاده کرد.دراین صورت گرمای بهتر با هزینه کمتری دارید.

بیشتر بخوانید : نمایندگی پکیج مرکوری

تعمیر پکیج در تهران ویلا
تعمیر پکیج در تهران ویلا

انواع تعمیرات پکیج در تهران ویلا و تعمیر پکیج در تهران ویلا

تعمیر کردن منبع انبساط پکیج: یکی از مهم ترین قسمت های پکیج منبع انبساط پکیج است که اگر به قدر کافی باد نداشته باشد، پکیج زودتر دارای استهلاک میشود.برای چک کردن فشار باد داخل منبع انبساط پکیج میتوان یک گیج باد را روی والف منبع انبساط پکیج گذاشت و درجه باد را مشاهده کنید.

به صورت کلی این درجه باید بین ۰.۷ بار تا یک بار باشد. زمانی فشار باد را اندازه گیری کنید که آب داخل مدار خالی باشد.در غیر این صورت،فشار نشان داده شده توسط گیج باد،فشار آب داخل مدار هست.

تعمیر کردن مبدل پکیج : برای تمیز کردن مبدل اولیه یا اصلی کافی است  با بازکردن پیچ های محفظه احتراق فین های مبدل اصلی را مشاهده کنید.حالا با پوشاندن روی برنر با یک روزنامه  مبدل اصلی را با فرچه تمیز کنید.دقت کنید: نیازی ندارد که برای هر تعمیر،مبدل ها را اسیدشویی کنید.

اسیدشویی عمر پکیج را کاهش میدهد.اسید،با اینکه لایه های رسوب را ازبین میبرد،باعث خورده شدن مبدل اصلی که از جنس مس است میشود و بعد از چند بار اسیدشویی، باعث سوراخ شدن مبدل میشود.

تعمیرکردن مشعل پکیج : برای تمیز کردن مشعل با یک دمنده باد (بلوئر) داخل مشعل را میتوانید تمیز کنید تا باعث خارج شدن خاک از محفظه احتراق شود.میتوان قبل از این کار با استفاده از یک ژیگلور این منطقه را تمیز کنید.برای تعمیر کامل میتوانید پس از خریدن اسپری خشک ناهید با شدت داخل محفظه (احتیاط کنید پکیج خاموش باشد) اسپری نمایید.پس ازآن صبر نمایید تا محفظه خشک بشود.از این رو تمیز کردن محفظه احتراق پکیج با همان دمنده نیز کافی است.

پیشنهاد ما برای مطالعه:  تعمیر اجاق گاز در کامرانیه

بیشتر بخوانید : تعمیر پکیج ایران رادیاتور پونک

تعمیر پکیج در تهران ویلا
تعمیر پکیج در تهران ویلا

تعمیر کردن الکترود پکیج : برای تمیز کردن الکترود یون و جرقه زن پکیج میتوان بااستفاده از سمباده نسبتا نرم آن را چند بار روی الکترود بکشید. تا یک لایه از الکترود را برداشته شود.پس از آن با استفاده از یک دستمال مرطوب،یون و جرقه زن را تمیز کرد.از جمله کار هایی که میتوان در این مرحله انجام داد عبارت اند از:

۱-از سالم بودن چینی دور الکترود یون و جرقه تمیز  و ترک نخوردن آن اطمینان حاصل کنید.۲-فاصله میان  سر جرقه زن و برنر را به قدرکافی تنظیم کنید.۳-توجه داشته باشید که الکترود یون و جرقه زن درست به کابل خود متصل شده اند و به جایی از بدنه متصل نشده باشند.

تعمیر فن پکیج :در این مرحله باید از تمیز بودن فن پکیج و جرم نگرفتن آن اطمینان حاصل کنید. برای تعمیر فن چندین راه وجود دارد.یکی از آن ها این است که فن را کامل باز کنید و آن را با آب بشویید.درصورتی که  زمانی برای باز کردن فن ندارید و دنبال راه  و سریع تری هستید یک اسپری WD-40 بخرید.

این اسپری علاوه بر اینکه به طور کامل منطقه فن را تمیز میکند،به دلیل چرب بودنش،موجب روانکاوی فن میگردد.برای این کار باید اسپری را داخل بلبرینگ ها و شافت فن تزریق شود.گاهی اوقات،فن احتیاج به روغن کاری دارد.برای روغن کاری فن میتوان از روغن یاتاقان کولر یا روغن چرخ خساطی استفاده کرد.

پیشنهاد ما برای مطالعه:  علت روشن نشدن فر توکار اخوان

دقت کنید که همزمان با چرخاندن پره فن، روغن را فقط داخل بلبرینگ ها بریزید تا روغن کاری به خوبی انجام شود.پس از آن با اسپری خود،داخل لوله ونتوری را تمیز نمایید.

بیشتر بدانید:تعمیر پکیج در تهرانپارس

 

تعمیرکردن دودکش پکیج :به مرور زمان،دودکش پکیج خورده میشود و باید تعویض شود.مطمئن شوید دودکش ترک نداشته باشد.تعمیر این قسمت بسیار مهم است زیرا خراب بودن دودکش جان بسیاری از مردم را میگیرد که یکی از دلایل آن،سهل انگاری هموطنان است.بعد از عوض کردن قطعات دودکش و مطمئن شدن از اینکه سالم است،نصب دودکش پکیج را انجام دهید.

روشن کردن کردن پکیج :پکیج را به برق وصل کنید.پکیج را روی بیشترین گرمای شوفاژ قرار داده.از هوا نداشتن رادیاتورها اطمینان حاصل کنید و شیر رادیاتور ها راباز کنید سپس شعله را تنظیم کنید.

 

با توجه به این که کلیه خدمات ذکر شده توسط تعمیر پکیج در تهران ویلا  انجام میشود کاربران هیچ نگرانی بابت نحوه عملکرد پکیج بعد از تمام شدن کار تعمیرکاران نداشته باشند وبا خیال راحت از آن استفاده کنند.

 

بهتر است بدانید: تعمیر پکیج ایران رادیاتور در پاسداران

 

تعمیر پکیج در تهران   , تعمیر پکیج در تهران ویلا همراه با متخصصین تعمیر پکیج امداد من

مجرب ترین تعمیرکار پکیج در سایت امداد من

امتیاز شما

16 پاسخ

  1. سلام. برای تعمیر پکیج در تهران ویلا سفارش دادم. واقعا ممنون از همکاراتون کارم اوکی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *