امداد من
جدیدترین مطالب

تعمیر لباسشویی در آزادی

تعمیر لباسشویی در آزادی

تعمیر لباسشویی در آزادی در سایت امداد من – تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی در کل تهران

 

یک روز ماشین لباسشویی شما صادقانه لباس های شما را تمیز می کرد و شما حتی به سختی به کارکرد آن فکر کردید. سپس، اتفاقی رخ داد که همه اینها را متوقف کرد.

 

برای ماشینی که خیلی سخت کار می کند، تعجب آور نیست که ماشین لباسشویی شما گهگاه خراب شود یا عملکرد آن به حدی کاهش یابد که لباس ها به اندازه کافی تمیز نشوند. به جای تماس با یک تکنسین لوازم خانگی گران قیمت، می توانید ماشین لباسشویی خود را خودتان تعمیر کنید. اکثر این تعمیرات به ابزار ساده ای نیاز دارند و می توانند توسط صاحبان خانه هایی که فقط مهارت های محدودی در تعمیر لوازم خانگی دارند انجام دهند یا با نمایندگی تعمیر لباسشویی در آزادی تماس بگیرید.

بهتر است بدانید:تعمیر ماشین لباسشویی در تهران

ملاحظات ایمنی در تعمیر لباسشویی در آزادی

همیشه قبل از کار کردن ماشین لباسشویی خود را از برق بکشید، مهم نیست که تعمیرات چقدر جزئی به نظر می رسد. همچنین به یاد داشته باشید که ماشین های لباسشویی بسیار سنگین هستند و می توانند واژگون شوند. دستگاه را کج نکنید و بدون کمک آن را حرکت ندهید.

آنچه شما نیاز دارید

تجهیزات / ابزار در تعمیر لباسشویی در آزادی

  • قلم (در صورت لزوم)
  • سطل (در صورت لزوم)
  • پدهای ضد لرزش (در صورت لزوم)

دستورالعمل ها

 

تعمیر ماشین لباسشویی که روشن نمی شود

این اساسی ترین خرابی ماشین لباسشویی است: ماشین روشن نمی شود. لباس ها را در لگن ماشین لباسشویی گذاشته اید، دکمه «روشن» را فشار داده اید یا صفحه را چرخانده اید، اما هیچ اتفاقی نمی افتد.

  1. مطمئن شوید که دستگاه به برق متصل است

تعمیر لباسشویی در آزادی
تعمیر لباسشویی در آزادی

 

سیم برق پشت ماشین لباسشویی را بررسی کنید تا مطمئن شوید که به برق متصل است. به دلیل حرکات شدید واشرها، به خصوص زمانی که بار نامتعادل است، ماشین ها ممکن است حرکت کنند. هنگامی که دستگاه حرکت می کند، ممکن است به طور ناخواسته سیم برق را جدا کند.

طناب هایی که با کراوات کوتاه شده اند هیچ عذابی ندارند. در این حالت، طناب را باز کنید تا انعطاف بیشتری داشته باشید.

بهتر است بدانید:تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول

 

  1. مدار شکن را بررسی کنید

آیا قطع کننده مدار به واشر خاموش است؟ برای بازنشانی یک قطع کننده مدار ، تابلوی خدمات برق را پیدا کنید . قطع کننده مدار صحیح را پیدا کنید، آن را در جهت “خاموش” بچرخانید و سپس به موقعیت “روشن” برگردید.

تعمیر لباسشویی در آزادی
تعمیر لباسشویی در آزادی
  1. درب را بررسی کنید

ضربه سوئیچ درب واشر لودر جلوی شما ممکن است معیوب باشد. این قسمت از قاب در است که به دستگاه اطلاع می دهد که درب به درستی بسته شده است و مشکلی ندارد که شروع به پر کردن با آب کنید. درب را ببندید و مراقب باشید که قطعه روی در به قطعه روی دستگاه متصل می شود. قسمت بالایی باید در قسمت پایین قرار گیرد.

اگر لودر بالایی دارید، درب آن را با قرار دادن دستگاه روی «روشن» و سپس فشار دادن به داخل سوراخ با انتهای صاف یک خودکار امتحان کنید. اگر درست کار کند، آب باید شروع به پر شدن کند، حتی اگر درب آن باز باشد یا با تعمیر لباسشویی در آزادی تماس بگیرید.

پیشنهاد ما برای مطالعه:  تعمیر ماشین لباسشویی در سعادت آباد

بهتر است بدانید:تعمیر ماشین لباسشویی آبسال

تعمیر لباسشویی در آزادی
تعمیر لباسشویی در آزادی

 

تعمیر لباسشویی در آزادی که لباس ها را تمیز نمی کند

این ممکن است یکی از ناراحت‌کننده‌ترین مشکلات لباس‌شویی باشد ، زیرا تنها پس از شستشوی لباس‌ها در یک چرخه کامل متوجه آن می‌شوید. پس از شستن لباس، آن را در می آورید و لباس های ظاهراً تمیز خود را با پرز ، مو و سایر زباله های سبک پوشانده می شوید.

  1. اضافه بار را بررسی کنید

از بارگذاری بیش از حد ماشین لباسشویی خودداری کنید . یک ماشین لباسشویی بیش از حد پر فضای کافی برای آب شستشوی تمیز برای بیرون کشیدن مواد شوینده و زباله ندارد. برای حداکثر بارگذاری خاص، با دفترچه راهنمای مالک خود مشورت کنید.

بیشتر بدانید:تعمیر ماشین لباسشویی ال جی

 

تعمیر لباسشویی در آزادی
تعمیر لباسشویی در آزادی
  1. مواد شوینده را تنظیم کنید

 

کمتر از مواد شوینده استفاده کنید. مواد شوینده بیش از حد می تواند به جای بیرون کشیدن لباس، پرز و سایر مواد زائد را دوباره روی لباس ته نشین کند.

تعمیر لباسشویی در آزادی
تعمیر لباسشویی در آزادی
  1. محصولات حیوان خانگی را جداگانه بشویید

وسایل مربوط به حیوانات خانگی مانند پتو، تخت گربه و سگ را بشویید و اسباب بازی ها را جدا از بقیه لباس بجوید. اگر بار حیوان خانگی به خصوص کثیف است، پس از شستشو وان ماشین لباسشویی را با دست تمیز کنید یا با نمایندگی تعمیر لباسشویی در آزادی تماس نمایید

بهتر است بدانید:نمایندگی لباسشویی کنوود در تهران

تعمیر ماشین لباسشویی که نمی چرخد

با این مشکل بسیار رایج ماشین لباسشویی، حوضچه از آب تخلیه شده است اما از چرخش خودداری می کند. چرخش با سرعت بالا عملی است که آب را از لباس خارج می کند تا بتوان آن را در خشک کن خشک کرد.

  1. توزیع مجدد لباس

سعی کنید لباس ها را در وان ماشین لباسشویی دوباره توزیع کنید. هنگامی که واشر از تعادل خارج می شود، به طور خودکار متوقف می شود تا زمانی که بتوانید لباس را به حالت تعادل برگردانید. پس از توزیع مجدد لباس، دوباره درب آن را ببندید. اگر توزیع بار درست باشد، ماشین باید به طور خودکار شروع به چرخش کند. بارهایی که شامل مواد با جذب بالا مانند حوله، ملحفه، و لباس های ضخیم مانند شلوار جین و ژاکت است، اغلب نامتعادل می شوند.

  1. مطمئن شوید که دستگاه در سطح است

تعمیر لباسشویی در آزادی
تعمیر لباسشویی در آزادی

 

سطح دستگاه را روی زمین بررسی کنید. یک ماشین خارج از سطح چرخش را متوقف خواهد کرد. این عمل برای ایمنی در لباسشویی شما برنامه ریزی شده است. سطح دستگاه را با یک سطح حباب بررسی کنید و با تنظیم پایه ها دستگاه را به سطح بازگردانید. اگر این کار نکرد، ممکن است لازم باشد کف را مجدداً تراز کنید یا یک سکوی تراز زیر واشر اضافه کنید یا با مرکز تعمیر لباسشویی در آزادی تماس بگیرید.

بهتر است بخوانید:تعمیر لباسشویی پاکشوما

  1. از زهکشی مناسب اطمینان حاصل کنید

زهکشی و شلنگ تخلیه را بررسی کنید. اقلام کوچک ممکن است سیستم زهکشی دستگاه را مسدود کند. ممکن است بتوانید پمپ تخلیه واشر را بدون برداشتن آن بررسی کنید. در نهایت، شیلنگ تخلیه که از پشت دستگاه به یک نقطه زهکشی منتهی می شود ممکن است مسدود شود یا با نمایندگی تعمیر لباسشویی در آزادی تماس بگیرید

پیشنهاد ما برای مطالعه:  تعمیر اجاق گاز دوو با 1 سال گارانتی کتبی

تعمیر ماشین لباسشویی که صداهای بلند تولید می کند

یکی از آزاردهنده‌ترین مشکلات ماشین لباس‌شویی زمانی است که ماشین لباسشویی در طول چرخه‌های هم زدن یا چرخش صداهای کوبیدن، ساییدن یا کوبیدن صدا ایجاد می‌کند. این مشکل را در اسرع وقت تعمیر کنید، زیرا این نوع حرکت می تواند به ماشین لباسشویی آسیب برساند و مشکلات جدیدی ایجاد کند.

  1. روغن کاری یا تعویض بلبرینگ وان را در نظر بگیرید

بلبرینگ وان که مستقیماً در زیر وان قرار دارد ممکن است فرسوده شده و نیاز به تعویض داشته باشد. اگر ماشین لباسشویی صدای جیرجیر می دهد، یاتاقان های وان ممکن است نیاز به روغن کاری داشته باشند.

  1. کمربندها را چک کنید

ممکن است تسمه یا قرقره موتور ماشین لباسشویی فرسوده شده باشد. این یک تعمیر نسبتاً پیچیده است که در آن باید بخش قابل توجهی از دستگاه را جدا کنید تا به موتور برسید. تسمه قرقره پمپ ممکن است ترک خورده، فرسوده شده باشد یا شکل دیگری نداشته باشد. اغلب تسمه بوی لاستیک سوخته نیز می دهد.

بهتر است بخوانید:نمایندگی ماشین لباسشویی زیرووات در تهران

تعمیر ماشین لباسشویی که تکان نمی خورد

یکی از مشکلات رایج مربوط به ماشین های لباسشویی این است که حوض یا وان ماشین پر از آب می شود اما همزن مرکزی حرکت نمی کند.

هم زدن حرکت رفت و برگشتی است که لباس را تمیز می کند. این عمل توسط دستگاه مخروطی شکل پلاستیکی مرکزی به نام همزن انجام می شود. دندانه های کوچک جهت دار پلاستیکی (همچنین به عنوان “سگ” شناخته می شوند) قسمت بالایی همزن را به قسمت پایین متصل می کنند یا با مرکز تعمیر لباسشویی در آزادی تماس بگیرید

  1. عملکرد چرخ دنده ها را تست کنید

در حالی که دستگاه در حالت هم زدن است، درب را باز کنید. سوئیچ درب را با انتهای صاف یک خودکار فشار دهید تا وقتی درب باز است دستگاه متوقف نشود. اگر دستگاه صداهای معمولی از هم زدن یا حتی صدای خراش می دهد، اما همزن حرکت نمی کند، ممکن است چرخ دنده ها فرسوده یا شکسته شده و نیاز به تعویض داشته باشند.

  1. دستگاه را ریست کنید

ممکن است موتور لباسشویی دستگاه شما تحت تأثیر یک برق قرار گرفته باشد و باید تنظیم مجدد شود. همه مارک ها روش های تنظیم مجدد متفاوتی دارند. برای اطلاعات در مورد تنظیم مجدد موتور، دفترچه راهنمای مالک خود را بررسی کنید. برای مثال، بسیاری از ماشین‌های لباسشویی جنرال الکتریک از شما می‌خواهند که ماشین را از برق بکشید، دوباره آن را به برق وصل کنید، سپس ظرف ۱۲ ثانیه شش بار درب را بردارید و پایین بیاورید و درب را حداقل ۲ اینچ بالا ببرید تا اتصال مغناطیسی سوئیچ درب قطع شود.

تعمیر ماشین لباسشویی که با آب پر می شود اما تخلیه نمی شود

بسیاری از صاحبان خانه ها تجربه ناخوشایندی از بلند کردن درب ماشین لباسشویی را داشته اند تا متوجه شوند لباس های شناور در وان پر از آب خاکستری تیره است. اگر به اندازه کافی زود دستگاه را بگیرید، آب هنوز گرم یا ولرم است.

  1. به دنبال کلگ بگردید

پمپ دستگاه شما ممکن است با یک تکه پارچه یا موارد دیگر مربوط به شستشو مسدود شده باشد. آب را با یک پیمانه اندازه گیری آشپزخانه خارج کنید و سپس دستگاه را از برق بکشید. پیچ های پنل جلویی را بردارید. دستگاه را به سمت بالا خم کنید و جلوی دستگاه را روی تخته ها یا آجرهای ۲×۴ برای دسترسی آسان تر قرار دهید. محفظه پمپ دستگاه شما ممکن است به راحتی قابل مشاهده باشد، بنابراین ارزیابی اینکه آیا در پمپ گرفتگی دارید یا خیر. اگر چنین است، از انبردست استفاده کنید تا گرفتگی پمپ را به آرامی باز کنید.

  1. لوله را بررسی کنید

از طرف دیگر، گرفتگی ممکن است در لوله راه راه که به پمپ منتهی می شود قرار داشته باشد. لوله را باز کنید. یک سطل یا سطل در نزدیکی خود داشته باشید، زیرا این لوله با آب پر می شود. آب را تخلیه کنید. اگر گرفتگی در شیلنگ وجود داشته باشد، معمولاً در انتهای شلنگ است. آن را با دست یا با انبردست بیرون بکشید یا با مرکز تعمیر لباسشویی در آزادی تماس بگیرید

پیشنهاد ما برای مطالعه:  نمایندگی تعمیرات یخچال وست پوینت

تعمیر لباسشویی در آزادی که می لرزد، تکان می خورد یا راه می رود

هنگامی که ماشین لباسشویی شما کار می کند، به خصوص در طول چرخه چرخش، ممکن است به شدت تکان بخورد یا لرزش داشته باشد، اغلب به حدی که ماشین راه می رود. اگر ماشینی با راندمان بالا داشته باشید که چرخه چرخش سریع‌تری نسبت به ماشین‌های بارگذاری از بالا دارد، ممکن است تلفظ شود . ماشین های پیاده روی بسیار خطرناک هستند زیرا می توانند از خطوط آب یا خط زهکشی جدا شوند یا ممکن است به سیم برق فشار بیاورند و باعث آتش سوزی الکتریکی شوند. تعمیر لباسشویی در آزادی در سریع ترین زمان ممکن مشکل را حل می کند.

  1. اطمینان حاصل کنید که دستگاه متعادل است

ممکن است دستگاه شما نیاز به تعادل مجدد داشته باشد. از یک سطح حباب برای ارزیابی سطح دستگاه از یک طرف به سمت دیگر و از جلو به عقب استفاده کنید. با چرخاندن پاهای دستگاه به بالا یا پایین، سطح دستگاه را دوباره تنظیم کنید. برخلاف خشک کن که فقط دو پایه قابل تنظیم در جلو دارد، اکثر ماشین های لباسشویی دارای چهار پایه قابل تنظیم هستند.

  1. تسمه های اتصال را سفت کنید

با ترکیب ماشین لباسشویی و خشک کن انباشته، ممکن است تسمه های اتصال شل شده باشد و باعث تکان شدید دستگاه شود. این می تواند یک وضعیت خطرناک باشد، زیرا ممکن است خشک کن از ماشین لباسشویی بیفتد. تسمه های اتصال را سفت کنید یا در صورت لزوم تسمه ها را تعویض کنید.با تعمیر لباسشویی در آزادی تماس بگیرید.

  1. از متعادل بودن بار اطمینان حاصل کنید

دلیل کلاسیک و راحت‌ترین دلیل تکان دادن لباسشویی، بار نامتعادل است. وسایل بلند و سنگین را در اطراف همزن مرکزی بپوشانید تا در یک طرف گروه بندی نشوند. اقلام بزرگ را به طرف دیگر اقلام به همان اندازه بزرگ منتقل کنید.

  1. یک پد ضد لرزش را در نظر بگیرید

خرید یک پد ضد لرزش را در نظر بگیرید . آزمایش مستقل نشان داده است که لنت هایی با ضخامت ۳ اینچ در از بین بردن لرزش و لرزش بسیار عالی عمل می کنند. ۲ در حالی که ارزان نیست، لنت های ضد لرزش می توانند ابزار ارزشمندی برای کاهش انتقال لرزش واشر در کف خانه شما باشند و در نهایت با مرکز تعمیر لباسشویی در آزادی تماس بگیرید

 

امتیاز شما

8 پاسخ

  1. از این که تعمیر لباسشویی در آزادی رو در اسرع وقت و به خوبی انجام دادین ازتون ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *