امداد من
جدیدترین مطالب

تعمیر لباسشویی در پونک

تعمیر لباسشویی در پونک

تعمیر لباسشویی در پونک در سایت امداد من به بررسی آن میپردازیم تعمیر لباسشویی در پونک تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی در کل تهران

آیا در جستجوی تعمیر لباسشویی در پونک خوب و مناسب در زمینه ی سرویس  و تعمیر لباسشویی در پونک و سایر مناطق هستید؟

آیا دوست دارید خدمات سرویس و تعمیر لباسشویی در پونک دوره ای برای پیشگیری از ایراد های احتمالی را روی ماشین لباسشوئی خود اعمال کنید؟

این نوع از خدمات را می توانید به اسانی در مرکز تعمیرات ما پیدا کنید. هرمشکلی که در رابطه  با تعمیر لباسشویی در پونک دارید در مرکز سرویس ما و توسط تکنسین ما قابل تعمیر است.

پس در این مورد می توانید در هر مشکلی روی ما حساب باز کنید. چرا که ما تکنسین های خود را از بین ماهرترین تعمیرکاران انتخاب می کنیم و با داشتن یک تیم تعمیرات حرفه ای و دارای مهارت ها و صلاحیت های بالا، بهترین خدمات تعمیر ماشین لباسشویی در پونک و مناطق دیگر را به شما ارائه می دهیم.

 

ما با دارا بودن برنامه زمانی منعطف، به شما این مورد را می دهیم که زمان تعمیر لباسشویی در پونک خود را در هر زمانی به صورت آنلاین و یا از طریق تلفن انجام دهید. وهمچنین اطلاع رسانی آن تایم ما شما را در پروسه تاریخ دقیق تعمیر لباسشویی در پونک قرارخواهد داد، ما این عمل را به خاطر خواسته شما، از طرق پیامک ، تلفن و… انجام خواهیم داد. پس اطمینان خاطر داشته باشید متعهد به ارائه خدمات حرفه ای به شیوه سریع و درست هستیم.

بهتر است بدانید:تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول

تعمیر لباسشویی در پونک خود را به دست یک تازه کار نسپارید

 

برای ما افتخاری هست که سرویس تعمیرات و نگهداری ماشین لباسشویی شما را انجام دهیم.

 

اگر تعمیر لباسشویی در پونک مطابق با استاندارد عمل نمی کند، از متخصصین ما کمک گیرید تا با مهارت های خاص خود، آن را مانند روز ابتدایی تحویل شما نمایند. ما در مرکز خود، کاملا از این موضوع اطلاع داریم که امور یک خانه تا چه حد می تواند وابسته به سالم بودن ماشین لباسشویی منزل شود.

همچنین ما کاملا میدانیم که تا چه حد برای شما اهمیت دارد که این امور را به یک شخص قابل اعتماد بسپارید. ما از این رو، ارامش خاطر را برای شما ضمانت میکنیم، چرا که نیروهای متخصص ما بعد از طی مراحل لازم و داشتن شرایط مورد نیاز برای این شغل استخدام میشوند.

تعمیر لباسشویی در پونک
تعمیر لباسشویی در پونک

شما میتوانید موارد ذیل را از متخصصین ما انتظار داشته باشید:

 

بهتر است بخوانید:تعمیر لباسشویی پاکشوما

 

آناتومی ماشین لباسشویی

قبل از غواصی برای تشخیص عیب خاص خود، ارزش آن را دارد که یک دقیقه آناتومی ماشین لباسشویی را مطالعه کنید و با اجزای داخلی و مکان آنها آشنا شوید. این به عیب یابی و تعمیر کمک خواهد کرد.

به عنوان مثال، صدای غیرعادی که از قسمت پایین سمت راست ماشین لباسشویی می آید، نشان می دهد که چیزی در فیلتر پمپ گیر کرده است.

شاید یک جسم خارجی مانند یک سکه روی پروانه پمپ گیر کند. نشتی از گوشه سمت راست پشت ماشین لباسشویی می تواند به معنای مشکل در شلنگ زباله باشد و مکان خوبی برای شروع به جستجو باشد.

البته همه ماشین های لباسشویی دقیقاً به یک شکل کنار هم قرار نمی گیرند، اما قوانین فیزیک و مهندسی مکانیک به این معنی است که همه آنها از یک موضوع مشابه پیروی می کنند.

پمپ همیشه در پایین دستگاه یافت می شود زیرا گرانش بر اساس طراحی تغذیه می شود.

در ماشین لباسشویی تسمه ای (۹۹٪ از تمام ماشین های لباسشویی)  تسمه و قرقره در پشت وان قرار می گیرند . و  درست در زیر، موتوری را خواهید دید که درام را از طریق تسمه به حرکت در می آورد.

پیشنهاد ما برای مطالعه:  آموزش تعمیر جاروبرقی

هر وسیله الکترونیکی به دلایل واضح تمایل دارد بالای خط آب قرار بگیرد. هنگامی که شروع به بررسی عملکرد داخلی ماشین لباسشویی کنید، به سرعت منطقی می شود که چرا قطعات در جایی که هستند نصب شده اند!

بهتر است بدانید:تعمیر ماشین لباسشویی آبسال

چرا ماشین لباسشویی من روشن نمی شود؟

این عیب می تواند شما را متعجب کند که آیا ماشین لباسشویی شما صرفه جویی در تعمیر ندارد. وقتی ماشین لباسشویی خود را روشن می کنید هیچ کاری نمی کند !

اغلب این مشکل به راحتی بدون هیچ هزینه ای یا با تعویض یک قطعه ارزان قیمت برطرف می شود.

برق ماشین لباسشویی را بررسی کنید

این قسمت را از دست ندهید…

به یاد داشته باشید که برق از واحد مصرف کننده (جعبه فیوز) شروع می شود. مطمئن شوید که یک فیوز خاموش نشده است .

بعد، سوکت دوشاخه را بررسی کنید . بهترین راه برای تأیید عدم وجود ایراد در پریز برق این است که یک وسیله برقی دیگر مانند کتری را وصل کنید تا ببینید آیا آنطور که باید می جوشد یا خیر.

اگر همه چیز با واحد مصرف کننده و سوکت بعدی درست است، اکنون باید تأیید کنید که سیم کشی به دوشاخه خوب به نظر می رسد و هیچ پیچ خوردگی یا شکستگی در سیم وجود ندارد  و بررسی کنید که فیوز در دوشاخه سالم است .

 

چرا ماشین لباسشویی من پر نمی شود؟

این عیب ممکن است شبیه به قسمت بالا، «چرا ماشین لباسشویی من روشن نمی‌شود» ظاهر شود. با این خطا، برق به شیرها می رسد، اما آب وارد ماشین لباسشویی نمی شود.

شیلنگ/های ورودی ماشین لباسشویی را بررسی کنید یا با تعمیر لباسشویی در پونک تماس بگیرید

تا کنون شایع ترین علت پر نشدن ماشین لباسشویی، پیچ خوردگی شیلنگ های ورودی است. باید به قسمت پشتی ماشین لباسشویی دسترسی داشته باشید و بررسی کنید که شلنگ ها گیر نکرده یا پیچ خورده باشند.

شیرهای آب (لوله کشی) را بررسی کنید

با دسترسی به پشت ماشین لباسشویی، اکنون می توانید بررسی کنید که شیرهای آب باز هستند یا با تعمیر لباسشویی در پونک تماس بگیرید

اگر مشکوک به مشکل در منبع آب خود هستید، شیرهای آب را ببندید و شیلنگ های ورودی را از ماشین لباسشویی جدا کنید. شیلنگ های ورودی را در یک سطل قرار دهید و سپس شیرهای آب را باز کنید. شما می خواهید ببینید که آب تحت فشار جریان می یابد تا تأیید کنید که منبع آب سالم است.

فیلترهای شیر ورودی ماشین لباسشویی را بررسی کنید

اگر ماشین لباسشویی شما در حال پر شدن است، اما بسیار کند است، بررسی کنید که فیلترهای شیر ورودی با زباله مسدود نشده باشد. شیرهای آب را ببندید، شیلنگ/ها را از ماشین لباسشویی جدا کنید، فیلترهای سوپاپ نمایان خواهند شد. آنها را می توان با یک انبردست بینی بلند برداشت و در صورت لزوم تمیز کرد.

چرا ماشین لباسشویی من وقتی خاموش است پر می شود؟

این خطا می تواند فاجعه بار باشد و نیاز به توجه فوری دارد. اگر خوش شانس باشید زود آن را خواهید گرفت. شما می‌آیید تا لباس‌ها را در ماشین لباسشویی خود پر کنید و متوجه می‌شوید که درام آب در آن وجود دارد.  مشکل از شیر ورودی ماشین لباسشویی است و شما باید آن را در اسرع وقت تعویض کنید . در زمان انتظار برای تعویض قطعه، اطمینان حاصل کنید که در زمانی که ماشین لباسشویی در حال استفاده نیست، شیرها را ببندید یا با تعمیر لباسشویی در پونک تماس بگیرید

چرا درام ماشین لباسشویی من نمی چرخد ​​یا نمی چرخد؟

احتمالاً برای اولین بار متوجه این عیب خواهید شد که وقتی به ماشین لباسشویی خود برگشتید تا حجم زیادی از لباسشویی را بردارید و لباس های داخل آن خیس شده است. علت ساده است. ماشین لباسشویی برنامه خود را بدون چرخاندن لباس در پایان انجام داده است.

پیشنهاد ما برای مطالعه:  تعمیر ظرفشویی در کامرانیه

بار را بررسی کنید

ابتدا باید اندازه بار موجود در ماشین لباسشویی را بررسی کنید. لباس های خیلی کم در ماشین لباسشویی می تواند به همان اندازه که تعداد زیادی لباس مشکل ساز باشد. باید مقدار مناسبی لباس وجود داشته باشد تا وقتی ماشین لباسشویی می چرخد، به طور یکنواخت در اطراف درام توزیع شده و تعادل را تضمین کند.

ماژول کنترل یک درام را تشخیص می دهد که تعادل ندارد و ماشین لباسشویی برای جلوگیری از هر گونه آسیب متوقف می شود . فقط اندازه بار خود را تنظیم کنید و دوباره یک چرخه چرخش را انتخاب کنید. اگر ماشین لباسشویی شما بدون هیچ مشکلی می‌چرخد، «عدم تعادل» است که باعث ایجاد مشکل شده است.

 

تعمیر لباسشویی در پونک
تعمیر لباسشویی در پونک

 

تسمه ماشین لباسشویی را چک کنید

این امکان وجود دارد که تسمه ماشین لباسشویی از موتور / پولی جدا شده باشد. یک بررسی ساده این است که در را باز کنید و درام را با دست بچرخانید. اگر درام خیلی آزادانه و بدون هیچ مقاومتی بچرخد، احتمالاً تسمه جدا شده است.
اگر می توانید مقداری مقاومت احساس کنید، یعنی تسمه چرخاندن موتور، پس تسمه همچنان در جای خود درست است

چرخه شستشو را بررسی کنید

با پیروی از مراحل بالا، اکنون احتمالاً این خطا فقط بر چرخه چرخش تأثیر نمی گذارد. چرخه شستشوی منظم خود را انتخاب کرده و دستگاه را روشن کنید.

باید پر از آب شود و در نهایت درام شروع به چرخاندن لباس‌ها در ماشین لباسشویی کند. اگر درام بیکار بماند، احتمالاً خطا برس های کربن موتور، موتور یا ماژول کنترل موتور است.

 

چرا ماشین لباسشویی من نشتی دارد؟

ماشین لباسشویی که نشتی داشته باشد، عیبی است که شدت آن متفاوت است، از یک قطره چکان جزئی تا یک سیل همه جانبه. معمولاً نشتی ها را می توان با هزینه کم یا بدون هزینه برطرف کرد. شما فقط باید یک رویکرد روشمند برای یافتن منبع داشته باشید یا با تعمیر لباسشویی در پونک تماس بگیرید

شروع به نگاه کردن به بیرون ماشین لباسشویی کنید

قبل از شروع به برداشتن درب ماشین لباسشویی و پانل عقب، ابتدا کمی زمان بگذارید تا ببینید آیا در قسمت بیرونی ماشین لباسشویی آثار آب وجود دارد یا خیر.

شیرهای ورودی آب و شیلنگ ها را بررسی کنید

منطقه ای که باید تحقیقات خود را شروع کنید در قسمت عقب ماشین لباسشویی است که در آن شیلنگ های ورودی آب وصل شده اند. با روشن بودن ماشین لباسشویی، آب را در هر انتهای شیلنگ های ورودی بررسی کنید یا با تعمیر لباسشویی در پونک تماس بگیرید

لوله زباله ماشین لباسشویی مسدود شده است؟

یک مشکل رایج در مناطق آب سخت که در آن تجمع رسوب آهک می تواند باعث انسداد لوله فاضلاب شما شود و جریان آب را به سمت زهکشی محدود کند. آب برگشته و از لوله زباله سرریز می شود و باعث سیل می شود. دیواره اطراف لوله فاضلاب را از نظر وجود آب بررسی کنید یا با تعمیر لباسشویی در پونک تماس بگیرید

دستگاه پخش صابون را بررسی کنید

تجمع پودر شوینده در شلنگی که از مخزن صابون به وان می‌رود، در نهایت باعث انسداد می‌شود و آب از کشوی دستگاه پخش صابون سرازیر می‌شود.

درب ماشین لباسشویی را چک کنید

محل مشترک برای نشتی درب ماشین لباسشویی است. اگر به نظر می رسد که آب از در می آید، مهر و موم درب را برای علائم آسیب یا از بین رفتن بررسی کنید یا با تعمیر لباسشویی در پونک تماس بگیرید

شیشه درب را بررسی کنید؛ تجمع رسوب آهک روی شیشه به این معنی است که درب درزبندی ایجاد نمی کند و باعث خروج آب می شود.

فیلتر ماشین لباسشویی را بررسی کنید

اگر ماشین لباسشویی شما دارای فیلتر قابل جابجایی باشد، تقریباً مطمئناً آن را در قسمت جلویی ماشین لباسشویی خود خواهید یافت. گاهی اوقات می توان آن را پشت ازاره پنهان کرد. درزگیر فیلتر آسیب دیده یا از بین رفته برای ایجاد نشتی در این ناحیه کافی است.

پیشنهاد ما برای مطالعه:  نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ

نشتی از داخل ماشین لباسشویی

هنگامی که رد کردید که نشتی از خارج از ماشین لباسشویی است، باید شیلنگ ها و اجزای داخلی آن را بررسی کنید. ابتدا، ایده خوبی است که سعی کنید محل تقریبی نشتی را درک کنید.

برای این کار می توانید مقداری روزنامه یا مقوا زیر ماشین لباسشویی پهن کنید و سپس آن را روشن کنید. موقعیت نشت آب اکنون قابل مشاهده است و به شما ایده خوبی می دهد که در ابتدا کجا را بررسی کنید یا با تعمیر لباسشویی در پونک تماس بگیرید

پمپ و شیلنگ های مربوطه را بررسی کنید

نشتی از پمپ ماشین لباسشویی نسبتاً نادر است. با این حال، تشکیل رسوب آهک می تواند باعث از بین رفتن شیلنگ ها و مهر و موم ها شود.

شیلنگ های داخلی و قطعات پلاستیکی را بررسی کنید

هر جزء لاستیکی یا پلاستیکی پتانسیل شکستن و ایجاد نشتی را دارد. شما معمولاً یک علامت نشان می دهد که آب در اطراف یک منطقه نشت کرده است.

امروزه وان های ماشین لباسشویی از پلاستیک ساخته می شوند، نه فلز، و غیر معمول نیست که یک جسم خارجی، مانند سکه، بین درام و قسمت صاف وان قالب پلاستیکی گیر کند.

بیشتر بدانید:تعمیر ماشین لباسشویی ال جی

چرا ماشین لباسشویی من سر و صدا می کند؟

خواه صدای خراش، صدای ضربه یا صدای متناوب باشد، بهتر است زودتر مشکل را بررسی و تعمیر لباسشویی در پونک کنید. ترک آن می تواند منجر به رفع مشکل بسیار بزرگتری شود.

صدای پمپ ماشین لباسشویی شما

صدایی که از ناحیه پمپ ماشین لباسشویی شما می آید معمولاً به این معنی است که یک جسم خارجی مانند یک سکه از سیستم عبور کرده و در فیلتر گیر می کند. اکثر پمپ های نصب شده بر روی ماشین لباسشویی در سال های اخیر جزء جدایی ناپذیر محفظه فیلتر هستند

(توجه داشته باشید: برخی از ماشین های لباسشویی اصلا فیلتر ندارند). اجسام خارجی کوچک می توانند با سر خوردن از شکاف بین وان بیرونی و درام چرخان وارد فیلتر شوند. اقلامی مانند سنگریزه، سکه و پیچ یا میخ کوچک – به نام چند.

این اقلام می‌توانند سپس از فیلتر به محفظه پمپ عبور کنند، جایی که پروانه پمپ، جسم اطراف محفظه را به صدا در می‌آورد و صدای تق تق بلندی ایجاد می‌کند.

پروانه پمپ با سرعت فوق العاده ای می چرخد ​​تا آب را از ماشین لباسشویی شما خارج کند.

در نتیجه به این قسمت کوچک فشار وارد می شود. پروانه همچنین باید با بیرون راندن قطعات کوچک زباله همراه با آب مقابله کند. بیشتر، پروانه با کاری که انتظار می رود انجام دهد مقابله می کند، اما در مواقعی ممکن است شل شود و شروع به ایجاد صدا کند و احتمالاً در نهایت همه با هم از بین می روند.

 

صدای موتور

یاتاقان های موتور فرسوده در حالی که احتمال کمتری وجود دارد. جداسازی آنها برای گوش های آموزش ندیده دشوارتر است زیرا صدا متمایز است.

اگر ساییدگی محسوسی از یاتاقان‌های موتور وجود داشته باشد، می‌توان با برداشتن پانل پشتی و برداشتن تسمه از روی قرقره‌های موتور/درام، بین این صدا یا صدای بلبرینگ درام تمایز قائل شد.

درام را بچرخانید تا ببینید آیا صدایی که نشان دهنده فرسودگی یاتاقان ها است یا نه، اکنون قرقره موتور را برای هر گونه نشانه ای از سایش و سر و صدا بچرخانید یا با تعمیر لباسشویی در پونک تماس بگیرید

 

تعمیر لباسشویی در پونک
تعمیر لباسشویی در پونک

 

مطالب مفید:

 

امتیاز شما

6 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *