امداد من
جدیدترین مطالب

تعمیر اجاق گاز در مرزداران

در این مطلب می‌خواهیم به تعمیر اجاق گاز در مرزداران بپردازیم. مجموعه امداد من با سابقه چندین ساله به همراه متخصصین و تکنسین‌های مجرب آماده ارائه خدمات، سرویس و تعمیر وسایل منزل، از جمله سرویس و تعمیر اجاق گاز در مرزداران می‌باشد

تعمیر اجاق گاز در مرزداران

معمولا تعمیر اجاق گاز و بقیه لوازم خانگی در آشپزخانه به مهارت و وسواس خاصی احتیاج دارد ، خصوصا اگر طرح و مدل آن جدید باشد. تعمیرات اجاق گازهای توکار و رومیزی که طراحی و ساختار آن امروزی می باشد ، به دانش بیشتری نیاز دارند. برای تعمیر اجاق گاز در مرزداران به صورت اصولی و مطمئن با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا مشکل شما را به راحتی رفع نماید.

تعمیرات اجاق گاز در مرزداران با برندهای زیر

  • اجاق گاز آاگ
  • تعمیر اجاق گاز آلتون
  • تعمیر اجاق گاز آریستون
  • اجاق گاز استیل البرز
  • تعمیر اجاق گاز اسنوا
  • تعمیر اجاق گاز اخوان
  • اجاق گاز بوش
  • تعمیر اجاق گاز بیمکث
  • تعمیر اجاق گاز پیلوت
  • اجاق گاز دوو
  • تعمیر اجاق گاز رومیزی داتیس
  • تعمیر اجاق گاز رومیزی کن
  • تعمیر اجاق گاز رومیزی سینجر
  • تعمیر اجاق گاز صفحه ای اسمگ
  • تعمیر اجاق گاز میله
  • تعمیر اجاق گاز هادستون
  • و …

تعمیر اجاق گاز رو میزی در مرزداران

تعمیر اجاق گاز رومیزی در مرزداران

اجاق گاز رومیزی یکی از اجاق گازهایی است که تعمیر آن نیاز به توجه خاصی دارد ، بلند کردن آن باید طوری باشد که صفحه اجاق دچار ترک خوردگی و یا لب پر نشود .

پیشنهاد ما برای مطالعه:  تعمیر اجاق گاز در صادقیه

تعمیر اجاق گاز فردار در مرزداران

این مدل اجاق گاز در خانواده های ایرانی از محبوبیت خاصی برخوردار است به همین علت تقاضا برای تعمیر اجاق گاز فردار زیاد است. فر اجاق گاز می تواند به دلایل گوناگون دچار مشکل شود ، فرض مثال فر و یا شعله آن خاموش شود.

تعمیر اجاق گاز صفحه‌ای در مرزداران

یکی دیگر از اجاق گاز های محبوب در خانه ها اجاق گاز صفحه ای می باشد. این مدل اجاق گاز به دلیل فضای کمی که اشغال می کند طرفداران خاصی دارد و همچنین تقاضا برای تعمیر آن زیاد است.

تعمیر اجاق گاز پیلوت در مرزداران

یکی دیگر از برندهای مشهور اجاق گاز که در ایران نمایندگی دارد، اجاق گاز پیلوت است. اما این مدل هم به دلایلی مثل خراب شدن ترموکوپل، دود کردن، خاموش شدن شعله و … ممکن است دچار مشکل شود و به تعمیرات احتیاج پیدا کند. برای تعمیر اجاق گاز در مرزداران در برندهای گوناگون از تکنسین‌های با تجربه و دوره دیده ما کمک بگیرید؛ چرا که تمام سعی و تلاش خود را جهت تعمیر اجاق گاز شما به کار می‌برند تا در صورت تشخیص ایرادات دستگاه، در کوتاه ترین زمان ممکن اقدامات لازم را برای تعمیر اجاق گاز در مرزداران انجام دهند.

مشکلات رایج اجاق گاز ها

غالبا اجاق گازها مشکلات رایج و مشابهی دارند. در زیر به دمشکلاتی که بیشتر از بقیه موارد رخ می‌دهد اشاره میکنیم:

شعله اجاق گاز یک دست نیست

به طور کلی و ایده آل تمامی شعله های اجاق گاز به رنگ آبی روشن می شود و به صورت عادی شعله ها باید ارتفاعی حدود ۲۰ میلی متر داشته باشد. گاهی اوقات یکی از شعله ها به رنگ زرد می شود و یا اینکه شعله ، قدرت کافی ندارد. برای رفع این مشکل محل شعله را به خوبی تمیز کنید و سعی کنید محل شعله را از هرگونه رطوبت و کثیفی پاک کنید.

پیشنهاد ما برای مطالعه:  تعمیر ماشین ظرفشویی امرسان

شعله اجاق گاز روشن نمی‌شود

در بعضی موارد شعله روشن نمی شود ، در این صورت به احتمال زیاد محل ایجاد شعله دچار غبار گرفتگی شده و یا ممکن است یک وسیله در محل روشن شدن شعله گیر کرده باشد و مسیر شعله را مسدود کرده باشد. برای رفع آن محل مسدود شده را با یک مسواک یا برس تمیز کنید تا مجرا باز شده و شعله به راحتی روشن شود.

شعله به شدت گرم و سوزنده می‌باشد

شعله های کوره ای و سوزنده دردسر ساز است و سریع باعث سوختگی غذا می شود و خطرناک می باشد. این مشکل ناشی از شکسته شدن ترموستات می باشد و برای رفع آن باید با همکاران ما در تعمیر اجاق گاز در مرزداران تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان ممکن مشکل شما را حل کند .

اجاق گاز جرقه نمی‌‌زند

در این حالت باید اجزای ترانس جرقه ، کلید و یا ولوم جرقه و یا قطع شدن سیم ها را بررسی کرد.

شعله اجاق گاز دود می کند

این مشکل حاکی از این است که مقدار گاز نسبت به هوا بیشتر است و باید مقدار گاز را کم کرد .

سروصدای زیاد شعله اجاق گاز

اگر هنگام روشن کردن شعله اجاق گاز سروصدای زیاد می شنوید ، علت آن می تواند بخاطر وجود هوای بیش از حد و یا گاز بیش از اندازه به مشعل باشد .

برای رفع آن باید شاتر هوا را بررسی کرد. جهت تعمیر اجاق گاز در مرزداران و مشاوره های تخصصی رایگان با کارشناسان ما تماس حاصل کنید .

تعمیر اجاق گاز در مرزداران

هزینه تعمیر اجاق گاز در مرزداران

قیمت تعمیر اجاق گاز در مرزداران در مدل های رومیزی و فردار به چه صورت است؟ هزینه تعمیرات به چه شکل است؟ و …

پیشنهاد ما برای مطالعه:  تعمیر اجاق گاز آریستون

اینها معمولا سوالاتی هستند که که مشتریان هنگام درخواست خدمات تعمیر اجاق گاز می‌ پرسند. قبل پاسخ دادن به سوالات باید بگوییم که خیالتان راحت باشد چرا که شرکت ما عضو اتحادیه انصاف می باشد و تمامی قیمت ها به صورت کاملا شفاف و منصفانه اعلام می شود.

در وهله ی اول هزینه تعمیرات به تعداد خدماتی که ارائه می شود بستگی دارد. مثلا اگر مشکل دستگاه شما با تعویض شیشه اجاق گاز حل شود شما باید قیمت شیشه اجاق گاز به علاوه اجرت تعمیر کار را بپردازید. هرگونه خدمات اضافی و قطعات تعویضی به مبلغ نهایی فاکتور شما اضافه خواهد شد. برای تعمیر اجاق گاز در مرزداران و سایر نقاط تهران با همکاران ما به تماس شوید.

شرکت ما با استفاده از تعمیرکاران مجرب و باتجربه و همچنین استفاده از قطعات اورجینال و اصلی کارخانه آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز می باشد .

سوالات متداول تعمیر اجاق گاز در مرزداران:

به چه علت اجاق گاز جرقه نمی‌زند؟

دلایل مختلفی باعث این مشکل می شود که عبارتند از درست تمیز نکردن اجزای شعله پخش کن – وجود چربی های غذایی در اطراف مشعل -در امدن شعله پخش کن و اجزای ان از جای خود و …

چرا شعله ها یک دست نیست؟

  • محل شعله تمیز یا خشک نیست.
  • اگر آب ناشی از شستشو در سوراخ‌های مشعل باقی مانده باشد، هنگامی‌که مشعل را روشن می‌کنید شعله یکدستی نمی‌بینید.
  • مشعل اجاق گاز خود را  به خوبی شستشو دهید.
  • وجود چربی‌ها درون سوراخ‌های مشعل نیز باعث بروز چنین مشکلی می شود .

علت سروصدای زیاد شعله اجاق گاز هنگام سوختن چیست؟

این مشکل بخاطر وجود گاز یا هوای اضافی در مشعل می باشد که با زرد سوختن شعله همراه است .

 

امتیاز شما

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *