امداد من
خانه » نمایندگی تعمیرات کولرگازی در تهران
نمایندگی تعمیرات مجاز کولرگازی در تهران

نمایندگی تعمیرات کولرگازی در تهران

[av_section min_height=’50’ min_height_px=’500px’ padding=’default’ shadow=’no-border-styling’ bottom_border=’no-border-styling’ bottom_border_diagonal_color=’#333333′ bottom_border_diagonal_direction=” bottom_border_style=” scroll_down=’aviaTBscroll_down’ custom_arrow_bg=’#161616′ id=’نمایندگی تعمیرات تخصصی کولرگازی ‘ color=’header_color’ background=’bg_color’ custom_bg=’#f9f9f9′ background_gradient_color1=” background_gradient_color2=” background_gradient_direction=’vertical’ src=’https://iemdad.com/wp-content/uploads/2020/06/سرویس-کولر-گازی.jpg’ attachment=’943′ attachment_size=’full’ attach=’scroll’ position=’center center’ repeat=’no-repeat’ video=” video_ratio=’16:9′ overlay_opacity=’0.5′ overlay_color=” overlay_pattern=” overlay_custom_pattern=” av_element_hidden_in_editor=’0′ av_uid=’av-kay827ib’][/av_section]

[av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-10vvj’ admin_preview_bg=”]

نمایندگی تعمیرات مجاز کولرگازی در تهران

هنگامی که کولرگازی شما دچار مشکل می‌شود ابتدا برق دستگاه را قطع کرده تا دستگاه صدمه نبیند و سپس با تعمیرگاه مجاز کولرگازی آی امداد تماس گرفته تا تعمیرکار مجاز کولرگازی اسپیلت در اسرع وقت در محل مورد نظر شما حاضر شود.

سرویس دوره‌ای کولرگازی را جدی بگیرید زیرا سرویس به ‌موقع کولرگازی عامل اصلی کاهش مصرف برق کولرگازی است و همچنین باعث کم‌شدن خرابی کولرگازی می‌شود.

نمایندگی تعمیرات تخصصی کولرگازی
نمایندگی تعمیرات مجاز کولرگازی در تهران

معمولا به‌دلیل اینکه کولرهای گازی اسپیلت دارای اتصالات مهره‌ای است امکان تخلیه شدن گاز کولرگازی وجود دارد.

هنگامی که کولرگازی باد گرم می‌زند یکی از دلایل این مشکل کمبود گاز است؛

در این شرایط می‌بایست دستگاه کولرگازی را خاموش کرد؛ زیرا کارکردن کولرگازی بدون گاز باعث سوختن کمپرسور کولرگازی می‌شود.

برای شارژ گاز با مرکز مجاز تعمیرات کولرگازی آی امداد تماس گرفته تا تعمیرکار به محل شما مراجعه کرده و بعد از رفع نشتی کولرگازی و وکیوم کردن کولرگازی اقدام به شارژ گاز کند.

هزینه شارژ گاز کولر گازی اسپیلت نیز بستگی به نوع گاز  و مقدار کمبود گاز دارد.

روش نگهداری و تمیز کردن کولر گازی در نمایندگی تعمیرات مجاز کولرگازی در تهران

  1. دستگاه را از برق بکشید و با احتیاط آن را از پنجره یا دیوار جدا کنید. اگر فقط قصد تمیز کردن فیلتر را دارید، باید بتوانید توری و فیلتر را بدون حذف کولر از پنجره جدا کنید. بسیاری از توری ها فقط بیرون می آیند.
  2. اگر برای کار روی آن مجبور به حذف نصب هستید، این کار را انجام دهید و آن را روی یک سطح کار محکم قرار دهید.
  3. توری و فیلتر را بردارید و درپوش فلزی را باز کنید (مراقب باشید که به پره های سیم پیچ آسیبی وارد نشود). ویدئوی بالا مراحل کامل جداسازی روکش کولر گازی را نشان می دهد.
  4. فیلتر را به طور کامل بشویید یا آن را با یک فیلتر جدید جایگزین کنید. اکثر فیلترهای تعویض کولر گازی به راحتی به صورت آنلاین یا در تعمیرگاه های لوازم خانگی در دسترس هستند.
  5. با استفاده از جاروبرقی با برس نرم، پره های سیم پیچ را تمیز کنید. تمام گرد و غبار و زباله ها را حذف کنید.
  6. دستگاه را با دستمال تمیز کنید و مطمئن شوید که همه زهکش هایی که اجازه می دهند آب متراکم شده از دستگاه خارج شود باز هستند و اجازه دهید تا کاملا خشک شود.
  7. روغن کاری اجزای کولر گازی در حالی که دستگاه را باز کرده اید، موتور و یاتاقان ها را در صورتی  که  توسط دفترچه راهنمای دستگاه پیشنهاد شده است، روغن کاری کنید.
  8. در نهایت، دستگاه را دوباره سرهم کرده و دوباره در پنجره نصب کنید.

نمایندگی تعمیرات مجاز کولرگازی در تهران

برای نصب کولر گازی به شکلی که بتوان روی عملکرد بی نقص آن در آینده حساب کرد.

باید مراحل نصب پنل داخلی یا indoor، بررسی و نصب اتصالات الکتریکی، وصل کردن لوله ها و نصب پنل بیرونی یا outdoor به ترتیب انجام شوند.

هریک از این مراحل، شامل اقدامات مهم و حساسی می شوند که اگر اشتباه انجام شوند، کارکرد کلی دستگاه به خطر خواهد افتاد.

تعمیر کار تخصصی کولرگازی آی امداد ضمن مراجعه به منزل شما، مراحل نصب را به شکلی کامل و بی نقص به انجام خواهند رساند.

پس از نصب کولر گازی ، از تکنسین بخواهید دستگاه را تست کند؛ کارشناسان تعمیر کولر گازی معتقدند که این کار موجب تشخیص ایرادات احتمالی دستگاه و برطرف کردن آنها خواهد شد.

تعمیرات تخصصی کولرگازی
نمایندگی تعمیرات مجاز کولرگازی در تهران

نمایندگی تعمیرات مجاز کولرگازی در تهران

مشکلات متداول تعمیر و سرویس کولر گازی

بیشترین مشکلاتی که برای مشتریان در ارتباط با تعمیر و سرویس کولر گازی به وجود می آید به شرح زیر می باشد :

  • کولر گازی باد خنک نمیدهد.
  • کولر گازی صدا میدهد.
  • اسپیلت لرزش دارد.
  • اسپیلت روی گرما کار نمیکند.
  • اسپیلت روشن نمیشود.
  • هنگامی که کولر گازی روشن میشود فیوز میپرد.
  • لوله مویی یا شیر انبساط یخ زده است.
  • قسمت ورودی اواپراتور یخ زده است.
  • کمپرسور کار نمیکند.
  • ریموت کولر گازی عمل نمیکند.
  • هیچ یک از قسمتهای کولر گازی کار نمیکند.
  • بدنه کولر گازی برق دارد.
  • سرمای اتاق زیاد میشود و با دمای ترموستات تعریف شده ( درجه تنظیم شده دما ) مطابقت ندارد .
  • کمپرسور مدت زیادی کار میکند.
  • کمپرسور به طور منظم خاموش و روشن میشود.

تیم امداد من با سابقه ی سال ها فعالیت در این زمینه ، آماده است که در کمترین زمان و پایین ترین هزینه کار های تعمیراتی منزل مثل تعمیر کولر گازی ، تعمیر کولرگازی، تعمیر کولرگازی جنرال، تعمیر کولرگازی در محل و تعمیر کولرگازی در تهران  و نمایندگی تعمیرات مجاز کولرگازی در تهران شما را برای‌تان انجام دهد.
[/av_textblock]

[av_tab_container position=’top_tab’ boxed=’border_tabs’ initial=’1′ av_uid=’av-kaya9gng’]
[av_tab title=’کثیف شدن فیلتر هوا’ icon_select=’yes’ icon=’ue856′ font=’entypo-fontello’ av_uid=’av-4o0jz’]
فیلتر هوای کولر گازی یکی از قطعاتی است که در صورت سرویس و تمیز نکردن به موقع امکان دارد علاوه بر پایین آوردن عملکرد کولر گازی به دیگر قطعات آسیب وارد کند

پس هر چند وقت یکبار برای تمیز کردن آن اقدام کنید.
[/av_tab]
[av_tab title=’خرابی برد الکتریکی’ icon_select=’yes’ icon=’ue856′ font=’entypo-fontello’ av_uid=’av-123s7b’]
چهارمین مشکل شایع کولر گازی یکی از مشکلات رایج خرابی برد فرمانی یا مدار الکتریکی دستگاه است که در صورت بروز مشکل برای این قسمت امکان به وجود امدن هر مشکلی هست ازجمله خاموش شدن کولر گازی یا طبق برنامه نبودن عملکرد دستگاه و …
[/av_tab]
[av_tab title=’مراقب کابل ها باشید ‘ icon_select=’yes’ icon=’ue856′ font=’entypo-fontello’ av_uid=’av-wnerb’]
اگر کولر گازی گهگاه به صورت خودکار خاموش و روشن میشود به دلیل بالا بودن آمپر مصرفی کولر گازی ممکن است که با مشکل سیم کشی مواجه باشید.

سیم کشی معیوب کولر گازی خیلی خطرناک بوده و احتمال آتش سوزی وجود دارد.
[/av_tab]
[av_tab title=’آبریزی کولر گازی’ icon_select=’yes’ icon=’ue856′ font=’entypo-fontello’ av_uid=’av-q9x6n’]
یکی دیگر از مشکل شایع در کولر گازی که درصد بالایی از مشتریان با ما تماس می گیرند سرریز شدن آب از پنل داخلی کولر گازی می باشد که این نشانه مسدود شدن راه آب خروجی کولر گازی است که با سرویس کولر گازی رفع می شود. البته باید دلایل دیگر را هم بررسی کرد.
[/av_tab]
[av_tab title=’وجود برفک روی لوله ها ‘ icon_select=’yes’ icon=’ue856′ font=’entypo-fontello’ av_uid=’av-n6rn3′]
هفتمین مشکل شایع کولر گازی برفک زدن لوله های کولر گازی یا کندانسور نشانه کاهش میزان شارژ گاز دستگاه یا کثیف بودن فیلترها می باشد .

بعد از خاموش شدن ، آب شدن یخ ،نشتی به دنبال خواهد داشت ، کولر گازی را ریست نکنید اگر تمیز کردن فیلترها کمک نکرد کولر را تا حل مشکل روشن نکنید.
[/av_tab]
[/av_tab_container]

[av_toggle_container initial=’0′ mode=’accordion’ sort=” styling=” colors=’custom’ font_color=” background_color=’#c6afe0′ border_color=’#0f110c’ av_uid=’av-kayb5tza’]
[av_toggle title=’نشت آب کولر گازی’ tags=” av_uid=’av-2vexr’]
برای جلوگیری از آسیب ناشی از نشتی آب، ابتدا کولر گازی خود را خاموش کنید. مسیر تخلیه آب ممکن است گرفته شده باشد. ابتدا سعی کنید گرفتگی مسیر تخلیه آب را باز کنید، اگر مشکل حل نشد تشت تخلیه کولر گازی شما ممکن است زنگ زده باشد و یا پمپ کولر گازی شکسته شده باشد. تعمیرکاران متخصص ما می توانند قطعه های آسیب دیده کولر گازی شما را تعمیر و یا تعویض کنند.
[/av_toggle]
[av_toggle title=’ نشتی آب از بیرون کولر گازی می باشد’ tags=” av_uid=’av-l4787′]
در روزهای گرم و یا مرطوب شما ممکن است گودال آبی زیر کندانسور خود مشاهده کنید که البته در صورتی که کولر گازی به درستی کار می کند عادی است. در آب و هوای خنک یک کولر گازی ممکن است یخ بزند و با ذوب شدن یخ آن آب جمع شود که این مورد هم عادی است ولی اگر به دلیل دیگه ای نشتی آب دارد سعی کنید فیلتر کولر گازی را تمیز و یا تعویض کنید. اگر مشکل همچنان حل نشد جهت بررسی و برطرف کردن مشکل با ما تماس بگیرید. شما ممکن است به خنک کننده بیشتری نیاز داشته باشید و یا لوله تخلیه مسدود شده باشد.
[/av_toggle]
[av_toggle title=’نشتی آب هنگامی که کولر گازی خاموش است’ tags=” av_uid=’av-hky7j’]
اگر خنک کننده کولر گازی شما در حال تمام شدن باشد و یا فیلتر آن کثیف شده باشد کولر گازی هنگام کار کردن ممکن است یخ بزند. بعد از اینکه شما آن را خاموش کنید یخ ها آب شده و باعث خیس شدن کف یا سقف منزل شما می شود. اگر تمیز کردن فیلتر کولر گازی باعث برطرف شدن مشکل نشد می توانید با ما جهت بررسی و برطرف کردن مشکل تماس بگیرید.
[/av_toggle]
[av_toggle title=’علت خاموش نشدن کولر گازی’ tags=” av_uid=’av-8t4lz’]
اگر کولر گازی شما حتی زمانی که به دمای تنظیم شده می رسد، خاموش نمی شود، ممکن است با کنترل های  الکترونیکی مشکل داشته باشد. ترموستات کولر می تواند معیوب شده باشد و یا سنسور از موقعیت خود خارج شده باشد.
[/av_toggle]
[/av_toggle_container]

[av_hr class=’invisible’ height=’50’ shadow=’no-shadow’ position=’center’ custom_border=’av-border-thin’ custom_width=’50px’ custom_border_color=” custom_margin_top=’30px’ custom_margin_bottom=’30px’ icon_select=’yes’ custom_icon_color=” icon=’ue808′ font=’entypo-fontello’ av_uid=’av-kayc65fp’ admin_preview_bg=”]

[av_image src=’https://iemdad.com/wp-content/uploads/2020/06/99999.jpg’ attachment=’953′ attachment_size=’full’ copyright=” caption=’yes’ styling=” align=’center’ font_size=’17’ overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#332e89′ overlay_text_color=’#333333′ animation=’no-animation’ hover=” appearance=” link=’manually,https://iemdad.com/’ target=” title_attr=” alt_attr=” lazy_loading=’disabled’ id=” custom_class=” av_element_hidden_in_editor=’0′ av_uid=’av-kayc0b8j’ admin_preview_bg=”]
نمایندگی تعمیرات مجاز کولرگازی در تهران
[/av_image]

[av_submenu which_menu=’center’ menu=” position=’center’ color=’main_color’ sticky=’true’ mobile=’disabled’ mobile_submenu=” av_uid=’av-nm7yv’]
[av_submenu_item title=’منو ایتم ۱′ av_uid=’av-1oydz’]
[av_submenu_item title=’منو ایتم ۲′ av_uid=’av-6pao7′]
[/av_submenu]

[av_headline_rotator before_rotating=’مزیت های تماس با شرکت امداد من :’ after_rotating=” margin=” margin_sync=’true’ align=’left’ custom_title=” size=” av-medium-font-size-title=” av-small-font-size-title=” av-mini-font-size-title=” tag=’h3′ interval=’5′ animation=” alb_description=” id=” custom_class=” av_uid=’av-kayi7zf7′ admin_preview_bg=”]
[av_rotator_item title=’تکنسین های مجرب و متخصص’ link=” linktarget=” custom_title=’#2d2d2d’ av_uid=’av-1bg5rr’]
[av_rotator_item title=’دارای شعب در سراسر تهران و کرج’ link=” linktarget=” custom_title=’#353535′ av_uid=’av-12yyvz’]
[av_rotator_item title=’ استفاده از قطعات اورجینال و اصلی شرکتی’ link=” linktarget=” custom_title=’#4c4c4c’ av_uid=’av-xzlbr’]
[av_rotator_item title=’ضمانت ۳۶۵ روزه قطعات و خدمات’ link=” linktarget=” custom_title=’#303030′ av_uid=’av-q9op3′]
[av_rotator_item title=’ حضور یکساعته و تعمیر ۱۰۰% در محل شما’ link=” linktarget=” custom_title=’#0c0c0c’ av_uid=’av-lfmhr’]
[av_rotator_item title=’پیگیری رضایتمندی مشتری توسط شرکت پس از حضور تکنسین’ link=” linktarget=” custom_title=’#1c1c1c’ av_uid=’av-ekgcf’]
[av_rotator_item title=’ نرخ اتحادیه + فاکتور رسمی شرکتی’ link=” linktarget=” custom_title=’#1c1c1c’ av_uid=’av-70s93′]
[/av_headline_rotator]

امتیاز شما