امداد من
جدیدترین مطالب

تعمیرات ساید جنرال الکتریک در تهران

تعمیر ساید جنرال الکتریک

تعمیر ساید جنرال الکتریک را در سایت تعمیرگاه لوازم خانگی امداد من مورد بررسی قرار میدهیم.

یخچال فریزر یکی از مهم ترین وسایل ضروری در آشپزخانه است وخرابی آن موجب ایحاد مشکل میشود.اگر با مشکل خرابی یخچال فریزر خود مواجه هستید نگران نباشید.

نگران نباشید می توانید جهت تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک خود به متخصصان ما درسایت امداد من اعتماد کنید.

تعمیر ساید جنرال الکتریک توسط تعمیرکاران فنی امداد من در سریع ترین زمان با گارانتی ۱۲ ماهه و با استفاده از قطعات اورجینال

تعمیر ساید جنرال الکتریک

مطمئناً بدون داشتن برخی از وسایل خانه خود می توانید یک یا دو هفته طی کنید، گرچه ناخوشایند است، همیشه می توانید ظروف را با دست بشویید تا تمیز شود، یخچال و فریزر شما اما داستان دیگری است، شما قطعا برای تعمیر ساید جنرال الکتریک اقدام می کنید.

هنگامی که این لوازم ضروری آشپزخانه از کار می افتد، شما نمی توانید وقت خود را برای انتظار برای تعمیر آن هدر دهید.

حتی تاخیر یک روز می تواند صدها هزار تومان برای خراب شدن غذاهای تازه و یخ زده برای شما هزینه ایجاد کند.

نمایندگی مجاز تعمیر یخچال فریزر و تعمیر ساید بای ساید و تعمیر ساید جنرال الکتریک امداد من با داشتن ۳۰ سال سابقه درخشان، همواره تحت نظر اتحادیه مربوطه فعالیت داشته و تمامی هزینه ها را بر اساس نرخ مصوب اتحادیه از مشتریان عزیز دریافت میکند.

تعمیر ساید جنرال الکتریک

اگر با پیچیدگی های این دستگاه مهم و گران قیمت آشنا نیستید، ممکن است زمان تماس با نمایندگی مجاز مرکزی باشد.

به عنوان مثال برای تعویض سوئیچ حد مجاز در یخچال فریزر باید به یک متخصص تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک اعتماد کنید.

دانستن چگونگی بر طرف کردن مشکلات فن اواپراتور، تایمر یخ زدایی و یخچال فریزر در اینجا مهم است زیرا نقص عملکرد با این مؤلفه ها می تواند همان سطح بالایی از یخ زدگی را ایجاد کند.

وضعیت دیگر که ممکن است بخواهید برای تعمیر ساید جنرال الکتریک روی یک متخصص حساب کنید ، زمانی است که در یک سیم کشی واحد خود با اتصال کوتاه مواجه هستید.

این می تواند هنگام آزمایش عملکرد ترموستات کنترل شده در داخل یخچال شما رخ دهد.

اگر کمپرسور یخچال و فریزر پس از جدا شدن سیم ترموستات از پایانه آن، به کار خود ادامه دهد، احتمالاً یک اتصال کوتاه دارید که نیاز به تخصص یک تکنسین واجد شرایط دارد.

تلاش برای برطرف کردن این نوع مشکل یا سایر موارد الکتریکی مانند تخلیه یک خازن بدون در نظر گرفتن اقدامات احتیاطی لازم می تواند خطرناک بوده و در نتیجه شوک شدید ایجاد کند.

تعمیر ساید جنرال الکتریک
تعمیر ساید جنرال الکتریک

قطعات اضافی یخچال و فریزر که به بهترین شکل ممکن به یک حرفه ای برای عیب یابی واگذار می شود عبارتند از:

  • فن اواپراتور
  • نشت مایع خنک کننده
  • کمپرسورها و موتورهای مهر و موم شده

اگر یخچال یا فریزر شما به درستی خنک نشود، یک فن تبخیر کننده می تواند علت این امر باشد.

ما به عنوان نمایندگی مجاز و رسمی تعمیر یخچال فریزر و تعمیر ساید بای ساید در تهران آماده ارائه خدمات عیب یابی انواع مدل های ساید بای ساید و یخچال فریزر در شمال تهران، جنوب تهران، شرق و غرب تهران هستیم.


 

قطعات ساید بای ساید جنرال الکتریک

۱- گاز یخچال :

فضای خنک محفظه در تمامی یخچال ها چه یخچال های قدیمی چه یخچال های جدید و پیشرفته  با ترکیب چند گاز مختلف مثل فریون ایجاد می شود. اگر حالتی پیش آید که محفظه این گاز نشتی داشته باشد یا گاز یخچال به هر دلیل کم شود عملکرد خنک سازی به خوبی انجام نخواهد شد.

۲- فن یخچال :

برای خنک شدن و خنک ماندن یخچال لازم است هوای گرم موجود در آن خارج شود. این کار توسط فن یخچال انجام می شود. فن در  چهار نوع فن  کندانسور  ،   فن اواپراتور ، فن داخلی  و فن کمپرسور دسته بندی می شوند.

۳- کمپرسور یخچال :

به موتور یخچال فریزر کمپرسور گفته می شود. کمپرسور از پیستون، میل لنگ، سوپاپ و موتور آسنکرون تشکیل شده است. کار  آن  دهش و مکش گاز مبرد و در نتیجه خنک کردن یخچال توسط این قطعه بزرگ انجام می شود . به این فرآیند سیکل خنک کنندگی یخچال می گویند. کمپرسور ها دارای ۴ مدل  پیستونی ، دورانی ، مارپیچی و اینورتور هستند که با توجه به نوع و کارکرد یخچال از یکی از آن ها استفاده می شود. برای مثال در ساید بای ساید ها از نوع روتوری و پیستونی استفاده می شود.

۴- کندانسور یخچال :

در دو نوع کندانسور هوایی و کندانسور استوانه ای مورد استفاده قرار می گیرد. کندانسور یخچال ، گاز مبرد را خنک می کند. این قطعه باعث می شود تا هوای اطراف لوله های کویل به خنک شدن این لوله ها کمک کند.

۵- رله استارت موتور : 

این قطعه در یخچال ، فعالیت را شروع می کند و موتور یخچال روشن می شود. رله استارت موتور یخچال در کمپرسور یخچال قرار دارد.

۶- سنسور های یخچال و فریزر :

با وجود سنسور ها تنظیم دمای یخچال فریزر در بهترین حالت ممکن تنظیم می شود و درآن پایدار می ماند. اگر دمای محفظه ها از دمای مورد نظر کمتر یا بیشتر شود ، سنسور این موضوع را تشخیص داده و فرمانی برای برگشت دما به حالت بهینه ارسال می کند.

تعمیر ساید جنرال الکتریک

بیشتر بخوانید:تعمیر ساید بای ساید سامسونگ 

مشکلات رایج و تعمیر ساید جنرال الکتریک

  • گرم شدن بیش از حد

تصور اینکه یخچالی که برای سرد نگه داشتن غذاها و نوشیدنی های شما طراحی شده است، ممکن است بیش از حد گرم شود، غیر منطقی است. با این حال، از آنجایی که اکثر یخچال ها با موتور کار می کنند، موتور ممکن است بیش از حد گرم شود.

در حالی که احساس گرما هنگام لمس کردن پشت یخچال کاملاً طبیعی است، اما نباید آنقدر داغ باشد که برای جلوگیری از سوختن، مجبور شوید دست خود را سریع بکشید. احساس گرمای بیش از حد از یخچال نشانه واضحی است که مشکلی در یخچال یا دماسنج یخچال شما وجود دارد.

  • واحد فریزر در حال یخ زدن است.

در طرف دیگر این احتمال وجود دارد که یخچال فریزر شما خیلی سرد کار کند. البته تمام هدف فریزر این است که مواد غذایی را که قرار است منجمد شوند، منجمد نگه دارد. با این حال، اگر مجبور نباشید قبل از پختن غذایتان یخ را بردارید، مفید خواهد بود.

اگر یخچال ساید شما بیش از حد یخ می زند، مشکلی دخچال وجود دارد. قبل از اینکه با یک تکنسین تعمیر ساید جنرال الکتریک تماس بگیرید، توصیه می کنیم خودتان سعی کنید مشکل را برطرف کنید. سعی کنید با جدا کردن یخچال ساید را یخ زدایی کنید. پس از اتصال مجدد آن به برق، مراقب فریزر باشید و آنچه را که اتفاق می افتد نظارت کنید.

تعمیر ساید جنرال الکتریک
تعمیر ساید جنرال الکتریک
  • صدای کارکرد یخچال خود را می شنوید.

یخچال ها به عنوان کم صداترین وسایل شناخته شده نیستند. اکثر یخچال ها صدای زمزمه خفیفی را منتشر می کنند که کاملا طبیعی است. با این حال، اگر صدای روشن شدن یخچال خود را می شنوید و در مجاورت آشپزخانه نیستید، عاقلانه است که یک تکنسین تعمیر را استخدام کنید و مشخص کنید که مشکل ممکن است چه باشد.

  • تراکم شدید

اگر چگالش شدید را تجربه می کنید، یخچال شما به درستی خنک نمی شود. اگر قسمت بیرونی یخچال خود را لمس کردید و عرق کرد، باید آب بندی لاستیکی اطراف در را تجزیه و تحلیل کنید. آب بندی از خروج هوای سرد و ورود هوای گرم به داخل جلوگیری می کند.

اگر متوجه قطرات آب یا نشانه هایی از کپک یا کپک شدید، باید با یک تکنسین تماس بگیرید یا قطعات جایگزین لازم را خریداری کنید. آب بندی جدید به حفظ هوای سرد و خروج هوای گرم کمک می کند.

  • فریزر به اندازه کافی سرد نیست.

آیا غذای فاسد شدنی شما به سرعت فاسد می شود یا فقط متوجه شده اید که فریزر شما آنطور که باید یخ زده نیست؟ این یک مشکل رایج است که معمولاً به راحتی قابل رفع است. اگر متوجه این مشکل در واحد فریزر خود شدید، بررسی کنید که آیا دیواره پشتی فریزر سرد است یا خیر.

اگر هوا سرد است، بررسی کنید که صدای فن اواپراتور را می شنوید یا جریان هوا را از دریچه های فریزر احساس می کنید. اگر نمی توانید، به احتمال زیاد مشکل از فن اواپراتور فریزر است. اگر می‌توانید جریان هوا را احساس کنید و صدای فن را می‌شنوید، باید کمپرسور یخچال را چک کنید. این کویل های کندانسور هستند که گرما را از داخل یخچال به داخل اتاق آزاد می کنند.

  • نشت آب روی زمین

این مشکل نه تنها برای افرادی که در آشپزخانه شما راه می‌روند خطرناک است، بلکه حل آن نیز کمی مشکل است زیرا چند چیز می‌تواند باعث آن شود.

خوشبختانه، دو علت رایج، یک راه حل سریع و آسان دارند که معمولاً به کمک یک متخصص نیاز ندارند. یکی از دلایل نشت آب بر روی زمین، مسدود شدن زهکشی یخ زدایی است. زهکش یخ زدایی معمولاً در دیواره پشتی فریزر، درست بالای شیب از کف به پشت قرار دارد. تجمع ذرات غذا یا زباله ها می تواند شلنگ تخلیه را مسدود کند و منجر به تجمع یخ و نشت آب از فریزر و یخچال شود. برای رفع این مشکل، سعی کنید سوراخ را از داخل با استفاده از آب گرم تخلیه کنید.

  • ورقه یخ روی کف فریزر

مسدود شدن زهکش یخ زدایی می تواند باعث ایجاد ورقه یخ در کف فریزر شما شود. همچنین ممکن است هر چند وقت یک بار متوجه چکاندن آب به داخل یخچال شوید. این مشکل معمولاً یک راه حل سریع و آسان است. غذای خود را در جای دیگری نگهداری کنید، فعلاً یخچال را از برق بکشید و اجازه دهید یخ‌زدایی شود.

با این حال، اگر می‌خواهید بیشتر دقیق باشید، قبل از اینکه دستگاه را دوباره وصل کنید، دیواره پشتی محفظه فریزر را با احتیاط جدا کنید. مواد غذایی یا ذرات مسدود کننده سوراخ کوچک در پایه کویل‌های اواپراتور را بررسی کرده و از بین ببرید.

بیشتر بخوانید:شماره نمایندگی یخچال دوو

تعمیر ساید جنرال الکتریک در تهران

ابتدا سعی کنید تیغه های فن را از حالت قفل خارج کرده یا صاف کنید.

اگر این مسئله نتواند وضعیت را اصلاح کند، و سوئیچ درب یخچال شما به خوبی کار می کند، دیگر وقت آن است که با یک متخصص تعمیر ساید جنرال الکتریک تماس بگیرید.

با وجود بعضی از سرویس های دوره ای یخچال، از جمله نشتی در مایع خنک کننده و مشکلات کمپرسور، شما واقعاً در مورد تماس با یک ارائه دهنده خدمات حرفه ای انتخابی ندارید.

تلاش برای برطرف کردن این مسائل خودتان هرگز ایده خوبی نیست.

نشت مبرد را از روی بوی نامطبوع آنها تشخیص می دهید.

در مورد مشکلات کمپرسور یخچال و فریزر و موتور، این قطعات در واحدهای محکم بسته شده اند.

تلاش برای باز کردن آنها می تواند باعث آسیب بیشتر به یخچال و فریزر شما بشود.

بنابراین به شما پیشنهاد می کنیم با نمایندگی مرکزی و مجاز ما از طریق تلفن های نوشته شده در پایین همین صفحه تماس حاصل نمایید.

بنابراین با تلاش برای رسیدگی به هر مشکل تعمیر ساید جنرال الکتریک توسط خودتان، به هزینه قابل توجهی از مواد فاسد شده اضافه نکنید.

گاهی اوقات واقعاً به نفع است که یخچال را برای بر طرف کردن عیب های آن به نمایندگی رسمی آن بسپاریم.

در پایان می توانید از خطرات احتمالی الکتریکی جلوگیری کنید، از خراب شدن مواد غذایی جلوگیری کنید و حتی عمر سخت ترین دستگاه آشپزخانه خود را طولانی تر کنید.

تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک

نمایندگی جنرال الکتریک

یخچال و فریزر یک وسیله ضروری و مفید در هر خانه، بیمارستان، رستوران، هتل و مطب است.

تعمیر ساید جنرال الکتریک
تعمیر ساید جنرال الکتریک

این دستگاه چندین کاربرد دارد و باید به طور مداوم، شب و روز کار کند تا چیزهای داخل آن تازه و سرد نگه داشته شود.

مهم است که یخچال و فریزر به طور منظم سرویس دوره ای و نگهداری شود تا از طولانی بودن عملکرد آن مطمئن شوید.

از آنجا که یخچال و فریزر به صورت شبانه روز روشن است، می تواند در بعضی از زمان ها خراب شود یا دچار اختلال شود.

ممکن است به دلیل نقص بخشی یا عدم نگهداری مناسب بخشی از آن خراب شود.

خراب شدن یخچال و فریزر می تواند ناراحتی زیادی ایجاد کند.

باید هر چه سریعتر تعمیر شود، یا مواد غذایی و موارد دیگر ممکن است فاسد شود.

در چنین شرایطی تماس با یکی از مراکز خدمات تعمیر ساید جنرال الکتریک برای رفع مشکل مهم است.

یک متخصص اطمینان خواهد داد که یخچال و فریزر به درستی عیب یابی شده است و همین مشکل دوباره رخ نمی دهد.


مطالب مفید در ای امداد :

شماره نمایندگی یخچال دوو
تعمیر یخچال فریزر در تهران
تعمیرکار ساید بای ساید جنرال الکتریک

 

پیشنهاد ما برای مطالعه:  تعمیر ساید بای ساید در حکیمیه

استفاده از نمایندگی مجاز تعمیر ساید بای ساید از آنجا که یخچال و فریزر محصولات غذایی را برای مدت طولانی حفظ می کند از اهمیت برخوردار می شود، اگر از کار بیفتد، از لذت بردن از محصولات غذایی تازه و سرد خودداری خواهید کرد.

تعمیر ساید جنرال الکتریک

چکاب و سرویس سالانه

مانند هر وسیله برقی دیگری ، یخچال های ساید بای ساید نیز پس از گذشت زمان و کار کردن ، ممکن است دچار خرابی های کوچک و بزرگ و یا حتی فرسودگی شوند. برخی از این مشکلات در ابتدای ایجاد خلل بزرگی در کارکرد یخچال ایجاد نکرده و در نتیجه تشخیص داده نمی شوند. اما ممکن است با گذشت زمان و حتی به صورت ناگهانی باعث خرابی و ایجاد مشکل در عمل کرد وسیله برقی به این مهمی شوند.

برای جلوگیری از این موارد و صرف هزینه های بالا ، توصیه می شود وسیله خود را مخصوصا یخچال که می توان گفت مهم ترین قسمت آشپزخانه است ، به صورت مرتب  سرویس کنید. بهترین زمان برای سرویس مخصوصا پس از گذشت چند سال استفاده از وسیله ف به مدت هر ۱۲ ماه یک بار می باشد.

معمولا در چک آب و سرویس سالانه کندانسور شست و شو داده می شود ، موتور به طور کامل بررسی و چکاب می شود. فن ها ، برد الکترونیکی ، سنسور ، المنیت و قطعات مهم  دیگر ساید بای ساید همگی بررسی شده و در صورت وجود مشکل به حل آن پرداخته می شود.

پیشنهاد ما برای مطالعه:  تعمیر یخچال فریزر وستینگهاوس

تعمیر ساید جنرال الکتریک

برآورد هزینه های تعمیر ساید جنرال الکتریک

مشکل به وجود آمده برای یخچال ساید بای ساید شما می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. یک تکنسین ماهر می تواند با بررسی کامل تمام قطعات و قسمت های یخچال متوجه شود که بهترین و کم هزینه ترین راه برای رفع این مشکل چیست. پس از بررسی تکنسین و تشخیص ایراد به وجود آمده ، هزینه پیش بینی شده و قطعات مورد نظر به صاحب دستگاه  گفته می شود. در این صورت اگر صاحب یخچال موافقت خود را اعلام نمود ، تکنسین به کار خود ادامه می دهد.

معمولا سعی می شود برای کاهش هزینه ها ، در صورت امکان ، قطعات به جای تعویض ، تعمیر شوند. البته در مواردی که این امکان وجود ندارد و قطعه قبلی به طور کامل از کار افتاده باشد ، تکنسین های ای امداد ، قطعات با کیفیت و اصل را با ضمانت نمایندگی در اخیتار شما قرار داده و از آن استفاده می کنند.

حتما بخوانید: تعمیر یخچال فریزر در تهران

امداد من
تعمیر ساید جنرال الکتریک

مزیت های تماس با شرکت امداد من:

  • تکنسین های مجرب و متخصص تعمیر ساید جنرال الکتریک
  • دارای شعب در سراسر تهران و کرج
  • استفاده از قطعات اورجینال و اصلی شرکتی
  • ضمانت ۳۶۵ روزه قطعات و خدمات
  • حضور یکساعته و تعمیر ۱۰۰% در محل شما  جهت 
  • پیگیری رضایتمندی مشتری توسط شرکت پس از حضور تکنسین
  • نرخ اتحادیه + فاکتور رسمی شرکتی

یکساعته در محل

مناطق سرویس دهی نمایندگی تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک:

۱- شمال تهران : ۲۲۸۵۲۰۹۵

  • پاسداران
  • تجریش
  • نیاوران
  • میرداماد
  • شریعتی
  • ظفر
  • سعادت آباد
  • نیاوران
  • دربند و . . .

۲- غرب تهران : ۴۴۰۴۴۳۵۵

  • جنت آباد
  • صادقیه
  • پونک
  • شهرزیبا
  • ستارخان
  • سردارجنگل
  • شهران
  • کن
  • اکباتان
  • بلوار فردوس و . . .

۳-مرکز و شرق تهران : ۸۸۵۲۰۱۷۳

  • انقلاب
  • فردوسی
  • فاطمی
  • ونک
  • نارمک
  • رسالت
  • تهرانپارس
  • مجیدیه
  • پیروزی
  • بهارستان و . . .

۴- جنوب تهران : ۶۶۱۷۸۷۶۳

  • جمهوری
  • نواب
  • میدان آزادی
  • استادمعین
  • جیحون
  • نازی آباد
  • خانی آباد
  • شهرری
  • دولت آباد
  • نعمت آباد و . . .

۵- سراسر استان البرز – شهریار – اسلامشهر – رباط کریم ۰۹۱۲۹۶۷۶۴۵۷

از مهم ترین خدمات ما میتوان به تعمیر یخچال فریزر و تعمیر ساید بای ساید و تعمیر ساید جنرال الکتریک اشاره کرد، ما تعمیرات را در سراسر شهر تهران به صورت تخصصی و کاملاً تضمینی و با گارانتی ۶ ماهه انجام می دهیم.

برای تعمیر ساید جنرال الکتریک و تعمیرکار یخچال فریزر جنرال الکتریک  همین حالا با ما تماس بگیرید.

تلفن های تماس مرکز تعمیرات آی امداد 

شمال تهران : ۲۲۸۵۲۰۹۵

غرب تهران : ۴۴۰۴۴۳۵۵

شرق تهران : ۸۸۵۲۰۱۷۳

جنوب تهران : ۶۶۱۷۸۷۶۳

 

بیشتر بخوانید:تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک

علت بوی بد آبسردکن یخچال چیست؟

دلایل گوناگونی باعث بوی بد آبسردکن یخچال می شوند. معمولا این دلایل به آسانی قابل رفع بوده و خودتان می توانید از پس رفع آن برآیید. در ادامه با پنج علت رایجی که باعث بوی بد آبسردکن یخچال می شود آشنا خواهیم شد.

 

۱-  باقی ماندن آب در آبسردکن اولین علت بوی بد آبسرد کن یخچال

ماندن آب برای مدت طولانی، از شایع ترین علت بوی بد آبسردکن یخچال به شمار می رود

ریختن آب در آبسردکن و عدم استفاده از آن، به تدریج موجب انتشار بوی بد و نامطبوع از دستگاه می شود. علاوه بر این، باقی ماندن زیاد آب موجب تغییر رنگ محفظه داخلی آبسردکن می شود.

راهکار: تخلیه کردن آب داخل محفظه، از راهکارهای مناسب برای جلوگیری از تولید بوی آبسردکن یخچال فریزر می باشد. همچنین، جلوگیری از باقی ماندن آب داخل محفظه برای طولانی مدت، از دیگر راه حل های کاربردی برای رفع این مشکل به شمار می رود

۲- فیلتر آب نامرغوب و بی کیفیت دومین دلیل بوی بد در آبسردکن

استفاده از فیلترهای آب بی کیفیت و غیر استاندارد، دیگر دلایل بروز این مشکل محسوب می شود

فیلتر مورد استفاده در ساختار آبسردکن، با انجام فرآیند فیلتراسیون و پاکسازی آلودگی ها، کلر و ناخالصی ها، امکان استفاده از آب سالم و تمیز را برای مصرف کننده فراهم می آورد. فیلتر آب دستگاه به علت مصرفی بودن، می بایست در بازه های زمانی مشخص تعویض گردد. عدم تعویض این قطعه به تدریج باعث تولید بوی بد در فضای آبسردکن و یخچال می شود.

 

راهکار: استفاده از فیلترهای باکیفیت و مرغوب، در کنار تعویض به موقع آن، از مناسب ترین راهکارها در جهت رفع مشکل بوی بد آبسردکن یخچال تلقی می گردد. با بررسی فیلتر آب می توان از سالم بودن و عدم انقضای تاریخ آن، اطمینان حاصل نمود. به طور معمول، بر روی بدنه فیلتر آب، تاریخ مصرف و انقضای آن حک شده است. با منقضی شدن این زمان، فیلتر آب باید تعویض شود.

تعمیر ساید جنرال الکتریک


بیشتر بدانید :

نمایندگی جنرال الکتریک
 تعمیر ساید بای ساید سامسونگ

 

۳- فاسد شدن مواد غذایی سومین علت بوی بد آبسردکن یخچال

در مواقعی، علت بوی بد آبسردکن به وجود غذاهای فاسد در یخچال مربوط می شود

باقی ماندن مواد غذایی در فضای داخلی یخچال امکان تجمع آلودگی ها و میکروب ها را افزایش می دهد. فاسد شدن مواد غذایی موجب تولید و انتشار بوی بسیار نامطبوع و آزار دهنده در تمام بخش های یخچال فریزر، از جمله آبسردکن می شود

راهکار: تمیز کردن فضای داخلی یخچال فریزر به صورت منظم در جلوگیری از تولید بوی بد و نامطبوع کمک شایانی می نماید. مناسب است که هر مدت یکبار حتما تمام طبقات یخچال را با مواد شوینده تمیز کنید.

۴- آسیب دیدن لوله ها و قطعات چهارمین علت بوی بد آبسردکن

یکی دیگر از دلایل و علت بوی بد آبسردکن با معیوب شدن قطعات و اتصالات داخلی آبسردکن مرتبط است.

استشمام بوی پلاستیک در هنگام استفاده از آبسردکن، بر این موضوع صحه می گذارد. همچنین، در مواقع نو و جدید بودن آبسردکن نیز این بو به مشام خواهد رسید

راهکار: به منظور مطمئن شدن از سلامت قطعات و اجزای داخلی آبسردکن می بایست از خدمات تعمیرکاران یخچال استفاده نمود. در صورت نو بودن دستگاه با چند بار تعویض و تخلیه آب مخزن به احتمال بسیار قوی این مشکل برطرف می گردد

۵-  رسوب گرفتگی مخزن آبسردکن پنجمین دلیل بوی بد در آبسردکن یخچال

در مواقعی، علت بروز این مشکل در یخچال از تجمع رسوبات و جرم ها در مخزن دستگاه ناشی می شود

املاح و ناخالصی های موجود در آب، به تدریج منجر به ایجاد توده ای از رسوبات در محفظه آبسردکن می شوند. عدم رسیدگی به این موضوع، علاوه بر تولید بوی بد، کاهش کیفیت و مزه آب مصرفی را در پی خواهد داشت . بهتر است سریعا به تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک اقدام کنید.

راهکار: برای از بین بردن بوی بد و نامطبوع آبسردکن می بایست مخزن آن را از دستگاه خارج نموده و با مواد شوینده ملایم تمیز کرد. شستشوی منظم مخزن آبسردکن موجب از بین رفتن انواع باکتری ها و عوامل بیماری زا و مضر برای سلامت انسان می شود

سوالات متداول تعمیر ساید جنرال الکتریک

جهت تعمیر ساید جنرال الکتریک با چه شماره ای و در چه ساعتی تماس بگیریم ؟

خدمات تعمیرات امداد من به صورت ۲۴ ساعته است زیرا مراکز معتبر تعمیرات تعطیلی ندارند و در هر جای تهران که هستید در تمام ساعات با شماره ۰۲۱۲۲۸۵۲۰۹۵ تماس بگیرید.

تعمیر ساید جنرال الکتریک امداد من گارانتی دارند ؟

بعد از تعمیرات گارانتی ۱۸۰ روزه تقدیم خواهد شد و در طی این ۶ ماه می توانید مشکلات بوجود آمده را با شماره تماس ما و تیم فنی در میان بگذارید و همکاران ما مشکل بوجود آمده را حل خواهند کرد.

ساعت حضور تعمیرکار چگونه است ؟

زمان مراجعه تعمیرکار به منزل شما با هماهنگی شما خواهد بود .

هزینه تعمیر ساید جنرال الکتریک چقدر است ؟

هزینه تعمیرات به نوع خرابی ، میزان وقتی که صرف می شود ، قطعات تعمیر و یا تعویض شده و .. می باشد که سعی می شود پس از بازدید از دستگاه مقدار حدودی آن به شما اعلام شود.

مناطق تحت پوشش امداد من در غرب تهران  کجا است ؟

پونک، صادقیه، جنت آباد، شهرک اکباتان، فردوس، شهران، شهرزیبا، مرزداران، سردار جنگل، دهکده المپیک و …

 

بیشتر بخوانید :
 تعمیر ساید بای ساید تعمیر یخچال فریزر در تهران  تعمیرکار ساید بای ساید جنرال الکتریک –تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک – نمایندگی جنرال الکتریک – تعمیر ساید بای ساید سامسونگ –تعمیر یخچال فریزر – شماره نمایندگی یخچال دوو -تعمیر یخچال فریزر در تهرانتعمیر یخچال قدیمی تعمیرکار یخچال قدیمی
۵/۵ - (۱ امتیاز)

15 پاسخ

  1. اگه برای تعمیر ساید جنرال الکتریک در تهران نگرانید حتما از امداد من کمک بگیرید ، خیلی عالیه

  2. ممنون از خدمات و راهنمایی هایی که درمورد تعمیرکار ساید بای ساید داخل سایت قرار دادیدبسیار جامع و شامل هستند.

  3. از آنجایی که یخچال فریزر جنرال الکتریک در بین مصرف کنندگان پرطرفدار است، سپاسگزارم که تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک که یک نیاز ضروری است را جز خدمات اصلی خود قرار داده اید.

  4. خیال مشتری رو با فراهم کردن تعمیر یخچال در منزل از لحاظ سختی و حمل و جابجایی یخچال و… راحت کردید.

  5. برای تعمیر یخچال خیلی از شرکت ها میگن باید بیارید یخچالتونو، ولی تعمیر ساید جنرال الکتریک که توسط سایت امداد من انجام میشه میان درمحل به مشکلات یخچال شما رسیدگی می کنن این خیلی خوبه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *