امداد من
جدیدترین مطالب

تعمیر جاروبرقی سونیا با ضمانت ۶ ماه

تعمیر جاروبرقی سونیا

جارو برقی سونیا یکی از برندهای مشهور در ایران است. این جاروبرقی در صورت خرابی نیاز به تعمیر تخصصی دارد و هرگونه انجام تعمیرات غیر تخصصی ممکن است آسیب جدی را به سیستم جاروبرقی زیرووات وارد کند. یکی از این کارها انجام سرویس‌های دوره‌ایی در امر خراب نشدن دستگاه جاروبرقی شما است که اهمیت فراوان دارد. در زمان انجام عمل سرویس دستگاه می توانید هر اشکال سطحی موجود در جاروبرقی را برطرف کنید قبل از اینکه به قطعات مهم تر دستگاه آسیب جدی تری برسد. شما می‌توانید برای تعمیر جاروبرقی سونیا با مجموعه امداد من تماس بگیرید. در انتها وقتی دستگاه درست شد ضمانتنامه ای به مشتریان ارائه می‌گردد.

 

تعمیر جاروبرقی سونیا در محل

امداد من در سراسر تهران دارای نمایندگی می باشد.اگر ساکن شمال ،جنوب، غرب و شرق تهران  هستید کافی ست با شماره های تماس امداد من تماس بگیرید و یا فرم مربوط به تعمیرات آنلاین را در سایت پر کنید. برای تعمیر جاروبرقی سونیا از تکنسین‌های مجرب که دارای تخصص کافی در زمینه تعمیرات انواع برندهای لوازم خانگی هستند استفاده می‌کنیم. تکنسین‌های امداد من به آسانی مشکلات جاروبرقی سونیا را عیب یابی می‌کنند و برای تعمیر جاروبرقی سونیا اقدام می‌کنند.

تعمیر جاروبرقی سونیا

هزینه تعمیر جاروبرقی سونیا

هزینه تعمیر جاروبرقی سونیا در تعمیر گاه امداد من بر اساس نرخ های تصویب شده اتحادیه تعمیر کاران لوازم خانگی تعیین میشود. اگر تعمیر جاروبرقی سونیا در منزل یا محل کار شما انجام شود، مبلغی برای دستمزد تعمیر کار، هزینه رفت و آمد نیز دریافت میشود. اصلی‌ترین هزینه‌ای که برای برای تعمیر جاروبرقی سونیا دریافت میشود، هزینه و قیمت قطعات مورد استفاده برای رفع مشکل است.

هدف امداد من کسب رضایت مشتریان و کاهش هزینه‌های اضافی و صرف جویی در زمان مشتریان است. در نتیجه تلاش میکنیم تعمیر جاروبرقی سونیا را با بالاترین کیفیت انجام دهیم. تا جایی که امکان دارد با کمترین هزینه خدمات خود را به مشتریان عزیز ارائه می‌کینیم.

پیشنهاد ما برای مطالعه:  تعمیر جاروبرقی نانیوا با گارانتی

در هنگام تماس برای ثبت سفارش تعمیر جاروبرقی سونیا  کارشناسان ما با توجه به مشکل دستگاه هزینه‌های احتمالی را برآورد کرده و آنرا به شما عزیزان اطلاع رسانی و شفاف سازی می‌کنند.

عیب یابی و تعمیر جاروبرقی سونیا

متخصصان مجرب امداد من به دلیل آشنایی کامل و تسلط در زمینه عیب یابی  و تعمیر جارو برقی سونیا با دقت و سرعت دستگاه را عیب یابی می‌کنند. تمام تلاش تکنسین‌های امداد من این است که قطعات دارای مشکل را تاجایی که امکان دارد تعمیر کنند. تا هم عملکرد دستگاه بهتر شود و هم اینکه هزینه اضافی و بیشتر به مشتریان تحمیل نشود.

ایرادات احتمالی که  برای تعمیر جاروبرقی سونیا  باید با آنها آشنا شویم .

مکش جاروبرقی سونیا کم شده است

در اینصورت برای تعمیر جاروبرقی سونیا باید موارد زیر به طور کامل بررسی شود.

  • کیسه جمع آوری زباله جاروبرقی را نگاهی بیاندازید اگر پر شده است آن را تعویض یا تخلیه کنید.در صورتی که کیسه جاروبرقی پارچه ای باشد آن را بشویید تا منافذ آن باز شود.
  • بررسی کنید که لوله های جاروبرقی با چیزی مسدود نشده باشد.وجود مو ،تکه های بزرگ پارچه یا نایلون موجب بسته شدن لوله های خرطومی جارو برقی میشود.
  • ممکن است فیلتر جاروبرقی آلوده و کثیف شده باشد.
  • جاروبرقی سونیا را باز کنید .بررسی کنید که پروانه های آن درست کار میکنند یا دارای مشکل هستند.اگر پروانه های جاروبرقی دارای عیب و نقص باشند مکش جاروبرقی کم میشود.
  • اگر صدای بدی از دستگاه به همراه کاهش مکش شنیده میشود،مشکل از بلبرینگ ها می باشد.
  • سرعت زیاد موتور جارو برقی باعث ایجاد لرزش زیادی در آن میشود برای کاهش این لرزش بین تمامی اجزا از نگهدارنده های لاستیکی استفاده شده است.ممکن است  قسمتی از این  نگهدارنده ها خراب شده باشند و نیاز به تعویض آنها باشد.

تعویض قطعات و تعمیر جارو برقی سونیا به مهارت کافی و تخصص زیادی نیاز دارد ،اصولی ترین کار برای  جلوگیری از آسیب رسیدن به سایر قطعات جاروبرقی و کاهش هزینه ها مطرح کردن مشکل دستگاه با تعمیرگاه امداد من و بهره گری از تکنسین های این مرکز می باشد.

تعمیر جاروبرقی زیمنس
پیشنهاد ما برای مطالعه:  تعمیر جاروبرقی آاگ همراه با ضمانت

جاروبرقی سونیا به صورت منظم کار نمیکند.

  • ممکن است موتور دستگاه نیم سوز شده باشد.
  • اگر کلاف ها یا آرمیچر سوخته باشد نیاز است که تعویض شوند.
  • اگر جاروبرقی به صورت منظم کار نمی‌کند ممکن است علت آن مشکل زغال ها و تیغه های جاروبرقی باشد که باید کاملا بررسی شود و در صورت نیاز برای تعمیر جاروبرقی سونیا باید دوباره تنظیم شوند.
  • دکمه سیم جمع کن و یا روشن و خاموش جارو برقی مشکل دارد.ممکن است این دکمه ها دچار آسیب باشد.برای حل این مسئله باید قاب رویی جاروبرقی راباز کنید و از داخل این دکمه ها را بررسی کنید اگراین قطعات فرسوده یا هرز شده باشند باید آنها را تعویض نمایید.

اگر برای تعمیر جارو برقی سونیا به مشکل بر خورد کردید حتما با شماره های مجاز امداد من تماس بگیرید.

تعمیر جاروبرقی سونیا

تعمیر خاموش شدن یکباره و ناگهانی جاروبرقی سونیا

از مواردی که باعث خاموش شدن ناگهانی جارو برقی سونیا میشود می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سیم کشی داخل دستگاه باید بررسی شود که اگر قسمتی از آن دارای قطعی می باشد آن را پیدا کنیم.
  • تمام قسمتهایی که برق از آنها جریان می یابد مانند پریز برق،کابل جاروبرقی ، سیم جمع کن و سیم رابط ،دوشاخه کاملا باید بررسی شوند.
  • اگر جاروبرقی به دلیل استفاده طولانی داغ شود جاروبرقی به صورت ناگهانی خاموش می‌شود.

برای بررسی مواردی که در بالا برای خاموش شدن ناگهانی جارو برقی سونیا بیان کردیم باید حتما تخصص و مهارت کافی داشته باشید لذا پیشنهاد ما این است که برای تعمیر جاروبرقی سونیا از خدمات امداد من استفاده کنید.

تعمیر روشن نشدن جاروبرقی سونیا

  1. ابتدا با ولت متر پریز برق را چک کنید .اگر جریان برقی مشکل داشت آنرا برطرف کنید. جارو برقی را به برق متصل کنید. در این زمان باید کاملا احتیاط کنید چون جاروبرقی دارای جریان برق می باشد. سپس بدنه جاروبرقی را باز کنید و توسط ولت متر  بررسی کنید که که سیم جمع کن جاروبرقی دارای  برق می باشد یا نه.
  2. در مرحله بعدی کلید روشن و خاموش جاروبرقی را باید بررسی کنید. برای این منظور جاروبرقی را از برق بکشید. سپس با اهم متر بسنجید، اگر کلید روشن باشد باید عدد یک را نشان دهد و در صورت خاموش بودن عدد بی نهایت. اگر اینطور نبود کلید را باید تعویض کنید.
  3. اگر موارد بالا را بررسی کردید و مشکلی وجود نداشت به این معنی است که موتور جاروبرقی خراب است و باید تعمیر یا تعویض شود. پیشنهاد ما این است در صورتیکه قبلا آشنایی کافی با تعمیر جاروبرقی سونیا نداشتید حتما برای این منظور با کارشناسان امداد من تماس بگیرید.
پیشنهاد ما برای مطالعه:  تعمیر جاروبرقی پارس خزر قدیمی و جدید

موتور جاروبرقی سونیا به صورت یکسره کار میکند

زمانیکه جاروبرقی سونیا به صورت یکسره کار میکند و نتوانستید خودتان مشکل آنرا بررسی کنید برای تعمیر جاروبرقی سونیا حتما  از متخصصین تعمیر لوازم خانگی امداد من استفاده کنید.

  • حتما کلید روشن و خاموش را بررسی کنید .
  • اگر دیمر دستگاه مشکل داشته باشد نباید آنرا همیشه در درجه آخر نگه دارید .

بوی سوختگی از جارو برقی استشمام میشود

  • ممکن است علت آن وجود هرگونه انسداد در قطعات دستگاه و اتصالات آن باشد که موجب میشود به موتور جاروبرقی فشار زیادی وارد شود.
  • زمانیکه سیم کشی دستگاه اگر دچار مشکل شده باشد بوی دود و سوختگی به مشام میرسد.
  • اگر تسمه مشکل داشته باشد بوی دستگاه بلند میشود.
  • بررسی کنید که نخ یا مو در برس جارو برقی گیر نکرده باشد.

جاروبرقی سونیا هنگام استفاده گرم میشود

  • موتور دستگاه اگر نیم سوز شده باشد این مشکل پیش می‌آید.
  • همچنین اگر فن دستگاه خراب شده باشد جاروبرقی هنگام استفاده بسیار گرم میشود. باید حتما پروانه یا فن را تعویض یا تعمیر کنید.

هنگام استفاده جارو برقی میلرزد

  • اگر لاستیک های نگه دارنده بین قطعات جاروبرقی که برای کاهش لرزش ناشی از کارکردن موتور جاروبرقی در آن تعبیه شده است خراب شوند،جاروبرقی هنگام کارکردن میلرزد.
  • برای برطرف کردن این مشکل و تعمیر جاروبرقی سونیا با امداد من تماس بگیرید.
امتیاز شما

5 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *