امداد من
جدیدترین مطالب

تعمیر پکیج بوتان در ستارخان

تعمیر پکیج بوتان در ستارخان

تعمیر پکیج بوتان در ستارخان  در امداد من بررسی می کنیم.

تعمیر پکیج بوتان در ستارخان در محل

امروزه پکیج ها با توجه به مزایایی که دارند یکی از پر طرفدار ترین سیستم های گرمایشی در خانه یا محل کار می باشند. پکیج‌های دیواری بوتان از اندازه و حجم‌های بسیار مناسب تری نسبت به اندازه‌ی آبگرمکن برخوردار هستند. گاهی اوقات ممکن است در عملکرد پکیج بوتان اختلال ایجاد شود و نیاز به تعمیر داشته باشد.

در صورتی که پکیج بوتان شما دچار مشکل شده و نیاز به تعمیر یا سرویس دارد می توانید از تیم امداد من کمک بگیرید. عیب یابی و تعمیر پکیج بوتان در ستارخان توسط متخصصین و تکنسین ماهر امداد من انجام می شود. برای دریافت خدمات تعمیر پکیج بوتان  می توانید با شماره تلفن های موجود در سایت امداد من تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان در محل حاضر و تعمیر پکیج  را انجام دهند. 

تعمیر پکیج بوتان در ستارخان
تعمیر پکیج بوتان در ستارخان

 

انواع پکیج

پکیج ها از نظرات متفاوتی دسته بندی می شوند. شما حین خرید و انتخاب باید با مشاوره از فروشندگان و متخصصان این حوزه بهترین پکیج را برای خود انتخاب کنید. این امر با توجه به مقیاس و مساحت مورد نظر ، میزان هزینه و… انجام می شود. برای مثال برای ویلاهای بزرگ یا ساختمان های تجاری و تفریحی بهتر است از انواع گازوئیل سوز یا دوگانه سوز استفاده شود. در این صورت بهترین و به صرفه ترین حالت ممکن ایجاد خواهد شد. به منظوره مشاوره برای خرید می توانید از متخصصین ما در تعمیر پکیج بوتان در ستارخان کمک بگیرید.

بیشتر بخوانید : تعمیر پکیج ایران رادیاتور در پاسداران

پکیج ها از  نظر نحوه قرار گرفتن و نصب به دو نوع تقسیم می­شوند :

  • دیواری
  • زمینی

از نظر نوع سوخت مصرفی به چهار نوع تقسیم می‌شوند:

  • گازسوز (دیواری و زمینی بدون صدا )
  • برقی (دیواری و زمینی بدون صدا )
  • گازوئیل سوز ( زمینی با قابلیت نصب در موتورخانه یا انباری خارج از واحد مسکونی)
  • دوگانه‌سوز (زمینی با قابلیت نصب در موتورخانه یا انباری خارج از واحد مسکونی )

تعمیر پکیج بوتان در ستارخان

چرا پکیج دیواری بهتر از زمینی است ؟

پکیج دیواری از بهترین سیستم‌های گرمایشی در حال حاضر محسوب می‌شود. زیرا برای نصب پکیج دیواری نیازی به بخاری و لوله کشی گاز ندارید و برای هر اتاق بخاری جداگانه و دودکش نیازی نیست. پکیج دیواری فضای زیادی نیاز ندارد و می توان آن را گوشه ی از اشپزخانه و یا بالکن خانه نصب کرد.

انواع پکیج از دیدگاه سیستم احتراق

پکیج های زمینی از دیدگاه نوع مشعل و سیستم احتراق آن ها به چند دسته تعلق می گیرند :

۱- بدون مشعل :

پکیج های مشعل دار دیگ گرمایشی در سیستم خود ندارد. آن ها برای عمل کرد مناسب از مشعل خطی و مبدل حرارتی استفاده می کنند. این مبدل از نوع مبدل صفحه ای یا مخزن است.

۲- مشعل دار :

در سیستم این پکیج ها یک دیگ فولادی یا چدنی قرار دارد که آب گرم در آن ذخیره می شود. وجود دیگ باعث می شود ظرفیت پکیج بیشتر شود و بتواند محیط های بزرگ تر را گرم نگه دارد. در این دسته از مشعل های گازوئیل سوز  ، گاز سوز یا دوگانه استفاده می شود.

تعمیر پکیج بوتان در ستارخان
تعمیر پکیج بوتان در ستارخان

مزایای پکیج بوتان

  1. پکیج دیواری بوتان دارای مزایایی است که در ادامه به آن اشاره می کنیم:
  2. پکیج دیواری بوتان به راحتی قابل حمل و نصب توسط نصاب و تعمیر کار می باشد.
  3. مصرف انرژی(گاز و برق) پکیج بوتان در مقایسه با بخاری و شوفاژ  خانه بسیار کمتر است.
  4. به صورت ۲۴ ساعته آبگرم در اختیار دارید.
  5. پکیج بوتان برای هر واحد مسکونی به صورت جداگانه قابل نصب است.
  6. بازده حرارتی پکیج بوتان بسیار بیشتر است.
  7. هزینه تعمیر و نگهداری آن نسبت به دیگر وسایل گرمایشی مانند موتور خانه بسیار کمتر می باشد. 
  8. پکیج بوتان سیستم ایمنی بالایی دارد.

 

تعمیر پکیج بوتان مدل اپتیما

تعمیر پکیج بوتان در ستارخان
تعمیر پکیج بوتان در ستارخان
مشکلات متداول در پکیج بوتان مدل اپتیما

قرمز شدن چراغ پکیج:

دلایل مختلفی می تواند باعث روشن شدن چراغ قرمز سیستم شود، در این صورت دستگاه قابلیت عملکرد خود را از دست می دهد. قطع بودن اتصال برق، قطع شدن جریان گاز و خرابی برد پکیج دیواری از دلایل به وجود آمدن این مشکل به شمار می‌روند. برای رفع این مشکل به وجود آمده ابتدا با بررسی دقیق دلیل این مشکل را پیدا کنید ، سپس جهت رفع آن، اقدامات لازم را انجام دهید.

افت فشار پکیج مدل اپتیما:

افت فشار در پکیج های دیواری ، ممکن است مشکلات بیشتری را برای سیستم گرمایشی شما به وجود ‌آورد. از جمله مشکلاتی که با افت فشار پکیج به وجود می ‌آیند می ‌توان به سوراخ شدن مبدل حرارتی، بروز مشکل و خرابی شیر پرکن پکیج دیواری و سوراخ شدن منبع انبساط اشاره کرد. برای اینکه از بروز این مشکلات بتوانید جلوگیری کنید، توصیه می کنیم دفترچه راهنمای تنظیم پکیج را حتما مطالعه نمایید. چنانچه موفق به رفع مشکل نشدید با همکاران ما در بخش تعمیر پکیج بوتان در ستارخان ، شرکت امداد من تماس بگیرید.

گرم نشدن آب پکیج بوتان مدل اپتیما:

دلایل و عوامل متعددی می توانند منجر به گرم نشدن آب پکیج بوتان مدل اپتیما شوند. از جمله این دلایل می ‌توان به کمبود میزان سطح آب، بروز مشکل و یا عدم تنظیم دمای سیستم، همچنین زیاد مشکل در سنسور جرقه زن مشعل اشاره نمود. برای رفع این گونه مشکلات، باید با بررسی بخش‌ های سیستم گرمایشی به صورت جداگانه اقدامات لازم را انجام دهید.

خاموشی پیلوت پکیج بوتان مدل اپتیما:

یک چراغ کوچک آبی رنگ در پکیج بوتان مدل اپتیما که جهت نگه داشتن شعله مشعل روشن است را پیلوت می نامند. در صورتیکه  ترموکوبل پکیج خراب شود نمی تواند به دستگاه گاز کافی را برساند و پیلوت در این صورت خاموش می شود.در این شرایط ابتدا گاز ساختمان را بررسی کنید تا از وجود جریان گاز در لوله کشی اطمینان حاصل کنید، سپس در صورت حل نشدن مشکل اقدام به تعویض ترموکوبل نمایید.

خاموش شدن ناگهانی پکیج بوتان مدل اپتیما:

گاهی اوقات با شرایطی مواجه می ‌شوید که پکیج بوتان مدل اپتیما به صورت ناگهانی خاموش می شود. دلایل مختلفی از جمله بسته بودن شیر ورودی دستگاه، ضعیف شدن پمپ دستگاه و همچنین کاهش فشار آب می تواند باعث ایجاد این مشکل شده باشد. اگر با چنین حالتی مواجه شده اید، کل سیستم را بررسی کنید تا علت مشکل به وجود آمده را پیدا کنید.

تعمیر پکیج بوتان در ستارخان
تعمیر پکیج بوتان در ستارخان

به منظور رفع هر یک از مشکلات گفته شده در پکیج بوتان مدل اپتیما، می توانید با نیروهای متخصص تعمیر پکیج بوتان در ستارخان در شرکت امداد من تماس حاصل نمایید.

 

پیشنهاد ما برای مطالعه:  تعمیر ظرفشویی در جردن

 

تعمیر پکیج بوتان در ستارخان
تعمیر پکیج بوتان در ستارخان

توصیه‌های مهم در رابطه با پکیج دیواری

  • فشار بار پکیج هیچ‌وقت نباید کمتر از ۱ بشود.
  • حداکثر دمای پکیج دیواری را چه در حالت آب گرم و چه درحالت رادیاتور‌ها بالاتر از ۶۰ درجه نباشد.
  • با شنیدن کوچکترین صدایی یا با ملاحظه چکه آب از پکیج ، حتما با تعمیر کار تعمیر پکیج بوتان در ستارخان تماس حاصل فرمایید تا در صورت نیاز بازدید از پکیج را انجام دهد.
  • مطمئن باشید این کار به نفع شما می‌باشد زیرا هزینه بازدید بسیار کم می‌باشد ولی هزینه تعمیر پکیج دیواری که به واسطه بی‌توجهی شما به آن وارد می‌شود بسیار بیشتر و در حد چند صد هزار تومان نیز می‌تواند باشد.
  • فاصله پکیج تا کابین از هر طرف حداقل ۱۰ سانتی متر و از جلو ۴۵ سانتیمتر باید در نظر گرفته شود. تا امکان سرویس در زمان مورد نیاز به راحتی انجام بگیرد.
  • چنانچه با کم شدن فشار سیستم در مدار پکیج مواجه شدید به عوامل زیر دقت کنید.
  • ممکن است در سیستم لوله‌کشی و یا اتصالات ، نشتی بوجود آمده باشد.
  • همیشه به هنگام هواگیری خودکار از شیرهای هواگیر ، مقداری بخارات هم خارج می‌شود و همین باعث می‌شود به مرور فشار سیستم کم‌ شود.
  • یکی دیگر از مشکلاتی که ممکن است در پکیج دیواری پیش بیاید سرد و گرم شدن آب و یا روشن شدن چراغ قرمز پکیج است.
  • که در ساختمان‌هایی که از پمپ آبرسانی خانگی استفاده می‌شود نوسان آب در پمپ آبرسانی خاتگی باعث ایجاد این مشکل می‌شود.
  • که تعمیرکار پکیج دیواری باید به این نکته در تعمیر پکیج دیواری توجه لازم را داشته باشد.

دلیل توصیه به سرویس سالیانه چیست ؟

دستگاه در طول کارکرد خود بی شک دچار فرسودگی و آسیب های متفاوتی خواهد بود. برخی از این آسیب ها در زمان های اولیه شروع باعث اختلال خیلی محسوس و یا جلوگیری از عدم کارکرد پکیج نمی شود . اگر این آسیب ها و مشکلات در همان زمان های اولیه ایجاد شناسایی و رفع شوند . به طول عمر پکیج اضافه می کنند . و اینگونه تعمیر پکیج بوتان  کاری خیلی دشوار نخواهد بود.

در سرویس های سالانه ، سرویس پکیج توسط تکنسین های تعمیر پکیج بوتان انجام‌شده و تمام اجزای پکیج بررسی می شود. در صورت نیاز به تعمیر ، تعویض و حتی تمیز کردن اجزای مختلف ، این کار به خوبی انجام شده و از آسیب های آینده جلوگیری می شود.

یکی دیگر از دلایل مهم برای اقدام به سرویس سالیانه پکیج ، اطمینان از ایمنی آن می باشد. ممکن است در ظاهر کارکرد خیلی خوبی از پکیج دیده شود. اما در اصل به دلیل وجود مشکلاتی در عملیات سوختن ، گاز کربن منو اکسید منتشر شود. این ایراد به راحتی قابل تشخیص نیست . زیرا گاز کربن منو اکسید گازی بی بو ، بی رنگ و بدون طمع است اما سمی ! پس در سرویس های سالانه در صورت وجود این مشکل ، به رفع آن پرداخته می شود.

تعمیر پکیج بوتان ستارخان

مراحل خدمت رسانی تعمیر پکیج بوتان در ستارخان

پس از تشخیص مشکل و یا عدم کارکرد پکیج و تماس با نمایندگی . تکنسین های ماهر به محل مورد نظر شما اعزام می شوند. در ابتدای هر کاری تکنسین به دقت تمام قسمت های پکیج را با توجه به توضیحات شما از مشکل به وجود آمده ، بررسی و چک می کنند.

پس از  بررسی کلی  تشخیص مشکل به وجود آمده ، حدود هزینه ای که برای تعمیر و یا تعویض قطعات مورد نیاز است به شما اعلام می گردد و در صورت توافق و کسب اجازه ، مراحل بعدی انجام می شود.

در مرحله بعدی یعنی پس از تشخیص خرابی و ایراد های به وجود آمده ، در ابتدا سعی می شود برای کاهش هزینه ها قطعات تعمیر شود . زیرا تعویض قطعه معمولا از تعمییر آن هزینه بر تر است. البته در صورت نیاز خرابی کامل قطعه مورد نظر و نیاز حتمی به تعویض آن نیز ، تعمیرکاران قطعات با کیفیت و اصل را در اختیار شما قرار خواهند داد. در ای امداد تعمیر پکیج بوتان در ستارخان و سرویس پکیج به همراه ضمانتنامه می باشد و می توانید اعتماد کامل داشته باشید.

تعمیر پکیج بوتان در ستارخان

هزینه تعمیر پکیج بوتان در ستارخان

همان طور که گفته شد این پکیج ها ، نوع تخصصی و بسیار کاربردی هستند. تعمیر پکیج بوتان در ستارخان یا سرویس آن ها با توجه به مشکلات و ایرادات موجود و منبع آن ها می تواند متفاوت باشد. گاهی ایراد تنها از قطعه ای کوچک است که با تعمیر یا تعویض آن کارکرد خوبی دیده می شود.

اما گاهی خرابی پکیج تخصصی بوده و نیاز مند تکنسین های ماهر برای تعمیر آن است. در این حال با توجه به میزان خدمات تکنسین و هزینه قطعات تعویض‌شده ، هزینه نهایی مشخص خواهد شد. قبل از شروع به تعمیر پکیج بوتان در ستارخان ، یک تخمین اولیه و حدودی از قیمت به شما گزارش می شود و در صورت توافق به تکنسین ما به تعمیر دستگاه شما می پردازد.

 

بیشتر بدانید:

تعمیر پکیج در قیطریه

تعمیر پکیج در مرزداران

تعمیر پکیج در سعادت آباد

تعمیر پکیج در صادقیه تهران

تعمیر پکیج بوتان در ستارخان

پیشنهاد ما برای مطالعه:  تعمیر مایکروویو در تهران

آشنایی با مدل های مختلف پکیج بوتان:

مدل بیتا

  • پکیج دیواری بوتان بیتا مجهز به دو مبدل حرارتی
  • پکیج بیتا دارای قطعات اروپایی
  • پکیج بیتا دارای ۲ سایز ۲۲ و ۲۴ کیلو وات

پکیج بوتان مدل بیتا
پکیج بوتان مدل بیتا

مدل پارما

  • پکیج دیواری بوتان پارما مجهز به دو مبدل حرارتی
  • پکیج پارما دارای ۴ قطعه اصلی اروپایی
  • پکیج پارما دارای ۲ سایز ۲۴ و ۲۸ کیلو وات
پکیج بوتان مدل پارما
پکیج بوتان مدل پارما

مدل پرلا پرو 

  • پکیج دیواری بوتان پرلا پرو مجهز به دو مبدل حرارتی تولید ایتالیا با کمترین میزان رسوبگیری
  • پکیج پرلا پرو مجهز به نمایشگر دیجیتال و عیب یاب تمام الکترونیکی
  • پکیج پرلا پرو مجهز به معتبرترین قطعات استاندارد اروپایی
  • پکیج پرلا پرو دارای ۳ سایز ۲۴ ، ۲۸ و ۳۲ کیلو وات
پکیج بوتان مدل پرلا - پرو
پکیج بوتان مدل پرلا – پرو

مدل پاویا

پکیج دیواری بوتان پاویا از جدیدترین پکیج دیواری تولیدی شرکت بوتان می باشد. پکیج دیواری بوتان پاویا مجهز به قطعات به روز اروپایی می باشد که می تواند در کنار امکانات کامل ، کیفیت عالی و خدمات پس از فروش یکپارچه و منظم می تواند انتخابی ایده آل برای خانواده ها باشد.

پکیج بوتان مدل پاویا
پکیج بوتان مدل پاویا

قطعات تشکیل دهنده پکیج بوتان :

قطعات پکیج بوتان را می توان به دو دسته کلی تقسیم می شوند.

  • الکترونیکی
  • مکانیکی
دسته قطعات الکتریکی خود به سه دسته جدا گانه تقسیم می شود :

۱-  بردها که وظیفه کنترل و اجرای برنامه های درخواستی را که در آن ها ذخیره شده است را دارند.

۲-  قطعاتی که فقط به فرمان برد کنترل ، اجرای عملیات می کنند . این قطعات  معمولاً از برق ۱۱۰ و ۲۲۰ ولت تغذیه می شوند.

۳-  قطعاتی که تغییرات اتفاقی را سریعا به برد کنترل گزارش می دهند .  برد به نسبت تغییرات ایجاد شده و گزارش ارسالی  به قطعات اجرا کننده دستور انجام عملیات را می دهد.

تعمیر پکیج بوتان در ستارخان

اگر بخواهیم قطعات مختلف تشکیل دهنده این پکیج را به طور مشخص نام ببریم . لیست آن ها به صورت زیر می باشد :
  • NTC گرمایش و آب گرم مصرفی
  • ترموستات اتاقی
  • فن
  • پمپ آب
  • شیر سه طرفه
  • ورودی شهر ۲۲۰۷
  • بوبین شیر گاز
  • خروجی و ورودی ترانس منبع تغذیه
  • کیت جرقه زن ها
  • ماژولار شیر گاز
  • یون حسگر
  • فلو سنسور
  • گیج و پرشر آب دیجیتال
  • سوکت دیس پلی
  • پرشر فن
  • فیوز حد

تعمیر پکیج بوتان در ستارخان

تعمیر پکیج بوتان در ستارخان
تعمیر پکیج بوتان در ستارخان

رایج ترین مشکلات تعمیر پکیج بوتان در ستارخان

  • رسوب گرفتن لوله های پکیج

یکی از متداول ترین مشکلاتی که برای پکیج بوتان ایجاد می شود تجمع رسوب در لوله های پکیج می باشد. رسوب زدایی و گرفتن جرم پکیج از اهمیت بالایی برخوردار است و اگر رسوب زدایی پکیج انجام نشود می تواند خسارات جبران ناپذیری به دستگاه وارد کند.

تمامی مدل های پکیج دارای مبدل می باشند که بعضی از آنها تک مبدله و بعضی دارای دو مبدل هستند. تجمع رسوب در لوله ها سبب مسدود شدن مسیر آب در لوله ها می شود. در نتیجه رسوب در مخازن حرارتی جمع و ضخامت ایجاد می شود. این رسوبات باعث فشار زیاد به دستگاه و در نهایت سوراخ شدن منبع پکیج می شود.

رسوب زدایی پکیج یکی از خدماتی است که باید توسط تعمیر کار ماهر و با تجربه انجام شود. برای انجام سرویس و تعمیر پکیج بوتان در ستارخان از تیم امداد من می توانید کمک بگیرید.

  • چراغ پیلوت خاموش می شود.

چراغ پیلوت مشعل گاز کوچکی است که به طور دائم روی پکیج شما روشن می شود. خاموش شدن چراغ راهنما یک مشکل واقعاً رایج است و می‌تواند ناشی از چیزی به سادگی بیرون زدن شعله یا تجمع در نازل گاز باشد.

از طرف دیگر، ترموکوپل شکسته می تواند باعث توقف عرضه گاز شود. ترموکوپل یک وسیله ایمنی در پکیج است که تغییر دمای چراغ پیلوت شما را تشخیص می‌دهد، بنابراین می‌داند که چراغ راهنما خاموش می‌شود یا خیر.

تعمیر پکیج بوتان در ستارخان
تعمیر پکیج بوتان در ستارخان
  • دیگ بخار صدا ایجاد می کند (غرغر، سوت یا کوبیدن)

اگر پکیج شما صداهای ارتعاشی، کوبیدن، غرغر یا سوت ایجاد می کند، محتمل ترین علت هوا در سیستم است. فشار کم آب یا خرابی پمپ نیز می تواند علت باشد. اگر صدایی از پکیج یا سیستم گرمایش شنیدید، آن را نادیده نگیرید، زیرا احتمالاً ایرادی وجود دارد. خطای احتمالی بسته به نوع صدا و جایی که از آن می آید متفاوت خواهد بود.

  • بدون گرمایش و آب گرم

پکیج بخش کلیدی خانه شما است و باید بتوانید برای تامین گرمایش و آب گرم خانه خود به آن تکیه کنید. احتمالاً دلایل مختلفی برای این عیب وجود دارد – بسیاری از آنها نیاز به تعویض قطعه دارند.

معمولاً یک مشکل وجود ندارد که منجر به عدم تامین گرما یا آب گرم دیگ شما شود، با این حال، باید با بررسی اینکه هیچ مشکلی در مورد فشار یا ترموستات پکیج وجود ندارد شروع کنید. اگر مشکلی وجود ندارد، با یک متخصص برای تعمیر پکیج بوتان در ستارخان تماس بگیرید.

  • پکیج نشتی دارد.

بسته به اینکه نشتی یا چکه از کجا می آید، علل می توانند متفاوت باشند. یک سیستم نشتی می تواند نتیجه یک جزء شکسته مانند آب بند یا شیر باشد. همچنین می تواند در نتیجه خوردگی باشد.

برای تعمیر پکیج با یک تکنسین تعمیر پکیج بوتان در ستارخان تماس بگیرید. هرگز سعی نکنید یک پکیج معیوب را خودتان تعمیر کنید.

  • فشار کم پکیج

اگر گیج فشار پکیج شما مقدار کمتر از یک را نشان می دهد، ممکن است مشکل داشته باشید.

نشتی در سیستم را بررسی کنید. اگر نشتی پیدا کردید، فوراً با یک تعمیرکار تعمیر پکیج بوتان در ستارخان تماس بگیرید تا پکیج شما را تعمیر کند.

اگر نشتی وجود نداشت، می‌توانید با پیروی دقیق از دستورالعمل سازنده پکیج، سیستم را دوباره تحت فشار قرار دهید. اگر هنوز هیچ بهبودی وجود ندارد، باید با یک تکنسین تعمیر پکیج بوتان در ستار خان تماس بگیرید، زیرا به احتمال زیاد یک جزء خراب در سیستم وجود دارد.

تعمیر پکیج بوتان در ستارخان
تعمیر پکیج بوتان در ستارخان

 

عملکرد تابستانی پکیج بوتان

استفاده پکیج در طول فصول گرم سال مخصوصا تابستان فقط در راستای گرم کردن آب مصرفی می باشد. زیرا هوای محیط احتیاجی به گرم کردن ندارد. هرگاه به  آب گرم نیاز بوده و شیر آب گرم باز شود ، عملیات گرم شدن آن به صورت اتوماتیک توسط پکیج انجام می گیرد. به این صورت که ، پس از باز شدن شیر ، سنسور فشار ، مشعل را روشن می کند .

این دستور از راه برد کنترل الکترونیک صادر می شود . مبدل حرارتی ثانویه پوسته- لوله فورا  آب مورد نیاز را گرم می کند. این فرآیند در نهابت موجب گرم شدن آب عبوری از لوله می شود.  پس از بسته شدن شیر آب نیز سنسور به طور خودکار باعث خاموش شدن پکیج می شود.

 

پیشنهاد ما برای مطالعه:  تعمیر ساید بای ساید در قلهک

کدهای خطا انواع پکیج بوتان

پکیج بوتان تولیدات و انوع مختلفی دارد که هر کدام از آن ها دارای کد و ارور های خطا مشخصی می باشند.

در مدل پرلا و پرلا پرو کدهای خطا  و معنی آن ها به شرح زیر است :

کد خطا  E01 : ← یعنی شعله تشکیل نمی شود .

کد خطا  E02 : ← عمل کردن ترموستات حد

کدخطا  E03 : ← پرشر دود فعال شده است .

کد خطا  E04 : ← آب مدار گرمایش کمبود فشار دارد .

کد خطا  E06 : ← NTC آب گرم مصرفی قطع است .

کدخطا  E07 : ← NTC آب گرمایش قطع است .

کد خطا  E11 : ← قبل از فرمان برد شعله وجود دارد.

تعمیر پکیج بوتان در ستارخان

در  مدل CV پرو کدهای خطا  و معنی آن ها به شرح زیر است :

کد خطا  E1 : ←  شعله وجود ندارد و یا   گاز قطع شده است .

کد خطا  E2 : ←  فعال شدن ترموستات حد

کد  E3 : ←  پرشر دود پس از ۲ دقیقه عمل می کند.

کد خطا  E4 : ←  خطای مدولاتور شیرگاز

کد خطا  E5 : ←  اشکال در NTC مدار گرمایش وجود دارد .

کد  E6 : ←  اشکال در NTC مدار آب گرم مصرفی وجود دارد .

کد خطا  E7 : ←  پرشر دود پیش از روشن شدن فن وصل است .

کد خطا  E8 : ←  ترموستات اتاقی اشکال وجود دارد .

کد  E9 : ←  افزایش دمای آب گرمایش بیش از ۹۵ درجه

کد خطا  E13 : ←  اشکال نرم افزاری برد

کد خطا  E15 : ←  پرشر دود اشکال وجود دارد .

کد  E17 : ←  ترموستات دود فعال شده است .

کد خطا  E25 : ←  مبدل اصلی یخ زده است .

کد خطا  E27 : ←  اشکال در پرشر آب وجود دارد .

کد  E29 : ←  اشکال در مدار برق رسانی شیرگاز وجود دارد .

 کد خطا  E99:   ←  خطای عدم تشخیص فن دار بودن یا فن دار نبودن دستگاه

تعمیر پکیج بوتان در ستارخان

 پس از تعمیر گارانتی داده می شود؟

رضایت مشتری هدف امداد من است و بعد از تعمیرات گارانتی ۳۶۵ روزه تقدیم شما خواهد شد و در طی این ۱۲ ماه می توانید مشکلات بوجود آمده را با شماره تماس ما و تیم فنی در میان بگذارید. همکاران ما در تعمیر پکیج بوتان در ستارخان مشکل را بررسی و حل خواهند کرد.

ویژگی تکنسین و خدمات مرکز امداد من

ما در تیم امداد من این امکان را فراهم کرده ایم تا با حاضر شدن تعمیر کار متخصص در محل و منزل شما خدمات خود را در جهت تعمیرات پکیج ارائه دهیم. تمامی تکنسین مشغول به کار در تیم امداد من از تخصص و مهارت بالایی برخوردار هستند و سیستم پکیج بوتان شما را به بهترین نحو بررسی و تعمیر می کنند. برای دریافت خدمات سرویس و تعمیر پکیج بوتان در ستارخان با تیم امداد من تماس بگیرید.

تعمیر پکیج بوتان در ستارخان

 

افزایش طول عمر پکیج

چه در پکیج های دیواری و چه زمینی ، راه های مختلفی وجود دارد تا از خراب شدن پکیج جلوگیری کنیم و عمر آن را افزایش دهیم. برای پکیج صافی برنج برگشت باید نصب شود و محافظ برق نیز برای پکیج ها موردی ضروری است.

در ابتدای شروع کار پکیج یا حداقل پس از مدتی از شروع کار آن ، برای جلوگیری از تشکیل شدن رسوب در پکیج و رادیاتورها لازم است که مدار شوفاز شست و شو شود و هم چنین محلول پروتکتور به داخل مدار سیستم تزریق بشود.

بهتر است استفاده از پکیج در مواقعی باشد که به آب گرم زیادی احتیاج است. مانند حمام کردن. در صورتی که تنها برای دست شستن یا کار های جزئی و کوتاه آب لازم دارید بهتر است تا حد ممکن از آب سرد به جای پکیج استفاده کنید. همچنین لازم است فیلتر پلی فسفات و رسوب زدای مغناطیسی و یا فیلتر پلی مگنت که نقش هر دو را بازی می کند نصب کنید.

نکته دیگر این که بهتر است دمای پکیج همیشه زیر ۶۰ درجه سانتی گراد باشد. اگر این نکته رعایت شود میزان رسوب پکیج بسیار کمتر خواهد بود و کیفیت در کارکرد و عمر پکیج افزایش خواهد یافت . زیرا که آب با دماهای بالاتر رسوب آزاد می کند.

 

سوالات متداول تعمیر پکیج بوتان در ستارخان 

جهت تماس با تعمیر پکیج بوتان در ستارخان  در تمام ساعات شبانه روز با چه شماره ای تماس بگیریم؟

خدمات تعمیرات امداد من به صورت ۲۴ ساعته است زیرا مراکز معتبر تعمیرات تعطیلی ندارند و در هر جای تهران که هستید در تمام ساعات با شماره ۰۲۱۲۲۸۵۲۰۹۵ تماس بگیرید.

آیا پس از تعمیر پکیج بوتان در ستارخان گارانتی داده می شود؟

بعد از تعمیرات گارانتی ۳۶۵ روزه تقدیم خواهد شد و در طی این ۱۲ ماه می توانید مشکلات بوجود آمده را با شماره تماس ما و تیم فنی در میان بگذارید و همکاران ما مشکل بوجود آمده را حل خواهند کرد.

برای محیط های بزرگ چه پکیجی مناسب تر است ؟

در سیستم پکیج های مشعل دار یک دیگ فولادی یا چدنی قرار دارد که آب گرم به آن وارد و  در آن ذخیره می شود . وجود دیگ باعث می شود ظرفیت پکیج بیشتر شود و بتواند محیط های بزرگ تر را گرم نگه دارد.

نقش شیر تخلیه در تعمیرات پکیج چیست ؟

شیرتخلیه در زمان تعمیرات و سرویس به منظور تخلیه آب از مدار گرمایشی پکیج استفاده خواهد کرد.

دلایل افت بار پکیج چیست ؟

وجود نشتی یا آبریزی در زیر پکیج ،  وجود نشتی از رادیاتور ها و یا حوله خشک کن داخل حمام ، سوراخ بودن مبدل اولیه ، خرابی یا نقص مبدل دومنظوره در پکیج های تک مبدله و گاهی نیمه باز بودن یا خرابی شیر پرکن از دلایل این ایراد هستند.

 

تعمیر پکیج بوتان در ستارخان

امتیاز شما

5 پاسخ

  1. تعمیر پکیج بوتان در ستارخان هم هزینه ی‌ خوب و هم‌ کیفیت عالی داشت خسته نباشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *