امداد من
جدیدترین مطالب

تعمیرکار یخچال فریزر جنرال الکتریک

تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک

تعمیرکار یخچال فریزر جنرال الکتریک در امداد من

درباره تعمیرکار یخچال فریزر جنرال الکتریک

نمایندگی جنرال الکتریک مرکزی است که در زمینه خرید و فروش قطعات اورجینال لوازم خانگی به عنوان نمایندگی این شرکا آمریکایی فعالیت دارد و خدمات تعمیرات و سرویس جنرال الکتریک به مشتریان و مصرف کنندگان این برند ارائه میدهند .

این شرکت که واقع در آمریکا است سعی در پیشرفت و افزایش تولیدات خود است و در جهان سطح بالایی دارد , برای رونق و گسترش تولیدات نمایندگی های فراوانی را در سرار جهان دارد تا در زمان به وجود آمدن مشکل مشتریان با نمایندگی تماس گرفته و به رفع مشکل خود در کمترین زمان بپردازند , این شرکت تعهد کاری بسیار بالایی دارد به همین دلیل برای کیفیت محصولات خود بسیار تلاش میکند و به نمایندگی های خود قطعات اورجینال ارائه میدهد .

و تعمیرکار یخچال فریزر جنرال الکتریک بر اساس تنطیم قرار داد بین شرکت و نمایندگی شرکت تلاش میکند به وظایف خود به درستی عمل کند و کیفیت لازم را بر قرار کند تا رضایت مشتریان خود را کسب کند و این گونه تعمیرکار یخچال فریزر جنرال الکتریک مشتری مداری کند .

بیشتر بخوانید:تعمیر ساید بای ساید سامسونگ 

 

 

 

تعمیرکار یخچال فریزر جنرال الکتریک
تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک / تعمیرکار یخچال فریزر جنرال الکتریک

تاریخچه ای از برند جنرال الکتریک

شرکت جنرال الکتریک یکی از شرکت های بسیار قدیمی است. این شرکت در قرن هجدهم میلادی شروع به کار کرده‌است. تولید اولیه این برند لامپ های الکتریکی بوده و س از آن شرکت جنرال الکتریک در زمینه های مختلف به فعالیت های خود ادامه داده و گسترش و پیش رفت زیادی داشته‌است. در حال حاضر این شرکت در زمینه های مختلفی مانند لوازم خانگی ، گاز و نفت و حتی صنایع هوا و فضا نیز در حال تولید است و می توان گفت این برند جزو چند برند برتر جهان است.

در ایران بیشتر از تولیدات لوازم خانگی شرکت جنرال الکتریک استقبال شده‌است. محصولاتی مانند انواع یخچال فریزر ، ماشین ظرف‌شویی و ماشین لباسشویی فروش خوبی در ایران دارند. دلیل این استقبال بالا از لوازم خانگی جنرال الکتریک کیفیت مناسب ، قطعات با کیفیت و  در نتیجه عدم نیاز به تعمیر در کوتاه مدت است.

تولید یخچال در این شرکت از سال ۱۹۲۷ میلادی شروع شد. از همان ابتدا خلاقیت و نو آوری در محصولات دیده می شود و خیلی سریع طرفداران زیادی را در بازار فروش به خود جلب کرد. ایران نیز یکی از بازارهای پر طرفدار این برند است. عملکرد و کیفیت بسیار مناسب این یخچال ها دلیل این استقبال است.

نوآوری و ظاهر زیبا در کنار کیفیت مناسب قطعات  و هم چنین تنوع در ساخت و طراحی محصولات از ویژگی های تولیدات شرکت جنرال الکتریک است. در رابطه یبا یخچال نیز این شرکت انواع مختلفی را تولید می کند. یخچال فریزر جنرال الکتریک را می توان به دسته های  یخچال فریزر دوقلو،‌ یخچال تک، فریزر تک و یخچال ساید بای ساید  تقسیم کرد. که با توجه به نیاز و فضای ساختمان می توانید از بین آن ها انتخاب داشته باشید. علاوه بر این یخچال فریزر های جنرال الکتریک با دسته های فرنچ یا همان درب های فرانسوی نیز از تولیدات ویژه این شرکت می باشد.

تعمیر کار یخچال فریزر جنرال الکتریک

نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک

نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک به تعمیرات به صورت رسمی میپردازد ,و برای بالا بردن این کیفیت از تعمیر کاران حرفه ای استفاده میکنند . تعمیرکار یخچال فریزر جنرال الکتریک باید بتواند موقع رسیدن به محل عیب را در کمترین زمان پیدا کند و بعد از آن عیب یابی آن را به صورت کاملا تخصصی انجام دهد و رضایت مشتری را کسب کند .

مدت زمان انجام تعمیر و مقدار رضایت مشتری طبق شرمت محاسبه میشود اگر زمان صرف شده مورد رضایت نباشد و یا رضایت مشتری جلب نشده باشد و این کار طبق استاندارد نباشد , امتیاز منفی به تکنسین داده میشود و اگر به درستی انجام شود به تکنسین امتیاز مثبت داده میشود , در صورت کسب امتیاز منفی بیش از حد تعمیر کار از این مجموعه اخراج میشود و نیروی جدید جایگزین آن میشود .

و طی این فرایند تعمیر کاران متخصص بیشترین تلاش خود را میکنند تا طبق استاندارد کار خود را انجام دهند و نهایت دقت و حرفه خود را به کار ببرند و رضایت مشتری جنرال الکتریک را جلب کنند.

بیشتر بخوانید:شماره نمایندگی یخچال دوو

ارائه خدمات تعمیرکار یخچال فریزر جنرال الکتریک

خدمات تعمیرات جنرال الکتریک زیر نظر نمایندگی جنرال الکتریک انجام میشود , نمایندگی جنرال الکتریک مصرف کنندگان خود را از نطر تمام جوانب و تعمیرگاه مجاز آن آگاه کرده تا مشتریان بتوانند با خیال آسوده از آن خرید کنند و در زمان بروز عنواع خرابی یخچال و فریزر با نمایندگی این برند تماس حاصل کنند و مشکل خود را رفع کنند .

در زمان خرید محصولات جنرال الکتریک باید هزینه زیادی پرداخت کنید , و برای همین در زمان خراب شدن یخچال فریزر میتوانید به نمایندگی آن مراجعه کنید و و از خدمات تعمیرات آن استفاده کنید .

نمایندگی جنرال الکتریک تکنسین های تخصصی خود را در محل شما میفرستند و با بهترین کیفیت و اسفاده از قطعات اورجینا محصول شما عیب یابی میشود .

و علاوه بر کیفیت مناسب نگران قیمت ها نباشید زیرا نمایندگی جنرال الکتریک با قیمت های اتحادیه این خدمان را برای شما انجام میدهد و هیچ گونه هزینه اضافی از شما گرفته نمیشود .

تعمیرکار یخچال فریزر جنرال الکتریک


مطالب مفید در ای امداد :

شماره نمایندگی یخچال دوو
تعمیر یخچال فریزر در تهران
تعمیرکار ساید بای ساید جنرال الکتریک

 

پیشنهاد ما برای مطالعه:  نمایندگی تعمیر هود آشپزخانه کن و بیمکث شهرری

 

با یکی از معتبر ترین نمایندگی های تعمیر یخچال فریزر رو به رو هستیداز ویژگی های این تعمیرات میشود به چند نمونه اشاره کرد :

  • خدمات پس از فروش
  • سرعت در ارسال محصولات
  • در هنگام خریدن محصول کارشناسان شما را راهنمایی میکنند
  • تعمیر رایگان محصولات گارانتی دار
  • جوابدهی فوری
  • سایت امداد من با جمع آوری تعمیر کاران یخچال و فریزر جنرال الکتریک که بسیار ماهر و با تجربه هستند این اطمینان را به شما میدهد که وسیله شما با کیفیت بالا تعمیر شود .

تعمیرکار یخچال فریزر جنرال الکتریک با پیشرفت علم و تکنولوژی توانسته  سطح کاری خود را ارتقاع بدهد و خدمات شایسه ای به شما عزیزان ارائه بدهد .

تعمیر یخچال فریزر جنرال  توسط متخصصین انجام شود زیرا با انجام تعمیرات غیر تخصصی به دستگاه آسیب شدیدی وارد میشود برای همین ما تیمی متشکل از افراد حرفه ای و با تجربه را جمع آوری کرده ایم .

اگر تعمیرات توسط شخص غیر متخصص انجام شود میتواند به دستگاه آسیب زیادی وارد کند و هزینه بالایی روی دست شما بگذارد. تعمیرات تخصصی خود را به دست تعمیرکار یخچال فریزر جنرال الکتریک در سایت امداد من بسپارید .

به دلیل کاهش هزینه ها و آ گاهی مشتریان عزیز و صرفه جویی در زمان تعمیرات در محل انجام میشود و این خدمات ۲۴ ساعته در اختیار شما عزیزان قرار دارد .

اگر بعد از تعمیرات هر گونه اخلال و مشکل به وجود بیاید شما میتوانید با شرکت امداد من تماس گرفته و کمترین زمان تعمیر کاران ما در منزل شما حاضر میشوند و برای رفع مشکل اقدام میکنند.

 

 

تعمیرکار یخچال فریزر جنرال الکتریک
تعمیرکار یخچال فریزر جنرال الکتریک

 

قطعات تشکیل دهنده یخچال فریزر

۱- کمپرسور یخچال :

موتور قطعه اصلی در وسایل برقی می باشد. به موتور یخچال فریزر کمپرسور گفته می شود که بزرگ ترین قطعه تشکیل دهنده یخچال فریزر است. وظیفه کمپرسور  ایجاد فرآیند دهش و مکش گاز مبرد و در نتیجه خنک کرده آن و ورد آن به سیکل خنک کنندگی یخچال است.

کمپرسور ها دارای ۴ مدل  پیستونی ، دورانی ، مارپیچی و اینورتور هستند که با توجه به نوع و کارکرد یخچال از یکی از آن ها استفاده می شود. برای مثال در ساید بای ساید ها از نوع روتوری و پیستونی استفاده می شود. کمپرسور از پیستون، میل لنگ، سوپاپ و موتور آسنکرون تشکیل شده است.

۲- فن یخچال :

عمل خنک سازی محفظه و خارج کردن هوای گرم از آن توسط فن یخچال صورت می گیرد. به همین ترتیب این قطعه جزو قطعات بسیار مهم یخچال فریزر ها است. فن در  چهار نوع فن  کندانسور  ،   فن اواپراتور ، فن داخلی  و فن کمپرسور دسته بندی می شوند.

۳- کندانسور یخچال :

توسط کندانسور یخچال گاز مبرد خنک می شود. کندانسور  باعث می شود تا هوای اطراف لوله های کویل به خنک شدن این لوله ها کمک کند. این قطعه در دو نوع کندانسور هوایی و کندانسور استوانه ای مورد استفاده قرار می گیرد.

تعمیرکار یخچال فریزر جنرال الکتریک

۴- سنسور های یخچال و فریزر :

خنک بودن دائمی و تنظیم دمای محفظه یخچال و فریزر از اهمیت بالایی وجود دارد. در یخچال های جدید تر برای حفظ کنترل روی دمای دستگاه و عدم سرد شدن یا گرم شدن بیش از اندازه محفظه ها از قطعه ای به نام سنسور استفاده می شود.

سنسور تغییرات و فرآیند ها را به صورت خودکار مورد بررسی قرار می دهد. و دما را در سطح مناسب و تعیین شده ای نگه می دارد و در صورت تغییر دما این تغییر به بخش پردازش یخچال فرستاده شده و موتور در راستای سرد یا گرم تر شدن فعالیت می کند.

۵- گاز یخچال :

در تمامی یخچال ها چه یخچال های قدیمی چه یخچال های جدید و پیشرفته  فضای خنک محفظه با استفاده از ترکیب چند گاز مختلف مثل فریون ایجاد می شود. در صورتی که محفظه این گاز نشتی داشته باشد یا گاز یخچال به هر دلیل کم شود یخچال به خوبی خنک نخواهد شد.

۶- رله استارت موتور :

رله استارت موتور یخچال در کمپرسور یخچال قرار دارد. این قطعه در یخچال ، فعالیت را شروع می کند و موتور یخچال روشن می شود.

 


بیشتر بخوانید در ای امداد  :

نمایندگی جنرال الکتریک
 تعمیر ساید بای ساید سامسونگ
تعمیر یخچال فریزر

تعمیرکار یخچال فریزر جنرال الکتریک

تعمیر لوازم خانگی با گارانتی

گارانتی همراه تعمیرات در اختیار شما قرار میگیرد , وقتی شما محصولی خریداری میکنید شرکت آن برای اطمینان شما از خرید روی کارت گاراتی زمان مشخصی را معلوم میکند وآن وسیله را ضمانت میکند , یعنی محصول در طی زمان نباید خراب شود و در صورت خرابی شرکت باید آن را تعویض کند .

ما نیز برای شما این امکان را گذاشته ایم و بعد از تعمیران ضمانت محصول تعمیر شده را به شما میدهیم .

اگر یخچال فریزر شما به مشکل برخورد در اولین قدم باید با نمایندگی جنرال الکتریک تماس بگیرید , و کارشناسان شما را راهنمایی میکنند .

اگر به تعمیر کاران دیگر زنگ بزنید نمایندگی هیچ مسئولیتی در قبال محصول قبول نمیکند , و ممکن است دستگاه شما به درستی عیب یابی و تعمیر نشده باشد .

تعمیرکار یخچال فریزر جنرال الکتریک با علم روز آشنا هستند و اطلاعات کافی دارند , و میتوانند نقص دستگاه را متوجه شوند و علم و آ گاهی تعمیر کاران با رو نمایی هر وسیله جدید افزایش پیدا میکند .

تعمیر کاران متفرقه به سازه و تکنولوژی جنرال الکتریک آشنایی ندارند و نمیتوانند درست عیب دستگاه را پیدا و آن را رفع کنند ,و همچنین باید برای تعمیرات از قطعات اورجینال استفاده کرد چون قطعات تقلبی کارایی لازم را ندارند و به دستگاه آسیب میرسانند که نمیتوان آن را جبران کرد .

پس لازم است از قطهات اورجینال جنرال الکتریک استفاده کرد و این قطعات فقط در نمایندگی جنرال الکتریک قرار دارد , تعمیرکار یخچال فریزر جنرال الکتریک در شرکت امداد من فقط از قزعات اورجینال استفاده میکند .

تعمیرکار یخچال فریزر جنرال الکتریک

بیشتر بخوانید:تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک

تعمیرکار یخچال فریزر جنرال الکتریک
تعمیرکار یخچال فریزر جنرال الکتریک

تعمیر گاه مجاز جنرال الکتریک

تعمیر گاه جنرال الکتریک از بخش های مهم این نمایندگی است , همانطور که گفته شد در این بخش طبق قانون باید از افرار حرفه ای و آموش دیده استفاده شود .

به همین دلیل هر شخص قبل از ورود به نمایندگی باید آزمون هایی را پشت سر بگذارد , و امتیاز کسب کند و بعد از آن میتواند در نمایندگی مشغول به کار شود.

همچنین مدیریت آن هم توسط شخص حرفه ای انجام میشود و شخص باید تمام مراحل و آزمون ها را طی کند .

بعد از استخدام تعمیرکار یخچال فریزر جنرال الکتریک تمام آموزش های لازم به فرد داده میشود تا بتواند تمام خطا های آن را کشف کند و آکاهی کامل نسبت به این وسیله ها داشته باشد و به صورت تخصصی در نمایندگی مشغول به کار شود .

نمایندگی ما نیز تمام تلاش خود را کرده تا بتواند بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد.

پس در صورت بر خورد مشکل یخچال فریزر خود با ما تماس بگیرید و در کمترین زمان شرکت امداد من تعمیرکار یخچال فریزر جنرال الکتریک متخصص خود را در محل شما حاضر میکند .

حتما بخوانید:تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک

مشکلات عمده  یخچال فریزر جنرال الکتریک

۱- برفک زدن یخچال :

عدم برفک زدایی می تواند یکی از دلایل کاهش سرمایش و گرم شدن یخچال جنرال الکتریک باشد. در ابتدا، شما باید برفک اضافی را حذف کنید. سپس عامل اصلی را حذف کنید. صفحه اصلی، ترمیستور در بالای سیم پیچ بخش، ترموستات و بخاری یخچال می تواند علت اصلی این مشکل در یخچال ساید جنرال الکتریک باشند. البته در موارد معدودی، علت برفک زدن یخچال جنرال الکتریک، خرابی فن آن می باشد. در این صورت باید اقدام به تعمیر و یا تعویض فن یخچال جنرال الکتریک بنمایید

۲- اتومات نکردن یخچال :

یخچال فیزر ها دارای یک برد اصلی می‌باشند که زمانی که دمای داخل یخچال و فریزر به دمای مطلوب رسید، موتور یخچال را خاموش می‌کند زیرا دیگر نیازی به تولید سرما در یخچال و فریزر نیست. و زمانی که دمای داخل یخچال و فریزر بالا رفت، مجدداً موتور یخچال را روشن می‌کند. در صورت ایجاد اختلالدر این امر دو حالت پیش می آید. یا موتور دائما در حال کار است . یا کلا از کار می افتد. در هر یک از حالات خیلی سریع باید برای رفع مشکل اقدام شود.

۳- سرد نشدن کافی یخچال و فریزر جنرال الکتریک  :

این ایراد در اکثر یخچال فریزر ها دیده می شود. و دستگاه های جنرال الکتریک از آن مستثنی نیستند. معمولاً این امر به دلیل وجود مشکل در یکی از بخش های سیستم سرمایشی و تولید سرما در یخچال فریزر جنرال الکتریک می‌باشد. برای حل مشکل ابتدا باید گاز یخچال چک و پر شود. اگر نشت گاز وجود دارد ، ایراد آن رفع شود. اگر مشکل از گاز یخچال نبود دیگر قطعات سرمایشی بررسی می شوند.

۴- ایجاد صدای زیاد یا غیر طبیعی :

اگر این ایراد را جدی نگیرید ممکن است در طولانی مدت، به سایر بخش های یخچال فریزر آسیب وارد شود و هزینه های زیادی را برای شما در پی داشته باشد. این صدا می تواند از فن کمپرسور، فن اواپراتور، فن کندانسور و یا سایر فن های یخچال فریزر باشد. هر کدام از فن ها عامل مشکل باشند ، آن قسمت از یخچال داغ کرده و ممکن است به زودی دیگر قسمت ها نیز خراب شود.

 

تعمیرکار یخچال فریزر جنرال الکتریک
تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک

تعمیرکار یخچال فریزر جنرال الکتریک

راه های جلوگیری از خراب شدن یخچال

یخچال یکی از مهم ترین وسایل آشپزخانه محسوب می شود. در صورت خرابی این دستگاه مشکلات متعددی در روند کار زندگی و آشپزی ایجاد خواهد شد. به همین دلیل بهتر است در نگه داری آن کوشا با شیم و اعمالی که ممکن است با عث خرابی و ایجاد ایراد شوند را انجام ندهیم. در ادامه به نکاتی می پردازیم که در این راستا به شما کمک خواهد کرد.

۱- تمیزی یخچال جنرال الکتریک  مهم است. معمولا کویل های اواپراتور که در پشت یخچال قرار می گیرند، محل مناسبی برای جمع شدن گرد و غبار و آلودگی های آشپزخانه اند و قرار گرفتن لایه ای از جرم بر روی آنها سبب مشکل شدن دفع گرما از این لوله ها و نهایتا اخلال در سیکل سرمایشی یخچال می شود. پس بهتر است به طور منظرم این آلودگی ها را از این ثسمت دور کنید.

۲- واشر لاستیک دور در یخچال جنرال الکتریک را چک کنید.  هدف از کاربرد لاستیک دور درب یخچال علاوه بر محافظت از بدنه در برابر ضربه های ناشی از باز و بسته کردن درب، آب بندی یخچال و جلوگیری از ورود هوای گرم و ذرات و آلودگی به داخل آن است. اگر این لاستیک شل باشد ، عملکرد یخچال دچار مشکل خواد شد. برفک زدن یخچال، ورود هوای گرم و سرد نشدن کافی یخچال و نشت آب عواملی اند که سبب شل شدن لاستیک در می شوند.

تعمیرکار یخچال فریزر جنرال الکتریک

۳- تنظیمات دمای یخچال در فصول مختلف متفاوت است. مثلا  این دما در فصل تابستان بهتر است مابین ۰ تا ۵ درجه سانتیگراد و برای بخش فریزر بین ۱۵- تا ۱۸- درجه سانتیگراد باشد. این عمل تغییر دما توسط ترموستات انجام می شود. در صورت خرابی این قطعه باید از تعمیرکاران جهت تعویض قطعه کمک بگیرید.

۴- محل نصب یخچال باید مناسب باشد . یخچال را در محلی نصب کنید که از هر طرف حدود ۱۰ سانتی متر با دیوار فاصله داشته باشد تا هوای اطراف کویل های کندانسور امکان جابه جایی آزاد را داشته باشند.

۵- فیلتر آب یخچال جنرال الکتریک  را بررسی کنید. فیلترها معمولا مدت استفاده متفاوتی دارند. برخی از آنها ۶ ماه و برخی دیگر ۱ سال و یا بیشتر می توانند در داخل یخچال عمل تصفیه را انجام دهند و پس از این مدت به دلیل گرفتگی و مسدود شدن توسط املاح و غیره کارایی خود را از دست می دهند. پس از خرابی ، می توانید با استفاده از تعمیرکاران و متخصصان این زمینه اقدام به تعویض فیلتر نمایید.

تعمیرکار یخچال فریزر جنرال الکتریک

سوالات متداول تعمیرکار یخچال فریزر جنرال الکتریک

برای تعمیر یخچال فریزر با چه شماره ای تماس بگیریم؟

خدمات تعمیرات امداد من به صورت ۲۴ ساعته است زیرا مراکز معتبر تعمیرات تعطیلی ندارند و در هر جای تهران که هستید در تمام ساعات با شماره ۰۲۱۲۲۸۵۲۰۹۵ تماس بگیرید.

آیا پس از تعمیر یخچال فریزر  گارانتی داده می شود؟

رضایت مشتری هدف امداد من است و بعد از تعمیرات گارانتی ۳۶۵ روزه تقدیم خواهد شد و در طی این ۶ ماه می توانید مشکلات بوجود آمده را با شماره تماس ما و تیم فنی در میان بگذارید و همکاران ما مشکل بوجود آمده را حل خواهند کرد.

چرا محفظه یخچال فریزر به اندازه کافی سرد نمی شود؟

برای حل مشکل ابتدا باید گاز یخچال چک و پر شود. اگر نشت گاز وجود دارد ، ایراد آن رفع شود. اگر مشکل از گاز یخچال نبود دیگر قطعات سرمایشی بررسی می شوند.

دلایل اصلی برفک زدن چیست ؟

صفحه اصلی، ترمیستور در بالای سیم پیچ بخش، ترموستات و بخاری یخچال می تواند علت اصلی این مشکل در یخچال ساید جنرال الکتریک باشند.

آیا قطعات مورد نیاز حین تعمیرات توسط تعمیرکار اراده می شود؟

بله تعمیرکاران ما قطعات اورجینال و با کیفیت را در اختیار شما قرار خواهند داد.

از مهم ترین خدمات ما میتوان به تعمیر یخچال فریزر و تعمیر ساید بای ساید در محل اشاره کرد، ما تعمیرات را در سراسر شهر تهران به صورت تخصصی و کاملاً تضمینی و با گارانتی ۶ ماهه توسط تعمیرکار یخچال فریزر جنرال الکتریک انجام می دهیم.

برای تعمیرکار ساید بای ساید جنرال الکتریک  و تعمیرکار یخچال فریزر جنرال الکتریک  همین حالا با ما تماس بگیرید.

تلفن های تماس مرکز تعمیرکار یخچال فریزر جنرال الکتریک

تعمیرکار یخچال فریزر جنرال الکتریک شمال تهران : ۲۲۸۵۲۰۹۵

تعمیرکار یخچال فریزر جنرال الکتریک غرب تهران : ۴۴۰۴۴۳۵۵

تعمیرکار یخچال فریزر جنرال الکتریک شرق تهران : ۸۸۵۲۰۱۷۳

تعمیرکار یخچال فریزر جنرال الکتریک جنوب تهران : ۶۶۱۷۸۷۶۳

 

بیشتر بخوانید : 
تعمیر ساید بای ساید تعمیر یخچال فریزر در تهران  تعمیرکار ساید بای ساید جنرال الکتریک –تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک – نمایندگی جنرال الکتریک – تعمیر ساید بای ساید سامسونگ –تعمیر یخچال فریزر – شماره نمایندگی یخچال دوو –تعمیر لولای درب یخچالتعمیر یخچال قدیمیتعمیرکار یخچال قدیمی -تعمیرکار یخچال فریزر جنرال الکتریک
امتیاز شما

9 پاسخ

  1. یخچال فریزر جنرال الکتری ما گرفتم واقغا راضی بودیم تا اینکه جدیدا خیلی برفک میزد که از آی امداد اومدن درست کردن ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *